Tja, ik heb zelf alleen dat ik soms vergeet dat ik m´n PSP op standby heb gezet omdat ik het de dagen daarna te druk heb met andere dingen. Kom ik vervolgens terug bij m´n PSP na twee weken, is de accu leegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
Trouwens een pluim voor de 'soft' power functie van de PSP. Nooit meer wachten op een savepunt maar gewoon uitzetten en bijv. 2 dagen meteen weer verder bij hetzelfde punt [afbeelding]
Voor mij ook handig omdat ik s'ochtends voordat ik naar werk ga 5 minuten gamequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelf alleen dat ik soms vergeet dat ik m´n PSP op standby heb gezet omdat ik het de dagen daarna te druk heb met andere dingen. Kom ik vervolgens terug bij m´n PSP na twee weken, is de accu leeg. Vind de functie verder wel vooral handig als je veel met het openbaar vervoer reist. Ik woon zelf in Madrid en je ziet hier ontzettend veel mensen met PSP´s, ook dat ze ze dragen met keycords om hun nek. Lijkt me niet echt comfortabel maar ja
. En hier op het eind van de straat waar ik woon zie je ´s avonds, vaak als ik net uit m´n werk kom, twee jongens tegen een muurtje leunen die echt altijd staan te multiplayeren, echt een grappig gezicht.
Thanks voor je etui post. Zal dimplus eens mailen. Oh,.... en ik ben echt stinkend jaloers dat je FFVII en Xenogears kan spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Jawel
Je hebt 4 scherm modi,
Normaal; nomale ratio, maar veel zwart eromheen
Standaard; dito, maar iets meer ingezoomd
Zoomen; zoomed een stuk meer in
Volledig; volledig beeld maar rekt wel je beeld uit, bij sommige games zie je daar weinig van maar bij andere is het geen porem.
Er is geen vaste modi voor een spel, kijken welke het beste isBijv. bij FFVII is zoomen het beste, maar weer bij RE1 valt er teveel van de zijkanten af. Gelukkig onthoud de PSP de modi per game
Verder heb je nog zwart waarde aanpassing en een optie om je geluid nog harder te zetten.
Trouwens een pluim voor de 'soft' power functie van de PSP. Nooit meer wachten op een savepunt maar gewoon uitzetten en bijv. 2 dagen meteen weer verder bij hetzelfde punt [afbeelding]
Moet ik even kijken, denk het welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks voor je etui post. Zal dimplus eens mailen. Oh,.... en ik ben echt stinkend jaloers dat je FFVII en Xenogears kan spelenDus Chrono Cross zou het ook doen?
En hoe stel ik dat in? Of zit deze optie niet in de 3.40 OE versies....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Jawel
Je hebt 4 scherm modi,
Normaal; nomale ratio, maar veel zwart eromheen
Standaard; dito, maar iets meer ingezoomd
Zoomen; zoomed een stuk meer in
Volledig; volledig beeld maar rekt wel je beeld uit, bij sommige games zie je daar weinig van maar bij andere is het geen porem.
Er is geen vaste modi voor een spel, kijken welke het beste isBijv. bij FFVII is zoomen het beste, maar weer bij RE1 valt er teveel van de zijkanten af. Gelukkig onthoud de PSP de modi per game
Verder heb je nog zwart waarde aanpassing en een optie om je geluid nog harder te zetten.
Home button maybe??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
En hoe stel ik dat in? Of zit deze optie niet in de 3.40 OE versies....![]()
quote:
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat lukt niet? Kun je de files uberhaupt zien op je PSP? Of lijkt het alsof je video folder leeg is?
Let goed op dat je je geconverteerde files in de juiste map zet. Lees ook dit even:
First, you'll need to create a new directory in the root folder of your memory stick called "MP_ROOT." You'll then need to create a "100MNV01" directory inside the MP_ROOT directory. You'll put your video files in this 100MNV01 directory.
Inside the MP_ROOT folder, create another called 100MNV01.
But wait, before you go copying over files, they need to be named properly! Video files must be named in the format of M4Vxxxxx.MP4 where "xxxxx" is any five-digit number, like 00001 or 01323.
Succes.
30-100 uren aan gameplayquote:- About the development process up to now.
Tabata: Right now we're at about 90% done overall.
Really, only compressing everything to the UMD's capacity is left. Along with compressing we're also deleting unnecessary data as we go, for everyone the final stretch is really intense and we're forcing ourselves through the troubles. (laughs)
- About the volume of the game's story.
Tabata: I think that general play should be around 30 hours.
With getting all of the materia in the missions and going out into Midgar for Sub-Events (Side Quests), when taking those elements into account it will be over 100 hours.
- How does location effect attacking?
To take a step forward in the way that RPGs are played, we decided to go with a more action-oriented style.
If you attack an enemy from behind you give greater damage, and it's fun to take an advantageous position where the movement and characteristics of magic change.
In the end, it's similar to the fun element added to the FF series with the ATB System.
-Is CC the end of the Compilation works?
Tabata: Well it seems like the end, but it is nothing more than fourth installment. When the compilation will end depends on what Nomura and Kitase decide upon.
-In the Closed Mega Theater, regarding Cloud's shout at the end.
Everyone who knows about FFVII's History... absolutely they will recognize that portion of the game. Regarding the depiction of that portion, everyone felt really strongly that there was no way that we could avoid showing that portion. With that scene "No, no, you have to show it" was the message we got.
- Regarding CC's packaging
Nomura: It will be special and there will be a "wonderful" extra edition.For now, please wait for an announcement.
* With in CC, "Loveless" is a drama from FF7 based upon an original work. It has an important meaning to Genesis, and is an important keyword in the story as a whole.
* Limit Breaks will level up. When the level is high, the amount of tension indicated by the amplitude of the waves on the chart will increase the power.
* Shisune is a guest character who first appeared in BC since in is assumed that the timing of CC and that game overlap. Before her appearance in BC what Shisune was working on was never shown, and it turns out that she was involved with CC's Soldier Disappearance Incident.
* CC moves to where the events occur, and within those areas events and battles take place.
* CC's size is unlike that of other handheld games.
* SP comes from an energy based on magic. You obtain some for each monster you defeat, and other than battles it is also used in the formation of Materia.
* When two materia are joined together you have the option to combine them (Synthesis)
* Some of the music being arranged for CC obviously takes it roots in the original melodies from FFVII. That was Ishimoto's idea. Of course, CC will have original music as well.
* Each character will have a special memory fragment related to them. There is a high probably that will be present in the Reels.
* Summon monsters are able to be used so long as you possess the item associated with them, changing random Reels to represent the summon.
Ken je niet iemand anders met ook een PSP? Misschien dat die persoon al eerder heeft geprobeerd filmpjes er op te zetten? Had je graag geholpen maar ja, ik woon in Madridquote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.
,.......................... tering,... krijg zo'n zin in dit spel. Eigenlijk 'de' reden dat ik een PSP heb gekocht.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Shitload aan info van Crisis Core![]()
[..]
30-100 uren aan gameplay![]()
GOTY, GOTY, GOTY![]()
niemandquote:Op zondag 27 mei 2007 14:37 schreef Hijacking het volgende:
ik zit ook te denken om een psp aan te schaffen
ben alleen bang
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstation
- ik de controles van gta niet snel genoeg doorkrijg
- en doordat ik alles orri wil houden het me veel geld kan kosten
weet iemand nog een aanbieding van een psp met gta ?
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstationquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Shitload aan info van Crisis Core![]()
[..]
30-100 uren aan gameplay![]()
GOTY, GOTY, GOTY![]()
Test drive unlimited! geweldig! heel hawai in je binnen zak!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:35 schreef H.Flick het volgende:
Mijn PSP ligt nu al meer dan een jaar stof te verzamelen. De laatste game die ik gekocht heb ik Liberty City Stories. Omdat ik nu best veel met de trein reis (elke dag 2 uur) lijkt het me een goed idee de boel eens af te stoffen.
Welke games zijn er allemaal uitgekomen sinds Liberty City Stories die de moeite waard zijn?
Als je toch besluit hem niet te gaan gebruiken dan heb ik wil interesse in je PSPquote:Op maandag 28 mei 2007 10:35 schreef H.Flick het volgende:
Mijn PSP ligt nu al meer dan een jaar stof te verzamelen. De laatste game die ik gekocht heb ik Liberty City Stories. Omdat ik nu best veel met de trein reis (elke dag 2 uur) lijkt het me een goed idee de boel eens af te stoffen.
Welke games zijn er allemaal uitgekomen sinds Liberty City Stories die de moeite waard zijn?
Formateer je memory stick in je PSP , deze maakt de juiste mappen dan aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.
hey dankje voor je antoordenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstation
geen idee,... misschien een nieuwe versie,... geen nieuwe handheld denk ik.
- ik de controles van gta niet snel genoeg doorkrijg
Lijkt me sterk
- en doordat ik alles orri wil houden het me veel geld kan kosten
Yep
Liberty City is in de US iets van 14 euro,... hier zou die rond de 19 komen. Base pack is 169,... er is geloof ik geen aanbieding ofzo. Bart Smit heeft iets van 169 + spel.
Kan!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:22 schreef liquid-orange het volgende:
M'n handjes beginnen een beetje te jeuken om alsnog weer een PSP aan te schaffen. Ik heb m'n oude PSP een kleine 4 maan geleden verkocht, maar nu de PSP ook nog eens goedkoper geworden is jeukt het wel weer.![]()
Is er ook iemand die de PSP i.c.m. de PS3 gebruikt?
Op mijn PC heb ik Nero Home staan. Ik kan daarmee wireless films streamen naar de PS3 (alleen wat wel bagger is is dat na 30 minuten ongeveer het beeld niet meer helemaal syncroon loopt met het geluid). Kan ik ook filmpjes streamen naar de PSP met Nero Home?
Kan ik mijn muziek vanaf de HDD van de PS3 ook streamen naar de PSP?
Lijkt me wel handig als ik in de tuin zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |