quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sanne
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef ursel het volgende:
Denk je trouwens dat Heintje dit tempo wel bij kan houden??![]()
![]()
Wil je nou zeggen dat onze posts niet inhoudelijk zijn dan??quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sanne
Lees de oude Topics eens door voor wat background informationquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel bijhouden. Alleen weet ik weet inhoudelijk niet waar het over gaat. Dus inhoudelijk reageren kan ik niet. En aangezien ik wil dat mijn posts nog enigsins kwaliteit bieden hou ik me maar stil.
Met name topic 48, 78, 79 134 en 143..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lees de oude Topics eens door voor wat background information
Anders lees je even 160 topics doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees de oude Topics eens door voor wat background information
Gelukkig ga je mij dan ook niet lieve geile smsjes sturenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis hier warm, amper werk en nagenoeg geen reacties op fok..
Ik verveel me de pleures man..
HELP!!!!..![]()
Zo wordt je natuurlijk nooit een opper-spammer..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:54 schreef 3lmo het volgende:
Dit is voor de echte spammers, dus ik zal maar buiten in het zonnetje gaan bier drinken
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders lees je even 160 topics door
Het enige wat echt helpt is op meetings komen en gewoon mee blijven lezen. Je zult altijd zien dat als je nieuw bij een groep bent, je geen idee hebt van wat er speelt binnen de groep en wat de insider jokes zijn. Die grappen zijn over het algemeen gebaseerd op gebeurtenissen uit het verleden en die gebeurtenissen vinden plaats in de topics en op de meetingsverder natuurlijk ook gewoon vragen als je iets niet snapt dan legt iemand het vast wel uit.
Ik wil ze wel even voolezen, maar heb geen zin om hard te schreeuwen. Dus of het dan nut zal hebben betwijfel ik..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef Heintje het volgende:
Ik hou niet van lezen. (al komt dat nou natuurlijk wat ongeloofwaardig over)
Wil niet iemand ze even voorlezen?
Die zijn dan zeker allemaal naar IJs gegaan..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Gelukkig ga je mij dan ook niet lieve geile smsjes sturen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.
ik speel ook al geen BF dus dat is ook niet een reden om in dit topic te komen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zijn dan zeker allemaal naar IJs gegaan..
Is ook mijn bedoelingquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Ik zou me echt helemaal kapot lachen als aan het eind van de maand Sanne meer posts heeft in GAM dan UrselIstie zo hard bezig wordt ie geowned door z'n vrouw
Sja! Zo zie je maar dat vrouwen net zo goed kunnen spannen als mannen die weinig werk hebben!quote:
Dat wi lik ook wel weer eens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef MLPValley het volgende:
Die wil gewoon WEER een striptease en vervolgens goddelijke sex net zoals gisteravond!![]()
![]()
Ook dan moet je naar een BoF meet komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef Heintje het volgende:
Dat wi lik ook wel weer eens.
Er werd mij gevraagd door Ijs en door jou Lies om te komen spammen. Dan kom ik ook GOED spammen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja! Zo zie je maar dat vrouwen net zo goed kunnen spannen als mannen die weinig werk hebben!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Er werd mij gevraagd door Ijs en door jou Lies om te komen spammen. Dan kom ik ook GOED spammen!![]()
Ja maar.. ja maar...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Ik zou me echt helemaal kapot lachen als aan het eind van de maand Sanne meer posts heeft in GAM dan UrselIstie zo hard bezig wordt ie geowned door z'n vrouw
Er zijn ook genoeg BoF-ers die wel BF2 spelen, maar ook geen drol snappen van al die spam hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.
ik speel ook al geen BF dus dat is ook niet een reden om in dit topic te komen.
Wie heeft bij jullie thuis de broek aan??? die bepaalt of dit zo door blijft gaan of niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar...![]()
Ik vind het nu al niet leuk meer..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zie de post van Ursel over spammen, alleen vervang dan het spammen met bier drinken.
Ik heb ook niet gezegt dat ik met 1 van julie goddelijke sex wil. Alleen maar dat ik goddelijke sex wil.quote:
Ikkequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wie heeft bij jullie thuis de broek aan??? die bepaalt of dit zo door blijft gaan of niet!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef MLPValley het volgende:
ach maar daar krijgt Urs ook een hoop goeds voor terug![]()
![]()
Het lukt niet altijd nee, maar ach blijf toch mens he. Maarre, jij nog nederland moete leren? Is nie bepaal goede zin zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen lukt het haar niet goed die taak even goed uit te voeren..![]()
![]()
ervaring mee?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegt dat ik met 1 van julie goddelijke sex wil. Alleen maar dat ik goddelijke sex wil.
Daarbij is homo sex per defenitie niet goddelijk.
Nope, en ook geen behoefte aan.quote:
Spammen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wat doe je bij BOF dan? Is een grote Homo sex orgie![]()
Je voelde je niet bedreigd door de vrouwelijke kanten van IJsmuts?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:43 schreef MLPValley het volgende:
Vraag maar aan Ursel en Ijsmuts die weten er alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |