idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat hele Homebrew gebeuren maar niks vind. Snap het niet echt en ben bang dat ik mijn PSP verneuk. Kan misschien wel niet,.... of wel,... maar heb er gewoon geen verstand van.
Is denk ik echt het beste. Officieel gezien kunnen we straks ook wel films kijken of PSone games spelen via de juiste kanalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.
Gratis?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Officieel gezien kunnen we straks ook wel films kijken of PSone games spelen via de juiste kanalen.
Meer een figure of speech zeg maarquote:
Kan zelfs via je psp, ga naar de psp bookmark in je pspbrowser en klik daar op demos.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Klopt het nu dat je ook demo's van PSP games kan downen via de PSstore of dat nog niet? Of op een andere manier? Er staat me zoiets bij namelijk.
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Kan zelfs via je psp, ga naar de psp bookmark in je pspbrowser en klik daar op demos.
Je moet je dan nog wel registreren.
Ja,... is een instelling net als bij de PS3,... UMD auto-start off zetten ergens bij systeem instellingenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Is het mogelijk om bij het opstarten van je PSP niet meteen een UMD op te laten starten als deze erin zit?
Ik gebruik dat standaard witte hoesjes wat erbij zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Wil de PSP meenemen op vakantie, maar zie door het grote aanbod cases gewoon niet wat nu de juiste keuze is. Wil de PSP goed beschermt meenemen maar er moeten ook wat umd's in kunnen. Iemand tips?
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... is een instelling net als bij de PS3,... UMD auto-start off zetten ergens bij systeem instellingen
Mn vriendinnetje heeft zo'n alu koffertje, ziet er niet uit, maar de PSP is goed beschermd en je kan er 4 UMD in meenemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Wil de PSP meenemen op vakantie, maar zie door het grote aanbod cases gewoon niet wat nu de juiste keuze is. Wil de PSP goed beschermt meenemen maar er moeten ook wat umd's in kunnen. Iemand tips?
Lees de handleiding anders even. Het staat er opzeker in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.
Dan moet je denk ik upgradenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.
Ik heb geen hoes meegekregen. Was een base packquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn vriendinnetje heeft zo'n alu koffertje, ziet er niet uit, maar de PSP is goed beschermd en je kan er 4 UMD in meenemen.
Persoonlijk zou ik gewoon voor de meegeleverde hoes gaan en de UMD in hun eigen hoesje. Meer ruimte, maar stijlvoller.
Het makkelijkst is gewoon om in de winkel te vragen wat ze hebben en daar een keuze uit te maken. Tis toch persoonlijk wat het mooist/fijnst is.
De allerbeste is Playgear van Logitech!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb geen hoes meegekregen. Was een base pack
Wat lukt niet? Kun je de files uberhaupt zien op je PSP? Of lijkt het alsof je video folder leeg is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan omzetten wat ik wil, maar mijn PSP geeft constant aan dat de data niet herkend wordt. Er staat een mp4-bestandje en een theme in een mapje en he maakt niet uit hoe we de bestandsnaam noemen, maar het lukt gewoon niet.
Kaartje is net nieuw.
Tegenwoordig kan je een gebrickte PSP weer terug draaien. Ik heb de mijne (wel met enig zweet) van 2.80 naar 1.5 naar 3.10 OE-A en uiteindelijk naar 3.40 OE-A' geupgrade.quote:idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.
Daar zal het wel aan liggen, bij een vriend (met hogere firmware) zie ik het nu namelijk wel staan.quote:
Is het nu zo dat je die PS1 spelltjes niet full-screen kan spelen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Chicobo het volgende:
knip
Speel zelf me complete Playstation 1 collectie erop (gewoon me originele cd's geript,..geen zin meer om me Psone aan te sluiten), ziet er fantastisch uit.
knip
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:10 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Is het nu zo dat je die PS1 spelltjes niet full-screen kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |