Ach ja, ik mag gezellig niet mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit WIKI vergeten..
http://en.wikipedia.org/wiki/Osteophyte
Ik ga trouwens ff naar Leiden crossen.. FF terrasje pakken..
Hein, the floor is yours..![]()
Omdat ik dat zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je er juist geen mod-jes bij halen.
![]()
Om welke reden zou ik trouwens af moeten haken dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mooi mandus je ballen mogen blijven
![]()
Niet vergeten je flink af te laten tappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
..ik had zelfs geen liesbreuk
Wel de één of andere zeldzame ontsteking..but who cares. Zit nu aan een kuurtje van 3 weken.
Daar ben ik het nou niet mee eensquote:
Goed man!! gelukkig!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Wel de één of andere zeldzame ontsteking..but who cares. Zit nu aan een kuurtje van 3 weken.
Tering! Dan hebben ze wel mooi voor noppes je weekend op stelten gezet!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
quote:
Hier wordt over van alles en nog wat gelulled behalve over BF2quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk het ngo een tijdje aan. Als het teveel gaat over dingen waar ik nik svan weet dan haak ik gewoon af.
ik speel ook al geen BF dus dat is ook niet een reden om in dit topic te komen.
een machinegeweer voor beschermingquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee :
Whahahquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef MLPValley het volgende:
[..]
een machinegeweer voor bescherming![]()
De hele tijd achter de computer zittenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Whahah
@ ursel : wat doe jij wel niet thuis dat je vrouw hier jou te grazen neemt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga na india en neem mee : Me vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |