Je vergeet nr 17 door te strepen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me gezicht![]()
Waarom heb je strepen door bepaalde users gezet??quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar is egg-bird... Heb hem steeds de 5 janu meet niet meer zien poste misschien schrok hij van me gezicht![]()
Who's your daddy now!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:13 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk moet natuurlijk deze combinatie op 1 staan..
03. 2956 FJD
09. 2045 UnleashMitch
Was dat niet gewoon je gezangquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds doof op die toonhoogte man.quote:
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Suikermais het volgende:
Man..die gast is zóóóó verschrikkelijk droog met z'n humor. Ben naar z'n voorstelling geweest in 't Twents. Echt..aan 't eind van zo'n avond kun je mij wegdragen !!!. Die gast is geweldig
Check PMquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
Ga eens slapen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef FJD het volgende:
Wat heb je op Baus?![]()
Maar wordt zeker erg mooi
3 liter bier op het momentquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef FJD het volgende:
Wat heb je op Baus?![]()
Maar wordt zeker erg mooi
ik bestel zowieso elk jaar theater kaartenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fan![]()
@Baus. Het is nu military experience oid en ze sponsoren geloof ik idd de Limburgse Garde. We moeten alleen even kijken hoe we dat met je gear gaan doen die bij AA ligt maar dat zal geen probleem zijn.
Mequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik proef een kleine BoF delegatie bij de volgende show? Jorrit is namelijk ook zwaar fan![]()
Mailtje aan mevrouw schellinger in duitsland is de deur uit!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Mealle gasten met humor. Finkers is gaaf
![]()
Duidelijk dat je nog maar 16 bent .. want normaal zorg je in jouw situatie (minderjarig) EERST voor toestemming voor je je opgeeft!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:56 schreef 3lmo het volgende:
Beste BoFfers,
Ik heb net een lange discussie gehad met mijn vader. hij is dus compleet anti-leger, en aangezien ik 16 ben is hij verantwoordelijk voor mij. Hij wil dat ik er zo min mogelijk in aanraking meekom en heeft geen greintje respect voor het feit dat ik airsoften met REPLICA'S gaaf vind. Daarom wil hij niet dat ik ga airsoften, hij wil me daar zoveel mogelijk van afhouden, net zoals alles wat met het leger heeft te maken. Ik snap niet dat hij daar nu mee aankomt, ik heb het echt al weken terug gezegd en nu op het allerlaatste moment van het overmaken, verneuqt ie de boel. Zoals jullie zagen had ik er echt zin in, want ik was vanmorgen al van plan het over te maken...
Mijn vriend, Stephan aka Gr0z3r (br33z4h) heeft al wel overgemaakt dus ik hoop dat de desbetreffende persoon dat wil terugstorten. Alsnog hoop ik jullie allen te zien bij 'Boot-lan' waar ik wel een extra kratje bier zal meenemen als goedmaking.
Helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |