Ooh .. dat schiet lekker op!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
Marcel gsm 1: Minder vriendelijke ex-vrouw die deelt mede dat gsm neit van Marcel is en zij zijn new nummer niet heeft![]()
Friso gsm: Vreemd, ik weet niks van planning maar dit mag geen probleem voor jullie zijn op de 19e, Hij geeft het nieuwe nummer van Marcel.
Marcel gsm 2: Voicemail ingesproken.
Fucking hell zeg. Goede organisatie zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
Marcel gsm 1: Minder vriendelijke ex-vrouw die deelt mede dat gsm neit van Marcel is en zij zijn new nummer niet heeft![]()
Friso gsm: Vreemd, ik weet niks van planning maar dit mag geen probleem voor jullie zijn op de 19e, Hij geeft het nieuwe nummer van Marcel.
Mijn allerliefste man belde net en we hebben afgesproken dat als Marcel niet voor 20:00 uur vanavond iets van zich laat horen dan gaan we niet bij AA verder!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Fucking hell zeg. Goede organisatie zegHet is toch niet vreemd dat je bij een email bericht waarin staat dat we niet op de 19e kunnen airsoften denkt dat we de 19e niet kunnen airsoften?
Ben ook not amusedquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
Zo dat gaat dan ook lekker bij AA, dat is de 2e stunt die ze uithalen...
Nee...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben ook not amused
Ga je nu wel mee Rudy?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist gebeld
quote:Hoi Annelies/JP
Zoals besproken met JP kan jullie airsoftdag wat mij betreft doorgaan alleen met 20 deelnemers meer (andere club),weet niet of de groep hiermee accoord wil gaan maar laat maar even horen hoe of wat.
Heb nog geprobeerd de andere groep te cancellen maar helaas kon dit jammer genoeg ook niet meer..
Met vriendelijke groet,
Marcel
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik ben tegen het spelen met andere spelers. Wellicht is het leuk om voor een enkele missie een keer te doen maar ik ben bang dat de sociale controle dan weer nihil is en er de god mode weer de kop op gaat steken.
Leuke betalingen so far:
Uber sexy PKM hoer
3X BEZOPEN POSTBODE HOMOPAKKET
Jammer dat juist Marcel zelf in de mail schreef:quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef jpjedi het volgende:
Lees en huiver,
Zojuist telefoon gehad van Marcel met uitleg over de ontstane situatie. In principe is de datum open blijven staan omdat er niet betaald is nadat wij gereserveerd hebben. Binnen 1 week betalen na reservering is hun standaard policy ongeacht of wij nu aangeven later te betalen. Een andere groep heeft een optie genomen op de 19e maar ook direct betaald waardoor zij spekkoper werden en wij het nakijken hebben. Uiteraard heb ik verteld dat de gang van zaken ons stoort omdat wij tot vorige week contact hebben gehad over de datum en dat er meerdere malen is gevraagd per mail wanneer er tot betaling diende te worden overgegaan zonder antwoord.
Ergens begrijp ik het wel al ben ik het er natuurlijk niet mee eens hoe het allemaal gelopen is. Bij ons blijft het elke keer maar duren en dan zijn het er 26 dan weer 27, de volgende keer heeft Gertje en Keesje nog niet betaald etc etc. Maar goed, nu zitten er dus nog 25 anderen op het terrein die dag die ze niet meer af kunnen zeggen.
Hamvraag aan de deelnemers is dus:
Accepteren wij de 19e alsnog als datum nu er nog 25 anderen aan de dag deelnemen?
PS kan iemand het een en ander posten op BoF forum zodat we alle essentiele info centraal houden? Ik kan nu niet op dat forum vanaf hier. ff paar topic copy-pasten.
Ik vind het te triest om te zien we er allemaal hebben betaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
Ik ben tegen het spelen met andere spelers. Wellicht is het leuk om voor een enkele missie een keer te doen maar ik ben bang dat de sociale controle dan weer nihil is en er de god mode weer de kop op gaat steken.
Leuke betalingen so far:
Uber sexy PKM hoer
3X BEZOPEN POSTBODE HOMOPAKKET
De Deelnemers
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAP
2. FJD - AA + BBQ + SLAAP
3. IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
4. BugWorks - AA + BBQ
5. Roland - AA
6. Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
7. Postman - AA + BBQ + SLAAP
8. Inco - AA + BBQ + SLAAP
9. Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
10. Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
11. Mr. Baus - AA + SLAAP
12. NLboy - AA + BBQ
13. Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
14. Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
15. Ruud - AA
16. Jeroen (Vriend Ruud) - AA
17. Jp Jedi - AA + BBQ + SLAAP
18. Battlelies - AA + BBQ + SLAAP
19. 3lmo
21. 2e vriend 3lmo
22. Ursel
23. Charlotte (vrouw VonDutch)
24. Martijn
25. VonDutch
26. Anne AA + BBQ + SLAAP
We hebben u dus 26 namen staan en pas een paar betalingen. Betalen stelletje homo's!Alhoewel ik geloof dat Inco niet meer meegaat, dan zou het 25 zijn.
Dan komen we op 27quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef MLPValley het volgende:
Foei Fer ik sta er niet bij voor de BBQ!!!!!!!
Voel me vereerd maar of ik er blij mee moet zijn??quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
Nieuw! Nu ook met Lies package!
Heb je nou nog niet betaald?quote:
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
volgende keer moeten we het misschien nog iets anders doen.
Ik begrijp dat mensen meewillen en dan toch niet kunnen, maar dat is voor ons een ramp.
Volgende keer kun je je alleen opgeven als je zeker weet dat je meegaat, je dient dan direct te betalen en eerder kom je niet op de lijst.
Terugstorten kan altijd nog.
Who's the boss around the house now!quote:
Ursel got pwnd againquote:
Weet ik, maar wanneer je aan een minimum vast zit wil je niet zelf voor de kosten opdraaien, omdat iemand toch niet komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezeik houd je altijd Jorrit. Denk eerder dat we er maar mee moeten leren leven. Er zijn altijd mensen die roepen dat ze wel willen maar vervolgens er achter komen dat ze het niet kunnen betalen. Ik vind het stiekem nog best een goede score als je ziet hoeveel mensen we na een kleine aansporing al tot betalen krijgen.
tsss wist je dat nog niet??quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag bij de bedrijfssquash dat Getronics ook op second life zit. We hebben zelfs een heel eiland gekocht en zijn het aan het inrichten![]()
Ze willen zelfs een bijeenkomst gaan houden daar
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook wel leuk om te weten:
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
Gewoon even lief vragen aan JeRa in dat topic met een linkje van het laatste topic van de reeks.
Via prive PM ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb trouwens maar even een top 50 spammers aangevraagd voor deze reeks
Nee, blijkbaar kan dat niet, maar ik ga het toch even vragen. Ik had het allemaal niet echt doorgelezen, maar aangezien ik vandaag weer bulkload tests uitvoer had ik niks te doen en dacht ik laat ik het eens aanvragenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Via prive PM ofzo?![]()
Hoogst aantal posts per dag + meer! #3
Een speciale voor een reeks is hgeloof ik een handmatige query dus apart verzoekje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar kan dat niet, maar ik ga het toch even vragen. Ik had het allemaal niet echt doorgelezen, maar aangezien ik vandaag weer bulkload tests uitvoer had ik niks te doen en dacht ik laat ik het eens aanvragen
quote:In onderstaand mailtje meld je aan Annelies dat wij niet aan de gestelde betalingstermijn hoeven te voldoen. Dit uiteraard op basis dat wij toch redelijk 'vaste' klant beginnen te worden bij AA. Het stemt ons dan ook uiterst droevig om dan het slachtoffer te worden van een administratieve fout in ons nadeel.
Voorwaarden voor deze reservering was dat het exclusief zou zijn zonder medespelers of AA leden zoals tot nu toe elke keer het geval is geweest. Op basis van onze ervaringen met andere spelers en de wrijving die elke keer de kop op steekt met betrekking tot het niet sportief spelen van jullie leden hebben wij de exclusiviteit als voorwaarden genoemd voor onze reservering op de 19e mei.
Na overleg met onze leden hebben wij besloten niet op je aanbod in te gaan om samen met 20 andere spelers op de 19e toch deel te nemen. Op het moment blijkt een andere airsoftorganisatie ons meer te kunnen bieden en zij komen aan onze wensen tegemoet. Misschien is dit een eenmalige uitstap van onze groep maar op het moment hebben wij geen verdere keuze meer.
Ik bel je zo dadelijk nog even op om het een en ander nader te verklaren.
Met vriendelijke groeten
BoF - team
Jean-Pierre Mulders
Heb een verzoekje geplaatst, maar ik heb er een hard hoofd in, aangezien we niet consequent zijn met de titel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een speciale voor een reeks is hgeloof ik een handmatige query dus apart verzoekje.
De rest kan hij 'standaard' generen middels een script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |