Voel me vereerd maar of ik er blij mee moet zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
Nieuw! Nu ook met Lies package!
Heb je nou nog niet betaald?quote:
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
volgende keer moeten we het misschien nog iets anders doen.
Ik begrijp dat mensen meewillen en dan toch niet kunnen, maar dat is voor ons een ramp.
Volgende keer kun je je alleen opgeven als je zeker weet dat je meegaat, je dient dan direct te betalen en eerder kom je niet op de lijst.
Terugstorten kan altijd nog.
Who's the boss around the house now!quote:
Ursel got pwnd againquote:
Weet ik, maar wanneer je aan een minimum vast zit wil je niet zelf voor de kosten opdraaien, omdat iemand toch niet komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.
tsss wist je dat nog niet??quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag bij de bedrijfssquash dat Getronics ook op second life zit. We hebben zelfs een heel eiland gekocht en zijn het aan het inrichten![]()
Ze willen zelfs een bijeenkomst gaan houden daar
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook wel leuk om te weten:
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
Gewoon even lief vragen aan JeRa in dat topic met een linkje van het laatste topic van de reeks.
Via prive PM ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb trouwens maar even een top 50 spammers aangevraagd voor deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |