Die staat in de PM die je krijgt na 'stats help'quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
wat is de correcte onderwerp dan eigenlijk?
Nee, we hebben er zoveel samen gedeeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb ik er zoveel gemaakt?Zo koppig was ik dus niet met geen topics maken.
Hoe krijg je zo'n lijstje? Bij wie moet je lief zijn?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef JeRa het volgende:
[..]
Die staat in de PM die je krijgt na 'stats help'vreemde combinaties met komma's e.d. kunnen dus (nog!) niet.
gestuurd ipvquote:stats topicsperuur stats postsperuur stats postspertopic
of moet er alleen maar een keer stats staan?quote:stats topicsperuur, stats postsperuur, stats postspertopic
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
gestuurd ipv
[..]
of moet er alleen maar een keer stats staan?
Neuh, valt wel mee, de meeste users zijn niet in alles geïnteresseerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
gezien
nu krijg je dus 6 pm van nieuwsgierige fokkers ?![]()
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, we hebben er zoveel samen gedeeld
ff een pm sturen naar JeRa met titel stats help, dan wordt alles duidelijk
nouja, dan maar onpersoonlijk, zolang we maar stats krijgen tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.![]()
Wel onpersoonlijk he, zo'n auto pm.
ik ben afgekickt sinds 2005.Geen enkele dag meer boven de 223 posts.
Sssht, mijn geheim!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, dan maar onpersoonlijk, zolang we maar stats krijgen toch
Je kunt moeilijk van JeRa verwachten dat ie iedereen persoonlijk terug gaat pm'en
Bij de anderen snap ik dat zeker, maaar bij mij??? Moi , ikke?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, dan maar onpersoonlijk, zolang we maar stats krijgen toch
Je kunt moeilijk van JeRa verwachten dat ie iedereen persoonlijk terug gaat pm'en
Idd, schandequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de anderen snap ik dat zeker, maaar bij mij??? Moi , ikke?![]()
True, niet eens een gewone.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Idd, schande
Ik zal jou nooit een auto-pm sturen hoor
Stuur een PM naar JeRa met in het onderwerp 'stats help' voor userstatistieken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
staat ook ergens wat voor soort stats je allemaal kunt opvragen?
Dat is een ontzettende zware query, het bepalen van de userbuddies voor één user duurt al een tijdje, laat staan voor bijna 200.000 usersquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef D.Rose het volgende:
Vraag me af wie de grootste userbuddies zijn.
Is dat ook na te gaan?
je hoeft ze natuurlijk niet alle 200.000, want mensen die niet in de top 1000 staan zullen het sowieso niet zijn verwacht ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende zware query, het bepalen van de userbuddies voor één user duurt al een tijdje, laat staan voor bijna 200.000 users
PM dan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n top 30 posts per subforum lijkt me wel puikend![]()
Ja wist ik veel dat het allemaal automatisch gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PM dan!![]()
JeRa, moet de OP nog duidelijker?![]()
Omdat ie daar geen rechten heeft gok ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
Tof, thanks JeRa
Eén vraagje, waarom staan de crew subfora er niet bij?
Ik hou alleen gegevens bij van topics die ik zelf ook daadwerkelijk kan lezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
Tof, thanks JeRa
Eén vraagje, waarom staan de crew subfora er niet bij?
Even niet, doe ik miss later op de avond welquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb je zin om stats van de PUB sc te maken?
Graag font size 72 met in elke hoek een uil of een yvonnequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PM dan!![]()
JeRa, moet de OP nog duidelijker?![]()
Zie mijn reactie op --Christiaan-- hierboven, en wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JeRa zou je misschien ook de aantallen uit AKQ zelf willen doen? i.p.v. AKQ-SC?
Le-zen. PM.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah kan je een lijstje van me maken?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah kan je een lijstje van me maken?
Hoi Modjequote:
Spank me bitchquote:
Voor al die mensen die niet lezen. Heel goedquote:
Jij hebt toch van de AKQ-slowchat de postaantallen gedaan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:38 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zie mijn reactie op --Christiaan-- hierboven, en wat bedoel je precies?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed bezig JeRa.
Zou je misschien ook een top 30 kunnen maken van alle users in de reeks "Het Grote BoF BF2 Topic:..."
Het huidige topic:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar mannen overbodig zijn!
Alvast bedankt
Edit: De titel wil nog wel eens anders zijn. Soms is het BoF met uitroepteken en soms is het zonder.
Hoofdletter gebruik is ook lang niet even consequent.
Wheheh, sta nog in een lijstje ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef JeRa het volgende:Top 50 posters in de DIG slowchat reeks
Positie, aantal posts, user
15. 0739 Jo0Lz
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dit trouwens de reden dat de DB een paar keer zwaar belast was, en soms zelfs off![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |