Bert Bakt Bijna Bij Bakkerij Bart Beroeps Brodenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lientje leerde lotje lopen langs de lange linden laan![]()
Doe maar nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
we kunnen wel een spelletje gaan doen, 1e hit op google pics usernaam plaatjes posten![]()
ik begin wel:
FJD
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=FJD&gbv=2
Nou, 'volspammen' is niet de bedoelingquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
why not?
oja ijsmeis ik vind je lekker![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, 'volspammen' is niet de bedoeling. Het mag iets inhoudelijker
.
Ik heb geen fatsoenlijke PCquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wil jij niet bij bof komenkleine stap van GOW, naar BF2
Welkom in de wereld van BoF!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Oké![]()
.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Shitzou weer eens wat anders zijn geweest op Teamspeak, een vrouwelijke stem.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kan een poging wagen op fok om geld in te zamelen zoals jij voor de beren deed![]()
Die ga ik nu aan de oren trekkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:
Tja, volgens mij zou ik nog steeds een date met SHE tegoed hebben voor dat 10'tje wat ik gestort heb voor de beren![]()
zal mij benieuwenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die ga ik nu aan de oren trekken.
We willen wel een uitgebreid verslag lezen op R&P/SEXquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:
Tja, volgens mij zou ik nog steeds een date met SHE tegoed hebben voor dat 10'tje wat ik gestort heb voor de beren![]()
had ik al verteld dat ik vroeger in de Q pillen kocht van een vriendje van SHEquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:
geile beren ursel, geile berenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef ursel het volgende:
Huh, wat, beren..![]()
Waarom heeft niemand mij hier daarover verwittigd..![]()
Ik deed gewoon iets goeds tegen dierenleed, vandaar dat ik een bijdrage heb gedaan. Zo gaan ook al mijn airmiles naar stichting aapquote:
zo heb ik me een maandje geleden ook door een super lekker meisje om laten lullen om elke maand een 10-tje te storten naar de nierstichtingquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik deed gewoon iets goeds tegen dierenleed, vandaar dat ik een bijdrage heb gedaan. Zo gaan ook al mijn airmiles naar stichting aap![]()
wat zijn wij toch goed hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zo heb ik me een maandje geleden ook door een super lekker meisje om laten lullen om elke maand een 10-tje te storten naar de nierstichting![]()
we zijn te goedquote:
Doet Static het toch beter, die heeft in er nog een date aan over gehouden..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zo heb ik me een maandje geleden ook door een super lekker meisje om laten lullen om elke maand een 10-tje te storten naar de nierstichting![]()
nou ja date, voor 100 euro werdt e rwat gedronken. ik moet naar utrecht om een pakkerd te halenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Doet Static het toch beter, die heeft in er nog een date aan over gehouden..
ik een hyves vriendquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Doet Static het toch beter, die heeft in er nog een date aan over gehouden..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef -chiel- het volgende:
Ik had 15 jaar geleden een vriendin die heeft uit mijn naam, vlak voordat ze bij me wegging, al mijn spaarcentjes (toen iets van 15000 gulden) aan goede doelen gedoneerd![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef RudyCarell het volgende:
Cool! Net een rb3183 gevonden! Midden op straat!
in dat topic over RFIDquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
in scary movie 4 komen er ipods uit grote gaten in de gronddat kan nu ook, kijk maar in zuid amerika
![]()
*Proest!* Quote van het jaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Oké![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |