Rudy!!! Het is voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef MasthaX het volgende:
Spelen jullie toevallig ook BF2142? of is het echt een BF2 clan only?
Hey Hein.. Succes..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:11 schreef Heintje het volgende:
Zal ik dan ook maar kijken of ik deze bij kan houden.
Mijnes ligt nog in de verpakking..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Rudy!!! Het is voor jou
Verschillende mensen hebben wel BF2142 maar weinigen spelen het nog maar. Rudy is de grootste voorstander van 2142.
Dus ik hoef hem niet te kopen?quote:
en dan sla je de mooiste versie overquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef MasthaX het volgende:
Ik heb zelf alleen 2142 en 1942. Maar ik zou best wel in een leuke NL clan willen om gewoon voor de fun te gamen zonder enige verplichtingen.
Als je met BoF wilt spelen hoeft dat niet neequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
Dus ik hoef hem niet te kopen?![]()
Ik heb nog 100euro aan bol.com bonnen ik dacht laat ik die maar bestellen![]()
Dan zit je hier goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef MasthaX het volgende:
Ik heb zelf alleen 2142 en 1942. Maar ik zou best wel in een leuke NL clan willen om gewoon voor de fun te gamen zonder enige verplichtingen.
Dan moet je godlike ff lief aankijken..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MasthaX het volgende:
Dat geloof ik best. Ik heb BF2 wel op de PS2 maar dat is lang niet zo leuk als PC. En BF2 kost nog altijd 35 eurie, wat ik op het moment niet echt kan missen.
De bf2 op de ps2 is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MasthaX het volgende:
Dat geloof ik best. Ik heb BF2 wel op de PS2 maar dat is lang niet zo leuk als PC. En BF2 kost nog altijd 35 eurie, wat ik op het moment niet echt kan missen.
het wordt weer moeilijk zie ik.quote:
Jullie moeten wel een hele goeie relatie hebben, als jij de pik van je man niet eens omhoog kan krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef BattleLies het volgende:
TVP !!!!!!!!
Tis bijna weekend mannen!!
PIK OMHOOOOOOOOOG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ps. hoe doe je dat eigenlijk als vrouw?? pik omhoog??
Wordt wel een ruime schatting. Welke topics tellen allemaal mee, alleen deze nieuwe reeks of ook uit ons eigen subforum en ook de bf2 topics?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
Trouwens, wiki is weer up-to-date met de topics..
Blijkbaar waren er meer mensen die het niet bij konden houden allemaal. We zijn van 155 naar 163 topics gegaan..
Betekend nog maar 4 topics (Topic nr 167) en dan post 200. Dat wordt de 50.000 post van BoF! op FoK!![]()
Ze kan zo lekker kroelen met z'n buikjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie moeten wel een hele goeie relatie hebben, als jij de pik van je man niet eens omhoog kan krijgen
45 BF2 topics tellen niet mee en de topics uit t BoF subforum ook niet. Ach zulke dingen blijven altijd een grove schatting, zal vast ook wel een keer iemand door een slotje gepost hebben ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wordt wel een ruime schatting. Welke topics tellen allemaal mee, alleen deze nieuwe reeks of ook uit ons eigen subforum en ook de bf2 topics?
lamaaaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jullie moeten wel een hele goeie relatie hebben, als jij de pik van je man niet eens omhoog kan krijgen
Zoals ik. Ik ging van 155 naar 158 naar 156.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
Trouwens, wiki is weer up-to-date met de topics..
Blijkbaar waren er meer mensen die het niet bij konden houden allemaal. We zijn van 155 naar 163 topics gegaan..
Eigenlijk staan we dan al op plaats 3quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef Ge4ce het volgende:
Zoals ik. Ik ging van 155 naar 158 naar 156.Het staat in ieder geval nu ook goed op FOK!Wiki GAM
Wie gaat er snel taart maken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens er waren 5 [PC]Battlefield 2 xx - Band of Fok!kers topics. Dus eigenlijk hebben we onze mijlpaal gemist
Niet echt duidelijk, hmm. Ligt aan mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk staan we dan al op plaats 3maar goed we gaan het toch wel redden. Nog een half jaartje ofzo.
We hebben voor de BoF reeks 45 BF2 topics gehad waarin BoF ook al bestond. Daar zijn we toen uitgeschopt omdat we teveel aan SC dedenquote:
Ze vonden ons te gezellig..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben voor de BoF reeks 45 BF2 topics gehad waarin BoF ook al bestond. Daar zijn we toen uitgeschopt omdat we teveel aan SC deden
Setje druklagers? er zit maar 1 druklager inquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Chiel hoeveel kost een setje nieuwe druklagers, wat andere lagers plus arbeidsloon?
Een druklager kost maar 40.90 ex. maar als de lagers in de bak stuk zijn ( komt regelmatig voor bij de polo d ) dan ben je de lul!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef escape_nl het volgende:
diesel, 1997 1900 cc
Zet ff je inbox op beschikbaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MasthaX het volgende:
Thx, nu maar hopen dat het meevaltquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een druklager kost maar 40.90 ex. maar als de lagers in de bak stuk zijn ( komt regelmatig voor bij de polo d ) dan ben je de lul!
Vaak is het huis van de bak ook beschadigd en dan zal je aan een revisie bak moeten ( gebruikt niet te vinden en anders vaak ook niet goed! )
Een koppelingkost 154.70 ex. ( van een SDI 202.-- ex. )
Hoop ut ook voor je.. klinkt als een duur geintje zo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Thx, nu maar hopen dat het meevalt
Van het mooie weer genieten en wederom wat klussen in de kelder..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo nog 1 uur en 45 min. werken en dan weer weekendWat zijn jullie plannen voor het weekend?
Niet spammen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
Van het mooie weer genieten en wederom wat klussen in de kelder..
Ja, maar dat is standaard, dat hoef ik toch niet altijd te blijven melden?? Dat weten mensen op een gegeven moment wel..quote:
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sannequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef ursel het volgende:
Denk je trouwens dat Heintje dit tempo wel bij kan houden??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sanne
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef ursel het volgende:
Denk je trouwens dat Heintje dit tempo wel bij kan houden??![]()
![]()
Wil je nou zeggen dat onze posts niet inhoudelijk zijn dan??quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sanne
Lees de oude Topics eens door voor wat background informationquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.
Met name topic 48, 78, 79 134 en 143..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lees de oude Topics eens door voor wat background information
Anders lees je even 160 topics doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees de oude Topics eens door voor wat background information
Gelukkig ga je mij dan ook niet lieve geile smsjes sturenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis hier warm, amper werk en nagenoeg geen reacties op fok..
Ik verveel me de pleures man..
HELP!!!!..![]()
Zo wordt je natuurlijk nooit een opper-spammer..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef 3lmo het volgende:
Dit is voor de echte spammers, dus ik zal maar buiten in het zonnetje gaan bier drinken
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders lees je even 160 topics door
Het enige wat echt helpt is op meetings komen en gewoon mee blijven lezen. Je zult altijd zien dat als je nieuw bij een groep bent, je geen idee hebt van wat er speelt binnen de groep en wat de insider jokes zijn. Die grappen zijn over het algemeen gebaseerd op gebeurtenissen uit het verleden en die gebeurtenissen vinden plaats in de topics en op de meetingsverder natuurlijk ook gewoon vragen als je iets niet snapt dan legt iemand het vast wel uit.
Ik wil ze wel even voolezen, maar heb geen zin om hard te schreeuwen. Dus of het dan nut zal hebben betwijfel ik..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Heintje het volgende:
Ik hou niet van lezen. (al komt dat nou natuurlijk wat ongeloofwaardig over)
Wil niet iemand ze even voorlezen?
Die zijn dan zeker allemaal naar IJs gegaan..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Gelukkig ga je mij dan ook niet lieve geile smsjes sturen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.
ik speel ook al geen BF dus dat is ook niet een reden om in dit topic te komen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zijn dan zeker allemaal naar IJs gegaan..
Is ook mijn bedoelingquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Ik zou me echt helemaal kapot lachen als aan het eind van de maand Sanne meer posts heeft in GAM dan UrselIstie zo hard bezig wordt ie geowned door z'n vrouw
Sja! Zo zie je maar dat vrouwen net zo goed kunnen spannen als mannen die weinig werk hebben!quote:
Dat wi lik ook wel weer eens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef MLPValley het volgende:
Die wil gewoon WEER een striptease en vervolgens goddelijke sex net zoals gisteravond!![]()
![]()
Ook dan moet je naar een BoF meet komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef Heintje het volgende:
Dat wi lik ook wel weer eens.
Er werd mij gevraagd door Ijs en door jou Lies om te komen spammen. Dan kom ik ook GOED spammen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja! Zo zie je maar dat vrouwen net zo goed kunnen spannen als mannen die weinig werk hebben!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Er werd mij gevraagd door Ijs en door jou Lies om te komen spammen. Dan kom ik ook GOED spammen!![]()
Ja maar.. ja maar...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Ik zou me echt helemaal kapot lachen als aan het eind van de maand Sanne meer posts heeft in GAM dan UrselIstie zo hard bezig wordt ie geowned door z'n vrouw
Er zijn ook genoeg BoF-ers die wel BF2 spelen, maar ook geen drol snappen van al die spam hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.
Wie heeft bij jullie thuis de broek aan??? die bepaalt of dit zo door blijft gaan of niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar...![]()
Ik vind het nu al niet leuk meer..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zie de post van Ursel over spammen, alleen vervang dan het spammen met bier drinken.
Ik heb ook niet gezegt dat ik met 1 van julie goddelijke sex wil. Alleen maar dat ik goddelijke sex wil.quote:
Ikkequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wie heeft bij jullie thuis de broek aan??? die bepaalt of dit zo door blijft gaan of niet!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef MLPValley het volgende:
ach maar daar krijgt Urs ook een hoop goeds voor terug![]()
![]()
Het lukt niet altijd nee, maar ach blijf toch mens he. Maarre, jij nog nederland moete leren? Is nie bepaal goede zin zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen lukt het haar niet goed die taak even goed uit te voeren..![]()
![]()
ervaring mee?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegt dat ik met 1 van julie goddelijke sex wil. Alleen maar dat ik goddelijke sex wil.
Daarbij is homo sex per defenitie niet goddelijk.
Nope, en ook geen behoefte aan.quote:
Spammen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wat doe je bij BOF dan? Is een grote Homo sex orgie![]()
Je voelde je niet bedreigd door de vrouwelijke kanten van IJsmuts?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:43 schreef MLPValley het volgende:
Vraag maar aan Ursel en Ijsmuts die weten er alles van
Nah, vindt het eigenlijk best wel geilquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je voelde je niet bedreigd door de vrouwelijke kanten van IJsmuts?
Wie: Ijsmutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:50 schreef ursel het volgende:
Wie wat waar hoe..
Waarom heeft niemand mij toen wakker geaakt??![]()
Hey je hebt hem geeditquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wie: Ijsmuts
Wat: Homosex
Waar: Of een BOF meet
Hoe: In je kont
Waarom niemand jou wakker gemaakt heeft? Was veel te grappig en de meesten vonden het veelte geil om te stoppen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey je hebt hem geedit![]()
er stond rukken.
En mijn reactie zou dan zijn:
Kringrukken![]()
![]()
![]()
Is die nog steeds mod van GAM dan??quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef staticdata het volgende:
als ijsmeis nu nog niet ingrijpt komt het voor de rest van de periode ook wel goed
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey je hebt hem geedit![]()
er stond rukken.
En mijn reactie zou dan zijn:
Kringrukken![]()
![]()
![]()
Als ik dit topic zo bekijk vraag ik me af of er wel mods zijn...quote:
niet gelijk kritisch worden he Heinus..quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo bekijk vraag ik me af of er wel mods zijn...
Daar is het toch een forum voor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gelijk kritisch worden he Heinus..![]()
Kom zo naar huis liefie!!![]()
Ik denk dat die ook gestopt zijn met deze reeks volgen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, 'volspammen' is niet de bedoeling. Het mag iets inhoudelijker
.
Oké![]()
.
Ik zal het er eens met haar over gaan hebben dan.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook gestopt zijn met deze reeks volgen..
IJsmeis heeft het 2 topics volgehouden geloof ik..
En die had radicale veranderingen in gedachte..![]()
[..]
Is Hein de kloon van Lies??quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gelijk kritisch worden he Heinus..![]()
Kom zo naar huis liefie!!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met haar over gaan hebben dan.....
Ik doe niet aan kloons, vraag maar aan ijsmeis.quote:
Maakt het mij wat uit, ik wil gewoon het algehele spam niveau in GAM omhoog brengen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:18 schreef ursel het volgende:
[..], Je kan het niet hebben zeker dat je me niet kan inhalen..
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maakt het mij wat uit, ik wil gewoon het algehele spam niveau in GAM omhoog brengen.
Danhaak jij vanzelf wel af en kan ik je voorbij, maar dat is natuurlijk bijzaak, dat snap je natuurlijk ook wel.
Dezequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je er juist geen mod-jes bij halen.
![]()
Om welke reden zou ik trouwens af moeten haken dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Heintje het volgende:
Nou moet ik dus
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=OSTEOFYT&btnG=Google+zoeken&meta=
posten.
Toch?
Als je daar op de eerste link klikt krijg je dit:quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
iemand nog een zinnige bijdrage??
Weet niet of je daar wat mee kan?quote:puntvormige botuitgroei, die zich vormt door prikkeling (bijvoorbeeld een ontsteking) van bindweefselvlies van beenderen
Nooit WIKI vergeten..quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:24 schreef BattleLies het volgende:
Wie weet wat OSTEOFYT precies is??? (niet op google opzoeken en dan hier dumpen , daar heb ik zelf ook al gekekenmaar ik wil meer weten)
Ach ja, ik mag gezellig niet mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit WIKI vergeten..
http://en.wikipedia.org/wiki/Osteophyte
Ik ga trouwens ff naar Leiden crossen.. FF terrasje pakken..
Hein, the floor is yours..![]()
Omdat ik dat zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je er juist geen mod-jes bij halen.
![]()
Om welke reden zou ik trouwens af moeten haken dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mooi mandus je ballen mogen blijven
![]()
Niet vergeten je flink af te laten tappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
..ik had zelfs geen liesbreuk
Wel de één of andere zeldzame ontsteking..but who cares. Zit nu aan een kuurtje van 3 weken.
Daar ben ik het nou niet mee eensquote:
Goed man!! gelukkig!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Wel de één of andere zeldzame ontsteking..but who cares. Zit nu aan een kuurtje van 3 weken.
Tering! Dan hebben ze wel mooi voor noppes je weekend op stelten gezet!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
quote:
Hier wordt over van alles en nog wat gelulled behalve over BF2quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
een machinegeweer voor beschermingquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee :
Whahahquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef MLPValley het volgende:
[..]
een machinegeweer voor bescherming![]()
De hele tijd achter de computer zittenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahah
@ ursel : wat doe jij wel niet thuis dat je vrouw hier jou te grazen neemt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee : Me vrouw
kan je wel pokeren dan ik owned je op de meetquote:
Pfff prutserquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:41 schreef MLPValley het volgende:
[..]
De hele tijd achter de computer zitten![]()
zn vrouw te weinig te grazen nemenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahah
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zn vrouw te weinig te grazen nemen
zie jij Vera hier veel spammen?![]()
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk. Ontopic spammen is maar saai he.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier wordt over van alles en nog wat gelulled behalve over BF2![]()
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee : Me vrouw
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.
Dus deze maand geen sex meer voor mij.
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomen![]()
Dat zie ik ja, volgens mij wil je hem echt inhalen hequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukken
En dit is post nummer 100 YAY! En dat in 3 dagen! Ik bne een ergere spammerd dan Urs!
Daarvoor kom ik ook niet hier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomen![]()
100 posts in 3 dagen is niet echt veel, vind ik dan gezien mijn posts de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukken
En dit is post nummer 100 YAY! En dat in 3 dagen! Ik bne een ergere spammerd dan Urs!
Van de 3 moest ik er 2 werken, vindt het dan nog best wel veel hoor. Is meer dan Urselquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
100 posts in 3 dagen is niet echt veel, vind ik dan gezien mijn posts de laatste tijd.
welk topic zit jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemen
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt![]()
Spammen komt met de jarenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo wordt je natuurlijk nooit een opper-spammer..![]()
En dan de helft van het info weg latenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
welk topic zit jij dan?![]()
[..]
*veer* zegt (5:56 PM):
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemen
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt
haha nee hoor
*veer* zegt (5:58 PM):
al weet ik niet precies waar het over gaat
Keffo.nl:zegt (6:06 PM):
lool
ik vertel t je vanavond wel
je pikt snel op qua inhoud van je posts..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.
Dus deze maand geen sex meer voor mij.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Viro het volgende:
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt met een biefstuk loopt
hahaquote:
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef Sickert het volgende:
hahaSlagerman slagerman! geef mij eens een biefstuk an
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeer
Wat is er in je ogen gekomen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeer
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Baus is weer in da house!WEEKEND!!
[afbeelding]
[..]
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!![]()
De rest van Fok! zit vol met agents, laatst hadden we een inval, maar wij zijn standvastig en hebben pitbulls, dus kwamen ze niet echt veel verder met hun inval.
Er is maar 1 modje/agent dat ontkoppeld is van de Matrix en die vrij in de Free World rond post, dat is Godlike.. hij is Neo
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
Morgenavond (zaterdag) BBQ in Prinsenbeek! Gewoon gezellig BBQ'en!!
Kosten pp ongeveer 15 euro incl eten en drinken
Wie heeft zin en komt? Inschrijven tot morgenochtend 8 uur!!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
-
-
-
@ Sanne: Sam is twee jaar dus kinderen zijn ook welkom![]()
Ik zou wel willen maar is een beetje ver, en te kortdag. Ik moet morgen gewoon werken en volgens mij hadden we al wat. Geen idee wat eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
-
-
-
Als je niet meer weet wat dan is het vast niet belangrijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar is een beetje ver, en te kortdag. Ik moet morgen gewoon werken en volgens mij hadden we al wat. Geen idee wat eigenlijk![]()
Dan moet je bij Ursel zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je niet meer weet wat dan is het vast niet belangrijk
We hebben ook een babybedje! En Sam slaap al op een normaal bed dus
Ik heb Ursel gelijk ff gebeld!quote:
Neem je hem toch gewoon direct mee, vanuit Prinsenbeekquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef MLPValley het volgende:
jaaaa, ik wil Kiki ontmoeten. Misschien kunnen jij en Kiki dan bij Ursel slijmen want ik wil ook een papagaai!
Hebben julie goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
[..]
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!![]()
De rest van Fok! zit vol met agents, laatst hadden we een inval, maar wij zijn standvastig en hebben pitbulls, dus kwamen ze niet echt veel verder met hun inval.
Er is maar 1 modje/agent dat ontkoppeld is van de Matrix en die vrij in de Free World rond post, dat is Godlike.. hij is Neo
Ik denk dat JP me bijna letterlijk vermoordquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Neem je hem toch gewoon direct mee, vanuit Prinsenbeek
Zo los je 2 problemen op
Ach ja, een post lezen en je bent weer bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben julie goed geregeld dan.
Ben ik heel ff naar de Hans Anders om een zonnebril te kopen, weer een half topic verder.
Maar wat dan wel weer mooi is, ik heb niks gemist.
En toch lees ik ze meestal wel allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ach ja, een post lezen en je bent weer bij![]()
Wat zegtie dan?quote:
vertel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef 3lmo het volgende:
@ n00b server is het niveau onder het nulpunt geraakt![]()
sorry geen vervoerquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:14 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
- Frank
- Sanne / Ursel / Aaron ??
-
Uhmm die interviewer vroeg zoiets van "Waarom gaat het Ajax vanavond goed af?"quote:
quote:
Ho ho.. BF2 is een keun spel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier wordt over van alles en nog wat gelulled behalve over BF2![]()
Ik had per ongeluk laten vallen dat ik ergens nog wat vrijheid had..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahah
![]()
Ik kan je vertellen, dat is het bij lange na niet..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wordt het een praktijk cursus of theorie.. Ik heb al genoeg theorie voorbij zien komen eigenlijk..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt![]()
Er wordt hier alleen maar ontopic gespammed.. Der is namelijk geen topic..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk. Ontopic spammen is maar saai he.
Ik heb nog een voorsprong van 10 dagen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zie ik ja, volgens mij wil je hem echt inhalen he![]()
@ ursel : ik heb het met je te doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
[..]
Where in..quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
-
-
-
Wat zou je moeten missen dan??quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben julie goed geregeld dan.
Ben ik heel ff naar de Hans Anders om een zonnebril te kopen, weer een half topic verder.
Maar wat dan wel weer mooi is, ik heb niks gemist.
Wat wil je nou eigenlijk dan..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
En toch lees ik ze meestal wel allemaal.
Wat dat betreft is het een echte a..xied. De arrogantie straalt eraf..quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uhmm die interviewer vroeg zoiets van "Waarom gaat het Ajax vanavond goed af?"
Henk: Omdat wij beter zijn
Eentje mag toch wel.. heb ik tenminste ook nog wat puntjes..quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef FJD het volgende:
NACNiet meer scoren en dan heb ik alweer wat extra puntjes gepakt op de rest
Als jullie allemaal van die watjes zijn dan pak je gewoon punten met Ajax en Utrecht. Alleen ik pak net 2 puntjes meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
Eentje mag toch wel.. heb ik tenminste ook nog wat puntjes..
Ik gokte op een gelijk spel..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jullie allemaal van die watjes zijn dan pak je gewoon punten met Ajax en Utrecht. Alleen ik pak net 2 puntjes meer
Frank zit hier dus zij kijken ook ff voetbal .. bah bah! das zooooooi saaiquote:
Dat kost je punten iddquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Aahh nee zelfs in Roemenie hebben ze Dancing with the StarsAlleen hier heet het Danses petru tine
Jaja ik ga praktijk houden in Tiel.quote:
dansez pentru tinequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kost je punten idd
Aahh nee zelfs in Roemenie hebben ze Dancing with the StarsAlleen hier heet het Danses petru tine
De hele dag de keuken vuil maken met gefladder in z'n kooi, elke ochtend voor je echt wakker bent dat geschreeuw "koppie cappuccino?". Verleidelijk zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef BattleLies het volgende:
Ursel! jullie mogen onze papagaai wel lenen hoor! als je hem dan na 3 jaar beu bent is dat mooi makkelijkWil je?
Ben jij de buitenlandse taal zeikerd, ben ik de Nederlandse taal zeikerdquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
dansez pentru tine
En ze doen het daarzo op de radio..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kost je punten idd
Nou jottem, kijk er nu al naar uit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
De hele dag de keuken vuil maken met gefladder in z'n kooi, elke ochtend voor je echt wakker bent dat geschreeuw "koppie cappuccino?". Verleidelijk zeg
[..]
Ben jij de buitenlandse taal zeikerd, ben ik de Nederlandse taal zeikerdWat een team
Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar opquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef BattleLies het volgende:
Ursel! jullie mogen onze papagaai wel lenen hoor! als je hem dan na 3 jaar beu bent is dat mooi makkelijkWil je?
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef MLPValley het volgende:
Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar op![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.
Parrrrrdon?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
Volgend jaar gaan Fer en ik de kroegentocht-4-daagse lopen..
Jawelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef FJD het volgende:
Ik roep net tegen Ursel dat ik volgend jaar de marathon van Rotterdam ga doen en dan wacht Ursel me bij de finish op met een biertje
Kan iemand mij helpen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Arme ursel, hij werd hier eerder door iedereen al gedist en nu nog ook eens door zijn eigen vrouw/baas![]()
![]()
Helaas ik ben al geboekt voor het weekend, anders was ik er zeker geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef BattleLies het volgende:
@ Jorrit: frank vraagt of je ook komt !
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
4 dagen maarquote:
Je mag alvast beginnen met warm lopen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas ik ben al geboekt voor het weekend, anders was ik er zeker geweest
[..]
[..]
4 dagen maar
Wat zet je in Sanne?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef ursel het volgende:
Sanne denkt dat die het nog geen half uur volhoud..
Maar volgens mij kan Fer best wel een uur volzuipen hoor..
We willen in eerste instantie proberen/uitzoeken of we d'r mee kunnen nemen! Is dat te duur of niet fijn voor haar dan willen we graag een geschikte oppas vinden. Mijn schoonzusje heeft zich aangeboden maar heeft verder geen ervaring met vogels .. en aangezien ze ooit een konijn had die ze met 41 graden in de zon liet staan en dus dood aantrof is ze niet de eerste de beste waar ik kiki 'veilig' bij achtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar op![]()
Eerst prestaties en prijzen zienquote:
Ik dacht ook al, vrouwen aan het bier, toen zag ik jp staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:10 schreef BattleLies het volgende:
Kut zeg..vandaag mijn broer verhuizen...![]()
Met dit weer...zucht.![]()
Als tie maar bier heeft koud staan.![]()
jp
De melding zegt mij 123 niet zo veel en ik heb het ook niet opgezocht.. Maar de termen die jij tegen bent gekomen slaan op een BIOS reset. Er zit ergens op je moederbord een jumpertje voor dat doeleinde, moet je ff in je manual kijken waar hij zit. Die zet je om (als je pc van het stroom af is) en dan zet je je computer even aan. Dan haal je hem weer van het stroom af en zet je het jumpertje weer terug. Als je nu je comp opstart staat je BIOS weer op fabrieksinstelling.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
![]()
Potverdriedubbeltjes... mijn PC heeft het begeven![]()
Hij start wel op, maar komt dan gelijk in BIOS. Als je daar uitgaat dan wordt het scherm zwart en staat er "No input from signal A". Net al een uur op Internet lopen zoeken naar de oorzaak, maar ik snap geen reet van al die termen![]()
Ik lees dingen als CIOS jumpers en dat soort dingen... iemand die toevallig iets soortgelijks heeft meegemaakt en dat in begrijpbare taal kan uitleggen?
![]()
Ehm nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar wat ik eerst zou doen; stroom eraf, kast open, alle stekkers aandrukken en booten. (zit je kast vol met stof dan moet je em ff uitblazen incl stekkercontacten)
Heb je hem toevallig verplaatst?
Ik own jullie ook zonder wisselsquote:
écht heh?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Sje weet ut! Ik win die shit zo dik dat het niet valt door te trekken!
N00Bquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga doorsparen voor HamiltonChasis en motor kan me gestolen worden, kost me bakken met geld om dat een beetje te upgraden en dat schiet niet op.
Alleen krijgt die maar de helft van de punten dus die redenatie gaat niet opquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef Mr_Baus het volgende:
edit; ik kan natuurlijk ook een 75 miljoen rijder erbij kopen als ik gespaard heb.. Maar een top motor of chasis telt dubbel![]()
Ja, ik had de 1e race niet de meest ideale setup.. Punten die ik daarmee gehaald heb zijn grotendeels te danken aan Sato. Hamilton had ik toen nog niet, wel het vertrouwen, maar ik had een zo verspreid mogelijke setup en kwam toen niet uit met geld om hem als rijder te nemen. De 1e GP was voor mij echt aftasten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
-edit-
Met Hamilton heb je wel een goede keuze trouwensDaar had ik geen moment op gerekend.
Die melding is gewoon een melding van je monitor dat hij geen signaal krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
![]()
Potverdriedubbeltjes... mijn PC heeft het begeven![]()
Hij start wel op, maar komt dan gelijk in BIOS. Als je daar uitgaat dan wordt het scherm zwart en staat er "No input from signal A". Net al een uur op Internet lopen zoeken naar de oorzaak, maar ik snap geen reet van al die termen![]()
Ik lees dingen als CIOS jumpers en dat soort dingen... iemand die toevallig iets soortgelijks heeft meegemaakt en dat in begrijpbare taal kan uitleggen?
![]()
ik heb wel intressequote:Op zaterdag 14 april 2007 08:07 schreef Mr_Baus het volgende:
Jongens en Meisjes,
Ik kan arm patches van ons BoF! logo laten maken. Wie van jullie gaat airsoften in eigen camo kleding, en wie van jullie zou eventueel interesse hebben in zo'n patch? Is ook leuk voor op je schooltas of eventueel voor op een clan shirt tbv Lan party's.
Mijn bedoeling is om ze te laten maken met Velcro aan de achterzijde, maar ik kan ze ook laten maken met een zelfklevende lijmlaag (opstrijken). Velcro heeft echter wel de voorkeur omdat je de patch dan op meerdere kledingstukken zou kunnen bevestigen.
Wat het precies gaat kosten is nog niet bekend, je kan je nu opgeven als geinteresseerde en dan kom ik in de loop van volgende week met een prijsopgaaf. Dan kan je afhaken of je als je de prijs goed vind je order plaatsten en doekoe storten voor je eigen uber vette BoF! armpatch(toch een leuk hebbedingetje?
)
Tevens kan ik naampatches laten maken... is leuk om je nickname op je GVT te hebben bij het airsoften, of op een clanshirt.
@Lies of Rudy, kan 1 van jullie mij zo snel mogelijk een lekker grote Jpg file van het BoF! logo/schild mailen?
Gansan1980@hotmail.com
Make this happen! Its Amazing Jim! Bestel snel!![]()
bij voorbaat dank
Dank je en direct gewisseld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef FJD het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/teammanagement
Wat ben ik toch goed voor deze wereld
Ik heb inmiddels een mooie afbeelding van het logo mogen ontvangen van Lies, dus ik heb een offerte aanvraag gedaan! De prijs is afhankelijk van formaat en het aantal steken, maar ik zit ook met een minimale afname van 25 stuks.. Maar daar kan ik over onderhandelen hoor, ik wil er minimaal 10 laten maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb wel intressezie de prijs wel langskomen
mits niet te duur wil ik er wel 2quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een mooie afbeelding van het logo mogen ontvangen van Lies, dus ik heb een offerte aanvraag gedaan! De prijs is afhankelijk van formaat en het aantal steken, maar ik zit ook met een minimale afname van 25 stuks.. Maar daar kan ik over onderhandelen hoor, ik wil er minimaal 10 laten maken.
Ik hoor begin volgende week wat de kosten zullen zijn, als de prijs meevalt dan laat ik ze maken, is de prijs vrij hoog en zijn er weinig orders dan probeer ik nog even een andere oplossing.
Kut je hebt gelijk. Geen BBQ maar steengrillen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:47 schreef Sumera het volgende:
FJD zn gehoor:
hoort -->[Verwerkt]-->ERROR-->[verzint er dingen bij]-->output
Maar welicht ooit
Maar dan is het geen steengrillen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:31 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Maar wat als ze een gas- of electrisch BBQ hebben, dat zijn zover ik weet geen stenen
![]()
Altijd lastigquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik probeerde ook alleen maar fer zijn redenatie af te gaan..
quote:
Valt wel mee hoor. Je moet alleen in bier termen denken. Dat in combinatie met dit mooie weer kom je vanzelf uit op een BBQ. Fer is een student en dus geen geld = BBQ bij iemand anders..quote:
Die manier van denken mis ik dus als student zijnde. Drink/lus geen bier, money aint the problem. En BBQ ben ik doorgaands niet zo'n fan van, te lang wachten op etenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je moet alleen in bier termen denken. Dat in combinatie met dit mooie weer kom je vanzelf uit op een BBQ. Fer is een student en dus geen geld = BBQ bij iemand anders..
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:35 schreef staticdata het volgende:
als we iemand de hele tijd cheater horen roepen weten we i.i.g. wie het is
kom dan maar een keer bij mij barbeknoeienquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die manier van denken mis ik dus als student zijnde. Drink/lus geen bier, money aint the problem. En BBQ ben ik doorgaands niet zo'n fan van, te lang wachten op eten![]()
ik heb dan ook hele luie burenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Dat was echt geniaal bij KevinDe vlammen kwamen zo hoog dat de buren nu nog de gevel aan het schoonmaken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |