Niksquote:Op maandag 16 april 2007 18:57 schreef Incolumis het volgende:
wat moeten wij homo's nou met deze TT?![]()
Daar winkel ik ook altijd.quote:Ik zie dan ook echt meteen zo'n vergadering voor me in een wereld zonder mannen.
"Nou ik wil bij deze graag de vergadering van vandaag openen. Dus bij deze.
Dan meteen maar het eerste agenda punt. De blouse van Liselotte, de secretaresse, die kan dus echt niet meer he! en de woorden bijpassende schoenen komen dus ook echt niet voor in haar woordenboek. Waar zou ze die dingen gekocht hebben? Je denkt toch niet...nee denk je echt?....echt bij de Scapino?...hoe durft ze!
Maar goed laten we door gaan naar agendapunt twee de kleuren van ons nieuwe kantoor. Anne-claire wilde graag pastel zee-egel geel vanwege het rustgevende effect maar daar was Mirjam het niet mee eens die toch liever gebroken wit met een hint van baby-huid roze zou zien om onze vrouwelijk kant te benadrukken."
Vervolgens kijk ik
Ze mogen het ook niet meer veranderen. Wettelijk gezien zijn ze al een contract met je aangegaan. Jij hebt netjes betaald ect, hun fout hun probleem.quote:Op maandag 16 april 2007 18:59 schreef ursel het volgende:
Lies, ik zou er iig niet mee akkoord gaan. Iedereen heeft er al rekening mee gehouden en zomaar omgooien is amper een optie nu nog. Misschien dat we het kunnen regelen met 50% korting..
Gewoon dan melden dat ze voor alle onkosten dienen op te draaien zoals annulering etc. Gaat dan duur geintje worden en denk dat ze dan eerder die ander annuleren.quote:Op maandag 16 april 2007 19:04 schreef jpjedi het volgende:
Ze vraagt al anderhalve maand wanneer we moeten betalen..![]()
Het zijn organisatorisch een stelletje klunzen....Denk dat we ze maar eens moeten bellen, denk dat dat beter werkt dan mailen.![]()
????????quote:Op maandag 16 april 2007 19:08 schreef Viro het volgende:
@ lies :Nu heb ik een minderwaardigheids issue
![]()
Net nu ik over me ex heen ben, kom jij met zo'n TTquote:Op maandag 16 april 2007 19:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
????????
Leg uit?? snap er geen hol van waar je op doelt?!
Volgens mij sla je de plank ff mis Arie..quote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Net nu ik over me ex heen ben, kom jij met zo'n TT![]()
![]()
Je bent constant aan het klooien met je pc, zometeen is je pc weer een jaar doodquote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef jpjedi het volgende:
Vista werkt als een tiet trouwens bij mij hiei in Dual boot...
Nu nog OSX ernaast en ik ben weer klaar met mijn experiment..![]()
Kan het niet laten..quote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent constant aan het klooien met je pc, zometeen is je pc weer een jaar dood![]()
Oeps zag link in lies d'r laatste post staan dus dacht dat ziji nieuw topic had geopendquote:Op maandag 16 april 2007 19:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volgens mij sla je de plank ff mis Arie..![]()
Sanne is TS
quote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP is inderdaad een meestersloper van PC's. Elke keer krijgt ie het weer voor mekaar
quote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Net nu ik over me ex heen ben, kom jij met zo'n TT![]()
![]()
Ieder z'n vaksloopgebied he Frankquote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP is inderdaad een meestersloper van PC's. Elke keer krijgt ie het weer voor mekaar
tja dat is gewoon een werkdagquote:Op maandag 16 april 2007 19:05 schreef ursel het volgende:
5 mei gaat trouwens niet eens lukken denk ik. Dat is bevrijdingsdag..
aha het ging over jou!!!quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef ursel het volgende:, stelletje knoeperds bij de BBQ..:')
Er was een mooie uitspraak tegen mij persoontje (zoals gewoonlijk..) JP zou hem wel even in zijn onderschrift zetten.. Nu benne ze alle 3 alweer vergeten wat ut was en gaan ze aan mij vragen wat er moest komen te staan..
Toch nietquote:
Hebben we het over de rosbief van Ducky?quote:Inco zegt:
nou uhm, dikke pukkel op haar 2e kin, haartjes erom heen. zegt al genoeg he?
quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef escape_nl het volgende:
uit het onderschrift van JP
[..]
Hebben we het over de rosbief van Ducky?
In het kader van grove grappen:quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef staticdata het volgende:
BLACKSBURG - Zeker tweeëntwintig mensen zijn maandag om het leven gekomen door een schietpartij in een gebouw van de technische universiteit in de Amerikaanse staat Virginia.
Ach gossie zielig hoorquote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef Sickert het volgende:
wilde eik geen tvp plaatsen gezien de waardeloze tt
Je had het vorige topic dan ff mee moeten lezen .. dan snapte je de tt ...quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef Sickert het volgende:
wilde eik geen tvp plaatsen gezien de waardeloze tt
tooltje die je nodig hebt is niet je eigen simmetje .. want hij is vast al simlockvrijquote:Op maandag 16 april 2007 21:42 schreef jpjedi het volgende:
zoek gsm unlock tooltje maar kan hem niet te pakken krijgen..
iemand tips?
Nee hoor! Ze ziet er heel anders uit, gedraagd zich ook 100% anders ... dus .. is gewoon de vrouw van Ursel!quote:
Ze gaat straks nog de topspammer van BoF wordenquote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef ursel het volgende:
Ik ga ook echt een kloon aanmaken om voornamelijk me eigen te dishen..
Het zou een kloon om trots op te zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze gaat straks nog de topspammer van BoF worden
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?quote:
Zolang ze deze maand maar niet in haalt en ik deze maand win..quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?
heb je je team al aangepast?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang ze deze maand maar niet in haalt en ik deze maand win..
Volgens mij heb ik Heintje trouwens uit dit topic weggejaagd..
* Verder gaat met schuren![]()
![]()
Want?quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:40 schreef ursel het volgende:
F1, De punten
Algemeen klassement:
Deelnemers
User Punten
FJD 587![]()
Mr_Baus 498
Silver_Shark 485
IJsmuts 437
dekkered 434
escape_nl 376
-Raffie- 365
staticdata 316
ursel 278
BugWorks 256
Godlike02 249
JMPoSTMaN 200
Sumera 170
Ronde klassement:
Naam Team Punten Extra
FJD Alcoholics 200 (profiel)![]()
IJsmuts Rolls Ruche Racing 200 (profiel)
Godlike02 Godt 178 (profiel)
Mr_Baus BVD motorsports 164 (profiel)
staticdata Rubberen Robbies 148 (profiel)
-Raffie- Raffie 148 (profiel)
escape_nl McBoekel 130 (profiel)
Silver_Shark Baffers F1 Racers 129 (profiel)
dekkered Dekker racing 127 (profiel)
ursel Ursel 93 (profiel)
Sumera Sumera 76 (profiel)
BugWorks Buggy 30 (profiel)
JMPoSTMaN PoSTMaN 13 (profiel)
bijna allemaal strak in pak. Ik had het BoF chairman shirt aanquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd naar de BoF fotoHarde kern (deels) represent en allemaal strak in pak
Daar heb je zeker heel erg je best op gedaan! Jij gaat voor de troostprijs!quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijk![]()
Nu je het zegt, vraag me af of die foto wel gelukt is.. Je shirt straalde helemaal..quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijk![]()
[..]
bijna allemaal strak in pak. Ik had het BoF chairman shirt aan
Behalve Jorrit. Die zag eruit alsof hij rechtstreeks uit de kroeg kwam zettenquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd naar de BoF fotoHarde kern (deels) represent en allemaal strak in pak
was dat niet zo danquote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Behalve Jorrit. Die zag eruit alsof hij rechtstreeks uit de kroeg kwam zetten
en jij vergeet steeds dat Vera er ook nog was (en Annequote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef MLPValley het volgende:
Ach we kunnen erop twisten maar Annelies was de mooiste hoor (en ik de mooiste niet op die dag trouwende boffer)![]()
Ik zou er eerder van opkijken als het niet zo wasquote:
Nee hoor dat vergeet ik niet hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
en jij vergeet steeds dat Vera er ook nog was (en Anneen Jafar zn meisje)
Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team hebquote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Daar heb je zeker heel erg je best op gedaan! Jij gaat voor de troostprijs!![]()
Is je team niet compleet ofzo? Is namelijk wel erg vreemd.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team heb
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretjequote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef ursel het volgende:
Wat een kut werk is dat zeg, een gestucced plafond ff schuren..
Ik zit onder het stof en als ik wat uit me neus haal kan ik er zo opnieuw gaten mee vullen..
* Douchen gaat..
Fotooooquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretje![]()
Dan moet je maar niet van 9 tot 10 achter de computer zitten en de schuurmachine slopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef ursel het volgende:
In plaats van dat ze een keertje komt helpen en mij niet to 23:00 laat ploeteren..
het lijkt meer kwakquote:
Chapelle??quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:02 schreef Sickert het volgende:
ursel lijkt een beetje op die van chapelle ben de naam ff kwijt
maar het is dan ook erg vroeg :p
* Sickert werken
27 mei is een vrijdag..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
Even ter inventarisatie. Zijn er mensen die echt niet kunnen op 27 mei?
Vreemde 27 mei heb jij danquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:19 schreef ursel het volgende:
27 mei is een vrijdag..
Ik heb amper vrije dagen dus gaat het voor mij niet worden ben ik dan bang.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Vreemde 27 mei heb jij dan
Ach crap tis op een zondag. Daar gaan we ook niet mee akkoord natuurlijk
Goed dan mogen ze ons wel eens betere alternatieven gaan bieden
precies, afspraak blijft afspraak. dat hun gelijk gaan steigeren bij het zien van geld maakt niets uit. en als ze een beetje nadenken kan dit ook een doodsteek voor hun zijn w.b.t. boffers. jullie zijn al 3x gegaan voor hetzelfde geld is die groep pas voor de 1e keer. lekker klantenbindingquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef ursel het volgende:
[..], 27 april is een vrijdag..
Zeg maar dat ik uit geloofsovertuiging niet op zondag kom..
Maar waarom alternatieven, tis en blijft hun fout, hun pakkie an.. Laat ze die alternatieven maar aan die andere groep geven.![]()
Er blijft een hemelsbreed verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen en zelfs tussen gelijk krijgen en gelijk willen krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef ursel het volgende:
Maar waarom alternatieven, tis en blijft hun fout, hun pakkie an.. Laat ze die alternatieven maar aan die andere groep geven.![]()
Kijk maar wat je doet. Als je het overmaakt hoef je je verder geen zorgen meer te maken over verdere afhandeling. Punt is dat als straks op het laatste moment toch alles goed komt je het wel snel over moet kunnen maken. Uiteraard krijg je het geld gewoon terug als het niet door kan gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:42 schreef 3lmo het volgende:
Dus ik moet nog even wachten met overmaken? Wat is er mis dan?
Tot daar geloofde ik er nog heilig in dat jullie het in goede banen konden leiden..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Er blijft een hemelsbreed verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen en zelfs tussen gelijk krijgen en gelijk willen krijgen.
Er van uitgaande dat AA in Nederland zit of dat de Belgische wetgeving op dit gebied gelijk is aan de Nederlandse, kunnen we ze tot van alles dwingen. Zij hebben de afspraak gemaakt en die kunnen ze niet nakomen. Ze mogen ons niet dwingen om zomaar van de afspraak afstand te doen en ze zullen ons ten eerste redelijke alternatieven moeten bieden. Dat is nu dus niet gebeurt. Als we hun nagevraagd hebben voor een BBQ en slaapplaats dan moeten ze op hun vingers na kunnen tellen dat een doordeweekse dag of een zondag op geen enkele manier een redelijk alternatief is. Vervolgens zijn ze ook verplicht om alle kosten die wij extra moeten maken om het evenement te verplaatsen te vergoeden. Als Little Creek dus annuleringskosten gaat vragen dan dient AA die te vergoeden.
Tot zover het makkelijke gedeelte. Dit deel is redelijk duidelijk en ik verwacht op dit gebied dan ook geen enkel probleem. Vervolgens gaan we kijken naar of we uberhaupt van die dag weg willen. Nee dat willen we eigenlijk niet. Alles is immers al geregeld. Pest is dat je hier in een lastig gebied komt. Als AA roept dat ze de andere groep niet gaan reschedulen dan durf ik niet met 25 man toch op te komen dagen op 19 mei.
Verder goede uitleg Fer. Ik denk dat we een beetje ver doorgaan tov de huidige stand van zaken. Idd even kenbaar maken dat het voor ons geen optie is en aan de hand van hun reactie verdere actie bekijken.quote:Dan kan ik verder wel heel enthousiast ons gelijk willen gaan halen bij de rechter maar die zal wel iets roepen van dat er een acceptabel alternatief moet komen etc. etc. daar schieten we ook niets mee op want het resultaat is hetzelfde; een van de beide groepen moet schuiven en wie dat dan wordt?
We moeten dus reëel blijven en nagaan wat we op deze korte termijn nog kunnen regelen. Ikzelf denk dat ik begin met inzetten op handhaving van de datum. Dat lijkt me de eerste stap. Ondertussen gaan we op zoek naar redelijke alternatieven in de omgeving; maw we gaan op zoek naar een andere airsoft onderneming. Mochten ze niet willen schuiven dan gaan we eerst ergens anders heen. Als dat niet beschikbaar is dan zullen we moeten kijken naar een alternatieve datum maar dan alleen als AA ons nog op een of andere manier tegemoet gaat komen in de kosten. Willen ze ook dat niet dan hoeft het wat mij betreft niet meer. Dan zoeken ze het maar uit.
Het een schandalige manier van optreden van Airsoft Adventures maar aan de andere kant, waar mensen werken worden fouten gemaakt. We gaan er dus voor nu vanuit dat Airsoft Adventures alles zal doen om ons tegemoet te komen met een redelijke oplossing die we aan jullie voor kunnen leggen. Mocht dat niet lukken dan zoeken we een ander alternatief. Het gestorte geld wordt in dat geval gebruikt voor de zomervakantie van het BoF-admin team.
Volgens Fer moet een beetje auto pistol en wat granaten een beter resultaat opleveren als in Amerika..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:09 schreef staticdata het volgende:
ik zeg: gewoon gaan met echte wapens. iedereen neermaaien. de mensen in de omgeving denken toch dat het het airsoften is
He jij wilde het proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef ursel het volgende:
Volgens Fer moet een beetje auto pistol en wat granaten een beter resultaat opleveren als in Amerika..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef FJD het volgende:
[..]
He jij wilde het proberen![]()
Op het nieuws werd trouwens gesproken van 2x 9mm pistolen met een shitload aan ammo. Wellicht dat het Baus was? De PKM heeft ook een pistol en een heleboel ammo doosjes
Dit zou je in ieder geval in vastlopende onderhandelingen met AA een leuke knuppel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
Ik heb zojuist een andere aanbieder van airsoften gemaild met de vraag of ze nog plek hebben. Ze bieden ook BBQs en overnachtingen aan waarbij de overnachtingen in pensions in de omgeving zijn. Even afwachten voor de kosten dus.
Niet zo generaliserend hequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef FJD het volgende:
Ik heb mail terug van wat knakkers in Limburg.
linkje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Nu nog antwoord op m'n vraag
Ik zeg we gaan gewoon over. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in gezeik over wie er moet schuiven. De andere organisatie ziet er ook super uit en het is net zo ver rijden vanuit Eindhoven.
Ja dan zweten ze zich dalijk rot en schuiven ze op het laatste moment toch die andere groep weg en zitten wij met een dubbele reserveringquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef ursel het volgende:
Mja, eerst ff kijken wat AA doet als reactie en sowieso voortaan er niet meer terug komen..
Ik zou ze in ieder geval eerst het leven zuur maken..Lekker er tegenin gaan en ondertussen back-up plan OVB regelen.
http://www.militaryxperience.nl/ die linkt weer door naar:quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef jpjedi het volgende:
linkje?
In principe ben ik voor mits datum vrij is.. maar dan moeten we een DUIDELIJKE mail sturen naar Airsoftadventure over onze grieven en dat het over en uit is.
laten we geen tijd verliezen en inderdaad switchen. Denk niet dat ze er bij AA wakker van liggen, werk genoeg voor die gasten. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dan zweten ze zich dalijk rot en schuiven ze op het laatste moment toch die andere groep weg en zitten wij met een dubbele reserveringIk denk dat als we direct onze business wegtrekken dat ook wel een statement is. De kans dat ze zich er wat van aan zullen trekken is niet ontzettend groot aangezien ze zo volgeboekt zitten maar toch.
[..]
http://www.militaryxperience.nl/ die linkt weer door naar:
http://www.cuci.nl/~cpdesign/indexmilitary.htm
Ik kreeg als suggestie van hun het Band of Brothers veld nabij SpaDie mail naar AA komt natuurlijk goed.
Ziet er gaaf uit heb ook ineens zin om mee te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
desnoods alle mannelijke Boffers beneden de 25 jaar op een naburige camping..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
Ok ik heb de mail klaar staan maar ik wil graag nog wat meer reacties als t kan
We kunnen op die dag naar dat terrein. Er is nog een andere groep maar we worden gesplitst dus we spelen tegen elkaar. Hij gaf wel als tip om als laatste missie met onze groep een bunker in te nemen die zij dan over moesten nemen. Dan speel je dus wel samen maar dit kunnen we ook niet doen. Verder lopen er marshalls mee in het veld, die spelen niet maar die controleren of alles goed verloopt en of er geen gebruik wordt gemaakt van de god-mode.
Het enige waar we nu nog even hard achteraan moeten zijn de slaapplaatsen. Op het terrein zijn nog 12 slaapplaatsen (2 appartementen van 6) en daaromheen is ook nog wel wat. Slaapplaatsen staat dus even een beetje op losse schroeven maar dat lijkt me niet het grootste probleem.
Als je de website gelezen had:quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
desnoods alle mannelijke Boffers beneden de 25 jaar op een naburige camping..en de rest in een appartmentje.
Klinkt eigenlijk helemaal niet slecht Arie!Zeker die marshall staat me wel aan omdat we tegen een andere ploeg spelen.
Mis alleen nog info over:
kleding
wapens
gear
Veld
quote:Kosten en boekingen van een dagje airsoften
Airsoften kunt u vanaf 57,50 Euro p.p. U ontvangt dan een huurkit die een AEG (airsoftreplica van een bestaand model, wij bezitten de types AK47, M16, M15, Famas, MP5, Steyr Aug, MP40, M60, UZI > kijk voor foto's op www.airsoft-freaks.com), een camouflagepak, 550 kogels en een beschermbril bevat.
Airsoften kunt u vanaf 57,50 Euro p.p. U ontvangt dan een huurkit die een AEG (airsoftreplica van een bestaand model, wij bezitten de types AK47, M16, M15, Famas, MP5, Steyr Aug, MP40, M60, UZI > kijk voor foto's op www.airsoft-freaks.com), een camouflagepak, 550 kogels en een beschermbril bevat.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef MLPValley het volgende:
Ik hoor een echoGreat minds think alike.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
Ik hoor een echo Great minds think alike.
Wat heb je gezegd? 20 uur voor niets overwerken is ook niet echt iets wat bij m'n voorbeeldfunctie past. Ik probeer immers geld te verdienenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef jpjedi het volgende:
Verder probeer ik te voorkomen dat ik weer een printje op mijn bureau ontvang met een overzicht van mijn internetverkeer en het verzoek mijn gedrag aan te passen aangezien het niet bij mijn voorbeeldfunctie past.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
desnoods alle mannelijke Boffers beneden de 25 jaar op een naburige camping..en de rest in een appartmentje.
Geen camping?quote:
Wij zijn oud, we kunnen niet meer op de grond slapen.quote:
Nope, er zijn telefoonnummers. Email is maar email. Alleen omdat wij veel achter een pc zitten en dus snel reageren betekend nog niet dat andere mensen dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef MLPValley het volgende:
Tja, en jij wilt dus dagen wachten op reactie van AA, terwijl je niet weet wat de reactie is en dan vervolgens niet kunnen airsoften omdat we bij beide niet meer terrecht kunnen en dus alles in het water valt?
Hoeft niet. Kan. We kunnen zelf kiezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het spelen tegen een andere groep.
De boer waarvan hij het terrein huurt heeft twee appartementen van in totaal 12 man. Ik heb gevraagd of op-de-vloerslapers geen probleem zijn. Als de kosten dramatisch hoog worden dan zit er wellicht niets anders op dan het slapen schrappen. Ja dat is zuur en ja dat zuigt zwaar maar zoals je zelf gelezen hebt zitten we in een lastig parket met AA. Zij hebben twee boekingen en verkiezen op dit moment hun boven ons. Probeer dan je gelijk nog maar eens te halen. De alternatieven die ze aandroegen gaan nergens over want op die dagen blijft geen hond slapen.quote:Het niet duidelijk hebben of we kunnen slapen.
Zal ik direct nog vragen.quote:Ik heb nog niet op de linkjes geklikt, maar hoe zit het met het veld, is die wel groot genoeg
Heb ik zojuist gevraagd in de mail die ik ze gestuurd heb.quote:DRANK, DRANK, DRANK, DRANK, DRANK, DRANK, DRANK, ik zie nergens iets staan.
Maar serieus, hoe zit het met het drinken? Als we zelf mee moeten nemen is het niet echt een optie.
Check op Routenet eens de route van Spa naar Aywaille. Trip van 22 minuten maar richting Spa kom je van de snelweg af die zo ongeveer in de achtertuin van Aywaille ligt. Ik verwacht dan ook dat het extra tripje van Baus niet zo heel veel tijd in beslag zal gaan nemen. Is het zuur voor Baus? Ja maar nogmaals, AA is op dit moment niet echt bereid om te schuiven dus we hebben sowieso een probleem en dan komen we weer op de discussie van gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgenquote:Overigens zal Baus ook niet blij zijn, aangezien zijn kit bij die airsofties ligt.
Bedragen blijven gelijk. Airsoften an sich is niet goedkoper. Als de andere dingen goedkoper zijn (zoals de BBQ) dan sponsoren we drankjes of andere gekkigheidjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef 3lmo het volgende:
Moet ik nog steeds 100 euro overmaken of een ander bedrag?
honderd procent mee eens. Eerste wat je leert in sales is dat mails niet werken en dat is niet voor niks. Ik heb voor het eerste keer AA ook veel per telefoon gedaan. Het lost ook gewoon veel sneller zaken op en voorkomt misverstanden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope, er zijn telefoonnummers. Email is maar email. Alleen omdat wij veel achter een pc zitten en dus snel reageren betekend nog niet dat andere mensen dat ook doen.
Wanneer je belt heb je meer kans op succes. De combinatie email telefoon is het beste, aangezien je het zo ook nog eens zwart op wit hebt.
Verder blijft het natuurlijk een uitermate vervelende situatie, welke hopelijk wordt opgelost.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens Fer moet een beetje auto pistol en wat granaten een beter resultaat opleveren als in Amerika..![]()
![]()
![]()
Wijze levensles geleerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef jpjedi het volgende:
Ben altijd voorstander van mailen en nabellen en dan was deze situatie ook niet ontstaan ben ik van mening. Bij AA zetten ze maar 1 keer per week de PC aan bijvoorbeeld.
Ferdi: "Stuur je hiervan even bevestiging per mail??"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Wijze levensles geleerdmaar goed uiteindelijk toch nog opgelost
Aan de andere kant, als je per mail keer op keer bevestigd krijgt dat je een reservering hebt. Wat zou er dan gebeuren als je belt? "Ja jullie hebben een reservering." en dan hang je weer op?
Die bevestigingen heeft je vrouw (voor zover ik weet) allemaal in d'r mailbox hangen Ariequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi: "Stuur je hiervan even bevestiging per mail??"
Airsoftfirma: "Ja doe ik."
Ferdi: "Oke! tot de 19e.. "
Ooh ik dacht dat je lekker bij mij kwam zitten dan! Ik ga natuurlijk wel mee en ga wel weer lekker kijken enzquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef MLPValley het volgende:
Neem ik je plaats wel over hoor Lies![]()
Nou, wie gaat er bellen?
Hangen alledrie in de mail die ik een half uur geleden verstuurd heb. Aangezien er nogal wat vragen in stonden zal het nog wel een paar uurtjes duren voor ik antwoord heb.quote:
Bellen gaat vanaf hier lastig gezien m'n prepaid kaart van $5 en de kosten van een gesprek naar Marcelquote:Van de oude AA:
Kunnen we definitief niet op de 19de.
Betekent dit dat je er bij dat nieuwe bedrijf niet meer onderuit kan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef FJD het volgende:
Het ging ook wel erg snel jaIk had vanochtend gewoon wat bedrijven aangeschreven zodat ik wat lijntjes uit had hangen voor het geval AA echt niet wilde schuiven. Om die zelfde reden heb ik bv. ook een mailtje naar LC gestuurd met de vraag of er mogelijkheden zijn om de BBQ en de slaapzaal op 27 mei te houden. Op die manier zou ik alle puzzelstukjes al bij elkaar hebben zodra AA zou reageren op de mail van Lies van gisteren aan AA. Dan zouden we daarna kunnen besluiten wat we als organisatie zouden gaan doen.
De man van een van die bedrijven zat echter achter z'n mail en die kon me daarom direct antwoord geven en na wat heen en weer gemail over de belangrijkste vragen bleek wel dat dit goed zat. Waar ik in het verleden ook wel eens gemaild heb met een bedrijf waarvan ik dacht "nou moeten we dit wel als optie meenemen" zag dit er erg goed uit. Zoals ook op de website al blijkt.
Neem daarbij mee dat, zoals ik al aangaf, gelijk hebben nog iets anders is dan gelijk krijgen en toen heb ik maar direct spijkers met koppen geslagen. Snel? Ja natuurlijk maar ik wilde ook niet het risico lopen dat er straks geen plek meer was en we het hele schema om moesten gooien naar een andere datum dus vandaar dat het zo snel ging.
Ooh .. dat schiet lekker op!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
Marcel gsm 1: Minder vriendelijke ex-vrouw die deelt mede dat gsm neit van Marcel is en zij zijn new nummer niet heeft![]()
Friso gsm: Vreemd, ik weet niks van planning maar dit mag geen probleem voor jullie zijn op de 19e, Hij geeft het nieuwe nummer van Marcel.
Marcel gsm 2: Voicemail ingesproken.
Fucking hell zeg. Goede organisatie zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
Marcel gsm 1: Minder vriendelijke ex-vrouw die deelt mede dat gsm neit van Marcel is en zij zijn new nummer niet heeft![]()
Friso gsm: Vreemd, ik weet niks van planning maar dit mag geen probleem voor jullie zijn op de 19e, Hij geeft het nieuwe nummer van Marcel.
Mijn allerliefste man belde net en we hebben afgesproken dat als Marcel niet voor 20:00 uur vanavond iets van zich laat horen dan gaan we niet bij AA verder!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Fucking hell zeg. Goede organisatie zegHet is toch niet vreemd dat je bij een email bericht waarin staat dat we niet op de 19e kunnen airsoften denkt dat we de 19e niet kunnen airsoften?
Ben ook not amusedquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
Zo dat gaat dan ook lekker bij AA, dat is de 2e stunt die ze uithalen...
Nee...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben ook not amused
Ga je nu wel mee Rudy?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
quote:Hoi Annelies/JP
Zoals besproken met JP kan jullie airsoftdag wat mij betreft doorgaan alleen met 20 deelnemers meer (andere club),weet niet of de groep hiermee accoord wil gaan maar laat maar even horen hoe of wat.
Heb nog geprobeerd de andere groep te cancellen maar helaas kon dit jammer genoeg ook niet meer..
Met vriendelijke groet,
Marcel
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik ben tegen het spelen met andere spelers. Wellicht is het leuk om voor een enkele missie een keer te doen maar ik ben bang dat de sociale controle dan weer nihil is en er de god mode weer de kop op gaat steken.
Leuke betalingen so far:
Uber sexy PKM hoer
3X BEZOPEN POSTBODE HOMOPAKKET
Jammer dat juist Marcel zelf in de mail schreef:quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef jpjedi het volgende:
Lees en huiver,
Zojuist telefoon gehad van Marcel met uitleg over de ontstane situatie. In principe is de datum open blijven staan omdat er niet betaald is nadat wij gereserveerd hebben. Binnen 1 week betalen na reservering is hun standaard policy ongeacht of wij nu aangeven later te betalen. Een andere groep heeft een optie genomen op de 19e maar ook direct betaald waardoor zij spekkoper werden en wij het nakijken hebben. Uiteraard heb ik verteld dat de gang van zaken ons stoort omdat wij tot vorige week contact hebben gehad over de datum en dat er meerdere malen is gevraagd per mail wanneer er tot betaling diende te worden overgegaan zonder antwoord.
Ergens begrijp ik het wel al ben ik het er natuurlijk niet mee eens hoe het allemaal gelopen is. Bij ons blijft het elke keer maar duren en dan zijn het er 26 dan weer 27, de volgende keer heeft Gertje en Keesje nog niet betaald etc etc. Maar goed, nu zitten er dus nog 25 anderen op het terrein die dag die ze niet meer af kunnen zeggen.
Hamvraag aan de deelnemers is dus:
Accepteren wij de 19e alsnog als datum nu er nog 25 anderen aan de dag deelnemen?
PS kan iemand het een en ander posten op BoF forum zodat we alle essentiele info centraal houden? Ik kan nu niet op dat forum vanaf hier. ff paar topic copy-pasten.
Ik vind het te triest om te zien we er allemaal hebben betaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik ben tegen het spelen met andere spelers. Wellicht is het leuk om voor een enkele missie een keer te doen maar ik ben bang dat de sociale controle dan weer nihil is en er de god mode weer de kop op gaat steken.
Leuke betalingen so far:
Uber sexy PKM hoer
3X BEZOPEN POSTBODE HOMOPAKKET
De Deelnemers
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAP
2. FJD - AA + BBQ + SLAAP
3. IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
4. BugWorks - AA + BBQ
5. Roland - AA
6. Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
7. Postman - AA + BBQ + SLAAP
8. Inco - AA + BBQ + SLAAP
9. Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
10. Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
11. Mr. Baus - AA + SLAAP
12. NLboy - AA + BBQ
13. Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
14. Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
15. Ruud - AA
16. Jeroen (Vriend Ruud) - AA
17. Jp Jedi - AA + BBQ + SLAAP
18. Battlelies - AA + BBQ + SLAAP
19. 3lmo
21. 2e vriend 3lmo
22. Ursel
23. Charlotte (vrouw VonDutch)
24. Martijn
25. VonDutch
26. Anne AA + BBQ + SLAAP
We hebben u dus 26 namen staan en pas een paar betalingen. Betalen stelletje homo's!Alhoewel ik geloof dat Inco niet meer meegaat, dan zou het 25 zijn.
Dan komen we op 27quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef MLPValley het volgende:
Foei Fer ik sta er niet bij voor de BBQ!!!!!!!
Voel me vereerd maar of ik er blij mee moet zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
Nieuw! Nu ook met Lies package!
Heb je nou nog niet betaald?quote:
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
volgende keer moeten we het misschien nog iets anders doen.
Ik begrijp dat mensen meewillen en dan toch niet kunnen, maar dat is voor ons een ramp.
Volgende keer kun je je alleen opgeven als je zeker weet dat je meegaat, je dient dan direct te betalen en eerder kom je niet op de lijst.
Terugstorten kan altijd nog.
Who's the boss around the house now!quote:
Ursel got pwnd againquote:
Weet ik, maar wanneer je aan een minimum vast zit wil je niet zelf voor de kosten opdraaien, omdat iemand toch niet komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.
tsss wist je dat nog niet??quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag bij de bedrijfssquash dat Getronics ook op second life zit. We hebben zelfs een heel eiland gekocht en zijn het aan het inrichten![]()
Ze willen zelfs een bijeenkomst gaan houden daar
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook wel leuk om te weten:
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
Gewoon even lief vragen aan JeRa in dat topic met een linkje van het laatste topic van de reeks.
Via prive PM ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb trouwens maar even een top 50 spammers aangevraagd voor deze reeks
Nee, blijkbaar kan dat niet, maar ik ga het toch even vragen. Ik had het allemaal niet echt doorgelezen, maar aangezien ik vandaag weer bulkload tests uitvoer had ik niks te doen en dacht ik laat ik het eens aanvragenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Via prive PM ofzo?![]()
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
Een speciale voor een reeks is hgeloof ik een handmatige query dus apart verzoekje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar kan dat niet, maar ik ga het toch even vragen. Ik had het allemaal niet echt doorgelezen, maar aangezien ik vandaag weer bulkload tests uitvoer had ik niks te doen en dacht ik laat ik het eens aanvragen
quote:In onderstaand mailtje meld je aan Annelies dat wij niet aan de gestelde betalingstermijn hoeven te voldoen. Dit uiteraard op basis dat wij toch redelijk 'vaste' klant beginnen te worden bij AA. Het stemt ons dan ook uiterst droevig om dan het slachtoffer te worden van een administratieve fout in ons nadeel.
Voorwaarden voor deze reservering was dat het exclusief zou zijn zonder medespelers of AA leden zoals tot nu toe elke keer het geval is geweest. Op basis van onze ervaringen met andere spelers en de wrijving die elke keer de kop op steekt met betrekking tot het niet sportief spelen van jullie leden hebben wij de exclusiviteit als voorwaarden genoemd voor onze reservering op de 19e mei.
Na overleg met onze leden hebben wij besloten niet op je aanbod in te gaan om samen met 20 andere spelers op de 19e toch deel te nemen. Op het moment blijkt een andere airsoftorganisatie ons meer te kunnen bieden en zij komen aan onze wensen tegemoet. Misschien is dit een eenmalige uitstap van onze groep maar op het moment hebben wij geen verdere keuze meer.
Ik bel je zo dadelijk nog even op om het een en ander nader te verklaren.
Met vriendelijke groeten
BoF - team
Jean-Pierre Mulders
Heb een verzoekje geplaatst, maar ik heb er een hard hoofd in, aangezien we niet consequent zijn met de titel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een speciale voor een reeks is hgeloof ik een handmatige query dus apart verzoekje.
De rest kan hij 'standaard' generen middels een script.
Zeg dat er even bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb een verzoekje geplaatst, maar ik heb er een hard hoofd in, aangezien we niet consequent zijn met de titel.
Soms met ! soms zonder, dan weer hoofdletters dan weer niet, enz.
Donequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg dat er even bij(heb ik ook gedaan bij een andere SC). Daar kan ie vast rekening mee houden
.
Hoogstwaarschijnlijk hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef escape_nl het volgende:
Morgen is de auto weer klaar, hij heeft een revisiebak uit friesland gehaald
hij zei dat het een gerenomeerd bedrijf is, zal best wel die kunnen zijn.quote:
Vind hij vast niet ergquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hij zei dat het een gerenomeerd bedrijf is, zal best wel die kunnen zijn.
Ik krijg nog 6 maanden garatie op de bak.
Net een mailtje dat mijn zwarte gordijnen binnen zijn![]()
wordt wel donker zaterdag Puni
Wat drink je het liefst?
Ik vind trouwens dat gedeelte dat je stelt om nog bij ze terug te komen (lees eenmalige uitstap) een zeer groot zwakte bod..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:38 schreef Suikermais het volgende:
Kunnen we de zooi daar niet een beetje saboteren op die dag ?
Zover zitten we er toch niet vanaf..toch ?
Jp is weg voor brandweercursus dus hij kan nu even niet reageren maar ik denk dat hij de relatie met AA niet gelijk wil verpesten door veel boosheid te uiten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:37 schreef MLPValley het volgende:
ben het wel een beetje met Urs eens, zij hebben het verpest en nou hebben ze zoiets van "O, maar ze komen nog terug!".
Puik plan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
Di3ki3 says:
ik zou de laatste missie laten gaan over een kratje bier...wie 'm vind mag 'm houden!
Graag op en/of aanmerkingen
Welke relatie..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jp is weg voor brandweercursus dus hij kan nu even niet reageren maar ik denk dat hij de relatie met AA niet gelijk wil verpesten door veel boosheid te uiten.
Ruilen van plaats, ik ben hier al 40 uur wakker. K heb zondag wel een uur of 5 geslapen, sinds toen niet meerquote:
Ik vind het persoonlijk nogal letterneuken. Nu ben ik daar nooit vies van geweest gezien de vele correcties die ik hier heb aangebracht op andermans taalgebruik maar goed. Ik zie ook niet echt de noodzaak van schoppen tegen AA per mail. Ze zullen van ons niet wakker liggen, ze zitten toch wel vol. Het is nu allemaal geregeld dus niets aan de hand denk ik zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef ursel het volgende:
Tis niet zo dat je nooit meer terug kan keren ofzo..
Da's dan uiteraard weer geweldig nieuws..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal letterneuken. Nu ben ik daar nooit vies van geweest zien de vele correcties die ik hier heb aangebracht op andermans taalgebruik maar goed. Ik zie ook niet echt de noodzaak van schoppen tegen AA per mail. Ze zullen van ons niet wakker liggen, ze zitten toch wel vol. Het is nu allemaal geregeld dus niets aan de hand denk ik zo
Zoals jp het zelfs zegt: "als ik het zelf geregeld had was dit probleem niet ontstaan".quote:
Is toch een lekker ding hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
Zoals jp het zelfs zegt: "als ik het zelf geregeld had was dit probleem niet ontstaan".
Ik zou eens naar de dokter gaan...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ruilen van plaats, ik ben hier al 40 uur wakker. K heb zondag wel een uur of 5 geslapen, sinds toen niet meer![]()
Ze zitten tot de nok toe vol. Ik heb niet de illusie dat ze zich er wat van aan gaan trekken. Enige wat je zou kunnen doen is de belastingdienst eens langs sturen. Ik heb niet het idee dat de zaterdagmiddagen 100% legaal gebeuren maar goed ik ben niet van plan zo diep te zinken. Positief denken, niet achterom kijken, probleem oplossen en doorgaan met je leven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef MLPValley het volgende:
Nee ok, maar stimuleren van hun gedrag is ook niet bepaald OK. Bedoel ze moeten wel de consequenties van hun gebrek aan service ondervinden en dat is klantverlies.![]()
Ik ben ervan overtuigd dat als ze zo met hun klanten om blijven gaan het vanzelf wel slechter zal gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze zitten tot de nok toe vol. Ik heb niet de illusie dat ze zich er wat van aan gaan trekken. Enige wat je zou kunnen doen is de belastingdienst eens langs sturen. Ik heb niet het idee dat de zaterdagmiddagen 100% legaal gebeuren maar goed ik ben niet van plan zo diep te zinken. Positief denken, niet achterom kijken, probleem oplossen en doorgaan met je leven.
je hoeft voor mij niets speciaals te halen hoor. en hoe donkerder hoe beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hij zei dat het een gerenomeerd bedrijf is, zal best wel die kunnen zijn.
Ik krijg nog 6 maanden garatie op de bak.
Net een mailtje dat mijn zwarte gordijnen binnen zijn![]()
wordt wel donker zaterdag Puni
Wat drink je het liefst?
kom je alleen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hoeft voor mij niets speciaals te halen hoor. en hoe donkerder hoe beterlaat je nog wel ff weten hoe laat ik kom. misschien nog even naar nijmegen iets ophalen...
wil je er nog meer bij hebben danquote:
Jp is duidelijk geweest aan de telefoon en ik denk dat ze dus ons punt wel snappen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef MLPValley het volgende:
Nee ok, maar stimuleren van hun gedrag is ook niet bepaald OK. Bedoel ze moeten wel de consequenties van hun gebrek aan service ondervinden en dat is klantverlies.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ruilen van plaats, ik ben hier al 40 uur wakker. K heb zondag wel een uur of 5 geslapen, sinds toen niet meer![]()
Of misschien je pc eens uitzetten en in je bed gaan liggen ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou eens naar de dokter gaan...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Of misschien je pc eens uitzetten en in je bed gaan liggen ...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef ursel het volgende:Die sickert, heeft bijna net zoveel TVP-tjes geplaatst als dat ik spam..
Positie, aantal posts, user
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me gezichtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef ursel het volgende:Die sickert, heeft bijna net zoveel TVP-tjes geplaatst als dat ik spam..
Positie, aantal posts, user
01. 3542 IJsmuts
02. 3342 staticdata
03. 2956 FJD
04. 2645 JMPoSTMaN
05. 2243 ursel
06. 2181 Sickert
07. 2179 Morpheus2002
08. 2120 RudyCarell
09. 2045 UnleashMitch
10. 2009 jpjedi
11. 1885 diamondvoodoo
12. 1701 Incolumis
13. 1623 BattleLies
14. 1242 Mr_Baus
15. 1237 dekkered
16. 1220 escape_nl
17. 1001 Silver_Shark
18. 0834 -chiel-
19. 0760 Viro
20. 0669 Suikermais
21. 0624 Razorback
[b]22. 0580 egg-bird[/b]
23. 0433 JumperJack
24. 0415 -Raffie-
25. 0363 3lmo
26. 0346 Timminater
27. 0325 drbravo
28. 0322 -Dries-
29. 0309 Fillipe
30. 0307 kievit19
31. 0279 BugWorks
32. 0271 Stefan740
33. 0260 1-1-1-1-1
34. 0258 Godlike02
35. 0241 VeerMans
36. 0234 nlboy
37. 0225 EvilDucky
38. 0210 domolanglekker
39. 0201 Umm-Qasr
40. 0181 JK
41. 0163 MLPValley
42. 0160 Sumera
43. 0146 C7PR1X_NL
44. 0127 ViPeRII
45. 0110 Skull-splitter
46. 0100 BMH
47. 0095 BaraCuda
48. 0081 Sebastiaan_2006
49. 0076 Veerie
50. 0067 ijsmeis
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me kleine worst![]()
Je vergeet nr 17 door te strepen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me gezicht![]()
Waarom heb je strepen door bepaalde users gezet??quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me gezicht![]()
Who's your daddy now!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk moet natuurlijk deze combinatie op 1 staan..
03. 2956 FJD
09. 2045 UnleashMitch
Was dat niet gewoon je gezangquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds doof op die toonhoogte man.quote:
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Man..die gast is zóóóó verschrikkelijk droog met z'n humor. Ben naar z'n voorstelling geweest in 't Twents. Echt..aan 't eind van zo'n avond kun je mij wegdragen !!!. Die gast is geweldig
Check PMquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
Ga eens slapen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef FJD het volgende:
Wat heb je op Baus?![]()
Maar wordt zeker erg mooi
3 liter bier op het momentquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef FJD het volgende:
Wat heb je op Baus?![]()
Maar wordt zeker erg mooi
ik bestel zowieso elk jaar theater kaartenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fan![]()
@Baus. Het is nu military experience oid en ze sponsoren geloof ik idd de Limburgse Garde. We moeten alleen even kijken hoe we dat met je gear gaan doen die bij AA ligt maar dat zal geen probleem zijn.
Mequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fan![]()
Mailtje aan mevrouw schellinger in duitsland is de deur uit!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Mealle gasten met humor. Finkers is gaaf
![]()
Duidelijk dat je nog maar 16 bent .. want normaal zorg je in jouw situatie (minderjarig) EERST voor toestemming voor je je opgeeft!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:56 schreef 3lmo het volgende:
Beste BoFfers,
Ik heb net een lange discussie gehad met mijn vader. hij is dus compleet anti-leger, en aangezien ik 16 ben is hij verantwoordelijk voor mij. Hij wil dat ik er zo min mogelijk in aanraking meekom en heeft geen greintje respect voor het feit dat ik airsoften met REPLICA'S gaaf vind. Daarom wil hij niet dat ik ga airsoften, hij wil me daar zoveel mogelijk van afhouden, net zoals alles wat met het leger heeft te maken. Ik snap niet dat hij daar nu mee aankomt, ik heb het echt al weken terug gezegd en nu op het allerlaatste moment van het overmaken, verneuqt ie de boel. Zoals jullie zagen had ik er echt zin in, want ik was vanmorgen al van plan het over te maken...
Mijn vriend, Stephan aka Gr0z3r (br33z4h) heeft al wel overgemaakt dus ik hoop dat de desbetreffende persoon dat wil terugstorten. Alsnog hoop ik jullie allen te zien bij 'Boot-lan' waar ik wel een extra kratje bier zal meenemen als goedmaking.
Helaas...
Sja ... jammer ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:03 schreef 3lmo het volgende:
Ja maar ik snap het niet, ik had het al weken van te voren gezegd en uitgelegd wat het was en nu beginnen ze opeens te zeiken... En ik had nog wel zo'n zin in de brinta van Baus!
quote:
Ik kan ze misschien wel een beetje voor je uitrekken!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja, dat moet je hier posten
Als je ze nou in maat 44 had, dan had ik ze meteen gekocht!
Nou... ik denk dat ze dan niet comfortabel genoeg meer zijn om volgend jaar naast Ferdi te rennen in Rotterdam (want ik wil eigenlijk ook wel ff stukkie joggen dan).quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik kan ze misschien wel een beetje voor je uitrekken!!![]()
Enne..Dat bij die nwe airsofties ziet er goed uit Ferdi!! We hebben goede keuze gemaakt en op tijd. Ik heb MArcel nog even gebeld vanmiddag na mijn mailtje en duidelijk gemaakt dat dit de druppel was en het is hem echt wel duidelijk dat we ze resoluut de rug toekeren.quote:23:10:05 17-04-07 17 G BRAN PRIO 2 6234 STRIJPENSEWEG PRINSENBEEK BUITENBRAND (INC: 01) (Classificatie: middel,brand)
704172310051201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
704172310051201960 1201960 BRW Prinsenbeek ( Lichtkrant )
704172310051201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
704172310051200218 1200218 BRW Prinsenbeek ( Blusploeg )
704172310051200186 1200186 BRW Breda ( Logistiek )
704172310051200181 1200181 BRW Breda ( Commandant )
704172258181201999
22:58:18 17-04-07 17 G BRAN PRIO 2 6230 STRIJPENSEWEG PRINSENBEEK BUITENBRAND (INC: 01)
704172258181201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
704172258181201960 1201960 BRW Prinsenbeek ( Lichtkrant )
704172258181200218 1200218 BRW Prinsenbeek ( Blusploeg )
704172258181200183 1200183 BRW Breda ( OvD )
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef jpjedi het volgende:
Zo.weer even bijgeklust.![]()
[..]
Enne..Dat bij die nwe airsofties ziet er goed uit Ferdi!! We hebben goede keuze gemaakt en op tijd. Ik heb MArcel nog even gebeld vanmiddag na mijn mailtje en duidelijk gemaakt dat dit de druppel was en het is hem echt wel duidelijk dat we ze resoluut de rug toekeren.
Tja wil ik ruzie? Nee..Maken ze zich er druk om? nee.. Dus ben ik ervan overtuigd dat we alle juiste keuzes hebben gemaakt nu.
Show must go on!![]()
![]()
Geweest, kreeg toen slaappillen. Wanneer ik ze gebruikte was ik 12 uurtje knock out en kwam ik te laat op school.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou eens naar de dokter gaan...
Pc is tegenwoordig maar 1 a 2 uurtjes aan per dag. Daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Of misschien je pc eens uitzetten en in je bed gaan liggen ...
Wiequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:00 schreef BattleLies het volgende:
Mailtje aan mevrouw schellinger in duitsland is de deur uit!!![]()
cheaterquote:
Mooi man misschien kan je op kamers bij Jorritquote:Op woensdag 18 april 2007 07:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Staks Intake gesprek in Apeldoorn Horeca school Roc
Moet er voor die A niet nog een G en een Y er achter?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Ok, plan a)
3lmo maakt de doekoe over
Op de bewuste dag gaat 3lmo buiten spelen
Wij komen met een A-BoF!-Team busje en ontvoeren 3lmo
Problem solved![]()
dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 18 april 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi man misschien kan je op kamers bij Jorrit
Wat was er aan de hand dan??quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef FJD het volgende:
Weet je wat helpt? Hardlopen!
Heb de website trouwens weer gefixed
De topics gaan niet meer zo hard rudy, je had hem dus nog in dit topic zelfs terug kunnen vinden..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:09 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft het linkje naar de nieuwe airsoft dudes...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dan zweten ze zich dalijk rot en schuiven ze op het laatste moment toch die andere groep weg en zitten wij met een dubbele reserveringIk denk dat als we direct onze business wegtrekken dat ook wel een statement is. De kans dat ze zich er wat van aan zullen trekken is niet ontzettend groot aangezien ze zo volgeboekt zitten maar toch.
[..]
Ik kreeg als suggestie van hun het Band of Brothers veld nabij SpaDie mail naar AA komt natuurlijk goed.
Ik was met de header bezig want daar moet een plaatje in en in de rechterkant moet een adsense ad maar toen ik met de header aan t kloten was viel heel m'n huidige achtergrond wegquote:Op woensdag 18 april 2007 09:09 schreef ursel het volgende:
Wat was er aan de hand dan??
En als ik ga hardlopen, dan is er weer minder tijd om te klussen, of ik moet weer tot 12 uur 's nachts doorgaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |