Die heb ik niet gekregen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Stond in een mailtje van 16 februari ofzo.
quote:
Die heb ik toevallig gepast in de winkel alleen in een andere kleur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze als hij in de sale is
[ afbeelding ]
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Joell het volgende:
Dat beatles shirt komt pas ergens in april, voor als je nog artikelen nodig had met latere levertijd?!
Jaah dat wel, maar ik wil hem zoo graag! Zou die niet ergens in de winkel te krijgen zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesBij mij was ie ook al verplaatst.
Mja, scheelt idd weer een hoop verzendkosten zo als ze alles verplaatsen
Heb mijn pakketje ook en had hetzelfde met die truiquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef alors het volgende:
Nou ik heb mijn pakketje, maar het is nogal teleurstellend.
Broek, weer eens te kort![]()
![]()
Rok, te waardeloos en andere maat verkeerd artikel geleverd
Spijkerblouse, vet raar wijd mannenmodel
nog een rok die te groot was
Een blazer van Trend die wel leuk is, maar waarvan ik me afvraag hoevaak ik hem zal dragen en nog die gestreepte trui van 9.95 van Divided. Ik dacht nog ach ik probeer wel weer een keer acryl, maar dat ding knetterde zelfs met dit weer als een gek en voelde erg statischZat wel heel erg leuk
Weheh ja het schijnt wel minder te worden als je hem wast met wasverzachter. En hij is verder wel leuk, dus misschien hou ik em welquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Joell het volgende:
[..]
Heb mijn pakketje ook en had hetzelfde met die trui
Mijn pakketje was eigenlijk echt super tof, een aantal broeken te groot (opluchting voor me, zo dik ben ik dus toch niet) & een bh te klein (teleurstelling xD) Verder hou ik toch heel veel eigenlijk..
Ik ben verliefd op dat leren jasje! die was kort maar zoo pwetty
hihi, ik hoop hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Weheh ja het schijnt wel minder te worden als je hem wast met wasverzachter. En hij is verder wel leuk, dus misschien hou ik em wel
Welk leren jasje bedoel je? die nep-leer toevallig op de 1e pagina helemaal rechts van de jassen?? 39,95 ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dat leren jasje! die was kort maar zoo pwetty
Yup, die bedoel ik, hij is wel kort maar ik vind um zoo leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Welk leren jasje bedoel je? die nep-leer toevallig op de 1e pagina helemaal rechts van de jassen?? 39,95 ??
Die heb ik vanochtend nl besteld in het wit (kitt)..
Ja hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gepast in de winkel alleen in een andere kleur.
Leuke jas!
Oh das goed, ik krijg em pas begin april...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef Joell het volgende:
[..]
Yup, die bedoel ik, hij is wel kort maar ik vind um zoo leukik zal vanavond een aan-foto proberen te maken
Ahh jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tas ziet er zo tof uit op de foto, maar in het echt is het maar een fluttasje en die ¤35 echt niet waard.
Haha dan sta je in zo'n hokje te passen en dan vraagt je medeshopper of het wat is en dan durf je het hokje niet uit want er staan allemaal middelbare scholiertjes van 45 kilo in de pasruimtequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb dat jurkje ook bij mijn bestelling zitten, weet nu al bijna zeker dat ik em terug ga sturen.
Ik ben de 20 ook al heel lang voorbij en ben eigenlijk helemaal geen rokjes/jurkjes draagster.
Alleen lange blouses / tuniekjes staan mij wel.
Ik wil dat jurkje gewoon een keer 'aan' zien (in mijn vertrouwde privéomgeving).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |