hahahahaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Baus is weer in da house!WEEKEND!!
[afbeelding]
[..]
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!![]()
De rest van Fok! zit vol met agents, laatst hadden we een inval, maar wij zijn standvastig en hebben pitbulls, dus kwamen ze niet echt veel verder met hun inval.
Er is maar 1 modje/agent dat ontkoppeld is van de Matrix en die vrij in de Free World rond post, dat is Godlike.. hij is Neo
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
Morgenavond (zaterdag) BBQ in Prinsenbeek! Gewoon gezellig BBQ'en!!
Kosten pp ongeveer 15 euro incl eten en drinken
Wie heeft zin en komt? Inschrijven tot morgenochtend 8 uur!!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
-
-
-
@ Sanne: Sam is twee jaar dus kinderen zijn ook welkom![]()
Ik zou wel willen maar is een beetje ver, en te kortdag. Ik moet morgen gewoon werken en volgens mij hadden we al wat. Geen idee wat eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef BattleLies het volgende:
Spontane aktie !!
Morgenavond (zaterdag) BBQ in Prinsenbeek! Gewoon gezellig BBQ'en!!
Kosten pp ongeveer 15 euro incl eten en drinken
Wie heeft zin en komt? Inschrijven tot morgenochtend 8 uur!!
- Jpjedi
- Battlelies
- Sam
-
-
-
@ Sanne: Sam is twee jaar dus kinderen zijn ook welkom![]()
Als je niet meer weet wat dan is het vast niet belangrijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar is een beetje ver, en te kortdag. Ik moet morgen gewoon werken en volgens mij hadden we al wat. Geen idee wat eigenlijk![]()
Dan moet je bij Ursel zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je niet meer weet wat dan is het vast niet belangrijk
We hebben ook een babybedje! En Sam slaap al op een normaal bed dus
Ik heb Ursel gelijk ff gebeld!quote:
Neem je hem toch gewoon direct mee, vanuit Prinsenbeekquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef MLPValley het volgende:
jaaaa, ik wil Kiki ontmoeten. Misschien kunnen jij en Kiki dan bij Ursel slijmen want ik wil ook een papagaai!
Hebben julie goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Baus is weer in da house!WEEKEND!!
[afbeelding]
[..]
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!![]()
De rest van Fok! zit vol met agents, laatst hadden we een inval, maar wij zijn standvastig en hebben pitbulls, dus kwamen ze niet echt veel verder met hun inval.
Er is maar 1 modje/agent dat ontkoppeld is van de Matrix en die vrij in de Free World rond post, dat is Godlike.. hij is Neo
Ik denk dat JP me bijna letterlijk vermoordquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Neem je hem toch gewoon direct mee, vanuit Prinsenbeek
Zo los je 2 problemen op
Ach ja, een post lezen en je bent weer bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben julie goed geregeld dan.
Ben ik heel ff naar de Hans Anders om een zonnebril te kopen, weer een half topic verder.
Maar wat dan wel weer mooi is, ik heb niks gemist.
En toch lees ik ze meestal wel allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ach ja, een post lezen en je bent weer bij![]()
Wat zegtie dan?quote:
vertel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef 3lmo het volgende:
@ n00b server is het niveau onder het nulpunt geraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |