abonnement Unibet Coolblue
pi_93381164


Vorige delen
H&M #117 - Met kledingstukken
H&M #116 - Met of zonder glitters
H&M #115 - Met warme wollen vesten.
H&M #116 - Met of zonder glitters
H&M #115 - Met warme wollen vesten.
H&M #114 - Waar maandfacturen stomme dingen zijn
H&M 112 daar red je levens mee!
H&M #111
H&M #110
H&M #109 - Waar blijven de kortingscodes?!
H&M #108 Met een leuke zomercollectie
H&M #107 - Mit ganz viel SALE!
H&M #106
H&M #105 Waar Chips sloom is!
H&M #104 Met een inspiratieloze TT.
H&M #103 - met een eind-van-de-maand-saldo.
H&M #102 - Met Fashion Against Aids
H&M #101 - Nu met previewcatalogus!
H&M 100: Yay!
H&M 99: Bijna jubileum!
H&M 98: Houden we het of houden we het niet?
H&M 97 Binnenkort weer scannertijd?
H&M #96 Waar de verzending opeens sneller gaat!
H&M #95 Lentekriebels!
H&M #94
H&M #93 - Lentekriebels en lente outfits op komst!
H&M #92 - Waar we weer dingen mogen bestellen *O*
H&M #91 - Goede afprijzingen, slechte leveringen...
H&M #90 Met simpele doch fijne rokjes!
H&M #89 - Lente collectie is binnen!
H&M #88 - Met kerstoutfits!
H&M #87 - De sale is begonnen!!!
H&M #86 - Waar het bestellen nooit ophoudt!
H&M #85 - Stormloop op Jimmy Choo?
H&M #84 - Waar we klaar zijn voor de lente!
H&M #83 Waar de leveringen te lang duren...
H&M #82; met studs, high heels and... SALE!!
H&M #81: ik kan niet wachten
H&M #80 - Bestel maar, bestel maar, bestel maar...
H&M #79 - Waar er met korting wordt gestrooid!
H&M #78 - Met sadistische TNT'ers...
H&M #77 - Maakt het te bont!
H&M 76: geannuleerd, de brief volgt
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #24 - Met de najaarscollectie en lange levertijden
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Previewcatalogus

De previewcatalogus is gestuurd naar mensen die daarvoor zijn uitgenodigd. Hij is nog niet te bestellen. Bestellen uit de previewcatalogus kan wel gewoon via het bestelformulier.

De catalogus vind je hier: H&M #101 - Nu met previewcatalogus! .

Met veel dank aan Debsterr :* _O_ .



:D :D :D .

De OP is hier te vinden.
Shine bright like a diamond.
pi_93381285
Jammer dat de jurkjes zo lang zijn
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93383732
Dat blauwe jurkje is echt heel leuk. ALS 'IE KORTER WAS GEWEESTIk denk eraan hem te kopen en er een stuk af te knippen... gelukkig dat mijn moeder handig is in dat soort praktijken
Waarom maken ze zulke lange jurken? Kan me niet voorstellen dat veel mensen die kopen, trouwens, ik ben klein dus zo'n lange jurk zal ongeveer 2 keer mijn lengte zijn.


Dit is overigens de eerste keer dat ik de openingspost zie, en, WAUW, die doos is gigantisch! <3
pi_93385812
Neeuh, ik hou ook echt totaal niet van lange jurken, maar dat ook gewoon omdat ik er veeuls te klein voor ben :')
pi_93388161
Die nieuwe collectie valt me zwááár tegen. :N
pi_93388264
quote:
13s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef boelsjit het volgende:
Die nieuwe collectie valt me zwááár tegen. :N
Neeeee, er zitten hele leuke dingetjes tussen! Vooral de shirts met korte mouwen met die knoopjes, en die met lange mouwen, en de shorts, en die gympjes in het blauw of wit of zwart of grijs of bloemetjes zijn leuk!
Maar die dingen zijn wel errug basic, maar ik val op basic, voor diegene die niet op basic vallen is deze collectie inderdaad knudde.
pi_93388353
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef lisa1109 het volgende:
Dat blauwe jurkje is echt heel leuk. ALS 'IE KORTER WAS GEWEESTIk denk eraan hem te kopen en er een stuk af te knippen... gelukkig dat mijn moeder handig is in dat soort praktijken
Waarom maken ze zulke lange jurken? Kan me niet voorstellen dat veel mensen die kopen, trouwens, ik ben klein dus zo'n lange jurk zal ongeveer 2 keer mijn lengte zijn.
[ afbeelding ]

Dit is overigens de eerste keer dat ik de openingspost zie, en, WAUW, die doos is gigantisch! <3
In de winkel zie ik ze ook dan ga ik er achter verstoppen. Ik ben 1.61 en verdwijn er gewoon in

De gewone normale jurkjes zijn ook te lang voor mij jammer genoeg ;(
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93388722
Ik heb lange benen, bij de korte jurkjes moet ik er echt wat onder dragen anders zie je zowat alles zitten :P
Tap tap tap
pi_93391016
Ik ben 1.67, ofzo... Lange jurken zijn bij mij sowieso te lang, maar korte jurkjes zijn bij mij dan weer prima, niet zo kort als ze bedoeld zijn, wat ik meestal te kort vind :P Jeans zijn bij mij overigens áltijd te lang, maar is nog altijd beter dan dat ze net te kort zijn.

Eigenlijk draag ik nooit jurkjes, ik bedoel, ik draag nooit jurkjes zonder een panty/legging, daar houd ik niet van, s'zomers ben ik meer van de shorts. lees: zomers kan ik gerust, weer of geen weer, wekenlang(maandenland) shorts dragen en heel chaggerijnig zijn op mijn werk omdat ik daar geen shorts aan mag :{w
pi_93394814
Ik wil mn cadeaucard gebruiken maar het valt me inderdaad een beetje tegen...
Ja en dus?
  maandag 28 februari 2011 @ 10:00:17 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93430487
lange jurken zijn idd altijd zeeeer lang in de winkel... jammer omdat ik wel houd van lange jurken en rokken. I O+ hippie jurken en rokken. Gelukkig ben ik zeer handig met de naaimachine en maak ik dat soort dingen altijd zelf.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_93432816
Aahh! ik kan niet meer wachten op m'n bestelling en ik moet nog wel 2 dagen wachten :')
Maar ik ben zo nieuwsgierig omdat ik de helft alweer vergeten ben XD
pi_93432892
Heb afgelopen zaterdag alvast 2 zomerjurkjes gekocht.



En deze maar dan met wit bovenstuk.



Ze staan echt super! Maar ik vind hem denk ik net iets te kort. Het is ook een maatje S. Overigens nooit gedacht daar in te kunnen. :') dus moet even naar een ander filiaal om te kijken of er een M hangt. :Y
All good things are wild and free.
pi_93435004
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Joell het volgende:
Aahh! ik kan niet meer wachten op m'n bestelling en ik moet nog wel 2 dagen wachten :')
Maar ik ben zo nieuwsgierig omdat ik de helft alweer vergeten ben XD
Haha dat heb ik ook echt altijd! Bestel zoveel dat ik het 10 minuten nadat ik de bestelling heb geplaatst al niet meer weet!
mijn bestelling komt over 3 of 4 dagen, moet m'n vorige bestelling deels nog retour doen maar kon niet wachten om alvast opnieuw te bestellen ;P En voor daarna staat er ook vast een bestelling klaar die later geleverd wordt

ik moet het trouwens echt nog even NOG een keer zeggen, die enorme doos in de openingspost is echt geweldig! Ooit, op een dag, zal ik ook zo'n grote doos in mijn huiskamer hebben staan.
Ik vraag me af wat er allemaal besteld is dat 'ie zo groot is, veel laarzen misschien?
pi_93436333
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er allemaal besteld is dat 'ie zo groot is, veel laarzen misschien?
Ik geloof dat er kussens inzaten, dat vult wel gauw :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 28 februari 2011 @ 13:40:00 #16
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_93437671
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Heb afgelopen zaterdag alvast 2 zomerjurkjes gekocht.

[ afbeelding ]

En deze maar dan met wit bovenstuk.

[ afbeelding ]

Ze staan echt super! Maar ik vind hem denk ik net iets te kort. Het is ook een maatje S. Overigens nooit gedacht daar in te kunnen. :') dus moet even naar een ander filiaal om te kijken of er een M hangt. :Y
Schattig! Vooral die bovenste vind ik leuk.

Ik heb mezelf een koopverbod opgelegd van een maand, dus ga ik hem niet bestellen. Ik weet trouwens niet wat ik nog in dit topic doe. Iets met kat en spek.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:41:48 #17
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93437767
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Heb afgelopen zaterdag alvast 2 zomerjurkjes gekocht.

[ afbeelding ]

En deze maar dan met wit bovenstuk.

[ afbeelding ]

Ze staan echt super! Maar ik vind hem denk ik net iets te kort. Het is ook een maatje S. Overigens nooit gedacht daar in te kunnen. :') dus moet even naar een ander filiaal om te kijken of er een M hangt. :Y
Die bovenste heb ik vorige week ook besteld. Ben benieuwd! Hoe lang ben jij?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93437773
Ik heb al 7 weken geen pakketjes van h&m ontvangen.Vind mezelf echt wel goed. :D 8-)

Maar er staat wel iets in de planning, jumpsuit en korsetje wat ik in de sale bemachtigd heb. Plus dat er in April een fantastische collectie uitkomt dus ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93449614
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook echt altijd! Bestel zoveel dat ik het 10 minuten nadat ik de bestelling heb geplaatst al niet meer weet!mijn bestelling komt over 3 of 4 dagen, moet m'n vorige bestelling deels nog retour doen maar kon niet wachten om alvast opnieuw te bestellen ;P En voor daarna staat er ook vast een bestelling klaar die later geleverd wordt
ik moet het trouwens echt nog even NOG een keer zeggen, die enorme doos in de openingspost is echt geweldig! Ooit, op een dag, zal ik ook zo'n grote doos in mijn huiskamer hebben staan.
Ik vraag me af wat er allemaal besteld is dat 'ie zo groot is, veel laarzen misschien?
Dat komt me zooo bekend voor :P Stiekem wil ik ooit oook zo'n grote doos, oeh dat klinkt zo fout :P, misschien nu wel met m'n 200 euro bestelling? :')
pi_93449775
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Rituals het volgende:

[..]

Die bovenste heb ik vorige week ook besteld. Ben benieuwd! Hoe lang ben jij?
1.67. :Y Maar ik moet eerlijk toe geven ik draag bijna nooit jurkjes dus vind zoiets al snel te kort. :')
All good things are wild and free.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:12:08 #21
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93449941
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

1.67. :Y Maar ik moet eerlijk toe geven ik draag bijna nooit jurkjes dus vind zoiets al snel te kort. :')
Hmm, ik ben 1.74m en ben ook geen hele korte jurkjes gewend. Even afwachten dan maar oO<.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93450182
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

1.67. :Y Maar ik moet eerlijk toe geven ik draag bijna nooit jurkjes dus vind zoiets al snel te kort. :')
Ooh, ik ben 3 cm korter en dat tweede jurkje lijkt me erg leuk. Moet lukken dus!
pi_93451005
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

1.67. :Y Maar ik moet eerlijk toe geven ik draag bijna nooit jurkjes dus vind zoiets al snel te kort. :')
Als jij ze al kort vindt, vind ik ze waarschijnlijk helemaal kort met m'n 1.75. -_-'
  maandag 28 februari 2011 @ 19:22:20 #24
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93453902
Doen jullie dat jurkje dan met blote benen? (beetje stomme vraag misschien)..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 28 februari 2011 @ 19:28:16 #25
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_93454309
Ik ben 1:80 en in die lange jurken lijk ik net een potlood :').
De korte jurken zijn vaak idd te kort.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_93454479
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Doen jullie dat jurkje dan met blote benen? (beetje stomme vraag misschien)..
Een ZOMERjurkje doe ik met blote benen ja. Ga er geen panty of legging onder dragen, die tijd heb ik gehad. Ben me inmiddels niet meer gaan schamen voor mijn benen. :Y
All good things are wild and free.
pi_93456401
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Heb afgelopen zaterdag alvast 2 zomerjurkjes gekocht.

[ afbeelding ]

En deze maar dan met wit bovenstuk.

[ afbeelding ]

Ze staan echt super! Maar ik vind hem denk ik net iets te kort. Het is ook een maatje S. Overigens nooit gedacht daar in te kunnen. :') dus moet even naar een ander filiaal om te kijken of er een M hangt. :Y
Ooh die onderste had ik besteld maar was te groot. En nu kan ik 'm niet meer vinden op de site
;( Maar met m'n 1.68 viel ie iets boven m'n knieen. Niet erg kort ofzo. En ik had een L.

Zomerjurkjes draag ik gewoon zonder panty/legging. De tijd dat ik me schaamde voor m'n benen is wel voorbij. Ze zijn vreselijk (ik heb de ergste x-benen), maar daar moet ik het mee doen :+
pi_93458333
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Melochan het volgende:

[..]

Ooh die onderste had ik besteld maar was te groot. En nu kan ik 'm niet meer vinden op de site
;( Maar met m'n 1.68 viel ie iets boven m'n knieen. Niet erg kort ofzo. En ik had een L.

Zomerjurkjes draag ik gewoon zonder panty/legging. De tijd dat ik me schaamde voor m'n benen is wel voorbij. Ze zijn vreselijk (ik heb de ergste x-benen), maar daar moet ik het mee doen :+
Ja er hing in de winkel een S en en L. In de L verzoop ik echt :o De S zat precies goed. Maar ik vind hem persoonlijk te kort, maar dat komt meer doordat ik bijna nooit jurkjes draag. :')
All good things are wild and free.
pi_93460818
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja er hing in de winkel een S en en L. In de L verzoop ik echt :o De S zat precies goed. Maar ik vind hem persoonlijk te kort, maar dat komt meer doordat ik bijna nooit jurkjes draag. :')
Die maten van dat jurkje vallen een beetje raar. Normaal heb ik gemakkelijk L (Dikke dijen, zeg maat 42, en van boven maat 38 :') ), maar dat viel als een vuilniszak. Vandaag gekeken bij de H&M op de Dam in Amsterdam, maar daar zag ik ze überhaupt niet hangen. Misschien toch maar morgen even terug om weer te kijken, want ik vind hem echt leuk voor het voorjaar en de zomer.

Ik vind hem ook kort hoor, maar niet te. Net boven m'n knie gaat nog wel, korter moet het niet worden. :')
pi_93461421
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Melochan het volgende:

[..]

Die maten van dat jurkje vallen een beetje raar. Normaal heb ik gemakkelijk L (Dikke dijen, zeg maat 42, en van boven maat 38 :') ), maar dat viel als een vuilniszak. Vandaag gekeken bij de H&M op de Dam in Amsterdam, maar daar zag ik ze überhaupt niet hangen. Misschien toch maar morgen even terug om weer te kijken, want ik vind hem echt leuk voor het voorjaar en de zomer.

Ik vind hem ook kort hoor, maar niet te. Net boven m'n knie gaat nog wel, korter moet het niet worden. :')
Hmm dan hoop ik dat ze hier in een ander filiaal wel hangen. Want ik wil toch maatje M proberen, heb expres de kaartjes er aan gelaten. :D
All good things are wild and free.
pi_93462467
ik ben 1.61 en pas dus geen enkele jurk is altijd te lang ;(
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93462850
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Melochan het volgende:

[..]

Die maten van dat jurkje vallen een beetje raar. Normaal heb ik gemakkelijk L (Dikke dijen, zeg maat 42, en van boven maat 38 :') ), maar dat viel als een vuilniszak. Vandaag gekeken bij de H&M op de Dam in Amsterdam, maar daar zag ik ze überhaupt niet hangen. Misschien toch maar morgen even terug om weer te kijken, want ik vind hem echt leuk voor het voorjaar en de zomer.

Ik vind hem ook kort hoor, maar niet te. Net boven m'n knie gaat nog wel, korter moet het niet worden. :')
Ik heb een HEKEL aan dat filiaal, ik maar denken dat ie supergroot werd, heeft elke afdeling een minimaal aantel kledingrekken, al dan niet helemaal geen -> paskamer afdeling :P
pi_93465618
Inderdaad! onoverzichtelijk ook, ik kon de trap naar beneden niet eens vinden :') maar ze hebben wel veel en het is 10 minuutjes van m'n huis dus ach :')

Ik wilde die lange denimjurk kopen, die van 15¤, maar m'n borsten kreeg ik er met geen mogelijkheid ingepropt :X
pi_93466901
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef Melochan het volgende:
Inderdaad! onoverzichtelijk ook, ik kon de trap naar beneden niet eens vinden :') maar ze hebben wel veel en het is 10 minuutjes van m'n huis dus ach :')

Ik wilde die lange denimjurk kopen, die van 15¤, maar m'n borsten kreeg ik er met geen mogelijkheid ingepropt :X
Ik durfde het niet te zeggen in mijn vorige post, maar de eerste keer dat ik er was kon ik de trap naar beneden ook niet vinden, shame shame shame, en ik maar zoeken! Ik heb dat soort problemen meestal andersom, dan krijg ik ze er wel in, maar hoe krijg ik ze er weer uit! Dat had ik toevallig laatst toen ik een galajurk stond te passen, toen dacht ik echt van eh, shit, en nu? Me in elke mogelijke bocht gewurmd en eindelijk kreeg ik m dan uit.

Dat is net zoiets als een standaard fail waar ik een hele mooie foto van heb: mijn broer die op jonge leeftijd zijn hoofd door het kattenluikje stak maar vervolgens zijn hoofd er niet meer uit kreeg vanwege de oren. Tja, erin gaat wel, maar dan eruit. Dat is echt zo'n cliché fail maar het is toch echt gebeurd :P Op de foto lacht hij heel trots met zijn hoofd nog door het luikje heen, m'n pa heeft de deur moeten zagen om hem eruit te krijgen xD Gelukkig is mijn pa een heule handige timmerman dus dat klusje was zo gepiept

Die lange denimjurk is niet aan mij besteed, ik ben daar nou eenmaal veel en veels te klein voor, maar als ik er een stuk afknip issie volgens mij perfect! ik houd wel van dat soort dingen, zulke kleuren, dat stofje.

[ Bericht 2% gewijzigd door lisa1109 op 28-02-2011 22:40:28 ]
pi_93469037
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Ik durfde het niet te zeggen in mijn vorige post, maar de eerste keer dat ik er was kon ik de trap naar beneden ook niet vinden, shame shame shame, en ik maar zoeken! Ik heb dat soort problemen meestal andersom, dan krijg ik ze er wel in, maar hoe krijg ik ze er weer uit! Dat had ik toevallig laatst toen ik een galajurk stond te passen, toen dacht ik echt van eh, shit, en nu? Me in elke mogelijke bocht gewurmd en eindelijk kreeg ik m dan uit.

Dat is net zoiets als een standaard fail waar ik een hele mooie foto van heb: mijn broer die op jonge leeftijd zijn hoofd door het kattenluikje stak maar vervolgens zijn hoofd er niet meer uit kreeg vanwege de oren. Tja, erin gaat wel, maar dan eruit. Dat is echt zo'n cliché fail maar het is toch echt gebeurd :P Op de foto lacht hij heel trots met zijn hoofd nog door het luikje heen, m'n pa heeft de deur moeten zagen om hem eruit te krijgen xD Gelukkig is mijn pa een heule handige timmerman dus dat klusje was zo gepiept

Die lange denimjurk is niet aan mij besteed, ik ben daar nou eenmaal veel en veels te klein voor, maar als ik er een stuk afknip issie volgens mij perfect! ik houd wel van dat soort dingen, zulke kleuren, dat stofje.
_O- je broer! Haha!

Dat heb ik erg vaak trouwens, dat het makkelijk aangaat, maar het niet uit te krijgen is. Ook met ringen enzo, 'even passen'. Uhu, en dan als een malloot aan je vinger staan trekken omdat ie niet meer afgaat.

Die denimjurk is zó leuk O+ zo zwierig enzo, lekker dunne stof <3. Maarja, ik kijk wel ergens anders, zie ze overhal hangen.

Had trouwens deze schoenen gepast:



Vind ze zo leuk, maar m'n voeten zijn te breed :'( Nu zoek ik naar vervangende soortgelijke schoenen :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:41:08 #36
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93479350
Die schoenen zijn mooi! Alleen ik kan echt niet op hakken lopen..

Over dat jurkje in de zomer (ik ben 1,64 trouwens): ik heb zo'n ontzettend witte benen (de rest is ook wit) en die worden met geen mogelijkheid bruin. Vandaar dat ik eigenlijk geen jurkjes / shorts aandurf... ;(

Mijn zomercollectie is dan ook eigenlijk elk jaar: skinny of harembroek met shirt of top en slippers / sandaaltjes.. :'(
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93479380
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die schoenen zijn mooi! Alleen ik kan echt niet op hakken lopen..

Over dat jurkje in de zomer: ik heb zo'n ontzettend witte benen (de rest is ook wit) en die worden met geen mogelijkheid bruin. Vandaar dat ik eigenlijk geen jurkjes / shorts aandurf... ;(

Mijn zomercollectie is dan ook eigenlijk elk jaar: skinny of harembroek met shirt of top.. :'(
Over dat laatste maak je je daar aub niet druk over, de helft van alle Nederlanders heeft melkflessen, ik heb ze ook. :') je moet je daar echt over heen zetten hoor. Heb ik nu ook gedaan. Ga niet weer een hele zomer met lange broeken lopen. :N
All good things are wild and free.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:46:40 #38
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93479487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Over dat laatste maak je je daar aub niet druk over, de helft van alle Nederlanders heeft melkflessen, ik heb ze ook. :') je moet je daar echt over heen zetten hoor. Heb ik nu ook gedaan. Ga niet weer een hele zomer met lange broeken lopen. :N
Erg he, ik trek me daar heel veel van aan omdat ook gewoon IEDEREEN een opmerking tegen me maakt (en ze dus ook gelijk hebben).
Terwijl ik de leeftijd al lang gepasseerd zou moeten zijn dat ik me daar aan zou moeten storen.. :')
Ik ga straks even de stad in, ga iig wat jurkjes passen..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93479640
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:46 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Erg he, ik trek me daar heel veel van aan omdat ook gewoon IEDEREEN een opmerking tegen me maakt (en ze dus ook gelijk hebben).
Terwijl ik de leeftijd al lang gepasseerd zou moeten zijn dat ik me daar aan zou moeten storen.. :')
Ik ga straks even de stad in, ga iig wat jurkjes passen..
Ja doet iedereen ook bij mij, ''trek die witte broek eens uit'' dat soort dingen. :')
All good things are wild and free.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:53:24 #40
123170 alors
zlata1234
pi_93479642
Melkflessen united *O*

Als ik moet wachten tot mijn benen bruin zijn dan zal ik moeten wachten tot ik aan het rotten ben ik mijn graf.

En daar ga ik dus niet op wachten :s) Voor die allereerste keer kun je ook altijd nog wat zelfbruiner opdoen, maar na een tijdje krijg je toch schijt omdat het teveel werk is en af kan geven op lichte kleuren :P
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:04:13 #41
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93479919
*O* Team Milkbottle *O*
_O-

Enne, thanks! Ik ben dus niet de enige :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93481078
Melkflessen unité! Alles wordt bij mij in no-time bruin, behalve m'n benen. :')

Ik heb zondag besteld, en de chauffeur is as we speak onderweg :o
pi_93481131
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef alors het volgende:
Melkflessen united *O*

Als ik moet wachten tot mijn benen bruin zijn dan zal ik moeten wachten tot ik aan het rotten ben ik mijn graf.

En daar ga ik dus niet op wachten :s) Voor die allereerste keer kun je ook altijd nog wat zelfbruiner opdoen, maar na een tijdje krijg je toch schijt omdat het teveel werk is en af kan geven op lichte kleuren :P
Inderdaad! Er is wel een handige van de Lush. Maar goed, zelf heb ik er totaal geen problemen mee maar dat komt omdat ik best wel snel bruin word en blijf. Ik pak de eerste uurtjes zon in de lente dan ook echt zo goed mogelijk mee. :')

In ieder geval, zouden er donderdag nieuwe dingen verschijnen? :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93481672
ik ben helemaal wit *O* behalve die rare vlekken op m'n kont en bovenbenen van toen ik op vakantie een stuk was vergeten in te smeren, dat zie je na ruim 4 maanden nog steeds :')
Tap tap tap
pi_93481725
Mijn benen hebben nog steeds een kleurtje van vorige zomer. :@
Ze zijn niet echt bruin meer maar mijn vriend heeft wel melkflessen en daarnaast is het echt een groot verschil. :P
pi_93482131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
Ja doet iedereen ook bij mij, ''trek die witte broek eens uit'' dat soort dingen. :')
'Mijn ogen doen pijn' is ook een leuke :{.

Weet iemand of de sale nog wordt aangevuld? ):O
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 maart 2011 @ 11:22:19 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93482226
Mijn benen zijn ook altijd wit! Ofnouja, mijn onderbenen :') . Die weigeren bruin(er) te worden, terwijl mijn bovenbenen dat wel doen en dan zit halverwege mijn knie zo'n scheidslijn :r .
Echt dom. Maarja, ik draag wel gewoon rokjes etc hoor.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:41:18 #48
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_93483004
Ik ben ook bleek. In deze tijd van het jaar vraagt iedereen aan mij of ik me wel goed voel, omdat ik zo wit zie :'). Oftewel in deze tijd van het jaar gebruik ik foundation. Mijn benen zijn ook heel wit.
Maar ik ben nog niet zo zielig als mijn dochter. Die wordt mooi bruin, maar heeft op haar buik een grote witte driehoek die niet bruin wordt :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:03:10 #49
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93483938
Jeej! Dit geeft een hoop geruststelling hahahah :P

Heeft iemand toevallig dat witte nepleer jack uit de nieuwe collectie?
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_YTT_JAC&shoptype=S
(helemaal rechts maar dan in t wit, 39,95)
Ik wil die vanmiddag effe in de winkel gaan zoeken, vind em super leuk als zomerjas.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93484112
Ik wil deze als hij in de sale is :P
Tap tap tap
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:23:14 #51
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_93484633
Ik heb dat donkergrijze shirtje met witte ribben erop besteld :D. En een jurkje met spaghettibandjes en een soort luipaardprint :?. Staan beide niet meer op de site, waren uit de sale. En voor mijn dochter wat zomerspul.
Zondag besteld, gisteren in behandeling genomen *O*

Het ribben-shirtje zou eigenlijk met carnaval ook wel van pas komen, zou mooi zijn als hij er dan al is :X
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_93484864
Dat ribbenshirtje is tof. Krijg er altijd heel veel aanspraak door :P.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:15:02 #53
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93494066
Hoe groot is het risico dat ze binnen nu en een paar dagen een bestelling in behandeling nemen waarvan 1 artikel de laatste leverdatum 4-8 april heeft?? :@

(ik heb een leuke broek gezien maar die is alleen s ochtends in mijn maat, denk ik..en de rest moet dan tegengehouden worden)

Of kan ik dan beter een verlanglijstje maken? met als risico dat die morgen weer verdwenen is...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:28:33 #54
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93494727
Bummer, verlanglijstje maken gaat niet.. -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:34:48 #55
123170 alors
zlata1234
pi_93495017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe groot is het risico dat ze binnen nu en een paar dagen een bestelling in behandeling nemen waarvan 1 artikel de laatste leverdatum 4-8 april heeft?? :@

(ik heb een leuke broek gezien maar die is alleen s ochtends in mijn maat, denk ik..en de rest moet dan tegengehouden worden)

Of kan ik dan beter een verlanglijstje maken? met als risico dat die morgen weer verdwenen is...
Ik zou voor de zekerheid wat extra artikelen met een lange levertijd erbij doen. Soms zijn die artikelen ineens beschikbaar en dan worden ze meteen in behandeling genomen...
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:36:15 #56
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93495089
weet je er toevallig 1, die later is dan 8 april? O-)

Ik heb de bestelling nu doorgezet en ALLES behalve dat ene artikel is plots op voorraad.
Ik wil eigenlijk nog een paar dagen wachten en proberen die broek in mijn maat te pakken te krijgen..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:44:43 #57
123170 alors
zlata1234
pi_93495511
Nee ik weet niets, ik had ook iets dat later zou worden geleverd, maar hoppaa dat was ineens in behandeling :') Ik heb nu helemaal geen bestellingen openstaan omdat ik twee weken in het buitenland zit.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:46:39 #58
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93495602
Jammer, alles wat ik aanklik, is op voorraad.. Ik ga nog ff verder zoeken.

Die 10% code werkt niet meer helaas, was dus echt tot gister :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:52:20 #59
123170 alors
zlata1234
pi_93495897
:o Ik heb niks gehoord van een 10% code :o
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93496005
Stond in een mailtje van 16 februari ofzo.
Tap tap tap
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:55:36 #61
123170 alors
zlata1234
pi_93496064
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Stond in een mailtje van 16 februari ofzo.
Die heb ik niet gekregen...
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:55:39 #62
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93496066
Ja daar had ik ook een mailtje van gehad,die code heb ik bij mijn vorige bestelling wel gebruikt.
Ik moet onderhand eens ophouden met bestellen.. T is wel erg veel de laatste tijd.. :')
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:55 schreef alors het volgende:

[..]

Die heb ik niet gekregen...
-O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93496585
Dat beatles shirt komt pas ergens in april, voor als je nog artikelen nodig had met latere levertijd?! :D
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:29:04 #64
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93497697
Thanks, ik heb em erbij gezet. :)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:25:06 #65
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_93503308
Al mijn vesten beginnen spontaan gaatjes te vertonen in de ellebogen! :o Spontaan, allemaal! Niet te geloven!

- Felroze en neongeel vest besteld (even zien of dat felgele mij wel staat!)
- Leuk sjaaltje
- Zwarte simpele trui
- Zwart singletje
- Licht denim shorts

Maar echt balen, datgene wat ik juist wil, in normale spijkerkleur, deze dus:

(artikel 97-0175)
Die staat op een levertijd op 15 april!

En de andere kleur die erbij staat (donker denim, die wil ik eigenlijk) heeft juist niet dat kapotte stofje wat ik graag wilde! :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Bienelientjee op 01-03-2011 19:32:02 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:14:44 #66
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_93510899
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze als hij in de sale is :P
[ afbeelding ]
Die heb ik toevallig gepast in de winkel alleen in een andere kleur.
Leuke jas!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:32:16 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93530102
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Joell het volgende:
Dat beatles shirt komt pas ergens in april, voor als je nog artikelen nodig had met latere levertijd?! :D
Haha ja precies :') Bij mij was ie ook al verplaatst. -O- Mja, scheelt idd weer een hoop verzendkosten zo als ze alles verplaatsen _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93532083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja precies :') Bij mij was ie ook al verplaatst. -O- Mja, scheelt idd weer een hoop verzendkosten zo als ze alles verplaatsen _O-
Jaah dat wel, maar ik wil hem zoo graag! Zou die niet ergens in de winkel te krijgen zijn? :o

& Mijn bestelling is onderweheg! :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:37:16 #69
123170 alors
zlata1234
pi_93532231
Ik zag in de winkel wel (volgens mij) kortere modellen van Nirvana, zo'n Rolling Stones mond, Yoko en John en die gele Beatles Submarine versie...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93533327
Jaah maar die wil ik niet :P Dan maar wachten xD
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:27:42 #71
123170 alors
zlata1234
pi_93536458
Nou ik heb mijn pakketje, maar het is nogal teleurstellend.

Broek, weer eens te kort :') :(
Rok, te waardeloos en andere maat verkeerd artikel geleverd :')
Spijkerblouse, vet raar wijd mannenmodel :{
nog een rok die te groot was
Een blazer van Trend die wel leuk is, maar waarvan ik me afvraag hoevaak ik hem zal dragen en nog die gestreepte trui van 9.95 van Divided. Ik dacht nog ach ik probeer wel weer een keer acryl, maar dat ding knetterde zelfs met dit weer als een gek en voelde erg statisch :{ Zat wel heel erg leuk ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93537838
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef alors het volgende:
Nou ik heb mijn pakketje, maar het is nogal teleurstellend.

Broek, weer eens te kort :') :(
Rok, te waardeloos en andere maat verkeerd artikel geleverd :')
Spijkerblouse, vet raar wijd mannenmodel :{
nog een rok die te groot was
Een blazer van Trend die wel leuk is, maar waarvan ik me afvraag hoevaak ik hem zal dragen en nog die gestreepte trui van 9.95 van Divided. Ik dacht nog ach ik probeer wel weer een keer acryl, maar dat ding knetterde zelfs met dit weer als een gek en voelde erg statisch :{ Zat wel heel erg leuk ^O^
Heb mijn pakketje ook en had hetzelfde met die trui :')
Mijn pakketje was eigenlijk echt super tof, een aantal broeken te groot (opluchting voor me, zo dik ben ik dus toch niet :') ) & een bh te klein (teleurstelling xD) Verder hou ik toch heel veel eigenlijk..
Ik ben verliefd op dat leren jasje! die was kort maar zoo pwetty O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:05:29 #73
123170 alors
zlata1234
pi_93538071
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Joell het volgende:

[..]

Heb mijn pakketje ook en had hetzelfde met die trui :')
Mijn pakketje was eigenlijk echt super tof, een aantal broeken te groot (opluchting voor me, zo dik ben ik dus toch niet :') ) & een bh te klein (teleurstelling xD) Verder hou ik toch heel veel eigenlijk..
Ik ben verliefd op dat leren jasje! die was kort maar zoo pwetty O+
Weheh ja het schijnt wel minder te worden als je hem wast met wasverzachter. En hij is verder wel leuk, dus misschien hou ik em wel :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93538093
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef alors het volgende:

[..]

Weheh ja het schijnt wel minder te worden als je hem wast met wasverzachter. En hij is verder wel leuk, dus misschien hou ik em wel :)
hihi, ik hoop het :) ik hou hem in ieder geval wel, k vond hem wel iets hebben :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:32:27 #75
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93539080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Joell het volgende:

[..]
Ik ben verliefd op dat leren jasje! die was kort maar zoo pwetty O+
Welk leren jasje bedoel je? die nep-leer toevallig op de 1e pagina helemaal rechts van de jassen?? 39,95 ??
Die heb ik vanochtend nl besteld in het wit (kitt)..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93539238
Nogmaals, iemand voor de suede laarzen van 100 euro? Ik heb ze en ik draag ze nooit, dus het is zonde om ze thuis te laten verstoffen. :+ Het is maat 41.
pi_93539796
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Welk leren jasje bedoel je? die nep-leer toevallig op de 1e pagina helemaal rechts van de jassen?? 39,95 ??
Die heb ik vanochtend nl besteld in het wit (kitt)..
Yup, die bedoel ik, hij is wel kort maar ik vind um zoo leuk :P ik zal vanavond een aan-foto proberen te maken :D
pi_93539988
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig gepast in de winkel alleen in een andere kleur.
Leuke jas!
Ja he O+ maar ik heb het eigenlijk niet nodig, vandaar dat ik hoop dat hij over een tijdje in de sale komt :')
Tap tap tap
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:55:41 #79
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93540019
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef Joell het volgende:

[..]

Yup, die bedoel ik, hij is wel kort maar ik vind um zoo leuk :P ik zal vanavond een aan-foto proberen te maken :D
Oh das goed, ik krijg em pas begin april... -O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93561561
Pfft, een foto maken lukt niet met t slechte licht hier, morgen probeer ik het opnieuw in het daglicht :)
pi_93562158


Deze tas ziet er zo tof uit op de foto, maar in het echt is het maar een fluttasje en die ¤35 echt niet waard. :N
pi_93566970
Dacht ik wel... vind h&m vaak toch minder kwaliteit voor dat geld....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 maart 2011 @ 07:35:25 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93579782
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]

Deze tas ziet er zo tof uit op de foto, maar in het echt is het maar een fluttasje en die ¤35 echt niet waard. :N
Ahh jammer ;( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:46:20 #84
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93583398
die tas is leuk, maar hoef ik dus niet te kopen. Jippie mijn portemonnee is blij!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:19:18 #85
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93584486
Oeh bij de nieuwe artikelen staat een leuke enkel (?) broek.
In het roze / blauw / beige. 9,95.
Die heb ik effe bij mijn bestelling gegooid!! O+
Nu wachten tot half april :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93584775
Ik vind de H&M bagger de laatste tijd! Had een rokje in de sale en de dikke Hello Kitty sokken besteld en nog wat prul eromheen maar damn wat een dunne stofjes en gare pasvormen zeg :{ Alles weer terug behalve de oorspronkelijke saledingen die ik nog wilde. Ben er verder ff goed klaar mee. Het wordt steeds slechtere kwaliteit.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:51:07 #87
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93585617
Ik heb mijn bestelling ontvangen met o.a. dat jurkje van de vorige pagina:

Qua lengte vind ik hem prima, hij komt ongeveer tot halverwege mijn bovenbenen. Toch ga ik hem denk ik terugsturen. De rest van de bestelling hou ik (waarschijnlijk) wel. Zoals altijd ga ik er even een paar dagen over twijfelen, paar keer aantrekken en dan pas beslissen :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93585800
Ik vind het echt een superleuk jurkje, maar ik zou hem te kort vinden :P ben geen 20 meer :P had twee jaar terug een jurkje aan dat wat langer viel en toen kreeg ik er al opmerkingen over, en dan voel ik me al niet meer op m'n gemak.
Tap tap tap
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:59:21 #89
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93585907
Ik heb dat jurkje ook bij mijn bestelling zitten, weet nu al bijna zeker dat ik em terug ga sturen.
Ik ben de 20 ook al heel lang voorbij en ben eigenlijk helemaal geen rokjes/jurkjes draagster.
Alleen lange blouses / tuniekjes staan mij wel.
Ik wil dat jurkje gewoon een keer 'aan' zien (in mijn vertrouwde privéomgeving :') ).
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93586066
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb dat jurkje ook bij mijn bestelling zitten, weet nu al bijna zeker dat ik em terug ga sturen.
Ik ben de 20 ook al heel lang voorbij en ben eigenlijk helemaal geen rokjes/jurkjes draagster.
Alleen lange blouses / tuniekjes staan mij wel.
Ik wil dat jurkje gewoon een keer 'aan' zien (in mijn vertrouwde privéomgeving :') ).
Haha dan sta je in zo'n hokje te passen en dan vraagt je medeshopper of het wat is en dan durf je het hokje niet uit want er staan allemaal middelbare scholiertjes van 45 kilo in de pasruimte ;(
Tap tap tap
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:08:44 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93586266
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het echt een superleuk jurkje, maar ik zou hem te kort vinden :P ben geen 20 meer :P had twee jaar terug een jurkje aan dat wat langer viel en toen kreeg ik er al opmerkingen over, en dan voel ik me al niet meer op m'n gemak.
Ik ben wel 20 :+ (nou ja, 21, maar dat zal het verschil niet maken oO<). Het bovengedeelte is alleen vrij dun (schijnt door) en ik weet niet zeker of ik hem wel aan zou doen. Ik had nu ook niet zoveel tijd om hem te passen, dus vanavond geef ik hem nog een kans :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:09:23 #92
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93586292
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Haha dan sta je in zo'n hokje te passen en dan vraagt je medeshopper of het wat is en dan durf je het hokje niet uit want er staan allemaal middelbare scholiertjes van 45 kilo in de pasruimte ;(
Nou meer omdat ik mezelf niet op mn gemak voel in een jurk, meer t gevoel van dragqueen ik weet niet wat het is..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93586505
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Haha dan sta je in zo'n hokje te passen en dan vraagt je medeshopper of het wat is en dan durf je het hokje niet uit want er staan allemaal middelbare scholiertjes van 45 kilo in de pasruimte ;(
Omg ik ben niet de enige die dat heeft? :o gister nog kwam ik als rollade uit een paskamer, in een jurkje dat duidelijk niet voor mij was gemaakt. En die afkeurende blik van die meisjes! Damn :')
pi_93586746
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Melochan het volgende:

[..]

Omg ik ben niet de enige die dat heeft? :o gister nog kwam ik als rollade uit een paskamer, in een jurkje dat duidelijk niet voor mij was gemaakt. En die afkeurende blik van die meisjes! Damn :')
Erger nog: de blikken van hun moeders :D
Tap tap tap
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:24:17 #95
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93586816
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Erger nog: de blikken van hun moeders :D
_O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93586896
Ik zou gewoon een pashokje mèt spiegel uitkiezen ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_93587238
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef Probability het volgende:
Ik zou gewoon een pashokje mèt spiegel uitkiezen ;)
Maar soms willen andere mensen zien wat je aanhebt en niet alle pashokjes zijn groot genoeg :P Dan zeggen ze: kom er eens uit, dan kan ik het beter zien.
Ja, doei :D ik maak wel een foto met m'n telefoon van de spiegel.
Tap tap tap
pi_93591325
Ik haat het ook altijd om te passen in de winkel >.<
Maar bij deze dan een aantal foto's van 't jasje & nog wat dingies die ik had besteld

Verder had ik nog een aantal basics zoals witte & zwarte topjes, die broek & short zijn ook nieuw :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:41:26 #99
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93592127
Ik wil bestellen, maar het mag ECHT niet, ben aan het sparen bwuh.



O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:33:37 #100
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93596494
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Joell het volgende:
Ik haat het ook altijd om te passen in de winkel >.<
Maar bij deze dan een aantal foto's van 't jasje & nog wat dingies die ik had besteld
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Verder had ik nog een aantal basics zoals witte & zwarte topjes, die broek & short zijn ook nieuw :)
Thnx voor t posten, t jasje is inderdaad wat kort, maar ziet er wel stoer uit!
Ik heb de witte versie besteld..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93605537
Oké, iemand is gevoelig voor de tijdelijke 50% korting :+ :@ Zojuist dit besteld. Vooral de jasjes zijn een gok, ben benieuwd :)







Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93605855
@ Goodbye, dat blauwe jurkje is leuk! Misschien ga ik 'm ook eens bestellen, al draag ik nooit echt jurkjes, ik ben meer van de lange-tshirts en bloezen :P

Vandaag een bestelling van 240 euro wat uit kunnen dunnen, meer dan de helft gaat terug.
Dit houd ik wat ik nog niet had (wat andere dingetjes waren geruild in andere maten)


In de bestelling zaten ook de blauwe gympjes die er helemaal niet uitzagen als op het plaatje en gewoon redelijk lomp waren, blehh.

Op naar de volgende bestelling
pi_93606020
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef lisa1109 het volgende:
@ Goodbye, dat blauwe jurkje is leuk! Misschien ga ik 'm ook eens bestellen, al draag ik nooit echt jurkjes, ik ben meer van de lange-tshirts en bloezen :P

Vandaag een bestelling van 240 euro wat uit kunnen dunnen, meer dan de helft gaat terug.
Dit houd ik wat ik nog niet had (wat andere dingetjes waren geruild in andere maten)
[ afbeelding ]

In de bestelling zaten ook de blauwe gympjes die er helemaal niet uitzagen als op het plaatje en gewoon redelijk lomp waren, blehh.

Op naar de volgende bestelling
Kost nu maar een tientje! *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:41:27 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93612601
Ik heb het jurkje nog een keer aan en ik denk dat ik hem toch ga houden :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:02:46 #105
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_93614482
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Oké, iemand is gevoelig voor de tijdelijke 50% korting :+ :@ Zojuist dit besteld. Vooral de jasjes zijn een gok, ben benieuwd :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Trenchcoat heb ik ook besteld. Voor dat geld wil ik wel kijken of het wat is :)
pi_93614883
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Trenchcoat heb ik ook besteld. Voor dat geld wil ik wel kijken of het wat is :)
Dat was mijn insteek inderdaad ook. Bij het spijkerjasje net zo, die zou ik anders nooit bestellen, maar soms zie ik er iemand mee lopen en denk ik "ooooh leuk O+ ".
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:15:29 #107
123170 alors
zlata1234
pi_93615418
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Trenchcoat heb ik ook besteld. Voor dat geld wil ik wel kijken of het wat is :)
Ik heb hem gezien in de winkel, hij zag er wel mooi uit :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:02:03 #108
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_93618826
Toch maar even die lanvin x h&m trench besteld, 60 euri in de sale. Verwacht er niet veel van, zeker in verhouding tot my prorsum maar ach, t'kan alleen meevallen voor dat geld.

Typisch eigenlijk dat die collectie nog zolang in de sale te vinden is, dacht dat dat wel storm liep.
Protip: Ipv bv. bovenkleding selecteer laat alles zien.
pi_93618932
Hoezo dat laatste? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:06:30 #110
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_93619050
Dan komen er oa. items te staan die onder die normale subcategorieen niet te vinden zijn oa. het een en andere van die h&m collab.
pi_93619307
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan komen er oa. items te staan die onder die normale subcategorieen niet te vinden zijn oa. het een en andere van die h&m collab.
In principe zijn dit alle items waar geen 'aanfoto' van beschikbaar is, vandaar dat je ze niet ziet als je de categorie zelf bekijkt aangezien hier alleen foto's met modellen te zien zijn.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:52:53 #112
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_93631719
:') Shorts verschoven naar 20 mei! :')
Ga wel in de winkels ofsow kijken! |:(

Edit: pffff, in geen enkele H&M winkel in Rotterdam zag ik ze. Wel in de normale kleur, maar daar zit dat kapotte stofje niet op. En die wil ik juist niet. En ik zag er uiteindelijk maar 1! Maar dat was paar maten te groot. Dan maar wachten op mijn pakketje! :{

[ Bericht 17% gewijzigd door Bienelientjee op 04-03-2011 15:17:33 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:59:17 #113
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_93644914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
:') Shorts verschoven naar 20 mei! :')
Ga wel in de winkels ofsow kijken! |:(

Edit: pffff, in geen enkele H&M winkel in Rotterdam zag ik ze. Wel in de normale kleur, maar daar zit dat kapotte stofje niet op. En die wil ik juist niet. En ik zag er uiteindelijk maar 1! Maar dat was paar maten te groot. Dan maar wachten op mijn pakketje! :{
Ik slaag vaak ook niet in de winkel zelf in R'dam. Heel irritant is dat :{
pi_93646556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Nogmaals, iemand voor de suede laarzen van 100 euro? Ik heb ze en ik draag ze nooit, dus het is zonde om ze thuis te laten verstoffen. :+ Het is maat 41.
Ja, ik vroeg wat je er voor wil hebben?!
Worry is a misuse of imagination
pi_93651920
Deze gehaald vandaag.


  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:08:00 #116
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_93698770
:{ Die shorts vallen klein! :{ Heb altijd een maat 38, maar de pijpen zaten zo strak om mijn been heen dat ik me net een rollade voelde. Misschien dat maat 40 mij beter past, maar ff bestellen dan!

De zwarte sweaters en dat roze vest zijn wel perfect! O+ Maar dat gele vest, Mjah. Leuk kleurtje maar vvvrrrrrrdommmeee, waarom moet de stof ZO doorschijnend zijn?! Echt hoor!! :( Begin ik de laatste tijd me wel meer aan te ergeren bij H&M!

Edit: nieuwe, andere shorts willen bestellen. Levertijd van 1 april. Wat is dat tegenwoordig bij H&M. Zet het dan nog niet op de website ofsow! :6

[ Bericht 17% gewijzigd door Bienelientjee op 05-03-2011 20:25:47 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 maart 2011 @ 12:18:50 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93721913
Enig idee wat dit nou weer betekent? :')

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:48:12 #118
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93722666
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Enig idee wat dit nou weer betekent? :')

[ afbeelding ]
Dat heb ik ook gehad. Dan moet je maar ff bellen.
Bij mij was het zo dat het artikel toen opeens niet meer op voorraad was en dat de bestelling geannuleerd was. Gelukkig kon het toen nog opgelost worden toen het artikel retour kwam van iemand anders, zodat ik het alsnog kreeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door NouMooiNiet op 06-03-2011 14:10:11 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 6 maart 2011 @ 14:11:02 #119
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93725445
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Rituals het volgende:
Ik heb het jurkje nog een keer aan en ik denk dat ik hem toch ga houden :P.
Ik ben heel benieuwd, staat ook op mijn bestelling..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 6 maart 2011 @ 15:24:12 #120
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93727864
quote:
Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd, staat ook op mijn bestelling..
Ik ga hem houden! :D
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93828275
Afgelopen weekend deze broek in alle 3 de kleuren gekocht. Zit echt perfect! En dat voor nog geen 10 euri per stuk. Ook te koop in de onlineshop trouwens.
I O+ H&M _O_

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93829537
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Afgelopen weekend deze broek in alle 3 de kleuren gekocht. Zit echt perfect! En dat voor nog geen 10 euri per stuk. Ook te koop in de onlineshop trouwens.
I O+ H&M _O_

[ afbeelding ]
Hoe valt 'ie?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93830796
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe valt 'ie?
Ik heb 'm in mijn gebruikelijke maat gekocht en dat zit prima.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93831458
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik heb 'm in mijn gebruikelijke maat gekocht en dat zit prima.
Ik bedoel qua pasvorm! :D Op de foto lijkt hij namelijk een beetje losjes, klopt dat?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93834149
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik bedoel qua pasvorm! :D Op de foto lijkt hij namelijk een beetje losjes, klopt dat?
Ooh hihi.
Eh, ligt aan je figuur denk ik hoe ie zit. Ik heb een echt "peerfiguur", dwz, stevige benen, billen en heupen in verhouding tot taille die een stuk slanker is (mijn broekmaat is 2 maten groter dan shirtjesmaat).
Bij mij zit ie bij mijn benen wat strakker (maar niet super strak!) en het stuk van taille tot benen zit vrij losjes zeg maar.
Hmm klinkt vaag zoals ik het omschrijf, hoop dat het duidelijk is wat ik wat bedoel :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93835839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ooh hihi.
Eh, ligt aan je figuur denk ik hoe ie zit. Ik heb een echt "peerfiguur", dwz, stevige benen, billen en heupen in verhouding tot taille die een stuk slanker is (mijn broekmaat is 2 maten groter dan shirtjesmaat).Bij mij zit ie bij mijn benen wat strakker (maar niet super strak!) en het stuk van taille tot benen zit vrij losjes zeg maar.
Hmm klinkt vaag zoals ik het omschrijf, hoop dat het duidelijk is wat ik wat bedoel :')
Een lotgenoot O+ Topjes maat 38/40, broekmaat 42/44 :') Morgen maar even die broek passen, als 'ie jou zo mooi zit, zit 'ie bij mij misschien ook wel goed. Wil al lang zo'n soort broek, maar de heup is altijd te laag.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:31:53 #127
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93850107
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Afgelopen weekend deze broek in alle 3 de kleuren gekocht. Zit echt perfect! En dat voor nog geen 10 euri per stuk. Ook te koop in de onlineshop trouwens.
I O+ H&M _O_

[ afbeelding ]
Deze heb ik ook in mijn online bestelling zitten in het blauw!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:25:17 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93853182
Dit is mijn bestelling tot nu toe :D


Die met een bliksem erbij komen pas later helaas :+ :{ Alles verplaatst enzo, vooral dat Beatles shirt. En dat donkerblauwe rokje was al late levertijd. Magoed. :P
*O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93875265
Heb eindelijk weer eens een verlanglijstje gemaakt!


ik denk dat ik uiteindelijk nog niet eens de helft daadwerkelijk bestel gezien m'n saldo :P :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:50:20 #130
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_93876742
De trenchcoat voor 20 euro zit gewoon echt mooi :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 maart 2011 @ 07:18:44 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93892770
Stiekem vind ik deze supergaaf, :') .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_93893029
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Stiekem vind ik deze supergaaf, :') .

[ afbeelding ]
Omg wat een heerlijke afzichtelijke schoenen. O+
All good things are wild and free.
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:06:24 #133
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93893943
Die poppen bij de nieuwe artikelen........... _O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93897255
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Danielle83 het volgende:
De trenchcoat voor 20 euro zit gewoon echt mooi :)
Hij is nu gewoon 2x zo duur :/.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:54:00 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93901463
Ehhhhhhhhh okeeee! Ik kijk net bij mijn bestelling, en ik heb GEEN artikelen meer die nog geleverd moeten worden :') En nu is mn bestelling a 160 euro (volgens mij is dat dan alles....) in behandeling genomen, incl dingen die pas in mei geleverd zouden worden? Of is H&M weer aan het prutsen? XD
Nouja, ik ga het zien :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:40:32 #136
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_93903144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef n0a het volgende:

[..]

Hij is nu gewoon 2x zo duur :/.
Damn dan ben ik er een keer vroeg bij geweest :o
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:04:50 #137
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_93904046
Sorry dat ik als man dit vrouwen topic infiltreer.
Niet beledigend bedoeld hoor maar zag gewoon dat in dit topic bijna alleen vrouwen posten.

Weet iemand toevallig als de kwaliteit en pasvorm van V-hals shirts (voor mannen) van de H&M goed zijn? Niet dat ik verwacht dat jullie het dragen maar misschien hebben jullie het eens voor jullie vriend etc. gekocht. Vind 5 euro p/s namelijk wel een mooie prijs ipv. van 10 euro p/s bij de Jack and Jones. Die van H&M hebben ook een wat diepere V-hals, die van de J&J vind ik net te klein.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_93904266
De vriend van mijn zus vind ze iig geweldig. Voor onder overhemden enzo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:13:10 #139
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_93904390
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Tegan het volgende:
De vriend van mijn zus vind ze iig geweldig. Voor onder overhemden enzo.
Ik bedoel ze vooral voor gewoon als t-shirt, niet onder overhemd etc., maar zoveel verschil zal het niet maken denk ik.
Bedankt, iniedergeval voor je reactie, meer reacties van andere users blijven natuurlijk welkom O+
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:20:27 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93904727
De T-shirts van H&M voor mannen vind ik niet bijzonder goede kwaliteit. Mijn man heeft er veel van, maar ze verliezen al snel hun vorm (vooral onderaan), zijn erg dun en niet allemaal blijven ze even mooi. Er zijn wel uitzonderingen maar over het algemeen vind ik ze niet echt mooi, na bijv een half jaar. :) Mn man is blijkbaar meer gebaat bij meer duurzame (en dus duurdere) kleding :P Het is maar waar je van houdt en hoe snel je kleren 'sloopt' :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:24:11 #141
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_93904906
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef Enfermera het volgende:
De T-shirts van H&M voor mannen vind ik niet bijzonder goede kwaliteit. Mijn man heeft er veel van, maar ze verliezen al snel hun vorm (vooral onderaan), zijn erg dun en niet allemaal blijven ze even mooi. Er zijn wel uitzonderingen maar over het algemeen vind ik ze niet echt mooi, na bijv een half jaar. :) Mn man is blijkbaar meer gebaat bij meer duurzame (en dus duurdere) kleding :P Het is maar waar je van houdt en hoe snel je kleren 'sloopt' :+
Ik had inderdaad gehoord dat de pasvorm behoorlijk bagger is en ze nogal dun zijn. Bedankt voor je bevestiging! :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:26:35 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93905019
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Ik had inderdaad gehoord dat de pasvorm behoorlijk bagger is en ze nogal dun zijn. Bedankt voor je bevestiging! :)
Yup. De V-hals T's zijn wel leuk hoor :Y maar je moet idd niet veel kwaliteit verwachten voor die prijs. Alhoewel het wel verschilt per shirt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:03:47 #143
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_93906589
Een paar topics terug stonden er pics van de nieuwe lente collectie. Daarin zaten pumps met een goudkleurige hak en iets van koraal-rood ofzo met creme dacht ik. Iemand die nog ooit gezien? Die wil ik echt heel graag, maar zie ze niet op de site en ook nergens in de boekjes die ik binnen krijg.

Voor basic shirtjes ga ik zelf altijd naar hema. Weet niet of ze daar ook voor mannen iets hebben, maar vind de kwaliteit en de prijs daar een stuk beter :)
To infinity…and beyond!
pi_93907150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef ivetje het volgende:
Een paar topics terug stonden er pics van de nieuwe lente collectie. Daarin zaten pumps met een goudkleurige hak en iets van koraal-rood ofzo met creme dacht ik. Iemand die nog ooit gezien? Die wil ik echt heel graag, maar zie ze niet op de site en ook nergens in de boekjes die ik binnen krijg.

Voor basic shirtjes ga ik zelf altijd naar hema. Weet niet of ze daar ook voor mannen iets hebben, maar vind de kwaliteit en de prijs daar een stuk beter :)
Ik weet niet echt welke jij bedoelt, maar ik denk dat ze gewoon nog 'uit' moeten komen op de site. Bijna elke donderdag komen er wat nieuwe artikelen op de site, ze gooien niet in een keer de hele lente collectie online. Dus wie weet staan ze er over een paar weken wel tussen. :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:37:38 #145
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_93908260
Ow oke, ik zal dan maar gewoon de site in de gaten houden :) wist niet dat er elke donderdag nieuwe dingen bij kwamen!
To infinity…and beyond!
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:36 #146
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_93908339
Deze bedoel ik btw :)

To infinity…and beyond!
pi_93912222
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef ivetje het volgende:
Deze bedoel ik btw :)

[ afbeelding ]
Ohja die!
Voor zover ik weet moeten die nog komen ja. ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:23:42 #148
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_93913122
Mooi, dan heb ik ze iig niet gemist haha! Alleen jammer dat ik in april de hele maand op vakantie ben. Zal je net zien dat ze dan komen en als ik terug ben zijn ze uitverkocht. Misschien op vakantie even kijiken dan maar haha!
To infinity…and beyond!
pi_93914380
Heb een zeer grote behoefte aan online shoppen, maar veel dingen zijn uitverkocht...
Wordt het om 0.00 weer aangevuld? Of niet altijd?
Be someone that makes you happy
pi_93914447
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Nallie het volgende:
Heb een zeer grote behoefte aan online shoppen, maar veel dingen zijn uitverkocht...
Wordt het om 0.00 weer aangevuld? Of niet altijd?
Om 5:30 wordt er aangevuld.
pi_93915823
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef Melochan het volgende:

[..]

Een lotgenoot O+ Topjes maat 38/40, broekmaat 42/44 :') Morgen maar even die broek passen, als 'ie jou zo mooi zit, zit 'ie bij mij misschien ook wel goed. Wil al lang zo'n soort broek, maar de heup is altijd te laag.
Ik heb zo ongeveer dezelfde maten als jij O+ Heb van boven meestal 40 en van onder meestal 44.
Heb je de broek inmiddels al gepast?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93916314
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik heb zo ongeveer dezelfde maten als jij O+ Heb van boven meestal 40 en van onder meestal 44.
Heb je de broek inmiddels al gepast?
Wilde hier net komen posten :D

Broek gister gehaald, in het rood, in maat 44. Maar die bleek te groot, dus vandaag omgeruid voor een maat 42 in die beige kleur. Suuuuperbroek, en voor dat geld! :D Morgen maar even terug om te kijken of ze de andere kleuren nog hebben, thanks voor de tip nog _O_
pi_93921816
Klopt het dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van het verlanglijstje?
pi_93929859
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Nora.. het volgende:
Klopt het dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van het verlanglijstje?
:Y
pi_93930076
Balen, ik heb de mijne net perongeluk gewist haha
pi_93930115
Wat had je erop staan? :9
pi_93932974
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik heb zo ongeveer dezelfde maten als jij O+ Heb van boven meestal 40 en van onder meestal 44.
Heb je de broek inmiddels al gepast?
Nog een lotgenoot! Ik zit op dezelfde maten als Melochan en ik ben gek op chino's. Als ze echt zo mooi staan, ga ik ze echt scoren. O+ Ik hou van chino's, O+
pi_93933505
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Melochan het volgende:

[..]

Wilde hier net komen posten :D

Broek gister gehaald, in het rood, in maat 44. Maar die bleek te groot, dus vandaag omgeruid voor een maat 42 in die beige kleur. Suuuuperbroek, en voor dat geld! :D Morgen maar even terug om te kijken of ze de andere kleuren nog hebben, thanks voor de tip nog _O_
Helemaal leuk joh dat je de broek gescoord hebt! :)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nog een lotgenoot! Ik zit op dezelfde maten als Melochan en ik ben gek op chino's. Als ze echt zo mooi staan, ga ik ze echt scoren. O+ Ik hou van chino's, O+
Ja kopen hoor! Chino's zijn _O_

Wel leuk al die lotgenoten :P
Misschien moeten we een topic voor peren openen? Kunnen we tips uitwisselen voor kleding enzo :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93934997
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Melochan het volgende:
Wat had je erop staan? :9
Ben ik nu dus vergeten. Alles maar weer een keer doorspitten dus ;)
pi_93935324
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nog een lotgenoot! Ik zit op dezelfde maten als Melochan en ik ben gek op chino's. Als ze echt zo mooi staan, ga ik ze echt scoren. O+ Ik hou van chino's, O+
Ik heb echt hetzelfde figuur als jij :D Zag foto's van jou in het 'Wat draag jij vandaag'-topic, en het was alsof ik mezelf zag :P

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ het volgende:

[..]

Helemaal leuk joh dat je de broek gescoord hebt! :)

[..]

Ja kopen hoor! Chino's zijn _O_

Wel leuk al die lotgenoten :P
Misschien moeten we een topic voor peren openen? Kunnen we tips uitwisselen voor kleding enzo :D
En vooral deze chino! Eerst had ik het probleem dat zo'n broek als een skinny viel, zo strak zat ie dan. En vaak heeft de bovenkant van zo'n broek van die plooien bovenaan, en daardoor leken m'n benen nog dikker :')

Een topic is nog niet eens zo'n slecht idee, ik heb vaak issues met wat ik aanmoet. Ik eindig vaak bij een spijkerbroek met tuniekje dat over m'n dijen valt :P
pi_93935383
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Ben ik nu dus vergeten. Alles maar weer een keer doorspitten dus ;)
Haha succes :D
pi_93937779
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Melochan het volgende:

[..]

Ik heb echt hetzelfde figuur als jij :D Zag foto's van jou in het 'Wat draag jij vandaag'-topic, en het was alsof ik mezelf zag :P

[..]

En vooral deze chino! Eerst had ik het probleem dat zo'n broek als een skinny viel, zo strak zat ie dan. En vaak heeft de bovenkant van zo'n broek van die plooien bovenaan, en daardoor leken m'n benen nog dikker :')

Een topic is nog niet eens zo'n slecht idee, ik heb vaak issues met wat ik aanmoet. Ik eindig vaak bij een spijkerbroek met tuniekje dat over m'n dijen valt :P
Ik heb één chino en die valt een beetje als een hobbezak, dus dat is vrij kut. :')
pi_93945611
Nog een peer hier.
Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik officieel niet meer in broeken maat 38 pas.
Topjes enzo passen wel in 38, soms zelfs 36.

Ik had kreeg gisteravond een grote bestelling binnen met allemaal broeken, ook zo'n chino, maar helaas, te klein en geen gezicht!
Ik had nog een andere bestelling geplaatst gistermiddag, dus die wou ik snel aanpassen, is het al in behandeling genomen, een uur later! Nu krijg ik dus nog meer te kleine broeken. :{
pi_93976351
Vandaag ook de blauwe en rode chino gehaald *O*
pi_93977881
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Melochan het volgende:
Vandaag ook de blauwe en rode chino gehaald *O*
Heb je misschien een aan-foto? Of nog beter, een vergelijkingsfoto met een 'normale' broek? :@
Ik ben niet zo'n fan van dat soort broeken, maar aangezien ik hetzelfde figuurprobleem heb, valt zo'n broek dan misschien gewoon. :)
pi_93982331
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

Heb je misschien een aan-foto? Of nog beter, een vergelijkingsfoto met een 'normale' broek? :@
Ik ben niet zo'n fan van dat soort broeken, maar aangezien ik hetzelfde figuurprobleem heb, valt zo'n broek dan misschien gewoon. :)
Ik ben ook geen chinofan, maar ben nu helemaal om :) Lekker voor het voorjaar ook.

Morgen kan ik denk ik wel een aanfoto maken :)
pi_93983087
Hebben julllie het over die chino die uitverkocht staat op de site?
pi_93983632
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef karoltje het volgende:
Hebben julllie het over die chino die uitverkocht staat op de site?
:Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Afgelopen weekend deze broek in alle 3 de kleuren gekocht. Zit echt perfect! En dat voor nog geen 10 euri per stuk. Ook te koop in de onlineshop trouwens.
I O+ H&M _O_


pi_93986762
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
Afgelopen weekend deze broek in alle 3 de kleuren gekocht. Zit echt perfect! En dat voor nog geen 10 euri per stuk. Ook te koop in de onlineshop trouwens.
I O+ H&M _O_

[ afbeelding ]
Heey precies deze broek dragen de IKEA/GAMMA medewerkers ook altijd.

Geschikt om in te werken en als vrijetijdskleding.

Super functioneel!
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  zaterdag 12 maart 2011 @ 08:40:27 #170
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93993992
hahahaha :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:33:08 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93998796
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Allessio het volgende:

[..]

Heey precies deze broek dragen de IKEA/GAMMA medewerkers ook altijd.

Geschikt om in te werken en als vrijetijdskleding.

Super functioneel!
:'). Geloof me, ik heb er gewerkt en die broeken zien er niet zo uit + zitten godsgruwelijk slecht :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_94006021
Jeej ik heb 'm nu ook in kaki en blauw! Ik had al veel chino's gepast maar dit is de eerste die mooi zit! :).
pi_94006643
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Oké, iemand is gevoelig voor de tijdelijke 50% korting :+ :@ Zojuist dit besteld. Vooral de jasjes zijn een gok, ben benieuwd :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Alleen het spijkerjasje blijft -O-

Voor jurkje één heb ik teveel tiet en jurkje twee zat door winterkilootjes net wat te strak in de taille. De trenchcoat was te ruim, die heb ik nu een maatje kleiner besteld. Vond hem wel mooi namelijk :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94008461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef karoltje het volgende:
Jeej ik heb 'm nu ook in kaki en blauw! Ik had al veel chino's gepast maar dit is de eerste die mooi zit! :).
Nog een fan. *O* Ik was vandaag toevallig in de stad en ik denk JA, ik ga ze passen. :D
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:44:45 #175
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_94010916
Wel gvd!

Ik had laatst gepost dat een bestelling die ik geannuleerd had, toch bezorgd werd bij het Kialapunt. Toen heb ik gebeld met de klantenservice, die zei toen: pakketje niet ophalen, dan is er niks aan de hand.

Nu krijg ik een acceptgiro van H&M, of ik even 4,90 administratiekosten wil betalen omdat ik een pakketje niet heb opgehaald :{.

Zijn ze nu helemaal betoeterd. Het is jammer dat er nu niemand meer zit, anders had ik ze gebeld; heb nu maar een mail gestuurd.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 13 maart 2011 @ 15:00:20 #176
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_94046738
En ik heb een mailtje terug, hoef niet te betalen :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 13 maart 2011 @ 16:39:06 #177
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_94051353
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef Chule het volgende:
Deze gehaald vandaag.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook binnen! Vind het wel weer zo'n iedereen-heeft-'m-jasje, maar staat leuk, is goedkoop en prima voor bijvoorbeeld festivals of om mee te nemen naar de kroeg.

Vind overigens dat hij bij dat model nogal ruim zit. Hij valt ook groot. Ik heb hem een maat kleiner dan mijn normale maat gekocht. Zit nog steeds prima, maar dan minder als een hobbezak.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_94051769
Ik zoek een tregging met kontzakken :{ Grijs gemeleerd een beetje. De H&M heeft niks meer? En Vero Moda ook niet! Iemand enig idee?
  zondag 13 maart 2011 @ 17:30:23 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94053682
quote:
Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek een tregging met kontzakken :{ Grijs gemeleerd een beetje. De H&M heeft niks meer? En Vero Moda ook niet! Iemand enig idee?
Pieces?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_94053784
Ja Vero ;) Die heeft momenteel alleen zo'n vage effen lichtgrijze kleur :S
pi_94054319
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef heaven7 het volgende:
Ja Vero ;) Die heeft momenteel alleen zo'n vage effen lichtgrijze kleur :S
Je hebt ook winkels van Pieces zelf. Die verkopen meer dingen dan wat in de Vero Moda hangt.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:58:10 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94054887
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je hebt ook winkels van Pieces zelf. Die verkopen meer dingen dan wat in de Vero Moda hangt.
Dat dus :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_94055540
Oh dat wist ik niet O+ edit- Zie er genoeg in Arnhem! Jeej!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 18:13:12 ]
pi_94055652
En niet alle producten die ze hebben staan ook op de website i hope?
pi_94056945
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:14 schreef heaven7 het volgende:
En niet alle producten die ze hebben staan ook op de website i hope?
Nee, zover ik weet hebben ze wel degelijk meer. :')
pi_94061567
Gelukkig *O* Z.g.m. ff langs :9
  maandag 14 maart 2011 @ 18:34:29 #187
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94104091
Ohh ik wil binnenkort dan nog eens naar de winkel voor die chino's!

Trouwens, iemand ervaring met dit vest? Ik wete niet of ik het kan laten liggen voor 4,95..
  maandag 14 maart 2011 @ 18:51:27 #188
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_94104991
Jullie vandaag ook mail ontvangen van H&M met die TODAY aanbiedingen? Is dat nieuw? Zat best wel wat leuke kleding tussen voor mannen voor mooie prijs. Twijfel alleen nog als ik ga bestellen aangezien ik steeds hier hoor dat de pasvorm en kwaliteit behoorlijk crap is van o.a. v-hals t-shirts. Iemand die weet als dit ook zo is bij grandad-shirts en die vesten? Die grijze ziet er namelijk best vet uit :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_94105368


Nu voor maar 14,95 als TODAY aanbieding, wilde hem al hebben maar had mezelf voorgenomen te wachten op de sale. Maar dat hoeft nu dus niet meer. :D
  maandag 14 maart 2011 @ 19:24:27 #190
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_94106924
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Niara het volgende:
Ohh ik wil binnenkort dan nog eens naar de winkel voor die chino's!

Trouwens, iemand ervaring met dit vest? Ik wete niet of ik het kan laten liggen voor 4,95..
[ afbeelding ]
mijn moeder heeft er een paar en ze zijn er goed uit!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 14 maart 2011 @ 22:49:36 #191
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94121915
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

mijn moeder heeft er een paar en ze zijn er goed uit!
Dankje :) ik heb hem toch besteld.. de jas ook trouwens.
Ik ben erg.
pi_94130832
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Niara het volgende:

[..]

Dankje :) ik heb hem toch besteld.. de jas ook trouwens.
Ik ben erg blij.
;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:33 #193
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_94137216
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:03 schreef heaven7 het volgende:

[..]

;)
:D
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:39:08 #194
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94138124
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[ afbeelding ]

Nu voor maar 14,95 als TODAY aanbieding, wilde hem al hebben maar had mezelf voorgenomen te wachten op de sale. Maar dat hoeft nu dus niet meer. :D
heb ik ook gelijk besteld in kaki groen.

En dat vest nu voor 4,95 ook, in het zwart.
Lijkt me fijn en dun.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:31:47 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94149922
Vandaag was gewoon mijn HELE pakket binnengekomen! :D O+ Geweldig.

De meeste dingen waren echt O+, vooral het blauwe jurkje verraste mij in positieve zin. Hij is wat gevoerd/dubbel zeg maar, en daardoor niet zo'n goedkoop stofje als wat het anders vaak is. Hij staat zoo leuk! O+ Past perfect en de kleur is echt geweldig. Ja, aangename verassing :D
De witte trui had ik wat meer van verwacht, maar helaas. Hij is kort en niet getailleerd, dus dat werd helaas niks.
De schoenen waren ook niks, dat was een gokje.
Shirtje van de beatles is echt O+ _O_
De rokjes zijn sowieso O+ maar dat wist ik al, had 'm al in het grijs. De lipgloss is ook errrg mooi, lekker nude! :D En de bh had ik ook al meerdere versies van maar nog niet in het zwart.
Bikini is ook leuk, alleen het topje viel wat groot dus ik ga eens kijken of ik 'm in een andere maat kan krijgen met het formulier wat je mee moet sturen.. Heb daar niet al te goeie ervaringen mee. Magoed, we gaan het zien :P *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94153777
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag was gewoon mijn HELE pakket binnengekomen! :D O+ Geweldig.
[ afbeelding ]
De meeste dingen waren echt O+, vooral het blauwe jurkje verraste mij in positieve zin. Hij is wat gevoerd/dubbel zeg maar, en daardoor niet zo'n goedkoop stofje als wat het anders vaak is. Hij staat zoo leuk! O+ Past perfect en de kleur is echt geweldig. Ja, aangename verassing :D
De witte trui had ik wat meer van verwacht, maar helaas. Hij is kort en niet getailleerd, dus dat werd helaas niks.
De schoenen waren ook niks, dat was een gokje.
Shirtje van de beatles is echt O+ _O_
De rokjes zijn sowieso O+ maar dat wist ik al, had 'm al in het grijs. De lipgloss is ook errrg mooi, lekker nude! :D En de bh had ik ook al meerdere versies van maar nog niet in het zwart.
Bikini is ook leuk, alleen het topje viel wat groot dus ik ga eens kijken of ik 'm in een andere maat kan krijgen met het formulier wat je mee moet sturen.. Heb daar niet al te goeie ervaringen mee. Magoed, we gaan het zien :P *G*
Is die lipgloss nude ja? :o Dan moet ik hem eens bestellen, ik heb vrij rode lippen van mezelf en dat vind ik niet altijd mooi. :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:34:04 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94155439
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Is die lipgloss nude ja? :o Dan moet ik hem eens bestellen, ik heb vrij rode lippen van mezelf en dat vind ik niet altijd mooi. :')
Ja, best wel! :D Het is natuurlijk geen topkwaliteit en waarschijnlijk met een lip erase ziet ie er nog mooier uit, maar toch, hij valt me alles mee :Y Je kan 'm denk een beetje vergelijken met een merk als Catrice.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94156085
Die BH's zijn idd heel fijn.
pi_94164545
Voor het eerst in lange tijd een wat grotere bestelling geplaatst, voornamelijk sale-artikelen:

Ben benieuwd! *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:52:21 #200
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94170959
Dat paarsje vestje lijkt me leuk! Trinity

Zoals je kan zien zit er bij mij niet zoveel kleur in :')

  woensdag 16 maart 2011 @ 09:49:44 #201
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94182143
Ze schuiven ook elke DAG zowat he met die leverdata van de artikelen. :(
Begin deze week stond ALLES van mijn wachtende bestelling op 1/4 en nu zijn er al weer 2 artikelen uit de bestelling naar eind april gegaan.... }:|
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:56:09 #202
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94182327
Hoe maak je zo'n overzicht eigenlijk?
Ik heb begrepen in paint maar ik krijg de plaatjes niet naast elkaar... :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:34:54 #203
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94183496
Heb het ook gewoon in paint gedaan.
Plaatje plakken, kleiner maken laten staan, 2de plaatje plakken meteen kleiner maken en naast plaatje 1 schuiven.
Ik zorg gewoon dat 'ie geselecteerd blijft, lekker simpel :P
Anders moet je weer knippen en plakken in paint zelf, snap je het nog? :D
pi_94183566
_O-
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:54:14 #205
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94184035

Uit de broeken ga ik kiezen welke het mooiste zit, het jurkje houd ik waarschijnlijk toch niet, maar wil dat even 'aan' zien..
Kleding met andere kleuren bestel ik niet meer online, vooral die roze/poeder/nude tinten vallen ALTIJD anders uit dan ze op de site staan.

En thanks SacreCoeur.. :@
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:28:55 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94185091
YW :P

Ben het helemaal met je eens, poeder/roze is inderdaad altijd weer een verrassing hoe het er echt uitziet.
Maar dat jurkje is echt heel leuk! en zit lekker.
pi_94192617

Ik wacht met smart op deze bestelling. :9~
Als het goed is volgende week..
pi_94217012
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst in lange tijd een wat grotere bestelling geplaatst, voornamelijk sale-artikelen:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd! *O*
Leuk, ik zie jouw hoofd er wel boven :) :Y
Daar zit je dan.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:41:35 #209
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94217829
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef --Globe-- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op deze bestelling. :9~
Als het goed is volgende week..
Ohhh wat leuk! :D O+ Dat bloesje met bloemetjes O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:18:10 #210
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94227007
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!
Ik vind datjene jurkje met bloemen ook zo mooi maar er is een grote bestelling onderweg.

En hoera! Nieuwe artikelen!


Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen

[ Bericht 0% gewijzigd door Niara op 17-03-2011 08:29:23 (spelfout) ]
pi_94227032
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef --Globe-- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op deze bestelling. :9~
Als het goed is volgende week..
oeh ik ben heel erg benieuwd naar dat bloemetjesding O+
Tap tap tap
pi_94227047
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!
Ik vind datjene jurkje met bloemen ook zo mooi maar er is een grote bestelling onderweg.

En hoera! NIeuwe artiekelen!
[ afbeelding ]

Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen
Is het niet te warm voor een pyama?
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:31:06 #213
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94227181
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Is het niet te warm voor een pyama?
Haha nee :P
Oke, de bloemetjes zijn misschien een beetje ouderwets enzo maar nog niet gelijk pyajma-achtig vind ik.
pi_94227312
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef Niara het volgende:

[..]

Haha nee :P
Oke, de bloemetjes zijn misschien een beetje ouderwets enzo maar nog niet gelijk pyajma-achtig vind ik.
ow niet om de bloemetjes hoor :D

Ik vind het meer een huispak :@

Ik heb ook weer een bestelling gedaan. Maandag besteld en alles op voorraad en ik krijg het pas volgende week vrijdag :o Als het niet veranderd is -O-
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:45:59 #215
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94227401
mijn bestelling van 3 maart is weer verschoven naar 22-4.
Ik word er niet goed van, bijna elke dag verandert er wel iets..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_94227502
quote:
13s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
mijn bestelling van 3 maart is weer verschoven naar 22-4.
Ik word er niet goed van, bijna elke dag verandert er wel iets..
Ow hij staat nu bij mij op:

De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 08:53:36 ]
pi_94227684
quote:
Tijdelijk technisch probleem

Dit ligt niet aan jou; probeer het straks nog een keer.
Tap tap tap
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:05:00 #218
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94227696
Haha ik wilde het net plaatsen 'dit ligt niet aan jou'.. ik moest lachen :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:06:07 #219
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94227717
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!

Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen
Ik denk juist dat het dan beter staat.
Anders gaat de boel zo hangen :')

Hij's echt heel leuk!
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:33:38 #220
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94228264
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow hij staat nu bij mij op:

De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
lucky you! *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha ik wilde het net plaatsen 'dit ligt niet aan jou'.. ik moest lachen :')
8-)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:37:36 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94230068
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!
Ik vind datjene jurkje met bloemen ook zo mooi maar er is een grote bestelling onderweg.

En hoera! Nieuwe artikelen!
[ afbeelding ]

Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen
_O-

Zo'n gordijn had mijn oma vroeger!


Dat was lelijk :@

[ Bericht 7% gewijzigd door mazaru op 17-03-2011 12:46:16 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:24:03 #222
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_94245986
leuk al die nieuwe artikelen! jammer alleen dat alles of te lang is of te kort is... wrm snapt de hm niet dat ik jurkjes en rokjes op knielengte wil? of maak tenminste hippie jurkjes waarmee ik niet de straat mee schoon veeg... en zo klein ben ik nou ook weer niet
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:47:52 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94249114
Ik ben vanmiddag nog even wezen kijken, maar wat een ontzettende lading bloemetjesdingen hebben ze zeg.
;(
Ik kan het met geen mogelijkheid mooi vinden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:43:07 #224
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94252098
Ik vind (bijna) alles op het moment mooi, helemaal mijn smaak.
Die lange hippie gewaden en overal bloemetjes, te korte shirts en kantachtige tops/gilets O+
pi_94253641








Want :9~ Mja geen geld enzo :')
pi_94264123
Ik ga zaterdag maar eens shoppen met schoonzusje. Kunnen we weer kleding uitwisselen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:47:05 #227
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94266136
Ik wil wat bestellen.. zijn er momenteel ook werkende codes? :)
O+
pi_94266755

deze vandaag in t rood gepast, heel tof alleen dat stomme lint wist ik niet wat ik ermee moet, maar op de site heeft het mdel dus gewoon n ceintuur er doorheen :) dus dat is wel een plan, zonder iets is het model hobbezak :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:59:43 #229
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94267176
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Saisai het volgende:
Ik wil wat bestellen.. zijn er momenteel ook werkende codes? :)
1304 nog steeds en 9052.
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:01:00 #230
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94267269
thanks! (dan ga ik ff iets bestellen!)

*O*
O+
pi_94267620
Ik mis mijn verlanglijst, wat doen ze!
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:17:11 #232
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94268362
Zo. De bh was er nog in mijn maat! *O* (wat dus écht een wonder is!)



En nog een trainingsbroek voor mn vriendje :)
O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:21:05 #233
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94268637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze vandaag in t rood gepast, heel tof alleen dat stomme lint wist ik niet wat ik ermee moet, maar op de site heeft het mdel dus gewoon n ceintuur er doorheen :) dus dat is wel een plan, zonder iets is het model hobbezak :P
die jurk heb ik ook, ik heb er een rits ingezet aan de binnenkant (onzichtbaar) omdat de knoopjes heel lelijk gingen trekken als ik een tijdje had gezeten. Dan leek het net of de jurk me te klein was ;(
(wat dus niet zo is)
O+
pi_94269122
Je hebt aan de binnenkant van de voorkant, dus net achter de knopenlijst, een rits gezet?
pi_94278967
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Saisai het volgende:

[..]

die jurk heb ik ook, ik heb er een rits ingezet aan de binnenkant (onzichtbaar) omdat de knoopjes heel lelijk gingen trekken als ik een tijdje had gezeten. Dan leek het net of de jurk me te klein was ;(
(wat dus niet zo is)
Aha, goed plan. Ik heb de jurk zonder zakjes boven en het gaat soms een beetje gapen bij de borsten doordat de stof zo stevig is. Kan alleen niet naaien :/.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 02:07:42 #236
123170 alors
zlata1234
pi_94323447
Haha ik heb echt schandalig veel besteld van die nieuwe dingen gisteren. Ik kan ook chill sale shoppen want ik zit in de VS waar het 's avonds een uur of elf is als de shop wordt bijgevuld. Ik heb alleen geen pc maar mobiel en daar is nogal wat geduld voor nodig :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_94326969
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Want :9~ Mja geen geld enzo :')
Kan iemand mij vertellen waar ik deze op de site kan vinden? :)
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_94327353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Taartje het volgende:

[..]

Kan iemand mij vertellen waar ik deze op de site kan vinden? :)
Op dit moment: Jurken, 3rde pagina, laatste > Plaatje =
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_94328045
Dankjewel, Verregentmeisje!
A balanced diet is a cookie in each hand
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:55:10 #240
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_94328746
Heeft iemand die Beatles shirtjes in de winkel gezien? Ik heb er 2 besteld maar ze komen pas eind april. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_94329581
Gisteren een drietal truitjes besteld. Ze waren lekker goedkoop, en ik het een chronisch tekort aan combineerbare truitjes. Heb eigelijk alleen longsleeves en bloesjes in de kast. En een deel er van staat op de lijst om definitief uit de kast te verdwijnen. Beetje jezelf verwennen met nieuwe kleding mag best :P
Liej
pi_94331194
Ondanks dat H&M maar stom is lately toch maar wat besteld weer :')







  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:09:17 #243
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94332639
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:55 schreef Mariposas het volgende:
Heeft iemand die Beatles shirtjes in de winkel gezien? Ik heb er 2 besteld maar ze komen pas eind april. }:|
ik heb ze een tijdje terug in Rotterdam gezien :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:47:02 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94339792
Ik heb die rok gekocht uit de Bohemian Deluxe campagne O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:51:35 #245
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_94342173
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef verregentmeisje het volgende:

[..]

Op dit moment: Jurken, 3rde pagina, laatste > Plaatje = [ afbeelding ]
Heel toevallig van de week ook besteld en dan ook de bloemetjes versie ervan.
Ik blijf jurkjes kopen :X
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:05:11 #246
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_94342679
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:09 schreef Niara het volgende:

[..]

ik heb ze een tijdje terug in Rotterdam gezien :)
Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort? :? Niet gepast want geen tijd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:13:53 #247
268236 farfallina
I want that one!
pi_94343032
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort? :? Niet gepast want geen tijd.
Hier in Leeuwarden hebben ze idd ook alleen die korte. Heb alledrie de shirtjes dan dus ook maar via de site besteld (en al binnengekregen 8-) )
Yeah, I know.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:40:16 #248
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_94344120
^ en die via de webshop zijn wel lang? :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:14:39 #249
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_94345610
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort? :? Niet gepast want geen tijd.
Als het goed is komen ze van mij volgende week binnen..
Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang voor het model. Ik wil best graag een Beatles shirt, maar dan moet ie wel goed zitten.
pi_94345848
Schijtzooi, wilde net wat bestellen, zat ik te klooien met de codes. Gewoon dom verkeerd ingevoerd. Had ik mijn fout eindelijk door en is het artikel net uitverkocht in mijn maat.
Kan wel de verkeerde maat bestellen en daarna ruilen, maar hoe zit het met de korting?
pi_94345967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Schijtzooi, wilde net wat bestellen, zat ik te klooien met de codes. Gewoon dom verkeerd ingevoerd. Had ik mijn fout eindelijk door en is het artikel net uitverkocht in mijn maat.
Kan wel de verkeerde maat bestellen en daarna ruilen, maar hoe zit het met de korting?
Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikel :)
pi_94346001
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef Niara het volgende:

[..]

Als het goed is komen ze van mij volgende week binnen..
Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang voor het model. Ik wil best graag een Beatles shirt, maar dan moet ie wel goed zitten.
Maar dat klopt, die in de winkel zijn korter, ik heb mijn beatles shirt vorige week binnen gekregen en dat was een gewoon model, super leuk, maar hij scheen wel erg door :')
pi_94346229
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Joell het volgende:
Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikel :)
En dat heb je dan ook geruild met die retourbon? Dat schijnt toch helemaal niet te werken?
pi_94346393
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:

[..]

En dat heb je dan ook geruild met die retourbon? Dat schijnt toch helemaal niet te werken?
Jaa, ik heb dat gewoon opgeschreven en opgestuurd, bij mij werkte het wel :P
pi_94346432
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef Joell het volgende:
Jaa, ik heb dat gewoon opgeschreven en opgestuurd, bij mij werkte het wel :P
Dan ga ik proberen morgenochtend vroeg op te staan om ook nog eens wat extra Sale-dingen mee te pikken.
Bedankt!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:34:55 #256
268236 farfallina
I want that one!
pi_94346517
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joell het volgende:

[..]

Maar dat klopt, die in de winkel zijn korter, ik heb mijn beatles shirt vorige week binnen gekregen en dat was een gewoon model, super leuk, maar hij scheen wel erg door :')
Ja, maar dat heb ik met alle lichtgekleurde shirtjes van de H&M. Daarom draag ik er ook altijd een zwart hemdje onder.
Vind het trouwens wel vreemd dat ze in de winkel een heel ander model verkopen dan in de webshop...
Yeah, I know.
pi_94346635

Nu al in de sale :o 50% korting :o
pi_94346740
Wow das snel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_94346826
Dat zag ik ook bij een ander shirtje uit de nieuwe collectie. Is vast een foutje.
pi_94346891


Deze ook al tegen 50%, had 'em eergister bijna besteld :')

Foutje? Zou best kunnen, morgen effe kijken of 'ie er nog bijstaat :P
pi_94348732
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Kan wel de verkeerde maat bestellen en daarna ruilen, maar hoe zit het met de korting?
Lijkt me kleine kans dat hij er tegen die tijd ineens wel in de goede maat is toch?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:33:44 #262
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_94349267
Tip voor mensen met kleine (smalle) hoofden die geen goede zonnebril kunnen vinden: ik ben vandaag in 20 winkels geweest, op zoek naar een simpel Rayban-modelletje. Echt álles was te groot en te breed. Ik was niet op zoek naar een echte Rayban (die zullen wel goed passen), omdat ik mijn zonnebrillen altijd kwijt raak.

Ben de H&M Kids binnengelopen en voor 4,95 een prima zonnebril kunnen kopen! Nét iets smaller maar wel lang genoeg om achter mijn oren te passen.

Ik denk dat het deze is (maar ik heb een goudkleurig/bruine glazen-model)

pi_94349291
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Tip voor mensen met kleine (smalle) hoofden die geen goede zonnebril kunnen vinden: ik ben vandaag in 20 winkels geweest, op zoek naar een simpel Rayban-modelletje. Echt álles was te groot en te breed. Ik was niet op zoek naar een echte Rayban (die zullen wel goed passen), omdat ik mijn zonnebrillen altijd kwijt raak.

Ben de H&M Kids binnengelopen en voor 4,95 een prima zonnebril kunnen kopen! Nét iets smaller maar wel lang genoeg om achter mijn oren te passen.

Ik denk dat het deze is (maar ik heb een goudkleurig/bruine glazen-model)

[ afbeelding ]
Oeh, thanks voor de tip! :o :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:34:50 #264
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_94349316
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, thanks voor de tip! :o :D
:) jij kent het probleem? :D
pi_94349728
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

:) jij kent het probleem? :D
Haha ik ken het probleem ook, dan voel je die bril zo schuiven als je naar beneden kijkt. :P
Mijn motorhelm is ook maat xxs, viel me mee dat ze me niet meteen doorverwezen naar de kindermaatjes. :')
pi_94351585
Heb vandaag ook nieuwe kleren besteld, ben er echt blij mee!

Moet alleen wachten tot mei! :%
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:49 #267
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94356751
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt aan de binnenkant van de voorkant, dus net achter de knopenlijst, een rits gezet?
ja.
O+
pi_94366599
Besteld:

(tien euro met de code bij het maandfactuur, al heb ik geen maandfactuur :') )


En nog twee topjes die niet willen linken.
Ik hoop vooral dat het jurkje een beetje past, al zie ik het somber in wegens mijn scheve rug en gebrek aan taille :') Maar goed, wie niet waagt enzo.

Heb vrijdag in de toko zelf ook nog wat blije bloemetjesshirtjes gekocht die niet op de site staan.
Tap tap tap
pi_94366801
Ik heb gister mn bestelling binnen gekregen! Uit de sale had ik een boyfriend fit denim short besteld. Hij is erg leuk, maar maat 28 is net iets te groot. Alleen ik zie hem nu niet op de site staan, misschien morgenvroeg weer.. Weet iemand toevallig of hij er nog is? Of heeft iemand toevallig een maat 27 die hij wil ruilen :)
Be someone that makes you happy
pi_94367782
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Joell het volgende:

[..]

Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikel :)
Daar moet je tegenwoordig zelf voor mailen. Dat doen ze niet automatisch. Zie ik ook net pas, dus ze hebben al factureringskosten gerekend (maar mij geen brief gestuurd). Ga maar weer eens mailen met ze ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94371503
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daar moet je tegenwoordig zelf voor mailen. Dat doen ze niet automatisch. Zie ik ook net pas, dus ze hebben al factureringskosten gerekend (maar mij geen brief gestuurd). Ga maar weer eens mailen met ze ...
Ik heb nog nooit naar ze gemaild! :O Ik lees hier ook altijd problemen die ik nog nooit heb gehad :') misschien ben ik een uitzondering? :+
pi_94371757
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

:) jij kent het probleem? :D
Ja, ik zie er meestal belachelijk uit met een "normale" zonnebril op! Grote zoektocht is dat dus altijd, maar ga jouw tip eerst maar even ter harte nemen! ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94372172
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit naar ze gemaild! :O Ik lees hier ook altijd problemen die ik nog nooit heb gehad :') misschien ben ik een uitzondering? :+
Het ging bij mij ook altijd automatisch. Maar de laatste 2 keer hebben ze de korting niet zelf doorberekend. Verder heb ik nog nooit problemen gehad met de H&M, ook altijd de juiste maten en alles op voorraad enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94376332
Die korting verrekenen via dat retourformulier ging bij mij wel automatisch. Althans, ik had bij "bedrag" het bedrag ingevuld na de korting. En dat ging gewoon goed :)

Beetje geluk hebben denk ik. Trouwens, wanneer komen de maandfacturen? Ik wacht er al een week of 2 op, en op H&M staat er dat ik niks hoef te betalen :')
  maandag 21 maart 2011 @ 10:21:26 #275
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94410934
Ze hebben wel lef om mijn bestelling van 1-3 te verplaatsen naar 20-5 ( :? :? :? )
terwijl het artikel met de laatste leverdatum leverbaar is op 15-4........................ :')
K heb t maar weer vlug aangepast op de site.. Wel een beetje raar.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_94410962
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze hebben wel lef om mijn bestelling van 1-3 te verplaatsen naar 20-5 ( :? :? :? )
terwijl het artikel met de laatste leverdatum leverbaar is op 15-4........................ :')
K heb t maar weer vlug aangepast op de site.. Wel een beetje raar.
Ik had gister het tegenovergestelde. Vestje besteld: begin mei pas leverbaar. Hij is nu in behandeling :')
Tap tap tap
  maandag 21 maart 2011 @ 10:25:26 #277
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94411028
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had gister het tegenovergestelde. Vestje besteld: begin mei pas leverbaar. Hij is nu in behandeling :')
:X
Toen ik de bestelling plaatste, was ik daar ook bang voor, omdat er nog een artikel bij moest..
Ik wacht "geduldig" af.
Voordeel is wel dat ik sommige artikelen niet meer zo nodig MOET hebben, die stuur ik dan gewoon weer terug, wil ze toch wel ff passen.. :+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_94428474
Ik mocht niet meer bestellen :@












Oeps :') Nou ja, een voordeel. Het komt waarschijnlijk pas halverwege mei...
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_94429037
Heeft iemand nog dat mailtje met kortingscode vsn een week of 2 geleden? :@
pi_94429159
Vandaag wezen shoppen. Heb 3 jumpsuits gescoord:





En
pi_94431326
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef -moppie- het volgende:
Heeft iemand nog dat mailtje met kortingscode vsn een week of 2 geleden? :@
Die was geldig tot en met gisteren. :P
pi_94450896
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Enfermera het volgende:
knip!
Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje! O+

Ik zie hem alleen nergens op de site staan? Of kijk ik niet goed?
  maandag 21 maart 2011 @ 23:59:01 #283
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94452156
jumpsuits staan me dus voor geen meter, ik zie eruit als een militair op oorlogsmissie in die dingen terwijl ik ze bij anderen wel leuk vind. meer mensen last van?

blijkbaar is mn bovenlichaam te lang en dat uit zich in kamelentenen e.d :@
dat je zo'n ding aantrekt en op het moment dat je het over je schouders trekt je een "ieuk!" :') momentje hebt..
O+
pi_94452969
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje! O+

Ik zie hem alleen nergens op de site staan? Of kijk ik niet goed?
Jurken, pagina 15
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
  dinsdag 22 maart 2011 @ 00:16:05 #285
268236 farfallina
I want that one!
pi_94452977
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Saisai het volgende:
jumpsuits staan me dus voor geen meter, ik zie eruit als een militair op oorlogsmissie in die dingen terwijl ik ze bij anderen wel leuk vind. meer mensen last van?

blijkbaar is mn bovenlichaam te lang en dat uit zich in kamelentenen e.d :@
dat je zo'n ding aantrekt en op het moment dat je het over je schouders trekt je een "ieuk!" :') momentje hebt..

Ze doen mij meer denken aan een pyjama die ik had toen ik klein was. Die bestond ook uit 1 deel. Er zullen vast mensen zijn bij wie het wel leuk staat, maar ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden :N

En zijn er echt mensen die dit gaan dragen:
Yeah, I know.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:12:07 #286
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94454507
ik niet.
O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:47:28 #287
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_94457655
Nieuwe dag, nieuwe ontwikkelingen.
Vandaag heeft H&M besloten mijn bestelling weer eens te splitsen........ -O-

En het jack dat ik begin maart heb besteld, komt nu half mei.. }:|
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:42:25 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94460136
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje! O+

Ik zie hem alleen nergens op de site staan? Of kijk ik niet goed?
Jaaa hij is suuuuuuuuuuper O+ Echt boven verwachting _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94464797
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa hij is suuuuuuuuuuper O+ Echt boven verwachting _O_
EDIT: Nevermind! Bedankt, verregentmeisje!

[ Bericht 15% gewijzigd door LuxorBeetroots op 22-03-2011 13:20:23 ]
pi_94466189
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef Mardy_Bum het volgende:
Vandaag wezen shoppen. Heb 3 jumpsuits gescoord:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En
[ afbeelding ]
Die onderste is nergens meer te bekennen op de site.. :(
Hopen dat hij er binnenkort weer op staat..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:06:33 #291
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_94466398
de postmeneer is onderweg *O*
O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:11:30 #292
268236 farfallina
I want that one!
pi_94466530
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Die onderste is nergens meer te bekennen op de site.. :(
Hopen dat hij er binnenkort weer op staat..
Op dit moment: Broeken --> alles laten zien --> 1e pagina, onderste rij :)
Yeah, I know.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:38:12 #293
123170 alors
zlata1234
pi_94467338
http://www.lamodadubai.co(...)-springsummer-2011/#

zedelijk gefotoshopte campagnefoto's van Gisele :')
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:17:42 #294
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94473010
Heb paar weken terug deze rok besteld, vind hem super mooi, maar ben toch bang dat ik het niet zal dragen. Ben toch meer een broeken/jurkjes persoon.
Iemand toevallig die hem over wil kopen van me? Hij kost 29,95 op de site, maat 36. De kleur is zoals het 2e plaatje.



B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_94473054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef VeerEli het volgende:
Heb paar weken terug deze rok besteld, vind hem super mooi, maar ben toch bang dat ik het niet zal dragen. Ben toch meer een broeken/jurkjes persoon.
Iemand toevallig die hem over wil kopen van me? Hij kost 29,95 op de site, maat 36. De kleur is zoals het 2e plaatje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe valt 'ie?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:26:57 #296
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94473354
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe valt 'ie?
Qua groot/klein? Gewoon zoals een 36 :) Ik heb taille 67 cm en heup 93, en hij zat mij vrijwel perfect, maar als ik nog ietsie 'dikker' was geweest had 'ie ook nog gepast zeg maar.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_94473396
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Qua groot/klein? Gewoon zoals een 36 :) Ik heb taille 67 cm en heup 93, en hij zat mij vrijwel perfect, maar als ik nog ietsie 'dikker' was geweest had 'ie ook nog gepast zeg maar.
Ik zit bij H&M tussen de 36 en 38 in, dus ik pak er vanavond wel even een meetlint bij _O- Wellicht interesse hier, dus :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:30:57 #298
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_94473500
Ok laat maar weten! :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_94488037
Ik heb het volgens mij al vaker gevraagd, maar ik bestel niet zo vaak en ben ook niet zo vaak meer op dit forum te vinden.. maar dingen uit je bestelling die je niet wil houden, kun je toch gewoon in de winkel terugbrengen? :)
pi_94488488
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb het volgens mij al vaker gevraagd, maar ik bestel niet zo vaak en ben ook niet zo vaak meer op dit forum te vinden.. maar dingen uit je bestelling die je niet wil houden, kun je toch gewoon in de winkel terugbrengen? :)
Ja, kan prima. Krijg je zo'n gift card :)
pi_94488502
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb het volgens mij al vaker gevraagd, maar ik bestel niet zo vaak en ben ook niet zo vaak meer op dit forum te vinden.. maar dingen uit je bestelling die je niet wil houden, kun je toch gewoon in de winkel terugbrengen? :)
Ja, maar dan krijg je een tegoedbon ipv je geld terug.

H&M #126 Jump, jump, jump in jumpsuits
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')