ja maar snap er nog weinig van, heel erg herhalend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft iemand Pirates al?
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft iemand Pirates al?
Weet niet hoe dit er uit ziet, maar ik zie regelmatig PSP games vanuit een devkit op een pc monitor en dat ziet er echt niet uit. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een groot scherm te bekijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef ukga het volgende:
http://www.psxshop.nl/adaptor-psp0181-p-1760.html
heeft iemand ervaring met die?
is de kwaliteit een beetje goed op je tv?
Right ..quote:Some sort of pyramid grows from the base, with a precision lens and mirror system at the top, capturing the image and light, in a similar way a scanner or camera would.
Niet zover ik weet, en ik weet hoe ik zelf ben met het aanschaffen van dit soort dingen dus ik ga er niet van uit dat je luistert, maar ... je wil echt je PSP scherm niet op een normale tv zien, trust me. De kwaliteit is echt heel matigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
hm ja dat idee had ik dus ook al dat het ruk zou zijn.
Zijn er wel andere oplossingen? zonder je psp omtebouwen
Ik weet niet of je het weet, maar de normale resolutie van een tv verschilt niet zo heel veel met het PSP schermpje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Niet zover ik weet, en ik weet hoe ik zelf ben met het aanschaffen van dit soort dingen dus ik ga er niet van uit dat je luistert, maar ... je wil echt je PSP scherm niet op een normale tv zien, trust me. De kwaliteit is echt heel matig
Ik heb dus een soort gelijk ding van Blaze PSP2TV.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
hm ja dat idee had ik dus ook al dat het ruk zou zijn.
Zijn er wel andere oplossingen? zonder je psp omtebouwen
Ik weet niet of je het weet, maar het gaat niet om het verschil in resolutie. Het gaat er om dat je het beeld enorm uitvergroot waardoor je duidelijk de matige kwaliteit van veel textures en dergelijke ziet. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een tv te spelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de normale resolutie van een tv verschilt niet zo heel veel met het PSP schermpje.
dat snap ik ook wel, je moet gewoon blij zijn met wat je dan krijgt. ik bedoel het zal niet hetzelfde zijn als een PS2.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het gaat niet om het verschil in resolutie. Het gaat er om dat je het beeld enorm uitvergroot waardoor je duidelijk de matige kwaliteit van veel textures en dergelijke ziet. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een tv te spelen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al Driver 76 gespeeld?
Lijkt me wel dope game
quote:Driver '76 needs to have the keys and car taken away from it before it does harm to PSPs everywhere. Idiotic police AI, an extremely short story mode, useless collectables, weak on-foot combat and appalling load times all conspire to make this the weakest installment in the franchise. Don't do this to yourself if you need a racer or action title; there's plenty of games on the PSP that will appease you better than this one.
dat is het totale verhaal inderaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer je de beelden van de GPU rechstreeks naar TV poort zal de kwaliteit best mee kunnen vallen, inderdaad omdat de resolutie niet zoveel lager is dan PAL.
Maar een TFTtje via een camera naar een scherm sturen geeft natuurlijk een kutkwaliteit.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik hoorde dat de PSP veel langer met z'n baterij doet als je spellen speelt via een geheugenstick ipv via een schijf. Klopt dat? En zo ja hoeveel langer gaat hij dan mee?
Dat mag niet besproken worden op FOK!.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:
En is elke nieuwe PSP te flashen naar een oudere firmware?
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag niet besproken worden op FOK!.
Lange discussie geweest, ik stond aan "jouw" kant, maar het mag niet helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.
Hier mag het inderaad niet besproken worden wat jammer is inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.
Werkt bij mij perfect hoor. En ik gebruik ook PS3 Video, werkt ook perfect. Wat voor probleem heb je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
WAT een baggerprogramma, dat PSP Video. Zelfs daarmee lukt het niet. Heb ik eindelijk een forse geheugenkaart, kan ik er nog geen donder mee.
Ik kan omzetten wat ik wil, maar mijn PSP geeft constant aan dat de data niet herkend wordt. Er staat een mp4-bestandje en een theme in een mapje en he maakt niet uit hoe we de bestandsnaam noemen, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Werkt bij mij perfect hoor. En ik gebruik ook PS3 Video, werkt ook perfect. Wat voor probleem heb je?
Ik geloof niet dat je vriend dat erg leuk gaat vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb een PSP van een vriend geleend en ik wil graag de firmware voor hem updaten. Hoe doe ik dat precies? Vanuit de PSP zelf of moet ik op m'n PC iets downloaden en dat op de PSP zetten?
Edit:
Laat maar zitten, ik heb de knop al gevonden
psp-media.nl is wel een beetje een kleuterforum, maar ze hebben wel een aantal goed tutorials online staan. Mocht je je er aan willen wagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat hele Homebrew gebeuren maar niks vind. Snap het niet echt en ben bang dat ik mijn PSP verneuk. Kan misschien wel niet,.... of wel,... maar heb er gewoon geen verstand van.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je vriend dat erg leuk gaat vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |