Nee hoor! Ze ziet er heel anders uit, gedraagd zich ook 100% anders ... dus .. is gewoon de vrouw van Ursel!quote:
Ze gaat straks nog de topspammer van BoF wordenquote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef ursel het volgende:
Ik ga ook echt een kloon aanmaken om voornamelijk me eigen te dishen..
Het zou een kloon om trots op te zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze gaat straks nog de topspammer van BoF worden
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?quote:
Zolang ze deze maand maar niet in haalt en ik deze maand win..quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?
heb je je team al aangepast?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang ze deze maand maar niet in haalt en ik deze maand win..
Volgens mij heb ik Heintje trouwens uit dit topic weggejaagd..
* Verder gaat met schuren![]()
![]()
Want?quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar helaas het is je vrouw. Dat haalt de glans er toch wel een beetje van af he?
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:40 schreef ursel het volgende:
F1, De punten
Algemeen klassement:
Deelnemers
User Punten
FJD 587![]()
Mr_Baus 498
Silver_Shark 485
IJsmuts 437
dekkered 434
escape_nl 376
-Raffie- 365
staticdata 316
ursel 278
BugWorks 256
Godlike02 249
JMPoSTMaN 200
Sumera 170
Ronde klassement:
Naam Team Punten Extra
FJD Alcoholics 200 (profiel)![]()
IJsmuts Rolls Ruche Racing 200 (profiel)
Godlike02 Godt 178 (profiel)
Mr_Baus BVD motorsports 164 (profiel)
staticdata Rubberen Robbies 148 (profiel)
-Raffie- Raffie 148 (profiel)
escape_nl McBoekel 130 (profiel)
Silver_Shark Baffers F1 Racers 129 (profiel)
dekkered Dekker racing 127 (profiel)
ursel Ursel 93 (profiel)
Sumera Sumera 76 (profiel)
BugWorks Buggy 30 (profiel)
JMPoSTMaN PoSTMaN 13 (profiel)
bijna allemaal strak in pak. Ik had het BoF chairman shirt aanquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd naar de BoF fotoHarde kern (deels) represent en allemaal strak in pak
Daar heb je zeker heel erg je best op gedaan! Jij gaat voor de troostprijs!quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijk![]()
Nu je het zegt, vraag me af of die foto wel gelukt is.. Je shirt straalde helemaal..quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe kan het nu dat ik maar 13 punten heb gehaald? Is dat uberhaupt mogelijk![]()
[..]
bijna allemaal strak in pak. Ik had het BoF chairman shirt aan
Behalve Jorrit. Die zag eruit alsof hij rechtstreeks uit de kroeg kwam zettenquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd naar de BoF fotoHarde kern (deels) represent en allemaal strak in pak
was dat niet zo danquote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Behalve Jorrit. Die zag eruit alsof hij rechtstreeks uit de kroeg kwam zetten
en jij vergeet steeds dat Vera er ook nog was (en Annequote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef MLPValley het volgende:
Ach we kunnen erop twisten maar Annelies was de mooiste hoor (en ik de mooiste niet op die dag trouwende boffer)![]()
Ik zou er eerder van opkijken als het niet zo wasquote:
Nee hoor dat vergeet ik niet hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
en jij vergeet steeds dat Vera er ook nog was (en Anneen Jafar zn meisje)
Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team hebquote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Daar heb je zeker heel erg je best op gedaan! Jij gaat voor de troostprijs!![]()
Is je team niet compleet ofzo? Is namelijk wel erg vreemd.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team heb
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretjequote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef ursel het volgende:
Wat een kut werk is dat zeg, een gestucced plafond ff schuren..
Ik zit onder het stof en als ik wat uit me neus haal kan ik er zo opnieuw gaten mee vullen..
* Douchen gaat..
Fotooooquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretje![]()
Dan moet je maar niet van 9 tot 10 achter de computer zitten en de schuurmachine slopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef ursel het volgende:
In plaats van dat ze een keertje komt helpen en mij niet to 23:00 laat ploeteren..
het lijkt meer kwakquote:
Chapelle??quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:02 schreef Sickert het volgende:
ursel lijkt een beetje op die van chapelle ben de naam ff kwijt
maar het is dan ook erg vroeg :p
* Sickert werken
27 mei is een vrijdag..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
Even ter inventarisatie. Zijn er mensen die echt niet kunnen op 27 mei?
Vreemde 27 mei heb jij danquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:19 schreef ursel het volgende:
27 mei is een vrijdag..
Ik heb amper vrije dagen dus gaat het voor mij niet worden ben ik dan bang.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Vreemde 27 mei heb jij dan
Ach crap tis op een zondag. Daar gaan we ook niet mee akkoord natuurlijk
Goed dan mogen ze ons wel eens betere alternatieven gaan bieden
precies, afspraak blijft afspraak. dat hun gelijk gaan steigeren bij het zien van geld maakt niets uit. en als ze een beetje nadenken kan dit ook een doodsteek voor hun zijn w.b.t. boffers. jullie zijn al 3x gegaan voor hetzelfde geld is die groep pas voor de 1e keer. lekker klantenbindingquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef ursel het volgende:
[..], 27 april is een vrijdag..
Zeg maar dat ik uit geloofsovertuiging niet op zondag kom..
Maar waarom alternatieven, tis en blijft hun fout, hun pakkie an.. Laat ze die alternatieven maar aan die andere groep geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |