Pfff prutserquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:41 schreef MLPValley het volgende:
[..]
De hele tijd achter de computer zitten![]()
zn vrouw te weinig te grazen nemenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahah
@ ursel : wat doe jij wel niet thuis dat je vrouw hier jou te grazen neemt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zn vrouw te weinig te grazen nemen
zie jij Vera hier veel spammen?![]()
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
zn vrouw te weinig te grazen nemen
zie jij Vera hier veel spammen?![]()
Dat was me al duidelijk. Ontopic spammen is maar saai he.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier wordt over van alles en nog wat gelulled behalve over BF2![]()
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee : Me vrouw
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.
Dus deze maand geen sex meer voor mij.
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomen![]()
Dat zie ik ja, volgens mij wil je hem echt inhalen hequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukken
En dit is post nummer 100 YAY! En dat in 3 dagen! Ik bne een ergere spammerd dan Urs!
Daarvoor kom ik ook niet hier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel 100% dat je hier snel aan sex zal toekomen![]()
100 posts in 3 dagen is niet echt veel, vind ik dan gezien mijn posts de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Of in iedergeval bij lekker plaatsjes kan rukken
En dit is post nummer 100 YAY! En dat in 3 dagen! Ik bne een ergere spammerd dan Urs!
Van de 3 moest ik er 2 werken, vindt het dan nog best wel veel hoor. Is meer dan Urselquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
100 posts in 3 dagen is niet echt veel, vind ik dan gezien mijn posts de laatste tijd.
welk topic zit jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemen
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt![]()
Spammen komt met de jarenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo wordt je natuurlijk nooit een opper-spammer..![]()
En dan de helft van het info weg latenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
welk topic zit jij dan?![]()
[..]
*veer* zegt (5:56 PM):
Whahahha misschien moeten we ursel maar eens een cursus geven in vrouwen te grazen nemen
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt
haha nee hoor
*veer* zegt (5:58 PM):
al weet ik niet precies waar het over gaat
Keffo.nl:zegt (6:06 PM):
lool
ik vertel t je vanavond wel
je pikt snel op qua inhoud van je posts..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat naar Combodja en laat thuis: Mij.
Dus deze maand geen sex meer voor mij.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef Viro het volgende:
K denk als vera dit leest jij weken mank loopt met een biefstuk loopt
hahaquote:
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef Sickert het volgende:
hahaSlagerman slagerman! geef mij eens een biefstuk an
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeer
Wat is er in je ogen gekomen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n oog doet zo zeer, m'n oog doet zo zeer
Nee, die zitten allemaal in de Matrix, de BoF reeks is de Free World. Welkom! Hier gebeurt het allemaal; bier, tieten, schieten, helicopters, vrije sex, airsoften, bbq'en, karaoke, kwaliteit spam en nog veel meer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo bekijk vraag ik me af of er wel mods zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |