Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team hebquote:Op maandag 16 april 2007 22:52 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Daar heb je zeker heel erg je best op gedaan! Jij gaat voor de troostprijs!![]()
Is je team niet compleet ofzo? Is namelijk wel erg vreemd.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu kan ik dat maar beter doen. Ik snap het alleen niet, aangezien ik Hamilton in mijn team heb
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretjequote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef ursel het volgende:
Wat een kut werk is dat zeg, een gestucced plafond ff schuren..
Ik zit onder het stof en als ik wat uit me neus haal kan ik er zo opnieuw gaten mee vullen..
* Douchen gaat..
Fotooooquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij zit zo onder het stof dat hij nog witter qua haar is dan de heer Wilders. Hij heeft ook een mooi wit snorretje![]()
Dan moet je maar niet van 9 tot 10 achter de computer zitten en de schuurmachine slopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef ursel het volgende:
In plaats van dat ze een keertje komt helpen en mij niet to 23:00 laat ploeteren..
het lijkt meer kwakquote:
Chapelle??quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:02 schreef Sickert het volgende:
ursel lijkt een beetje op die van chapelle ben de naam ff kwijt
maar het is dan ook erg vroeg :p
* Sickert werken
27 mei is een vrijdag..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:07 schreef FJD het volgende:
Even ter inventarisatie. Zijn er mensen die echt niet kunnen op 27 mei?
Vreemde 27 mei heb jij danquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:19 schreef ursel het volgende:
27 mei is een vrijdag..
Ik heb amper vrije dagen dus gaat het voor mij niet worden ben ik dan bang.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Vreemde 27 mei heb jij dan
Ach crap tis op een zondag. Daar gaan we ook niet mee akkoord natuurlijk
Goed dan mogen ze ons wel eens betere alternatieven gaan bieden
precies, afspraak blijft afspraak. dat hun gelijk gaan steigeren bij het zien van geld maakt niets uit. en als ze een beetje nadenken kan dit ook een doodsteek voor hun zijn w.b.t. boffers. jullie zijn al 3x gegaan voor hetzelfde geld is die groep pas voor de 1e keer. lekker klantenbindingquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef ursel het volgende:
[..], 27 april is een vrijdag..
Zeg maar dat ik uit geloofsovertuiging niet op zondag kom..
Maar waarom alternatieven, tis en blijft hun fout, hun pakkie an.. Laat ze die alternatieven maar aan die andere groep geven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |