Wie gaat er snel taart maken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens er waren 5 [PC]Battlefield 2 xx - Band of Fok!kers topics. Dus eigenlijk hebben we onze mijlpaal gemist
Niet echt duidelijk, hmm. Ligt aan mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk staan we dan al op plaats 3maar goed we gaan het toch wel redden. Nog een half jaartje ofzo.
We hebben voor de BoF reeks 45 BF2 topics gehad waarin BoF ook al bestond. Daar zijn we toen uitgeschopt omdat we teveel aan SC dedenquote:
Ze vonden ons te gezellig..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben voor de BoF reeks 45 BF2 topics gehad waarin BoF ook al bestond. Daar zijn we toen uitgeschopt omdat we teveel aan SC deden
Setje druklagers? er zit maar 1 druklager inquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Chiel hoeveel kost een setje nieuwe druklagers, wat andere lagers plus arbeidsloon?
Een druklager kost maar 40.90 ex. maar als de lagers in de bak stuk zijn ( komt regelmatig voor bij de polo d ) dan ben je de lul!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef escape_nl het volgende:
diesel, 1997 1900 cc
Zet ff je inbox op beschikbaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MasthaX het volgende:
Dat geloof ik best. Ik heb BF2 wel op de PS2 maar dat is lang niet zo leuk als PC. En BF2 kost nog altijd 35 eurie, wat ik op het moment niet echt kan missen.
Thx, nu maar hopen dat het meevaltquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een druklager kost maar 40.90 ex. maar als de lagers in de bak stuk zijn ( komt regelmatig voor bij de polo d ) dan ben je de lul!
Vaak is het huis van de bak ook beschadigd en dan zal je aan een revisie bak moeten ( gebruikt niet te vinden en anders vaak ook niet goed! )
Een koppelingkost 154.70 ex. ( van een SDI 202.-- ex. )
Hoop ut ook voor je.. klinkt als een duur geintje zo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Thx, nu maar hopen dat het meevalt
Van het mooie weer genieten en wederom wat klussen in de kelder..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo nog 1 uur en 45 min. werken en dan weer weekendWat zijn jullie plannen voor het weekend?
Niet spammen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
Van het mooie weer genieten en wederom wat klussen in de kelder..
Ja, maar dat is standaard, dat hoef ik toch niet altijd te blijven melden?? Dat weten mensen op een gegeven moment wel..quote:
Dit tempo wel. IJs is weg, ik houd me rustig en jou negeert ie gewoon omdat je toch alleen maar op jezelf reageert of in relatietherapie bent met Sannequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef ursel het volgende:
Denk je trouwens dat Heintje dit tempo wel bij kan houden??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |