Leuk, ik zie jouw hoofd er wel bovenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst in lange tijd een wat grotere bestelling geplaatst, voornamelijk sale-artikelen:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
Ohhh wat leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef --Globe-- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op deze bestelling.![]()
Als het goed is volgende week..
oeh ik ben heel erg benieuwd naar dat bloemetjesdingquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef --Globe-- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op deze bestelling.![]()
Als het goed is volgende week..
Is het niet te warm voor een pyama?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!
Ik vind datjene jurkje met bloemen ook zo mooi maar er is een grote bestelling onderweg.
En hoera! NIeuwe artiekelen!
[ afbeelding ]
Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen
Haha neequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het niet te warm voor een pyama?
ow niet om de bloemetjes hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef Niara het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Oke, de bloemetjes zijn misschien een beetje ouderwets enzo maar nog niet gelijk pyajma-achtig vind ik.
Ow hij staat nu bij mij op:quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
mijn bestelling van 3 maart is weer verschoven naar 22-4.
Ik word er niet goed van, bijna elke dag verandert er wel iets..
quote:Tijdelijk technisch probleem
Dit ligt niet aan jou; probeer het straks nog een keer.
Ik denk juist dat het dan beter staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ja dat pederroze wordt bij mij eigenlijk altijd terug gestuurd.. en ja die bloemetjes!
Geweldig! Alleen denk ik dat ik zelf een iets te kleine voorgevel heb om zoiets te dragen
lucky you!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hij staat nu bij mij op:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha ik wilde het net plaatsen 'dit ligt niet aan jou'.. ik moest lachen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef Niara het volgende:
Ik vind datjene jurkje met bloemen ook zo mooi maar er is een grote bestelling onderweg.
En hoera! Nieuwe artikelen!
[ afbeelding ]
1304 nog steeds en 9052.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Saisai het volgende:
Ik wil wat bestellen.. zijn er momenteel ook werkende codes?
die jurk heb ik ook, ik heb er een rits ingezet aan de binnenkant (onzichtbaar) omdat de knoopjes heel lelijk gingen trekken als ik een tijdje had gezeten. Dan leek het net of de jurk me te klein wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze vandaag in t rood gepast, heel tof alleen dat stomme lint wist ik niet wat ik ermee moet, maar op de site heeft het mdel dus gewoon n ceintuur er doorheendus dat is wel een plan, zonder iets is het model hobbezak
Aha, goed plan. Ik heb de jurk zonder zakjes boven en het gaat soms een beetje gapen bij de borsten doordat de stof zo stevig is. Kan alleen niet naaien :/.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
die jurk heb ik ook, ik heb er een rits ingezet aan de binnenkant (onzichtbaar) omdat de knoopjes heel lelijk gingen trekken als ik een tijdje had gezeten. Dan leek het net of de jurk me te klein was
(wat dus niet zo is)
Kan iemand mij vertellen waar ik deze op de site kan vinden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
WantMja geen geld enzo
Op dit moment: Jurken, 3rde pagina, laatste > Plaatje =quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Taartje het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar ik deze op de site kan vinden?
ik heb ze een tijdje terug in Rotterdam gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:55 schreef Mariposas het volgende:
Heeft iemand die Beatles shirtjes in de winkel gezien? Ik heb er 2 besteld maar ze komen pas eind april.
Heel toevallig van de week ook besteld en dan ook de bloemetjes versie ervan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Op dit moment: Jurken, 3rde pagina, laatste > Plaatje = [ afbeelding ]
Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:09 schreef Niara het volgende:
[..]
ik heb ze een tijdje terug in Rotterdam gezien
Hier in Leeuwarden hebben ze idd ook alleen die korte. Heb alledrie de shirtjes dan dus ook maar via de site besteld (en al binnengekregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort?Niet gepast want geen tijd.
Als het goed is komen ze van mij volgende week binnen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb die gele vandaag in Den Haag gevonden. Maar het model is heel anders dan op de site, ze vallen heel kort?Niet gepast want geen tijd.
Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Schijtzooi, wilde net wat bestellen, zat ik te klooien met de codes. Gewoon dom verkeerd ingevoerd. Had ik mijn fout eindelijk door en is het artikel net uitverkocht in mijn maat.
Kan wel de verkeerde maat bestellen en daarna ruilen, maar hoe zit het met de korting?
Maar dat klopt, die in de winkel zijn korter, ik heb mijn beatles shirt vorige week binnen gekregen en dat was een gewoon model, super leuk, maar hij scheen wel erg doorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef Niara het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze van mij volgende week binnen..
Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje bang voor het model. Ik wil best graag een Beatles shirt, maar dan moet ie wel goed zitten.
En dat heb je dan ook geruild met die retourbon? Dat schijnt toch helemaal niet te werken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Joell het volgende:
Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikel
Jaa, ik heb dat gewoon opgeschreven en opgestuurd, bij mij werkte het welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat heb je dan ook geruild met die retourbon? Dat schijnt toch helemaal niet te werken?
Dan ga ik proberen morgenochtend vroeg op te staan om ook nog eens wat extra Sale-dingen mee te pikken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef Joell het volgende:
Jaa, ik heb dat gewoon opgeschreven en opgestuurd, bij mij werkte het wel
Ja, maar dat heb ik met alle lichtgekleurde shirtjes van de H&M. Daarom draag ik er ook altijd een zwart hemdje onder.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Joell het volgende:
[..]
Maar dat klopt, die in de winkel zijn korter, ik heb mijn beatles shirt vorige week binnen gekregen en dat was een gewoon model, super leuk, maar hij scheen wel erg door
Lijkt me kleine kans dat hij er tegen die tijd ineens wel in de goede maat is toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Kan wel de verkeerde maat bestellen en daarna ruilen, maar hoe zit het met de korting?
Oeh, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Tip voor mensen met kleine (smalle) hoofden die geen goede zonnebril kunnen vinden: ik ben vandaag in 20 winkels geweest, op zoek naar een simpel Rayban-modelletje. Echt álles was te groot en te breed. Ik was niet op zoek naar een echte Rayban (die zullen wel goed passen), omdat ik mijn zonnebrillen altijd kwijt raak.
Ben de H&M Kids binnengelopen en voor 4,95 een prima zonnebril kunnen kopen! Nét iets smaller maar wel lang genoeg om achter mijn oren te passen.
Ik denk dat het deze is (maar ik heb een goudkleurig/bruine glazen-model)
[ afbeelding ]
Haha ik ken het probleem ook, dan voel je die bril zo schuiven als je naar beneden kijkt.quote:
ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt aan de binnenkant van de voorkant, dus net achter de knopenlijst, een rits gezet?
Daar moet je tegenwoordig zelf voor mailen. Dat doen ze niet automatisch. Zie ik ook net pas, dus ze hebben al factureringskosten gerekend (maar mij geen brief gestuurd). Ga maar weer eens mailen met ze ...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Joell het volgende:
[..]
Bij mij werd die dan gewoon doorgerekent naar dat andere artikel
Ik heb nog nooit naar ze gemaild!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar moet je tegenwoordig zelf voor mailen. Dat doen ze niet automatisch. Zie ik ook net pas, dus ze hebben al factureringskosten gerekend (maar mij geen brief gestuurd). Ga maar weer eens mailen met ze ...
Ja, ik zie er meestal belachelijk uit met een "normale" zonnebril op! Grote zoektocht is dat dus altijd, maar ga jouw tip eerst maar even ter harte nemen!quote:
Het ging bij mij ook altijd automatisch. Maar de laatste 2 keer hebben ze de korting niet zelf doorberekend. Verder heb ik nog nooit problemen gehad met de H&M, ook altijd de juiste maten en alles op voorraad enzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar ze gemaild!Ik lees hier ook altijd problemen die ik nog nooit heb gehad
misschien ben ik een uitzondering?
Ik had gister het tegenovergestelde. Vestje besteld: begin mei pas leverbaar. Hij is nu in behandelingquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze hebben wel lef om mijn bestelling van 1-3 te verplaatsen naar 20-5 (![]()
![]()
)
terwijl het artikel met de laatste leverdatum leverbaar is op 15-4........................![]()
K heb t maar weer vlug aangepast op de site.. Wel een beetje raar.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister het tegenovergestelde. Vestje besteld: begin mei pas leverbaar. Hij is nu in behandeling
Die was geldig tot en met gisteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef -moppie- het volgende:
Heeft iemand nog dat mailtje met kortingscode vsn een week of 2 geleden?
Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje!quote:
Jurken, pagina 15quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje!![]()
Ik zie hem alleen nergens op de site staan? Of kijk ik niet goed?
Ze doen mij meer denken aan een pyjama die ik had toen ik klein was. Die bestond ook uit 1 deel. Er zullen vast mensen zijn bij wie het wel leuk staat, maar ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:59 schreef Saisai het volgende:
jumpsuits staan me dus voor geen meter, ik zie eruit als een militair op oorlogsmissie in die dingen terwijl ik ze bij anderen wel leuk vind. meer mensen last van?
blijkbaar is mn bovenlichaam te lang en dat uit zich in kamelentenen e.d![]()
dat je zo'n ding aantrekt en op het moment dat je het over je schouders trekt je een "ieuk!"momentje hebt..
Jaaa hij is suuuuuuuuuuperquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een leuk ding, dat donkerblauwe jurkje!![]()
Ik zie hem alleen nergens op de site staan? Of kijk ik niet goed?
EDIT: Nevermind! Bedankt, verregentmeisje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa hij is suuuuuuuuuuperEcht boven verwachting
Die onderste is nergens meer te bekennen op de site..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:55 schreef Mardy_Bum het volgende:
Vandaag wezen shoppen. Heb 3 jumpsuits gescoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Op dit moment: Broeken --> alles laten zien --> 1e pagina, onderste rijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die onderste is nergens meer te bekennen op de site..
Hopen dat hij er binnenkort weer op staat..
Hoe valt 'ie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef VeerEli het volgende:
Heb paar weken terug deze rok besteld, vind hem super mooi, maar ben toch bang dat ik het niet zal dragen. Ben toch meer een broeken/jurkjes persoon.
Iemand toevallig die hem over wil kopen van me? Hij kost 29,95 op de site, maat 36. De kleur is zoals het 2e plaatje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua groot/klein? Gewoon zoals een 36quote:
Ik zit bij H&M tussen de 36 en 38 in, dus ik pak er vanavond wel even een meetlint bijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Qua groot/klein? Gewoon zoals een 36Ik heb taille 67 cm en heup 93, en hij zat mij vrijwel perfect, maar als ik nog ietsie 'dikker' was geweest had 'ie ook nog gepast zeg maar.
Ja, kan prima. Krijg je zo'n gift cardquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb het volgens mij al vaker gevraagd, maar ik bestel niet zo vaak en ben ook niet zo vaak meer op dit forum te vinden.. maar dingen uit je bestelling die je niet wil houden, kun je toch gewoon in de winkel terugbrengen?
Ja, maar dan krijg je een tegoedbon ipv je geld terug.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb het volgens mij al vaker gevraagd, maar ik bestel niet zo vaak en ben ook niet zo vaak meer op dit forum te vinden.. maar dingen uit je bestelling die je niet wil houden, kun je toch gewoon in de winkel terugbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |