Nee, he? Die van mij is nog geen half jaar oud, kan ik die weer gaan verkopen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Morgen sony's gamers-day, dan word vast het Re-Design van de PSP getoont![]()
zijn er niet al foto's/afbeeldingen van uitgelekt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Dat weet ik niet? Mag ik ze zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zijn er niet al foto's/afbeeldingen van uitgelekt?
Zover ik weet zijn er niet eens flauwe geruchten over een PSP redesign, verwacht ook niet dat die gaat komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Nee, het is een tijdje geleden officieel bevestigdquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er niet eens flauwe geruchten over een PSP redesign, verwacht ook niet dat die gaat komen.
quote:
Weet je hoe groot die dan zou worden?quote:
Bij Sony op de E3 hebben ze gezegt dat ze een robuster model wouden hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die dan zou worden?![]()
Sony heeft al gezegd dat ze niet op het scherm willen inleveren namelijk...
[afbeelding]
50 euro voor een 1,3 megapixel cam vind ik best leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:29 schreef Quyxz_ het volgende:
1.3 megapixel vind ik te weinig, dus ik ga hem neit kopen. Wel een redelijke prijs.
Nou het is nu morgen, waar blijft dat redesign?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Deze, Disgaea en Final Fantasy Tactics.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Chocobo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)amers-Day-event.html
Jeanne d'Arc
Ja dat was op 538 ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij was dat toch niet op 538 he![]()
wist je toch wel dat er ook een blauwe psp's waren![]()
Niks dus, denk ook dat het nog wel even duurt voordat er een redesign komt. Misschien betekend het ook alleen maar dat de hardware intern veranderd (iets beter scherm, efficientere UMD drive, zuinigere processor) en that´s it.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Nou het is nu morgen, waar blijft dat redesign?
Gefeliciteerd! Games erbij nog?quote:
Jazeker! Ik heb erbij:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Games erbij nog?
Loco Roco is iig een aanrader
Nope. Als het een nieuwe psp is zou ik hem maar snel omruilenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb een PSP met firmware 3.11 geloof ik
Had het geupgrade om Ratchet&Clank te spelen
Is dit nog te downgraden maar 1.50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |