Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar opquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef BattleLies het volgende:
Ursel! jullie mogen onze papagaai wel lenen hoor! als je hem dan na 3 jaar beu bent is dat mooi makkelijkWil je?
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef MLPValley het volgende:
Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar op![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dr. Phil zegt: Overleggen in je relatie is alleen voor diegenen die te zwak zijn hun eigen wil door te drukken.
Parrrrrdon?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
Volgend jaar gaan Fer en ik de kroegentocht-4-daagse lopen..
Jawelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef FJD het volgende:
Ik roep net tegen Ursel dat ik volgend jaar de marathon van Rotterdam ga doen en dan wacht Ursel me bij de finish op met een biertje
Kan iemand mij helpen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Arme ursel, hij werd hier eerder door iedereen al gedist en nu nog ook eens door zijn eigen vrouw/baas![]()
![]()
Helaas ik ben al geboekt voor het weekend, anders was ik er zeker geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef BattleLies het volgende:
@ Jorrit: frank vraagt of je ook komt !
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
4 dagen maarquote:
Je mag alvast beginnen met warm lopen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas ik ben al geboekt voor het weekend, anders was ik er zeker geweest
[..]
[..]
4 dagen maar
Wat zet je in Sanne?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef ursel het volgende:
Sanne denkt dat die het nog geen half uur volhoud..
Maar volgens mij kan Fer best wel een uur volzuipen hoor..
We willen in eerste instantie proberen/uitzoeken of we d'r mee kunnen nemen! Is dat te duur of niet fijn voor haar dan willen we graag een geschikte oppas vinden. Mijn schoonzusje heeft zich aangeboden maar heeft verder geen ervaring met vogels .. en aangezien ze ooit een konijn had die ze met 41 graden in de zon liet staan en dus dood aantrof is ze niet de eerste de beste waar ik kiki 'veilig' bij achtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Je had toch al oppas? Is goed hoor kom maar op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |