abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 juli 2010 @ 16:00:27 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84170557

Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het tweede elftal:


Het dames elftal:


Onze nieuwe spits in actie!


De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
  • Reanimation - Vak K
  • Jojohopjes - Vak L
  • RoodWitBlauw - Vak L

    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
    Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
    Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
    Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
  • GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84170626
    Weinig supporters als ik kijk naar wie waar zit!

    George, of je er blij mee moet zijn als NEC-er... ach je zult zien dat ie er twee inlegt tegen Utrecht straks
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 juli 2010 @ 16:04:16 #3
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84170645
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef zatoichi het volgende:
    Weinig supporters als ik kijk naar wie waar zit!

    George, of je er blij mee moet zijn als NEC-er... ach je zult zien dat ie er twee inlegt tegen Utrecht straks
    Vast
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84171574
    Ut zou leuk zijn als de 'Vorige delen' geupdate zou worden door de TS'ers.

    En of NEC blij moet zijn? Ach, ze hebben er in ieder geval iemand bij die prima bank kan zitten
    pi_84223702
    George is hier kapot gemaakt door Van Hanegem, die liet m ondanks zijn enorme vormcrisis gewoon iedere week in de basis staan, wat uiteindelijk ervoor zorgde dat het publiek hem uitkotste.

    Leroy kon niets meer goed doen, denk dat een nieuwe omgeving hem zeker kan helpen weer op niveau te komen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84234964
    Er zijn tijden geweest dat ik George en Loval graag in de basis zag. Allebei op de flanken, dat liep een tijdje lekker. Ik herinner me een goed periode onder Van Hanegem rond de winterstop, met o.a. een 7-1 tegen Sparta thuis en ruime overwinningen op Heracles en Excelsior (uit mn hoofd, als ik het goed heb). Na die winter heb ik van beide spelers niks meer gezien, wat mij betreft mag Loval George achterna.
    Ik lees hierboven dat George werd uitgekotst omdat Van Hanegem hem in slechte vorm liet staan. Maar volgens mij is het begonnen toen George met belachelijke eisen kwam tijdens contractbesprekingen, dat soort over het paard getilde voetballers accepteren ze niet in Utrecht (zie bijvoorbeeld ook het hoongelach toen Van der Gun 'slechts' bij Swansea kon tekenen, terwijl hij naar een topclub wilde).
    pi_84235080
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 14:40 schreef Stampie22 het volgende:
    Ik lees hierboven dat George werd uitgekotst omdat Van Hanegem hem in slechte vorm liet staan. Maar volgens mij is het begonnen toen George met belachelijke eisen kwam tijdens contractbesprekingen, dat soort over het paard getilde voetballers accepteren ze niet in Utrecht (zie bijvoorbeeld ook het hoongelach toen Van der Gun 'slechts' bij Swansea kon tekenen, terwijl hij naar een topclub wilde).
    Dat idee heb ik iig wel ja, die jongen heeft in een vormcrisis gezeten, en dan kun je wel vertrouwen blijven geven, maar ons kritische publiek steekt daar dan een stokje voor.

    Toen Leroy weer een beetje in beeld kwam voor de selectie, en een paar keer mocht invallen stond ie stijf van de spanning, er werd al gefloten en boe geroepen voordat ie het veld had betreden, ik kan me zelf iig goed voorstellen dat je dan geen bal meer raakt.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84236378
    Kan ik me inderdaad echt kapot aan ergeren; hebben we keiharde steun nodig, komt George (of zelfs Loval erin die echt geen slechte invaller is) worden de spelers uitgefloten en gaat men om Kevin vandenbergh roepen

    Echt hoor, hoe kun je je eigen spelers kapot maken...
    pi_84239388
    Het staat of valt met de attitude van een speler. Iemand als George balde goed en stelde vervolgens bizarre eisen. Dat is opzich tot daar aan toe, als iemand goed speelt dan mag ie eisen stellen. Vervolgens heeft hij echter geen deuk meer in een pakkie boter getrapt, is naar het 2e gezet, hoop ongein gehad, etc. Tsjah, dan ga je gewoon voor gaas voor het publiek. KvdB is ook zo'n drol, maar die presteert op de training nog iets waardoor hij niet door de mand valt blijkbaar.
    pi_84239605
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:
    Het staat of valt met de attitude van een speler. Iemand als George balde goed en stelde vervolgens bizarre eisen. Dat is opzich tot daar aan toe, als iemand goed speelt dan mag ie eisen stellen. Vervolgens heeft hij echter geen deuk meer in een pakkie boter getrapt, is naar het 2e gezet, hoop ongein gehad, etc. Tsjah, dan ga je gewoon voor gaas voor het publiek. KvdB is ook zo'n drol, maar die presteert op de training nog iets waardoor hij niet door de mand valt blijkbaar.
    George heeft ook zelf schuld natuurlijk, dat zeker, maar ik kan me gewoon voorstellen dat je er met de pet naar gaat gooien als je eigen publiek je uitkotst. Een echte topper zou daarboven staan natuurlijk, maar dat is George niet.

    Toch denk ik dat ie bij NEC weer in vorm kan raken, en dan een hele bruikbare vleugelspeler voor ze zal zijn, ik hoop het zelfs voor m.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84239866
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    George heeft ook zelf schuld natuurlijk, dat zeker, maar ik kan me gewoon voorstellen dat je er met de pet naar gaat gooien als je eigen publiek je uitkotst. Een echte topper zou daarboven staan natuurlijk, maar dat is George niet.
    Als hij direct na zijn contractverlenging, of zelfs binnen 3 maanden daarna weer iets gedaan had wat ergens op leek dan was hij zeker niet uitgekotst. Daar ben ik van overtuigd. Hij heeft er echter met de pet naar gegooid, hij dacht dat hij binnen was en wel even door zou stomen naar Arsenal oid. En dat wordt keihard afgestraft bij ons in Utrecht.
    quote:
    Toch denk ik dat ie bij NEC weer in vorm kan raken, en dan een hele bruikbare vleugelspeler voor ze zal zijn, ik hoop het zelfs voor m.
    Ik ook, al maakt het me ook niet uit als hij net als touzani in een afvoerput verdwijnt. Eerlijk gezegd kan ik daar niet zo wakker van liggen. Leuk voor hem als het wat wordt, jammer voor hem als het niet zo is.
    pi_84247718
    Het wordt overigens wel erg lullig gespeeld, door dit zo in de openbaarheid te brengen kan hij amper meer nee zeggen. Normaal beslis je zelf dat je weg wilt en regel je iets en moet de club het maar uitzoeken. Nu is het omgekeerde wereld
    pi_84248167
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
    Het wordt overigens wel erg lullig gespeeld, door dit zo in de openbaarheid te brengen kan hij amper meer nee zeggen. Normaal beslis je zelf dat je weg wilt en regel je iets en moet de club het maar uitzoeken. Nu is het omgekeerde wereld
    Denk dat George maar wat blij is dat ie in de Eredivisie kan blijven spelen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84249296
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Denk dat George maar wat blij is dat ie in de Eredivisie kan blijven spelen.
    Dat denk ik ook. Vind het best een opvallende transfer voor een ´vergeten voetballer´ die al jaren nauwelijks speelt en jaren niks heeft laten zien. NEC is toch gewoon een middenmotor, ik had eerder verwacht dat een club als Excelsior hem zou halen.
    pi_84346373
    Vanvond! Lekker met een biertje en wat chips voor de buis.

    Zag op fcutrecht.nl dat de spelers veilig zijn aangekomen in een privé vliegtuig... netjes! (maar ja dat krijg je natuurlijk als er geen rechtstreekse vluchten gaan...
    pi_84346421
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef zatoichi het volgende:
    Vanvond! Lekker met een biertje en wat chips voor de buis.

    Zag op fcutrecht.nl dat de spelers veilig zijn aangekomen in een privé vliegtuig... netjes! (maar ja dat krijg je natuurlijk als er geen rechtstreekse vluchten gaan...
    Heerlijk genieten van Leo Driessen, fuck yeah !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84346698
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef zatoichi het volgende:
    Zag op fcutrecht.nl dat de spelers veilig zijn aangekomen in een privé vliegtuig... netjes! (maar ja dat krijg je natuurlijk als er geen rechtstreekse vluchten gaan...
    Qua kosten zal dat niet eens zo gek veel duurder zijn verwacht ik. 25 plekken in een gewoon lijntoestel zijn ook niet gratis
    pi_84356472
    Het schijnt er 40 graden te zijn volgens fcutrecht TV... Nou ja een goaltje erin moet wel lukken lijkt me...
    pi_84368089
    Die tegengoal is wel erg slordig hoor... Gelukkig moeten ze er nog vijf maken, maar toch...
    pi_84368250
    Tsja, kan me wel voorstellen dat de concentratie na die 0-1 (die pas slordig was ) helemaal nihil was.

    Bierelftal dat Tirana.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84372089
    Nou laten we hopen dat het aan het eten of de temperatuur ligt, want met wedstrijden zoals deze waar daadwerkelijk iedereen slecht speelt, gaan we het nog moeilijk krijgen tegen de graafschap...
    pi_84377327
    Ik maak me totaal niet druk, dit soort wedstrijden gaan bijna altijd zo.

    Gewoon zonder inspanning naar de volgende ronde, en tegen Luzern zijn ze echt wel scherper.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 juli 2010 @ 22:59:21 #23
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84377347
    Ik het het niet gezien, had FCU last van de warmte ofzo?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84377471
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
    Ik het het niet gezien, had FCU last van de warmte ofzo?
    Je weet toch hoe voetballers zijn? Als je van tevoren al weet dat je doorgaat en de tegenstander is enorm zwak, dan bakken ze er zelf ook weinig van. Hoe hard ze van tevoren ook roepen dat ze alles willen winnen en een goed visitekaartje af willen geven etc. De troosteloze entourage helpt ook niet mee.

    Het was vanavond gewoon zaak om geen blessures op te lopen en bepaalde jongens wat te laten herstellen of wat rust gunnen.

    Volgende week in De Galgenwaard zullen de vonken er weer vanaf spatten, dat beloof ik je.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84400587
    Vond Sinouh trouwens wel heel erg slecht, hou mijn hart vast als ie zo blijft keepen, dan zie ik liever Krul op doel staan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84402857
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
    Vond Sinouh trouwens wel heel erg slecht, hou mijn hart vast als ie zo blijft keepen, dan zie ik liever Krul op doel staan.
    Ik denk iedereen wel, maar ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Krul komt.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84403036
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Ik denk iedereen wel, maar ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Krul komt.
    Heb het over André Krul he, die hebben we al.

    Heeft het uitstekend gedaan bij Telstar vorig seizoen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84403311
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Heb het over André Krul he, die hebben we al.

    Heeft het uitstekend gedaan bij Telstar vorig seizoen.
    Ow zo. Ja misschien wel, maar als Vorm weg zou gaan - en die kans is zeker aanwezig - dan moet je gewoon een goede vervanger hebben en dan zou Tim Krul heel mooi zijn.

    Met André Krul en Sinouh een seizoen ingaan is vragen om problemen en FCU-onwaardig.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84403357
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Ow zo. Ja misschien wel, maar als Vorm weg zou gaan - en die kans is zeker aanwezig - dan moet je gewoon een goede vervanger hebben en dan zou Tim Krul heel mooi zijn.

    Met André Krul en Sinouh een seizoen ingaan is vragen om problemen en FCU-onwaardig.
    Als Vorm vertrekt komt er geen vervanger.

    Gewoon Krul voor de leeuwen gooien, Sinouh en De Ruiter als 2e en 3e doelman.

    Maar wie ben ik.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84403541
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Als Vorm vertrekt komt er geen vervanger.

    Gewoon Krul voor de leeuwen gooien, Sinouh en De Ruiter als 2e en 3e doelman.

    Maar wie ben ik.
    Je ziet toch vaak dat een talent een terugslag krijgt en Sinouh vertrouw ik niet. Je kunt jezelf ongelofelijk in de problemen brengen wanneer je een periode afhankelijk bent van een grabbelaar in de goal.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84403702
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Je ziet toch vaak dat een talent een terugslag krijgt en Sinouh vertrouw ik niet. Je kunt jezelf ongelofelijk in de problemen brengen wanneer je een periode afhankelijk bent van een grabbelaar in de goal.
    Vorm hebben ze na zijn Den Bosch periode ook gewoon op doel gezet toch ?

    Krul is niet zo'n groot talent als Vorm, maar ik heb m in Jong FC en bij Telstar wel zien keepen, en hij is iig beter dan Sinouh/De Ruiter, denk ik.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84403787
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Vorm hebben ze na zijn Den Bosch periode ook gewoon op doel gezet toch ?

    Krul is niet zo'n groot talent als Vorm, maar ik heb m in Jong FC en bij Telstar wel zien keepen, en hij is iig beter dan Sinouh/De Ruiter, denk ik.
    Klopt, maar Krul is idd niet zo'n talent en daar komt bij dat er nu meer op het spel staat en er ook een hoger niveau wordt nagestreeft dan in het seizoen dat Vorm instroomde. Juist die druk kan lastig zijn voor keepers die eigenlijk niets gewend zijn qua druk en ambiance. Als je daar achter dan twee keepers hebt die ook twijfelachtig zijn dan denk ik dat je problemen krijgt op den duur. Maar we zullen zien..
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84404675
    Ach, zolang hij beter is dan Grandel ben ik al tevreden
    pi_84514203
    quote:
    Na een positief verlopen stage bij AGOVV kan Mike van der Kooy de overstap maken naar de eerste divisieclub. De verdediger maakte een goede indruk tijdens een stageweek bij de selectie van de Apeldoorners. De clubs zijn onderling tot overeenstemming gekomen voor een overname van Van der Kooy die nog een doorlopende verbintenis heeft bij FC Utrecht. De speler moet zelf nog tot overeenstemming komen met AGOVV.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 juli 2010 @ 18:48:10 #35
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84514470
    Gaat Vorm weg dan?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84520243
    Tja, "rust" tijdens de europaleague wedstrijden, reservere keeper van de nummer twee van het WK.... Hoe kunnen we hem houden? :)

    Nee ik zie hem heel graag blijven, maar ik vraag me af of het lukt.
    pi_84525874
    quote:
    Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef zatoichi het volgende:
    Tja, "rust" tijdens de europaleague wedstrijden, reservere keeper van de nummer twee van het WK.... Hoe kunnen we hem houden? :)
    Waarom zou het geen rust zijn? Kan me voorstellen dat hij redelijk op is.

    quote:
    Nee ik zie hem heel graag blijven, maar ik vraag me af of het lukt.
    Ik ben er ook bang van.. Voor mij is het vooral de nieuwe teamfoto die de doorslag geeft.
    pi_84571213
    Kaartje voor donderdag is binnen.
    Vak H
    pi_84571450
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
    Kaartje voor donderdag is binnen.
    Vak H
    Vanmiddag nog een paar extra kaarten gehaald - Vak M.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84577540
    quote:
    Michel Vorm staat donderdag nog niet onder de lat van FC Utrecht. De sluitpost heeft maandag pas de training hervat en voelt zich zodoende nog niet honderd procent wedstrijdfit.

    Vorm was vanwege zijn deelname aan het WK en de daarop volgende vakantie ook al niet aanwezig bij de wedstrijden tegen Tirana. Donderdag vervolgt Utrecht het Europese avontuur met een wedstrijd tegen het Zwitserse FC Luzern.

    "Vorm zou kunnen spelen, maar hij speelt niet", geeft trainer Ton du Chatinier aan. "Michel heeft aangegeven iets meer tijd nodig te hebben om te acclimatiseren. Dat respecteren wij. Khalid Sinouh staat in de basis en Michel neemt plaats op de bank."

    Zijn afwezigheid heeft in ieder geval niets te maken met een mogelijke transfer. "Nee, die jongen is één en al Utrecht, maar hij moet wel fris in zijn hoofd zijn om te kunnen spelen", benadrukt de oefenmeester op de clubsite.
    Wat kunnen mensen toch ineens veranderen he.. Zo is FC Utrecht alles voor hem, en zo lijkt hij zijn zinnen te zetten op een transfer. Jammer.
    pi_84578210
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Wat kunnen mensen toch ineens veranderen he.. Zo is FC Utrecht alles voor hem, en zo lijkt hij zijn zinnen te zetten op een transfer. Jammer.
    Heeft de Steek alweer op het hoogste niveau gekeept? Nee, ook alleen een oefenpotje. Ik vind het wel meevallen hoor. Iedereen heeft vakantie gehad, Vorm nu ook, en dan is het niet meer normaal na 3 of 4 dagen trainen dat je op de bank begint. Vind het eerlijk gezegd wel moedig dat hij het zelf aangeeft.

    Want simpel, als hij keept dan wordt hij alleen maar aantrekkelijker voor een transfer. Er is geen enkele reden om niet te keepen voor Vorm.
    pi_84581258
    Hoe hard gaat de kaartverkoop voor morgen? Ik heb m'n kaartje binnen maar hoop op een volle bak :)
    pi_84591730
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef Stampie22 het volgende:
    Hoe hard gaat de kaartverkoop voor morgen? Ik heb m'n kaartje binnen maar hoop op een volle bak :)
    Volgens mij ging het t/m maandag nog niet zo bijzonder (7000 las ik). maar sinds dinsdag is er vrij verkoop + donderdag zijn de kassa's open. Het zal zeker niet vol zitten, maar ik hoop toch wel op minstens 15.000 man. Uitvak zal ook aardig vol zitten.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84592409
    Verwacht zeker een volle bunnikside.
    pi_84592440
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Heeft de Steek alweer op het hoogste niveau gekeept? Nee, ook alleen een oefenpotje. Ik vind het wel meevallen hoor. Iedereen heeft vakantie gehad, Vorm nu ook, en dan is het niet meer normaal na 3 of 4 dagen trainen dat je op de bank begint. Vind het eerlijk gezegd wel moedig dat hij het zelf aangeeft.

    Want simpel, als hij keept dan wordt hij alleen maar aantrekkelijker voor een transfer. Er is geen enkele reden om niet te keepen voor Vorm.
    We zijn alweer bijna een maand terug in Nederland. Je bent gewoon een werknemer toch? ''Normale mensen'' hebben toch ook geen 8 weken vakantie?
    pi_84592937
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 16:03 schreef Wopper1 het volgende:
    Verwacht zeker een volle bunnikside.
    Bunnikside zal zeker aardig vol zijn; tegen Tirana was de sfeer al goed!

    Je hoeft je ook geen zorgen te maken over de sfeer, maar op de andere tribunes zullen morgen toch nog wel behoorlijk wat lege plekken zijn.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84593127
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    We zijn alweer bijna een maand terug in Nederland. Je bent gewoon een werknemer toch? ''Normale mensen'' hebben toch ook geen 8 weken vakantie?
    Ligt aan je werk natuurlijk. Docenten wel, andere werknemers hebben rond de 25 dagen = 5 weken.

    Het WK was afgelopen op 11 juli, de spelers kwamen 12 juli in Nederland aan en op 13 juli werden ze gehuldigd. Als je dan 14 juli neemt als eerste vakantie dag, dan praten we over precies 2 weken vandaag. Ik vind dat niet bijna een maand verder, en al helemaal geen 8 weken. Ik vind dan ook dat je meer dan schromelijk overdrijft. Vorm heeft 13 dagen rust gekregen, dat is niet veel.
    pi_84593900
    Ik hoor net dat er 12.000 kaarten zijn verkocht so far...
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84594206
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Ligt aan je werk natuurlijk. Docenten wel, andere werknemers hebben rond de 25 dagen = 5 weken.

    Het WK was afgelopen op 11 juli, de spelers kwamen 12 juli in Nederland aan en op 13 juli werden ze gehuldigd. Als je dan 14 juli neemt als eerste vakantie dag, dan praten we over precies 2 weken vandaag. Ik vind dat niet bijna een maand verder, en al helemaal geen 8 weken. Ik vind dan ook dat je meer dan schromelijk overdrijft. Vorm heeft 13 dagen rust gekregen, dat is niet veel.
    Ach, dan nog. Vorm zou sowieso al 2 extra rustdagen krijgen per week.
    Het zal wel van beide kanten komen. Utrecht wil nog wat verdienen en Vorm wil weg. Een keeper is natuurlijk minder waard wanneer hij niet meer in Europa uit mag komen.

    Ben tevreden met Khalid Sinouh. Mag van mij best in de goal blijven. Liever een extra spits erbij.
    pi_84597131
    Volgens de VI zijn Lokeren en Eupen in de markt voor Kevin Vandenbergh. Alleen schrikken zij tot dusver van zijn financiële eisen :D.
    pi_84599674
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Ach, dan nog. Vorm zou sowieso al 2 extra rustdagen krijgen per week.
    Het zal wel van beide kanten komen. Utrecht wil nog wat verdienen en Vorm wil weg. Een keeper is natuurlijk minder waard wanneer hij niet meer in Europa uit mag komen.
    Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...
    pi_84599809
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 18:21 schreef Wopper1 het volgende:
    Volgens de VI zijn Lokeren en Eupen in de markt voor Kevin Vandenbergh. Alleen schrikken zij tot dusver van zijn financiële eisen :D.
    Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits. :Z
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84599896
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...
    Daarom speelt AZ morgenavond zonder Romero, El Hamdaoui en Dembele..?
    Vorm is fit en naar eigen zeggen uitgerust.. Waarom keept hij dan niet?
    pi_84604160
    Omdat hij er nog niet aan toe is. Kijk anders nu ff op NL3 en zie wie er allemaal spelen.

    En ga daarna ff op Vi.nl kijken: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)alende-AZspelers.htm dan zie je waarom Verbeek die mensen aan de kant houdt.
    pi_84604195
    En Wolfie in Oranje ROFL
    pi_84627219
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits. :Z
    Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.

    Toch leek het me op dat moment een goede aankoop, Vandenbergh was toch een goalgetter in België.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84627501
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.
    Je passeert Roiha wel heel eenvoudig ;)
    pi_84628712
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Je passeert Roiha wel heel eenvoudig ;)
    Die was lang niet zo duur.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84629337
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Die was lang niet zo duur.
    1 miljoen gulden zeg ik uit mijn hoofd.

    Ik heb weken dat ik minder verdien :7
    pi_84629405
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    1 miljoen gulden zeg ik uit mijn hoofd.

    Ik heb weken dat ik minder verdien :7
    Was ook echt wel een miskoop ja, maar ook bij hem zag het er veelbelovend uit, topscorer Finse competitie met 21 goals, talent van het jaar, net international...

    Het blijft toch altijd een gok schijnbaar. ;)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 29 juli 2010 @ 18:45:05 #61
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_84636554
    Kijkt er iemand? :P
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_84636594
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
    Kijkt er iemand? :P
    Ik probeer het online via de rtl7 stream, maar hij is er niet? :(
    pi_84644015
    Ja ik heb het gezien; vanaf de bunnikside zag het er goed uit, alleen we hadden iets meer moeten scoren eigenlijk...
    pi_84644368
    Utrecht speelde weer goed en verzorgd voetbal imo, wedstrijd 90 minuten onder controle ook, alleen tegen het einde kregen die Zwitsers 2 goede kansen.

    Jammer idd. dat we niet meer doelpunten hebben gemaakt, maar ik heb toch wel vertrouwen in de volgende ronde.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84654069
    We hadden er 1 of 2 extra moeten maken. Goede kansen gehad de 2e helft!

    Sfeer was goed en een gezellige avond gehad. Ik denk dat we het wel redden volgende week.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84658545
    Gezellig avondje, ook dankzij de goeie Zwitserse aanhang (verbaasde me dat er zoveel man waren meegekomen). We hadden er toch één of twee meer moeten maken, het wordt nu nog een lastige klus in Luzern. Hoewel, een doelpuntje daar en het moet toch lukken...
    Ik vond Utrecht goed spelen, al kwamen we in de eerste minuut goed weg. Mulenga sterk gespeeld, Mertens bij vlagen super maar soms wat teveel van het goede. Van Wolfswinkel wederom matig (ik snap Van Marwijk niet). Het middenveld stond goed, vond het alleen verdedigend af en toe wat angstig. Nesu heeft z'n foutjes en met name Schut blijft een zeer berekenende, behouden verdediger die altijd voor de (meestal slechte) lange bal kiest. Sinouh speelde trouwens ook prima, heb Vorm geen moment gemist.

    Ik denk dat dit Utrecht positief kan verrassen dit seizoen :)
    pi_84746185
    Erg tevreden naar aanleiding van FC Utrecht 2 vs Mallora; zeer goede goal van Loval; en zeer gecontroleerd uitgespeeld.

    Vorm is toch wel een heel fijne keeper om te hebben; als hij blijft; dan halen we de groepsfase in de europaleague, een hoge plek in de amstelcup en de top 5 in de eredivisie *O*
    pi_84746553
    De jongens hebben het prima gedaan vanmiddag - en Vorm keepte weer uitstekend -, maar ik ben sinds vrijdag vooral bezig met aankomende donderdag. Kan nog wel eens een heet avondje worden in Zürich.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84747513
    Ik ben niet eens gegaan, het was me te nutteloos. 6e elftal, geen ruk aan. Al jaren niet.

    Nog iets echt boeiends gemist?
    pi_84748223
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik ben niet eens gegaan, het was me te nutteloos. 6e elftal, geen ruk aan. Al jaren niet.

    Nog iets echt boeiends gemist?
    http://www.youtube.com/watch#!v=BUceECIRR2A&playnext=1&videos=1ko0aDvEcz4&feature=sub

    Zo'n beetje wel het belangrijkste.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84748314
    Ow, dat geklets mag je houden ;)

    Liever donderdag 0-1 doen en dan zonder 0-3 ofzo om feyenooit pijn te doen. En dan is mijn seizoen super gestart :)
    pi_84748486
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ow, dat geklets mag je houden ;)

    Liever donderdag 0-1 doen en dan zonder 0-3 ofzo om feyenooit pijn te doen. En dan is mijn seizoen super gestart :)
    Het is opzich een goede zaak dat jonge jongens zich prima presenteren op zo'n middag. Vroeg of laat heb je ze toch nodig.

    Donderdag 1-2, zondag 1-1. Yes.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84766146
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Dubby het volgende:

    [..]


    Donderdag 1-2, zondag 1-1. Yes.
    Liever donderdag 1-1 en zonag 1-2 (winst voor ons dus)...

    Alhoewel winst op Luzern natuurlijk weer goed is voor de Uefa puntjes...

    Tja afgelopen zondag ben ik ook op het laatste moment pas gegaan; tekenend was wel de rij van twee man voor de bunnikside om 14:28...

    Maar ik heb er geen spijt van gehad dat ik gegaan ben; zoals gezegd, ik was hartstikke tevreden. Ik ben echt benieuwd naar dit seizoen (al zijn mijn verwachtingen eigenlijk elk jaar torenhoog :D )
      donderdag 5 augustus 2010 @ 10:04:06 #74
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_84885426
    Van de FC Utrecht site:

    quote:
    FC Utrecht is woensdag in Zürich aangekomen voor de return tegen FC Luzern in de Europa League. De wedstrijd wordt live uitgezonden op RTL7 vanaf 21.00 uur.
    Ze trappen om 19:45 af.
    Waarom begint RTL 7 dan met uitzenden om 21:00??
    Das toch helemaal niet live? maar intergraal oid?

    Zend 'eredivisie live' het wel live uit?

    Wil natuurlijk wel de wedstrijd live kunnen volgen :Y

    [ Bericht 14% gewijzigd door RoodWitBlauw op 05-08-2010 10:09:09 ]
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 augustus 2010 @ 10:25:31 #75
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84885887
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    Van de FC Utrecht site:
    [..]

    Ze trappen om 19:45 af.
    Waarom begint RTL 7 dan met uitzenden om 21:00??
    Das toch helemaal niet live? maar intergraal oid?

    Zend 'eredivisie live' het wel live uit?

    Wil natuurlijk wel de wedstrijd live kunnen volgen :Y
    Zenden ze het weer niet live uit, deden ze ook al bij Ajax laatst
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84886071
    Kijkt natuurlijk geen hond naar; iedereen die de wedstrijd graag wil zien (wij dus) kopen hem dan wel (of streamen :P) en de rest is echt niet geinteresseerd om te kijken naar een wedstrijd die al bijna afgelopen is...
    pi_84886536
    En waar kan ik die stream zien of kopen dan? :D

    Normaal kijk ik altijd op TV, nog nooit anders gedaan.
    pi_84886762
    Geen idee eigenlijk; maar van me heeft e uitgenodigd en gezegd dat hij hem wel koopt via dig. TV zodat we live kunnen kijken; zou best kunnen dat hij zich er totaal niet in verdiept heeft en dat dat niet mogelijk is...
    pi_84886979
    Via EL is er niks te koop volgens mij.

    Ik ga denk ik gewoon dat integrale verslag kijken, dan maar een uurtje later. ;)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84887044
    Wat een gekut; doe dan om en om beelden ofzo; ik wil live!

    AZ trapt af om 19:00; Als wij aftrappen zit AZ in de rust, dus al met al hoef je maar een half uurtje heen en weer te zappen tussen die wedstrijden...
    pi_84888746
    Ik weet niet hoor, maar wat heeft AZ vorig jaar gepresteerd? Volgens mij zijn wij beter dan AZ, dus hebben we voorrang.
    pi_84889405
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 11:54 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik weet niet hoor, maar wat heeft AZ vorig jaar gepresteerd? Volgens mij zijn wij beter dan AZ, dus hebben we voorrang.
    Denk dat het gewoon te maken heeft met het feit dat de wedstrijd van AZ eerder begint.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84891611
    AZ is vijfde geworden en wij zevende; dus ja AZ is vooralsnog beter dan Utrecht...

    Dit jaar wordt natuurlijk totaal anders als wij met die schaal in onze handen staan in de binnenstad *O*
    pi_84892302
    Laat ik mij ook maar eens aanmelden voor dit topic. Vak M present!

    Op eredivisie live wordt Utrecht ook niet uitgezonden vandaag. Schiet niet op dus.
    Ben benieuwd of we het gaan redden vanavond.

    Oh ja tha_duck, ik heb jou laatst zien zitten bij FCU- Luzern, toen zat ik op vak Q.
      donderdag 5 augustus 2010 @ 13:42:43 #85
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_84892369
    Godverdomme, dus de wedstrijd is nergens in de kroeg helemaal LIVE te volgen?
    Dit vind ik echt niet kunnen

    heb trouwens 10 euro ingezet op winst FCU
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_84893177
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef zatoichi het volgende:
    AZ is vijfde geworden en wij zevende; dus ja AZ is vooralsnog beter dan Utrecht...
    Dat is, helaas, waar :(
    pi_84893205
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef wortel1981 het volgende:
    Oh ja tha_duck, ik heb jou laatst zien zitten bij FCU- Luzern, toen zat ik op vak Q.
    En dan zeg je niet even gedag? :)

    Wel knap dat je me herkend hebt!
    pi_84895274
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 14:04 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    En dan zeg je niet even gedag? :)

    Wel knap dat je me herkend hebt!
    Tijdens de wedstrijd keek ik naar rechts en zag ik jou zitten, maar om nou tijdens een wedstrijd gedag te zeggen leek me ook overdreven.

    Je kent mij ook wel denk ik, zit nu op jouw plek bij je ex-werkgever ;)
    pi_84896707
    Volgens mij is op de livestream van RTL gewoon te volgen.

    http://www.rtl.nl/(/sport/rtlvoetbal/home/)/sport/rtlvoetbal/components/home/articles/el-livestream.xml
    pi_84898086
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Tijdens de wedstrijd keek ik naar rechts en zag ik jou zitten, maar om nou tijdens een wedstrijd gedag te zeggen leek me ook overdreven.
    Ach ik bijt niet ;) Ben niet zoals Nick als hij met Utreg - 020 in het stadion zit haha

    quote:
    Je kent mij ook wel denk ik, zit nu op jouw plek bij je ex-werkgever ;)
    Eddy? :)
    pi_84903271
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 16:12 schreef Tha_Duck het volgende:
    Eddy? :)
    Klopt helemaal :)

    Overigens wordt het voetbal live uitgezonden op RTV Utrecht.
    Hoeft er ook geen stream gekocht of gevolgd te worden.
    pi_84903501
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 18:57 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Overigens wordt het voetbal live uitgezonden op RTV Utrecht.
    Hoeft er ook geen stream gekocht of gevolgd te worden.
    Echt? Das mooi. Ik kan er niets van terugvinden.
    pi_84903593
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef gepparidoga het volgende:

    [..]

    Echt? Das mooi. Ik kan er niets van terugvinden.
    Alleen op de radio. Geen beelden vanavond.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84905837
    woop 1 - 0 utreg
      donderdag 5 augustus 2010 @ 19:59:26 #96
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_84905862
    *O*
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:05:06 #97
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_84906095
    En 0-2 *O* *O*
    pi_84906107
    Jesus, als we zondag zo spelen wordt het 0-8 tegen FC Failliet!!
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:10:33 #99
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_84906371
    Als FC Failliet net zo verdedigt als Luzern ja, maar goed afgemaakt van van van Wolfswinkel.
    Look behind you! It's your ass!
    pi_84906405
    3-0 hehehehe
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:11:17 #101
    311468 Van_Poppel
    Voormalig kopman van Gertje
    pi_84906406
    0-3
    pi_84906408
    0-3 alweer.. Ik ga ff koffie inschenken ;)
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:16:56 #103
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_84906727
    Dit kan wel eens een onderzoeksgevalletje UEFA worden. Waar zitten die Chinezen?

    Die ene gast van Luzern heeft duidelijk de opdracht om rood te pakken.
    Look behind you! It's your ass!
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:19:31 #104
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_84906886
    Gefeliciteerd, he. Wel zondag verliezen natuurlijk. ;)
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_84907124
    Ze gaan lekker :Y
    Juin uit Eigen Tuin!
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:24:09 #106
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_84907138
    Prachtige shirts. zwart/oranje. _O_
    Look behind you! It's your ass!
    pi_84907196
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef Happel het volgende:
    Gefeliciteerd, he. Wel zondag verliezen natuurlijk. ;)
    We kunnen niets beloven ;)
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:27:58 #108
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_84907350
    Bij de commentator op die stream is Cornelisse veranderd in "Cornelius"... :)
    Look behind you! It's your ass!
    pi_84907560
    *O*
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:32:03 #110
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_84907563
    Jezus wat een leeg stadion.
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:37:08 #111
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_84907780
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Falco het volgende:
    Jezus wat een leeg stadion.
    Is niet het stadion van Luzern zelf, die is kleiner maar momenteel niet geschikt voor Europees voetbal.
    pi_84907840
    Ja, erg sfeervol daar.. :{

    Maar ze spelen ook niet in eigen stadion, misschien dat in hun eigen stadion dit genoeg was voor een volle bak :')
    pi_84907958
    Hun eigen stadion is max. 13.500, dit stadion 30.000 en t ligt er 50 km vandaan... tja.
    pi_84908191
    Klinkt toch wel gezellig.... sweeeeeet caroline OH OH OOOOOOOOO
      donderdag 5 augustus 2010 @ 20:53:56 #115
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_84908605
    1-3 dan
    pi_84912971
    Mooie en terechte overwinning! Op naar zondag!
    pi_84916118
    Utrecht liverpool zou een leuke zijn..

    feyenoord is een lachertje voor ons.. die hebben we in ons zak
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
      donderdag 5 augustus 2010 @ 23:21:41 #118
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_84916940
    Utrecht O+
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_84918451
    Ging erg simpel.. Hopen op een mooie loting morgen!
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84919479
    Het liefst een makkelijke club, maar als het moeilijk is dan maar Liverpool, kunnen we kuijt weer zien voetballen in de galgenwaard! *O* (en vervolgens met 5-0 verliezen) *O*
    pi_84927063
    UEFA Europa League play-off draw. Mogelijke tegenstanders FC Utrecht:

    Liverpool FC (ENG)
    FC Steaua Bucureşti (ROU)
    Celtic FC (SCO)
    PFC Levski Sofia (BUL)
    Borussia Dortmund (GER)
    pi_84927309
    Lekker.

    Ik hoop op FC Steaua Bucureşti (ROU) of PFC Levski Sofia (BUL) als we door willen. Celtic ook nog wel. Maar Liverpool en Dortmund.. Dan ben je gewoon het sjakie :'(
    pi_84929666
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Wopper1 het volgende:
    UEFA Europa League play-off draw. Mogelijke tegenstanders FC Utrecht:

    Liverpool FC (ENG)
    FC Steaua Bucureşti (ROU)
    Celtic FC (SCO)
    PFC Levski Sofia (BUL)
    Borussia Dortmund (GER)
    3 mooie grote clubs, en 2 clubs waar je zomaar nog van kunt winnen ook.

    Ben benieuwd, 2 uur is de loting he ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:01:52 #124
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_84929746
    Half twee geloof ik
    pi_84929747
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    3 mooie grote clubs, en 2 clubs waar je zomaar nog van kunt winnen ook.

    Ben benieuwd, 2 uur is de loting he ?
    13:30
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:04:40 #126
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_84931894
    quote:
    Vanmiddag vanaf 13.30 uur vindt de loting plaats voor de play-offronde van de Europa League.

    Voor de loting in Nyon zijn de clubs verdeeld over zeven groepen. FC Utrecht zit als ongeplaatste club in groep 4 en treft één van de volgende vijf geplaatste clubs: Liverpool, Steaua Boekarest, Celtic, Levski Sofia of Borussia Dortmund. De loting is vanmiddag live te volgen via UEFA.com en tv-zender Eurosport. De wedstrijden worden gespeeld op 19 en 26 augustus.
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_84934754
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 09:40 schreef Tha_Duck het volgende:
    Lekker.

    Ik hoop op FC Steaua Bucureşti (ROU) of PFC Levski Sofia (BUL) als we door willen. Celtic ook nog wel. Maar Liverpool en Dortmund.. Dan ben je gewoon het sjakie :'(
    Maar dat zijn juist wel de wedstrijden die het leuk maken om naar uitwedstrijden heen te gaan... celtic, liverpool of dortmund ga ik sowieso naar toe... Die andere twee vind ik weer net niks om uit mee te gaan...
    pi_84934877
    Ja, dus dat is een dilemma :)
    pi_84936023
    Celtic! *O*
    pi_84936026
    Celtic dus, mooi affiche, en niet geheel kansloos denk ik.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84936037
    Celtic! Had liever Liverpool gezien, maar deze is ook mooi!
    pi_84936157
    Celtic is inderdaad ook een mooie tegenstander. :)
    pi_84936184
    Ja liverpool was leuk geweest; zeker vanwege Dirk Kuijt, maar ook geheel kansloos. Nu moeten we ook echt gaan stunten, maar we zullen zien...
    pi_84936195
    mooie tegenstander, maar voor Utrecht toch te hoog gegrepen ben ik bang.
    pi_84936494
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef wortel1981 het volgende:
    mooie tegenstander, maar voor Utrecht toch te hoog gegrepen ben ik bang.
    te hoog gegrepen of niet... het is wel een mooie wedstrijd. Dit soort wedstrijden maak je als utrecht supporter bijna nooit mee...
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:01:34 #136
    282087 abdalfawaz
    Ilharaqa Baraka
    pi_84936567
    Komen jullie Fortuné nog eens tegen ! :)
    pi_84936583
    Simpel, uit 0-0 houden en thuis 1-0 maken. Dan doe je het goed, al zal dat heel heel lastig worden.

    Ben benieuwd naar de uit wedstrijd, misschien dat ik meekan *O*
    pi_84936600
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    te hoog gegrepen of niet... het is wel een mooie wedstrijd. Dit soort wedstrijden maak je als utrecht supporter bijna nooit mee...
    Oh maar daar ben ik het zeker mee eens! Wordt zeker een leuke wedstrijd.
    En Celtic speelt wel voetbal wat ons ligt in elk geval. Beter dan die Roemeense counter ploegen.
    pi_84936630
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:01 schreef abdalfawaz het volgende:
    Komen jullie Fortuné nog eens tegen ! :)
    Tof! Ik zat net op de Celtic site te kijken, dat is de enige bekende als ik het zo snel zie.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:03:23 #140
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_84936645
    Is het mogelijk om aan kaarten te komen voor Utrecht - Celtic zonder clubkaart of wat dan ook?
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:04:00 #141
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_84936672
    Ik denk dat Utrecht best een kans heeft tegen Celtic.

    Succes!
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_84936701
    Als je mensen kent die een kaart hebben lukt het waarschijnlijk wel; ik ga het proberen een vriend van mij (schot en celtic supporter :D ) mee te nemen.
    pi_84936722
    spuit 11 :')

    [ Bericht 74% gewijzigd door PauperKnecht op 06-08-2010 14:16:08 ]
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84936787
    *O* *O* Utrecht Celtic!!! *O* *O* *O* *O* *O*


    w/ w/ w/ *O*

    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84937042
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:05 schreef PauperKnecht het volgende:

    [..]

    onzin..
    als je erin gelooft kan je winnen.. utrecht heeft een sterke selectie!!
    ok.. liverpool zal geen vinger in je neus werk zijn
    Spuit 11...
    pi_84937067
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    Is het mogelijk om aan kaarten te komen voor Utrecht - Celtic zonder clubkaart of wat dan ook?
    Nee, moet via CC of SCC. Maar als het nodig is, ik heb SCC's genoeg voorhanden :)
    pi_84937092
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Spuit 11...
    :)
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84937184
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    te hoog gegrepen of niet... het is wel een mooie wedstrijd. Dit soort wedstrijden maak je als utrecht supporter bijna nooit mee...
    ik denk dat utrecht best een kans heeft hoor.. celtic is echt niet beter dan een twente of een in vorm zijnde feyenoord.. ik voorzie dat utrecht nog een grote kans heeft..
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:19:53 #149
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_84937365
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Nee, moet via CC of SCC. Maar als het nodig is, ik heb SCC's genoeg voorhanden :)
    Okay, want een Ierse maat van mij is enorm Celtic fan en hij wilde altijd al een keer langs Utrecht komen voor een biertje. Dit lijkt me dus wel ideaal :)
    pi_84937480
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:

    [..]

    Okay, want een Ierse maat van mij is enorm Celtic fan en hij wilde altijd al een keer langs Utrecht komen voor een biertje. Dit lijkt me dus wel ideaal :)
    Zou ik wel mee oppassen. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Celtic en FCU liggen, maar dronken schotten vs dronken nederlanders kan nog best weleens uit de hand lopen.
    Zou hem in elk geval niet meenemen naar de bunnikside.
    pi_84937637
    Op het Celtic forum worden we al onderschat iig.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84937778
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Tof! Ik zat net op de Celtic site te kijken, dat is de enige bekende als ik het zo snel zie.
    Samaras en Loovens zijn toch ook aardig bekend.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:29:52 #153
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_84937821
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Zou ik wel mee oppassen. Ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Celtic en FCU liggen, maar dronken schotten vs dronken nederlanders kan nog best weleens uit de hand lopen.
    Zou hem in elk geval niet meenemen naar de bunnikside.
    Ja daar heb je op zich wel een punt maar de gozer doet geen vlieg kwaad verder, is gewoon een liefhebber van voetbal. Maar het zijn dan inderdaad de utrecht hooligans waar we een beetje voor moeten wijken. Laat ie zn groene kleren maar thuis liggen :P
    pi_84937906
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:

    [..]

    Ja daar heb je op zich wel een punt maar de gozer doet geen vlieg kwaad verder, is gewoon een liefhebber van voetbal. Maar het zijn dan inderdaad de utrecht hooligans waar we een beetje voor moeten wijken. Laat ie zn groene kleren maar thuis liggen :P
    Trek hem een Utrecht shirtje aan :) Dan komt het helemaal goed.
    pi_84937978
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Samaras en Loovens zijn toch ook aardig bekend.
    fortune ex utrecht :D


    daarnaast is rasmussen ook aardig bekend
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84938100
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:33 schreef PauperKnecht het volgende:

    [..]

    fortune ex utrecht :D
    Die was al genoemd ;)
    pi_84938116
    quote:
    24 Zaluska, Lukasz
    6 Hooiveld, Jos
    11 Cha, Du Ri
    21 Mulgrew, Charlie
    22 Loovens, Glenn
    4 Juarez, Efrain
    8 Brown, Scott
    13 Maloney, Shaun
    16 Ledley, Joe
    9 Samaras, Georgios
    88 Hooper, Gary
    Dit was hun opstelling tegen Braga gisteren, lijkt me niet echt beter dan een Ajax of Twente ofzo.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84938197
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
    Op het Celtic forum worden we al onderschat iig.
    "they finished 7th in the league, didn't beat any of the top 4 teams in there league"
    _O-
    pi_84938210
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
    Op het Celtic forum worden we al onderschat iig.
    Daar hoop ik echt op. Celtic is echt niet meer de topclub die het was.

    Jongens als Hooiveld, Loovens en Fortune zijn bij Utrecht ook gewoon normale spelers.

    Uit eerst resultaat halen, en thuis afmaken.
    pi_84938272
    Zou wel een stunt zijn he jongens, Celtic eruit knikkeren en de groepsfase in. :D

    Maar goed, laten we niet overmoedig worden, en eerst Feyenoord zondag !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84938660
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:38 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    "they finished 7th in the league, didn't beat any of the top 4 teams in there league"
    _O-
    Zijn toch niet eens zulke rare feiten?
    Het beste adres voor al uw primeurs!
    pi_84938779
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:

    [..]

    Zijn toch niet eens zulke rare feiten?
    Het klopt alleen niet, we hebben weldegelijk top 4 teams verslagen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84939037
    wel grappig als je dit ziet:

    ze denken dat het appeltje eitje is...

    ik heb me zojuist geregistreerd onder de naam FcUtrecht :') echter is dit een forum waarbij je goedkeuring moet krijgen van de admin... ben benieuwd :D :D
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84939066
    Met een gigantische bende naar Glasgow!

    Ik acht ons btw zeker niet kansloos. Kan nog wel eens een heet avondje worden in Galgenwaard 26 aug.!!
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:03:52 #165
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_84939254
    Dat Celtic forum :')
    quote:
    Their fans look like a right pack of wankers.
    Zie het nog echt wel gebeuren dat Utrecht Celtic er gewoon uit knalt dalijk :Y
    pi_84939429
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef YazooW het volgende:
    Dat Celtic forum :')
    [..]

    Zie het nog echt wel gebeuren dat Utrecht Celtic er gewoon uit knalt dalijk :Y
    utrecht heeft een fris teampje hoor... mertens en een wolfswinkel in vorm.. met een vorm in vorm.. is utrecht gewoon goed :D
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84939493
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef YazooW het volgende:
    Dat Celtic forum :')
    [..]

    Zie het nog echt wel gebeuren dat Utrecht Celtic er gewoon uit knalt dalijk :Y
    Pure onwetendheid ook. Celtic is natuurlijk wel een grote naam, maar het is onzin om te denken dat FCU geen schijn van kans heeft.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84939920
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Het klopt alleen niet, we hebben weldegelijk top 4 teams verslagen.
    We hebben thuis zelfs geen goal tegen gekregen van de top 5 afgelopen jaar.
    pi_84939994
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]
    Jongens als Hooiveld, Loovens en Fortune zijn bij Utrecht ook gewoon normale spelers.
    Fortune heeft mij in zijn Utrecht tijd ook niet overtuigd, vond het maar een middelmatige speler. En die Samaras van Heerenveen was daar nou ook niet echt een topspeler..
    pi_84940063
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    We hebben thuis zelfs geen goal tegen gekregen van de top 5 afgelopen jaar.
    Dan heb ik niets gezegd ;)

    Ik snap trouwens de reactie van die Celticfans niet zo. Na hun afgang tegen Braga zou bescheidenheid passen.
    Het beste adres voor al uw primeurs!
    pi_84940178
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Fortune heeft mij in zijn Utrecht tijd ook niet overtuigd, vond het maar een middelmatige speler. En die Samaras van Heerenveen was daar nou ook niet echt een topspeler..
    Fortune heeft mij in zijn tweede jaar zeker wel overtuigd. Hij was op dat moment veruit de beste utrecht speler.
    Zijn eerste jaar deed inderdaad vermoeden dat het een miskoop was, maar daarna was hij echt heel goed. Baltechnisch, snel, sterk en goed schot.
    pi_84940306
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:24 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    Fortune heeft mij in zijn tweede jaar zeker wel overtuigd. Hij was op dat moment veruit de beste utrecht speler.
    Zijn eerste jaar deed inderdaad vermoeden dat het een miskoop was, maar daarna was hij echt heel goed. Baltechnisch, snel, sterk en goed schot.
    Toen had je kwalitatief ook een mindere selectie. Het is echt niet zo dat een aardige speler - die 1 op 5 liep in de Eredivisie - als Fortune nu de absolute vedette zou zijn in Utrecht.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84940552
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:38 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    "they finished 7th in the league, didn't beat any of the top 4 teams in there league"
    _O-
    De top 4 van de Jupiler League kijken ze zeker naar :')
    pi_84940576
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Samaras en Loovens zijn toch ook aardig bekend.
    Loovens bij Grunn vandaan toch?

    Samaras bij Heerenveen, ook niet echt topperdetop dacht ik.
    pi_84940585
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Fortune heeft mij in zijn Utrecht tijd ook niet overtuigd, vond het maar een middelmatige speler. En die Samaras van Heerenveen was daar nou ook niet echt een topspeler..
    hij maakt voor niks 20 doelpunten vorig seizoen wou je zeggen
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84940733
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef PauperKnecht het volgende:

    [..]

    hij maakt voor niks 20 doelpunten vorig seizoen wou je zeggen
    In de schotse competitie! _O-
    Dat is wel even wat anders dan de eredivisie. Niveau in Schotland is toch een stukkie lager.
    pi_84940759
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Loovens bij Grunn vandaan toch?
    Feyenoord.
    pi_84940940
    Fortuné had de kracht en snelheid van Mulenga, maar kon ook nog goed voetballen. :P
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84941560
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84941653
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef PauperKnecht het volgende:
    toch maar beschaafd gehouden ;) ;)
    quote:
    No Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:02:48 #181
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_84941730
    Topic is hier naartoe verplaatst: http://www.talkceltic.net(...)ic-v-fc-utrecht.html
    Vind wel dat je een beetje meer mag trollen daar })
    pi_84941813
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Dubby het volgende:

    [..]


    [..]


    ze hebben hem verplaatst :)

    http://www.talkceltic.net(...)ic-v-fc-utrecht.html
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
    pi_84941889
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef YazooW het volgende:
    Topic is hier naartoe verplaatst: http://www.talkceltic.net(...)ic-v-fc-utrecht.html
    Vind wel dat je een beetje meer mag trollen daar })
    Geweldig ook de nicknames ineens daar. "Ouwegrag". _O_
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_84943030
    Toch zijn zij toch ook niet helemaal tevreden met de loting als ik dat zo lees.
    Ze zijn vooral over hun eigen team niet echt tevreden haha.
    pi_84943133
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef wortel1981 het volgende:
    Toch zijn zij toch ook niet helemaal tevreden met de loting als ik dat zo lees.
    Langzaam gaan ze zich wat verdiepen in de tegenstander en dan zullen ze ook tot de ontdekking komen dat ze ook zomaar uitgeschakeld kunnen worden; zeker wanneer ze thuis geen goed resultaat halen. Zo op voorhand zeg ik 60 - 40.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:37:55 #186
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_84946236
    Sommige vragen zich af waarom de nummer 7 van de Eredivisie zich heeft weten te plaatsen voor de Europa League. Ze hebben daar natuurlijk geen weet van ons play-off systeem voor Europees voetbal.
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_84947436
    Celtic is en blijft favoriet, maar kansloos zijn we niet.

    In ieder geval een geweldig affiche. Hopelijk halen we daar een aardig resultaat (1-1, 2-1, 1-0 verlies) dan zijn we verzekerd van een volle bak.
    pi_84970667
    quote:
    Mols’ heart says Utrecht but head goes for Celtic

    David Friel
    Share 0 comments

    7 Aug 2010

    MICHAEL MOLS is in mischievous mood as he answers the call he has been expecting since FC Utrecht popped out of the Europa League qualifying draw alongside Celtic.

    “Let me guess, my views on Utrecht?,” laughs the former Rangers striker. “I’ll need to think about it.”

    In reality, the Dutchman would happily speak about Utrecht all day. Mols represented seven clubs during his long career, yet retains an unshakable affinity towards this particular former employer, a club which finished seventh in the Eredivisie last season and entered the Europa League through the Dutch play-off system.

    Utrecht are Mols’ club. His two spells there came either side of his five-year stint at Rangers and it was at Utrecht where he made his name as a forward of some renown in the late 1990s, earning a £4m move to Ibrox.

    Formed in 1970 when three clubs joined forces, the modern-day Utrecht – barring the odd KNVB Cup success – have generally operated in the shadows behind Ajax, Feyenoord and PSV Eindhoven. To Mols’ genuine excitement, their profile will be raised when they take on Celtic. Not that he expects them to progress.

    “My heart says Utrecht, but my head tells me that Celtic should be too strong,” Mols said. “Utrecht have improved in recent years, but if I’m honest, Celtic will probably have too much quality.

    “Utrecht made a few good signings last season and their goal was to qualify for Europe. They managed to achieve that and I believe they can have another successful season, but I don’t know if they can beat Celtic. Everything depends on the first leg at Celtic Park. If Utrecht can return to Holland with even a small chance of progressing, they could cause an upset. If Celtic win by two or three goals, it’s going to be very hard.

    “I’m just happy to see Utrecht playing in Europe against such a famous club. The supporters are buzzing and it has been big news in Holland. In terms of my own career, I owe a lot to Utrecht and I hope they can get a positive result against Celtic.”

    One area in which Utrecht have a clear advantage is in squad continuity. Against Braga, Neil Lennon handed home debuts to six summer signings – Cha Du-Ri, Charlie Mulgrew, Efrain Juarez, Joe Ledley, Gary Hooper and Daryl Murphy. Beram Kayal, the Israeli midfielder, was ineligible in midweek, but will be in contention for the Europa League.

    Given that the Celtic manager has intimated he still wants to add a further four new faces to his pool, it could be weeks before Lennon gets a settled side and formation. Utrecht, virtually unchanged from last season, have no such worries.

    “The Utrecht players are used to each other and have a good team spirit,” said Mols. “There have been very few, if any, new signings and they have a settled team. That could help them, because Celtic have made many changes to their side and will not have gelled together.”

    Coached by Ton du Chatinier, Utrecht’s squad is a melting pot of various nationalities, none of whom are household names. The Canadian-born Czech midfielder Jacob Lensky had a three-year spell in the Celtic youth system between, while the wonderfully-titled Ricky van Wolfswinkel – linked with a move to Parkhead last season – recently earned a call-up to the senior Dutch squad and is expected to move on before long.

    Michel Vorm, a goalkeeper and a member of Holland’s World Cup squad, has also been integral to Utrecht’s success, but Mols believes Dries Mertens, a diminutive Belgian playmaker, poses the biggest threat to Celtic. “Martens is only 23 and he is an exceptionally gifted player,” he said. “He is not the tallest, but he is skilful and creative and will cause problems for Celtic.”
    http://www.heraldscotland(...)for-celtic-1.1046571
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:43:18 #189
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84971407
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
    Celtic is en blijft favoriet, maar kansloos zijn we niet.

    In ieder geval een geweldig affiche. Hopelijk halen we daar een aardig resultaat (1-1, 2-1, 1-0 verlies) dan zijn we verzekerd van een volle bak.
    Huh spelen we 3 keer? :P
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_84975342
    quote:
    leuk bericht ouwe...

    ik heb echt zin in de wedstrijd!!!! verliezen of winnen.. het gaat een geweldig feest worden!!!
    voorheen: onnoman - statusquo - ibood - roodfruit - toolbar - bananinaan - roxasect - sensodyne - lammebiek - Ferengi - kassabon - versekoffie - Klaagbaak - gazebo -omega6, en nog vele meer :')
      zondag 8 augustus 2010 @ 19:44:12 #191
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_85018863
    Wie denkt ook dat Van Wolfswinkel topscorer gaat worden dit seizoen?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_85019281
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 19:44 schreef speknek het volgende:
    Wie denkt ook dat Van Wolfswinkel topscorer gaat worden dit seizoen?
    Hij zal er wel meer maken dan afgelopen seizoen, maar ik denk dat Mounir El Hamdaoui topscorer wordt.

    Wanneer Van Wolfswinkel er 16 maakt in de competitie, ben ik aardig tevreden.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 augustus 2010 @ 22:00:13 #193
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85025311
    Jammer van vandaag had het niet verwacht na de 1e helft eigenlijk
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85025739
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
    Jammer van vandaag had het niet verwacht na de 1e helft eigenlijk
    Totaal te wijten aan de kale tactisch onbenul. Zeer slechte wissel.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 augustus 2010 @ 22:09:49 #195
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85025799
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Totaal te wijten aan de kale tactisch onbenul. Zeer slechte wisseln.


    True, maar zonder die wissel hadden we denk ik ook wel verloren
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85025997
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Paul het volgende:

    [..]

    True, maar zonder die wissel hadden we denk ik ook wel verloren
    Ik moet er wel bij zeggen dat je gewoon - vooral Mertens - de 0-2 binnen moet schieten voor rust. Dan is het waarsch. over en uit.

    Dat niet doen icm de wissel in de tweede helft maakt het toch wel een zure en amateuristische nederlaag vanmiddag.

    Volgende week moet er iig van Nac gewonnen worden en dat zie ik ook wel gebeuren.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85038411
    Ik las in de krant dat van Wolfswinkel nekklachten had ofzo? Het toont in ieder geval al aan wat ik al een jaar lang roep; van Wolfswinkel is ontzettend belangrijk voor Utrecht, zelfs al komt hij niet aan de bal...
      maandag 9 augustus 2010 @ 09:45:33 #198
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_85039070
    Merci.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_85039709
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Totaal te wijten aan de kale tactisch onbenul. Zeer slechte wissel.
    50% mee eens. Ik dacht in de eerste helft al dat Ricky geblesseerd was, dus verbaasde mij niet dat hij eraf ging. Ik had echter niet Maguire gebracht maar Loval op dat moment.
      maandag 9 augustus 2010 @ 10:47:06 #200
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_85040279
    Ik wil mee naar Celtic. Waar kan ik boeken?

    kom er niet echt helemaal uit op de sv site en de clubsite utrecht.

    Wie trouwens is ook van plan om naar Celtic te gaan volgende week.
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_85041449
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    Ik wil mee naar Celtic. Waar kan ik boeken?

    kom er niet echt helemaal uit op de sv site en de clubsite utrecht.

    Wie trouwens is ook van plan om naar Celtic te gaan volgende week.
    SV site in de gaten houden, zoals je daar kunt lezen komt er vandaag een prijs etc. online.
    pi_85042040
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    Ik wil mee naar Celtic. Waar kan ik boeken?

    kom er niet echt helemaal uit op de sv site en de clubsite utrecht.

    Wie trouwens is ook van plan om naar Celtic te gaan volgende week.
    ik heb mijn vlucht (ryanair) en hotel al geboekt. Kaarten zijn nog niet te krijgen...

    Je kunt het beste zo snel mogelijk boeken want de prijzen worden verhoogd per minuut ongeveer...

    Betaalde je 10 minuten na de loting van 18 tot 20 aug 140 euro heen en weer is het nu al 240 euro...

    ps. ik zou dus niet wachten op sv want waarschijnlijk ben je dan dus een stuk duurder uit.
    pi_85045200
    Van vi.nl over de stijve nek van Van Wolfswinkel:

    quote:
    'Ricky kon nog maar één kant op kijken en na de rust speelden we de andere kant op', aldus Du Chatinier tegen Eredivisie Live.
    _O-
    pi_85045499
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef zatoichi het volgende:
    Van vi.nl over de stijve nek van Van Wolfswinkel:
    [..]

    _O-
    _O- Ernstig :D
      maandag 9 augustus 2010 @ 17:15:39 #205
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_85056339
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    ik heb mijn vlucht (ryanair) en hotel al geboekt. Kaarten zijn nog niet te krijgen...

    Je kunt het beste zo snel mogelijk boeken want de prijzen worden verhoogd per minuut ongeveer...

    Betaalde je 10 minuten na de loting van 18 tot 20 aug 140 euro heen en weer is het nu al 240 euro...

    ps. ik zou dus niet wachten op sv want waarschijnlijk ben je dan dus een stuk duurder uit.
    Ik wacht maar even op de regeling vanuit Utrecht. Kijk wel of ik daarmee meevlieg.
    O+
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_85060019
    Loval schijnt weg te zijn bij Utreg...
    pi_85060263
    Volgens rtvu naar Vannes. Hoop dat we een bak geld hebben gehad, want er is geen aanvaller meer over nu.. :{
    pi_85066156
    mmmh hij gaat weg voor zijn familie. Dus zal wel geen geld aan vast zitten omdat Utrecht natuurlijk sociaal is met hem... 8)7
    pi_85067515
    We zullen wel geld toe gegeven hebben:')
    pi_85080385
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef Tha_Duck het volgende:
    Loval schijnt weg te zijn bij Utreg...
    Goed nieuws!

    Reis naar Glasgow al geboekt btw, maar eerst zondag van NAC winnen. Forza!
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85083234
    Loval weg is goed nieuws? Dat hij niet uitmuntend was, was duidelijk, maar het was een behoorlijk goede nivaller; en deed het absoluut niet slecht de laatste paar wedstrijden...

    Wie moet er nu op die plek invallen?
    pi_85084168
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Goed nieuws!
    Ik vind het anders beroerd nieuws..

    Wat we nu over hebben in de aanval is erg dun, en met moeite fatsoenlijk te noemen. De basis opstelling is:
    Mertens - Wolfswinkel - Mulenga

    Als er iemand wegvalt, wie gaat er dan staan? Ik zal even de opties opsommen die er zijn:
    Danso - Leuke knul, maar nog niet op niveau. Geen basisspeler
    Oar - Een nummer 10, nog niets van gezien verder. Kan hij op de flanken?
    Vandenbergh - Over deze hoop stront maak ik niet eens woorden vuil, hij mag de kleedkamer soppen

    Zo, en dat waren onze aanvallende wissels. Sorry hoor, maar dit is toch een zwaktebod eerste klas? Ik vind George en Loval beiden niet goed genoeg voor de basis, alhoewel Loval er altijd voor gewerkt heeft, maar je hebt nu echt al je opties laten gaan.
    pi_85084709
    Booy heeft gezegd dat er eerst mensen weg moesten voordat er iemand bij kan komen.
    Ik heb gehoord dat ze druk bezig zijn met Nijland van PSV en die heb ik er persoonlijk toch wel graag bij.

    Overigens heb ik altijd wel genoten van Loval, zeker niet de beste voetballer, maar hij ging er wel altijd voor en dat mag ik wel. Jammer dat ie weggaat, want met van de Bergh en Danso winnen we de oorlog ook niet.

    En als van de Bergh en Dickoh ook nog weggaan kunnen we misschien nog wel een spits halen.........ik zeg Koevermans of Vennegoor _O-

    [ Bericht 29% gewijzigd door wortel1981 op 10-08-2010 09:59:19 ]
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:44:27 #214
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85085887
    Jw van Dop is 50 jaar *O*
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85090476
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 09:53 schreef wortel1981 het volgende:
    .

    En als van de Bergh en Dickoh ook nog weggaan kunnen we misschien nog wel een spits halen.........ik zeg Koevermans of Vennegoor _O-
    Wat ik begreep is dat ALS van den bergh weggaat dat dan pas Nijland in beeld komt...

    Het probleem is alleen dat van den bergh de bogarde van utrecht is, er is geen club alleen die het salaris wilt betalen van van den bergh.... hij verdiend nu zijn centen zonder iets te doen... hij lacht zich kapot
    pi_85094741
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 09:53 schreef wortel1981 het volgende:
    En als van de Bergh en Dickoh ook nog weggaan kunnen we misschien nog wel een spits halen.........ik zeg Koevermans of Vennegoor _O-
    die nijland zal wel weer te hoog gegrepen zijn :O Maar Koevermans is zeker een optie! Wel oude garde, maar af en toe basis en wisselspeler. Laat maar komen!!
    pi_85095640
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Ik vind het anders beroerd nieuws..

    Wat we nu over hebben in de aanval is erg dun, en met moeite fatsoenlijk te noemen. De basis opstelling is:
    Mertens - Wolfswinkel - Mulenga

    Als er iemand wegvalt, wie gaat er dan staan? Ik zal even de opties opsommen die er zijn:
    Danso - Leuke knul, maar nog niet op niveau. Geen basisspeler
    Oar - Een nummer 10, nog niets van gezien verder. Kan hij op de flanken?
    Vandenbergh - Over deze hoop stront maak ik niet eens woorden vuil, hij mag de kleedkamer soppen

    Zo, en dat waren onze aanvallende wissels. Sorry hoor, maar dit is toch een zwaktebod eerste klas? Ik vind George en Loval beiden niet goed genoeg voor de basis, alhoewel Loval er altijd voor gewerkt heeft, maar je hebt nu echt al je opties laten gaan.
    Het gaat erom dat er nu weer ruimte is volgens hen om te investeren. Loval was een harde werker, maar heeft nooit echt iets toegevoegd.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85096441
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef Dubby het volgende:

    [..]

    Het gaat erom dat er nu weer ruimte is volgens hen om te investeren. Loval was een harde werker, maar heeft nooit echt iets toegevoegd.
    Mwoah, dat ben ik niet met je eens. Loval heeft een goede instelling en is een harde werker. Is niet geworden wat we gehoopt hadden (dan was hij overigens allang weggeweest) maar heeft de afgelopen jaren absoluut zijn waarde bewezen in mijn ogen. Hoop voor hem ook dat zijn loopbaan in Frankrijk nog een paar mooie jaren mag kennen.
    pi_85096464
    Doe goal tegen Mallorca (goed dat ging weliswaar nergens om) was echt grote klasse!
    pi_85096597
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Mwoah, dat ben ik niet met je eens. Loval heeft een goede instelling en is een harde werker. Is niet geworden wat we gehoopt hadden (dan was hij overigens allang weggeweest) maar heeft de afgelopen jaren absoluut zijn waarde bewezen in mijn ogen. Hoop voor hem ook dat zijn loopbaan in Frankrijk nog een paar mooie jaren mag kennen.
    Harde werker wel, maar Ik vind hem verder op alle fronten tekort komen wanneer je de subtop nastreeft, maargoed hij is vertrokken en we wensen hem succes in Frankrijk.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85128282
    FC Utrecht wil niet Nijland maar Duplan als vervanger voor Loval

    Niet Stef Nijland, maar Edouard Duplan moet de opvolger worden van Loic Loval bij FC Utrecht. RTV Rijnmond weet dat de Domstedelingen met Sparta Rotterdam in gesprek zijn over een transfersom voor de Fransman. Duplan heeft nog een éénjarig contract bij Sparta, dat het geld hard nodig heeft om het financiële tekort op te vangen.

    De rechtsbuiten stond al langer in de interesse van clubs uit binnen- en buitenland, maar lijkt nu dus te verhuizen naar FC Utrecht. Bij Utrecht is Foeke Booy de technisch directeur en hij kent Duplan nog goed uit zijn periode als trainer van Rotterdamse club. Eerder toonde ook NAC interesse in Duplan.
    Dinsdagavond behoorde Duplan ook niet tot de selectie van Sparta in het oefenduel met TOGB (0-8), maar hij zat wel op de tribune. Utrecht heeft na het vertrek van Loval naar Frankrijk ruimte voor één nieuwe aanvaller en werd eerder in verband gebracht met Nijland, die gehuurd zou moeten worden van PSV. De Domstedelingen gaan echter voor Duplan
      woensdag 11 augustus 2010 @ 09:51:38 #222
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_85129685
    Ik ben weer na geruime tijd terug in NL en heb seizoenskaart van P omgeruild naar losse wedstrijden in K :W

    (verplichtingen :r )


    :W
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_85137586
    En gaat er nog iemand met de SV mee of gaat iedereen op eigen gelegenheid naar Celtic?
    pi_85143057
    eigen gelegenheid. Ik vlieg vanaf weeze naar edingburg. trein naar glasgow en twee dagen later weer terug... alles bijelkaar 200euro... (exclusief kaartje dan)
    pi_85145180
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 08:58 schreef zolderraam het volgende:
    FC Utrecht wil niet Nijland maar Duplan als vervanger voor Loval

    Niet Stef Nijland, maar Edouard Duplan moet de opvolger worden van Loic Loval bij FC Utrecht. RTV Rijnmond weet dat de Domstedelingen met Sparta Rotterdam in gesprek zijn over een transfersom voor de Fransman. Duplan heeft nog een éénjarig contract bij Sparta, dat het geld hard nodig heeft om het financiële tekort op te vangen.

    De rechtsbuiten stond al langer in de interesse van clubs uit binnen- en buitenland, maar lijkt nu dus te verhuizen naar FC Utrecht. Bij Utrecht is Foeke Booy de technisch directeur en hij kent Duplan nog goed uit zijn periode als trainer van Rotterdamse club. Eerder toonde ook NAC interesse in Duplan.
    Dinsdagavond behoorde Duplan ook niet tot de selectie van Sparta in het oefenduel met TOGB (0-8), maar hij zat wel op de tribune. Utrecht heeft na het vertrek van Loval naar Frankrijk ruimte voor één nieuwe aanvaller en werd eerder in verband gebracht met Nijland, die gehuurd zou moeten worden van PSV. De Domstedelingen gaan echter voor Duplan
    Sorry, maar is die Duplan nou echt een versterking???
    pi_85145247
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Sorry, maar is die Duplan nou echt een versterking???
    Lijkt me eigenlijk van het niveau Loval.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85145580
    Is wel een aardige speler voor de breedte en kan nog wel eens wat forceren of bijzonders doen met een bal, terwijl het rendement van Loval 0,0 was. Hij zal iig meer brengen dan Loval zou hebben gedaan komend seizoen.

    Hij is ook geen dure speler en Foeke kent hem natuurlijk nog uit zijn Sparta-tijd.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85147367
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef Dubby het volgende:
    Is wel een aardige speler voor de breedte en kan nog wel eens wat forceren of bijzonders doen met een bal, terwijl het rendement van Loval 0,0 was. Hij zal iig meer brengen dan Loval zou hebben gedaan komend seizoen.

    Hij is ook geen dure speler en Foeke kent hem natuurlijk nog uit zijn Sparta-tijd.


    Het rendement van Duplan is ook 0,0 heb ik het idee, scoort amper iig.

    Hoop dat het niet bij Duplan blijft eerlijk gezegd, maar die Vandenbergh zal wel eerst moeten vertrekken voor er een echte spits kan worden gehaald, met alleen Ricky en Jacob red je het niet.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85147496
    Mwah ik wil het wel zien hoor van Duplan; ik weet niet hoe duur hij is, maar als hij iets beter, en goedkoper als Loval, dan doe je het niet slecht...
    pi_85147911
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef zatoichi het volgende:
    Mwah ik wil het wel zien hoor van Duplan; ik weet niet hoe duur hij is, maar als hij iets beter, en goedkoper als Loval, dan doe je het niet slecht...
    Duur is hij iig niet als dit waar is (itwm.nl):

    quote:
    Duplan is voor 2 of 3 ton op te halen want hij heeft een 4-jarig contract getekend toendertijd en sindsdien zijn contract niet verlengd. Hij is 27 dus valt hij onder Webster-regeling, en dat houdt in dat een geinteresseerde club hem voor de restwaarde van zijn contract mag overnemen, dus zijn salaris wat hij nu verdient.

    Daarnaast gaat Sparta Duplan natuurlijk enorm missen. Hij houdt altijd 2 verdedigers bezig en als hij zo bij een betere club komt te spelen wordt hij alleen maar beter en worden zijn voorzetten wel afgemaakt en zal hij ook gerust meer gaan scoren. Zeer zonde voor Sparta maar leuk voor Duplan, en terecht, hele goede speler.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85174130
    Maandag begint de voorverkoop voor Ons cluppie tegen Celtic voor de niet seizoenskaarthouders!! Niet allemaal tegelijk bestellen ;) Heb er zin in!!
    pi_85174761
    Mijjn plek wordt vandaag voor me teruggekocht, en dan maandag maar eens resterende kaarten halen; hoeveel extra kun je er eigenlijk kopen per kaart?
    pi_85174868
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2010 09:02 schreef zatoichi het volgende:
    Mijjn plek wordt vandaag voor me teruggekocht, en dan maandag maar eens resterende kaarten halen; hoeveel extra kun je er eigenlijk kopen per kaart?
    Je kunt geen extra kaarten kopen per seizoens of club kaart. Dus 1 per kaart alleen.
    pi_85226036
    quote:
    Edouard Duplan stapt over naar FC Utrecht

    De Franse aanvaller Edouard Duplan stapt per direct over van Sparta naar FC Utrecht. Hij is met de club een contract voor drie jaar overeengekomen. De 27-jarige speler is vanmorgen medisch gekeurd en is eventueel zondag in de wedstrijd tegen NAC Breda inzetbaar.

    FC Utrecht kwam donderdagavond met de speler tot een akkoord en afgelopen nacht kwamen ook de clubs tot overeenstemming. Duplan, die tijdens het seizoen 2007/2008 overkwam van RBC Roosendaal naar Sparta, had bij de Rotterdammers nog een contract tot 2011. Hij kwam in zowel het seizoen 2008/2009 als 2009/2010 tot 31 optredens in de hoofdmacht van Sparta.

    Technisch directeur Foeke Booy toonde zich vanmorgen zeer tevreden met het aantrekken van Edouard Duplan. “Hij is een creatieve en snelle aanvaller, die op meerdere posities inzetbaar is. Edouard is ambitieus en wil zich graag op een hoger niveau manifesteren, dus ook in dat opzicht past hij goed bij FC Utrecht”, aldus Booy. “We zijn blij dat we zo snel na het vertrek van Loïc Loval in goed overleg met de technische staf hebben kunnen anticiperen.” Booy ziet de Fransman als een versterking voor FC Utrecht. “We spelen veel wedstrijden, in de competitie, de beker en ook Europees, dus dan heb je een brede en hoogwaardige selectie nodig.”
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85227911
    Ik vond het de moeite van het posten niet waard :@
    pi_85229762
    Prima als vervanger van Loval. Hij is goedkoper en beter dan Loval.
    The time you enjoy wasting is not wasted time.
    pi_85241689
    Klinkt ook niet als een kort-termijn plan; maar eentje waar over is nagedacht. Ik ben benieuwd!
    pi_85314658
    En een mooie winst! Ik ben aangenaam verrast door Duplan! Werkte hard en deed zijn best, leuk om te zien!

    De verdediging was weer lekker aan het kloten, met als hoogtepunt de 1-1. Jammer, ik ben ze zekerder gewend. Voor de rest was nac ontiegelijk slecht, met name leonardo en luijcks. Wat een drama. Ik denk 2 kansen, waarvan 1 dankzij Tim.
      zondag 15 augustus 2010 @ 17:33:33 #239
    314356 Loempiaatje
    Fuck de Currywurst!
    pi_85314765
    Driesje Mertens speelde erg sterk en goed dat Ricky er twee inprikte.

    Duplan is beter dan Loval en zal dit seizoen nog wel aardig wat kunnen toevoegen.
    pi_85318394
    Zo die schaamhaar floot nog slechter dan ik al dacht. We mogen blij zijn dat iedereen nog leeft. 2 zeer terechte rode kaarten.

    En Lensky en Mertens, wat een goede voetballers! En Silberbauer ook super.
    pi_85326694
    Nu maar hopen dat Driesje blijft en niet weggekocht wordt door Psv of Twente, anders wordt het toch wel lastig dit seizoen.
    Hij creert toch wel een hoop en heeft een hoop dreiging.
    pi_85338441
    Alleen die fijne SCHIJTsrechters in Nederland moeten eens leren fluiten, het is een wonder dat spelers als Mertens en Affelay nog kunnen lopen met lompe boeren als Janse. Of je moet weer een JP hebben die zo iemand een goed tikje op de knie teruggeeft zodat ie lekker een paar maandjes in Zeist zit.

    En Mertens weg, prima, maar dan zal het voor 10+ miljoen zijn hoop ik!
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 16 augustus 2010 @ 09:54:03 #243
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85339102
    Nee Mertens mag niet weg ;(
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85339133
    Utrecht kennende zal ie wel niet voor 10+ miljoen weggaan, zou me niks verbazen als hij een gelimiteerde transfersom heeft ondanks dat Booy zegt van niet.

    En inderdaad waar was die schijtsrechter mee bezig zeg! Die Janse en ook Luijckx maakten echt achter elkaar vieze overtredingen. Alleen die van Janse in de 1e helft op Mertens was al rood.

    Weet iemand trouwens de prijzen voor Celtic thuis? Ik kan het op de FC site niet vinden.
    pi_85339217
    De prijzen voor Celtic thuis zijn standaard eredivisie wedstrijdprijzen...

    Vakken Normale prijs
    H J L M N W X Y Z ¤ 21,00
    O T ¤ 22,00
    P S ¤ 25,00
    A G Q R ¤ 30,00
    B F ¤ 31,00
    C D E ¤ 34,00
    Ik heb mijn tickets binnen voor vak P rij 15! Jippie! zin in! Hoop op een uitverkocht Galgenwaard en veel Schotten in de stad. Op naar een mooi sfeertje!
    pi_85339237
    standaard eredivisie? Volgens mij is de bunnikside al 21 euro, en de zuid tribune 30...
    pi_85340636
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 10:01 schreef zatoichi het volgende:
    standaard eredivisie? Volgens mij is de bunnikside al 21 euro, en de zuid tribune 30...
    Dit zijn inderdaad de standaard eredivisie prijzen, kaarten zijn dit seizoen duurder geworden.
    pi_85340777
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef DiMacho het volgende:
    De prijzen voor Celtic thuis zijn standaard eredivisie wedstrijdprijzen...

    Vakken Normale prijs
    H J L M N W X Y Z ¤ 21,00
    O T ¤ 22,00
    P S ¤ 25,00
    A G Q R ¤ 30,00
    B F ¤ 31,00
    C D E ¤ 34,00
    Ik heb mijn tickets binnen voor vak P rij 15! Jippie! zin in! Hoop op een uitverkocht Galgenwaard en veel Schotten in de stad. Op naar een mooi sfeertje!
    Ik zit achter je, ik zal je in je nek spugen ;)

    Tot gisteren kreeg je overigens 10% korting :)
    pi_85340787
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 09:55 schreef wortel1981 het volgende:
    Utrecht kennende zal ie wel niet voor 10+ miljoen weggaan, zou me niks verbazen als hij een gelimiteerde transfersom heeft ondanks dat Booy zegt van niet.
    Hij is ook gewoon geen 10 waard, je mag blij zijn als je 5 krijgt.

    Maar liever zie ik m dit seizoen nog in Utrecht.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85342640
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Ik zit achter je, ik zal je in je nek spugen ;)

    Tot gisteren kreeg je overigens 10% korting :)
    Ik heb geen seizoenskaart meer... Dus koop los in Vak P. Wil die verplichting niet meer hebben, elke twee weken.
    Ben al lang blij dat ik niet rij 42 zit... schreeuwlelijkers _O-
    pi_85342917
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef DiMacho het volgende:

    [..]

    Ik heb geen seizoenskaart meer... Dus koop los in Vak P. Wil die verplichting niet meer hebben, elke twee weken.
    Ben al lang blij dat ik niet rij 42 zit... schreeuwlelijkers _O-
    P 24 FTW!!! *O*

    (welk stoelnummer heb je gekocht?)
    pi_85343374
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    P 24 FTW!!! *O*

    (welk stoelnummer heb je gekocht?)
    en dan eieren op mijn hoofd krijgen haha! Volgens mij hebben we 10 en 11!
    pi_85345254
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef DiMacho het volgende:

    [..]

    en dan eieren op mijn hoofd krijgen haha! Volgens mij hebben we 10 en 11!
    Ah, ik zit op 8 dus dan moet het lukken om je te raken >:)
    pi_85346938
    chips, ik kon vandaag geen clubkaart meer bijhalen en dus ook geen extra kaarten.. heb nu 1 kaart.

    heeft iemand toevallig club-kaarten te leen???? mijn dank zal groot zijn
    pi_85347153
    Zeg even iets anders; gaat Vitesse onze ambitie nu in de weg zitten, of zal dat een grote flop worden?
    pi_85347493
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef zatoichi het volgende:
    Zeg even iets anders; gaat Vitesse onze ambitie nu in de weg zitten, of zal dat een grote flop worden?
    Ik weet het niet. Aan de ene kant is het goed voor Vitesse, en het voetbal daar. Alleen.. Je koopt niet in een jaar een kampioenselftal bij elkaar. Dat is ook al bewezen, geld is niet alles.

    Ik denk dat het ons niet dwars zal zitten in de plannen. Van Seumeren heeft al veel langer een band met FC Utrecht en heeft er een gevoel bij. De 16 miljoen die we kregen zijn ook niet blindelings in een put gelazerd maar wordt met zorg beheerd en uitgegeven waar nodig. Hetzelfde gold voor AZ jaren lang met Scheringa, en je ziet waar die gekomen (en helaas voor hen heengegaan) zijn.

    Mijn verwachting is dat Vitesse met een jaar of 2 mee gaat draaien in de lage regionen van de subtop (plaats 6 tot en met 12) en daar structureel gaat blijven. Niet het wisselvallige wat nu al jaren zo is. Maar de top 5 zie ik ze niet snel ingroeien op het moment. Daarvoor is er te weinig potentie in de spelersgroep. En dat los je niet op met 2 aankopen van 20 miljoen.
    pi_85348113
    Ik zou niet blij zijn als onze club overgenomen was door 1 of andere Georgiër die niets met de club heeft...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85348700
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Nee, moet via CC of SCC. Maar als het nodig is, ik heb SCC's genoeg voorhanden :)
    zijn ze te leen?
    pi_85348840
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef Blupp het volgende:

    [..]

    zijn ze te leen?
    Je kan de streepjescode van een CC van me krijgen zodat je online kan bestellen. Ik weet alleen niet wat het afleveradres dan wordt..
    pi_85349044
    ga je ff pm-en, dank mvg
    pi_85349155
    quote:
    Ik zou niet blij zijn als onze club overgenomen was door 1 of andere Georgiër die niets met de club heeft...
    Mijn idee ook inderdaad, zou ik ook niet blij van worden.
    Ik las net wel op de telegraaf dat Vitesse binnen 3 jaar kampioen wil worden, dus denk dat ze wel een elftal bij elkaar gaan kopen.
      maandag 16 augustus 2010 @ 14:40:52 #262
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_85349297
    Dan maar hopen dat ze Kevin vd Berg kopen :)
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_85350210
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Je kan de streepjescode van een CC van me krijgen zodat je online kan bestellen. Ik weet alleen niet wat het afleveradres dan wordt..
    Het afleveradres ben jij ;) En je bent ook verantwoordelijk als er iets gebeurd ~O>
    pi_85354761
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef DiMacho het volgende:

    [..]

    Het afleveradres ben jij ;) En je bent ook verantwoordelijk als er iets gebeurd ~O>
    :-) klopt, maar ik wil mijn Nissan shirt heel houden, dus zal weinig gebeuren :-) mvg
    pi_85382337
    quote:
    Utrecht wil Mertens behouden met verbeterd contract

    17/08/2010 08:48

    FC Utrecht hoopt dat middenvelder Dries Mertens de lokroep van geïnteresseerde clubs als FC Twente kan weerstaan. Om de Belg over te halen niet te verkassen uit de Domstad stelt zijn werkgever alles in staat hem een opgewaardeerde verbintenis voor te schotelen.

    Mertens maakte in de eerste weken van het seizoen indruk met zijn goede spel. De Telegraaf weet dat de Belgische middenvelder en FC Utrecht in gesprek zijn over een nieuw contract.

    Dit weekend viel Mertens opnieuw op. Met een assist en een doelpunt dirigeerde hij FC Utrecht langs NAC (3-1 winst). In dat duel liep hij wel een lichte blessure op. 'Maar tegen Celtic is het geen probleem', vertelt trainer Ton Du Chatinier.' Donderdag kruist Utrecht de degens met de Schotse opponent in het eerste duel uit de play-offs om Europa League-voetbal.
    Dat zou echt heel belangrijk zijn voor Utrecht, en wellicht ook niet al te slecht voor Mertens zelf.. Ze moeten wel opschieten want anders kom Vitesse voor Mertens....
    pi_85382686
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Dat zou echt heel belangrijk zijn voor Utrecht, en wellicht ook niet al te slecht voor Mertens zelf.. Ze moeten wel opschieten want anders kom Vitesse voor Mertens....
    Vitesse gaat alleen maar Kroaten, Serviërs en Georgiërs halen, aldus die Jordania op de persconferentie…

    Hopelijk tekent ie bij, maar ik denk dat we te laat zijn.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85382968
    Een jaartje erbij voor een hoger salaris; dat is lucratiever voor hem; hij kan zich wat beter in de kijker spelen voor buitenlandse clubs dan dat hij tot nu toe gedaan heeft, en Utrecht kan nog wat langer van hem genieten... Maar ja dat is mijn hoopvolle beredenering...
    pi_85382980
    Wat een kutteam wordt Vitesse trouwens dan om tegen te spelen, alleen maar van die shopperts...
    pi_85383229
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]
    Hopelijk tekent ie bij, maar ik denk dat we te laat zijn.
    Nee hoor, juist niet.

    Op dit moment heeft hij een contract tot en met 2012 met in zijn contract een eenzijdige optie om het met 2 jaar te verlengen. In theorie ligt hij dus tot 2014 vast bij ons voor dit bedrag. Utrecht kan hem altijd aan zijn contract houden, en daar wordt hij dus niet beter van.

    Er zal Dries dus ook alles aan gelegen zijn om het goed voor elkaar te hebben. Vergeet ook niet dat hij zo een blessure op kan lopen, en dan ben je opeens niet meer zoveel waard (zie Schut). Ook is de tijd voorbij dat je ergens miljoenen kreeg als talent.
    pi_85387030
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Nee hoor, juist niet.
    Laten we hopen dat je gelijk hebt. Zonder Mertens is Utrecht toch echt wel een heel stuk minder. En je koopt nu ook geen goede vervanger meer voor hem in 2 weken. Het is nog 2 weken afwachten op dit moment. De laatste dagen kan ook nog een hoop gebeuren. Stel dat Utrecht uitgeschakeld wordt in Europa tegen Celtic dan is hij ineens voor elke ploeg weer inzetbaar en dat maakt hem nog aantrekkelijker.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:04:46 #271
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85392387
    Is Celtic Utrecht nou nergens te zien op tv?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85392455
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Paul het volgende:
    Is Celtic Utrecht nou nergens te zien op tv?
    Nee.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:08:27 #273
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85392559
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Nee.
    Echt jammer ;( !
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85392754
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Echt jammer ;( !
    slaat natuurlijk nergens op dat ze celtic - utrecht niet uitzenden maar wel AZ tegen 1 of ander nietszeggende club uit kazachstan...
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:14:54 #275
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_85392849
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef zolderraam het volgende:

    [..]

    slaat natuurlijk nergens op dat ze celtic - utrecht niet uitzenden maar wel AZ tegen 1 of ander nietszeggende club uit kazachstan...
    Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_85392899
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
    Het schijnt dat de wedstrijd wel wordt uitgezonden op Channel 67 ofzo (stond op het celtic forum), dus misschien is er wel een stream donderdag.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:17:50 #277
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_85392955
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
    Stadion kunnen 60.000 man in, lijkt me stug dat de wedstrijd niet wordt uitgezonden ergens.
    Vast wel ergens een stream oid toch?
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_85393972
    quote:
    Liverpool prepare bid for £8m Dutch international

    Roy Hodgson is set to make a bid for Dutch international striker Ricky van Wolfswinkel as he looks to beef up his Anfield attacking options.

    The 21 year old Utrecht goalscorer is highly thought of in Holland and has been linked with moves to both Ajax and PSV over the summer and the Liverpool boss is looking to snap up the youngster before the transfer window closes.

    Van Wolfswinkel is not as yet a household name but has risen through the Dutch ranks and won his first international cap last week and has started the season well with three goals in his first two matches. The powerfully built forward would be one for the future and is a player Hodgson has sent scouts to observe in recent weeks.

    Hodgson will hope that he will be given sufficient funds to bring in new additions before the transfer window closes and the former Vitesse man is valued at around £8m.
    http://www.liverpoolfc.tv(...)-dutch-international

    Hij kan dat niveau (nog) niet aan en het zou zonde zijn wanneer hij nu al weer vertrekt.
    pi_85394011
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef BII het volgende:

    [..]

    Hij kan dat niveau (nog) niet aan en het zou zonde zijn wanneer hij nu al weer vertrekt.
    Komt van 1 of andere onzinsite, lijkt me sowieso heel erg sterk dat een club als Liverpool interesse in Ricky heeft.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85394086
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Komt van 1 of andere onzinsite, lijkt me sowieso heel erg sterk dat een club als Liverpool interesse in Ricky heeft.
    Ik weet niet of liverpoolfc.tv echt een onzin site is. Bovendien zijn die Engelsen ook zo oppurtunistisch als de pest. (net international geworden, 3 goals in 2 wedstrijden).
    pi_85394431
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef BII het volgende:

    [..]

    Ik weet niet of liverpoolfc.tv echt een onzin site is. Bovendien zijn die Engelsen ook zo oppurtunistisch als de pest. (net international geworden, 3 goals in 2 wedstrijden).
    Ah, ik had het vanochtend op een andere site gelezen :

    http://www.caughtoffside.(...)oungster-wolfswinkel

    liverpoolfc.tv is de officiële site, maar het staat gewoon bij gossip, denk dat er weinig van waar is.

    Voor 8 miljoen pond zou ik m zelf nog weg brengen trouwens.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85394487
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
    Hoe kunnen er nou geen camera's zijn? Zelfs bij de Jupiler League zijn camera's.
    Slaat inderdaad echt nergens op dat Utrecht niet uitgezonden wordt. Ook op eredivisielive wordt het niet uitgezonden. Als iemand een stream weet dan hoor ik het graag, Wil het wel graag zien.
    pi_85394684
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Ah, ik had het vanochtend op een andere site gelezen :

    http://www.caughtoffside.(...)oungster-wolfswinkel

    liverpoolfc.tv is de officiële site, maar het staat gewoon bij gossip, denk dat er weinig van waar is.

    Voor 8 miljoen pond zou ik m zelf nog weg brengen trouwens.
    Het lijkt mij ook wel sterk, maar vd andere kant geven die Engelsen - voor Nederlandse begrippen - de meest waanzinnige bedragen uit.

    Ik denk dat zowel Mertens als Van Wolfswinkel nog een jaar moeten blijven en er een mooi seizoen van maken en dan hebben ze de clubs voor het uitkiezen. Beide zijn ook nog veel te licht voor de PL en ik denk niet dat Frans Mertens naar Twente laat gaan.
    pi_85395470
    8 miljoen pond, dat is bijna 10 miljoen euro... 8)7

    Kom maar op!
    pi_85395981
    Als er toch wat geld beschikbaar zou komen, zou ik graag zien dat ze Lasse Schøne van Nec halen. Vorig jaar lang gebleseerd geweest, maar ik weet vrijwel zeker dat hij over 1 a 2 jaar 1 vd betere middenvelders is bij een club als Twente, FCU en iig tientallen interlands voor Denemarken zal spelen.
    pi_85396971
    Heb ik ook altijd wel een leuke speler gevonden, maar te wisselvallig. Dan kun je beter Nijland halen, die is nog jong en gaat ook een grote worden denk ik.
    Of als Mertens weggaat halen we Afellay, dan heeft die jongen ook eindelijk zijn droomtransfer _O-
    pi_85397258
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef wortel1981 het volgende:
    Heb ik ook altijd wel een leuke speler gevonden, maar te wisselvallig. Dan kun je beter Nijland halen, die is nog jong en gaat ook een grote worden denk ik.
    Of als Mertens weggaat halen we Afellay, dan heeft die jongen ook eindelijk zijn droomtransfer _O-
    Ik weet niet of hij te wisselvallig is. Bij De Graafschap speelde hij altijd aardig en bij Nec is hij ook Europees vaker beslissend geweest. Ik denk dat hij zich juist in een goed voetballende ploeg snel zal ontwikkelen. Nijland vind ik ook een goede optie, maar zal denk ik een stuk duurder zijn en heeft denk ik ook een mindere mentaliteit.
    pi_85399305
    quote:
    Kevin Vandenbergh ziet er geen brood in nog langer bij FC Utrecht te blijven. De Belgische aanvaller van de Domstedelingen wil eigenlijk maar wat graag terugkeren naar de Belgische Jupiler League, maar stuit op een probleem. “Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Wesley Sonck. Ze zeggen ook dat hij te duur is", meent de aanvaller.

    De 27-jarige Vandenbergh staat inmiddels alweer drie jaar onder contract bij Utrecht. Tot op heden heeft de spits echter nooit de trainers weten te overtuigen van zijn kwaliteiten. Zodoende lijkt een vertrekt bij de club een logisch vervolg. “Als er een club interesse toont, mag ik vertrekken. Utrecht zal me niets in de wegleggen.” Tot dusverre lijkt alleen een transfer naar Cyprus mogelijk te zijn geweest voor de Belg.

    “Ik geef de voorkeur aan een terugkeer naar België. Ik wil een nieuwe start nemen en ben bereid alles te geven voor een Belgische club. De motivatie is er, maar er is nog geen concreet bod”, aldus Vandenbergh. “Maar ik heb een beetje hetzelfde probleem als Wesley Sonck. Ze zeggen ook dat hij te duur is, maar hij kreeg nog geen enkel aanbod. Het belangrijkste voor mij is dat ik een club vind, die me vertrouwen geeft en waar ik speelkansen krijg.”
    Daar komen we dus nooit meer vanaf.
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:51:56 #289
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_85399533
    Dat is toch de best verdienende speler van Utrecht? Die doet gewoon rustig een Bogarde. Zo'n contract krijgt hij nooit weer.
    Look behind you! It's your ass!
    pi_85400081
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Daar komen we dus nooit meer vanaf.
    Wat een apenlul die KvdB. Dat heeft ie gewoon zelf in de hand, met zijn josti salariseisen. Utreg wil denk ik zelfs nog wel geld meegeven als hij ophoepelt.

    Beste optie: op de tribune laten zitten en 2 wedstrijden voor het eind van het seizoen een oefenpotje doen tegen Bouaouzan. Dan weten we zeker dat hij nooit meer een cent verdiend.
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:05:05 #291
    302138 HuffTheTalbot
    Checking the Basement for Bugs
    pi_85400263
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Wat een apenlul die KvdB. Dat heeft ie gewoon zelf in de hand, met zijn josti salariseisen. Utreg wil denk ik zelfs nog wel geld meegeven als hij ophoepelt.

    Beste optie: op de tribune laten zitten en 2 wedstrijden voor het eind van het seizoen een oefenpotje doen tegen Bouaouzan. Dan weten we zeker dat hij nooit meer een cent verdiend.
    Anders ga je er zelf even op af met een honkbalknuppel.

    [insert Johan Derksen verhaal / contract / club / speler / volle verstand / respecteren ]
    Look behind you! It's your ass!
    pi_85403179
    Als ik de kans had... Ik zou hem graag eens spreken...
    pi_85427486
    quote:
    Kevin Strootman wil vertrekken bij Sparta Rotterdam. De 20-jarige middenvelder degradeerde afgelopen seizoen met de Kasteelclub naar de Jupiler League en wil graag zijn loopbaan nieuw leven inblazen bij FC Utrecht.

    FC Utrecht ziet Strootman als een versterking én de beoogde vervanger van Dries Mertens, die mogelijk nog deze zomer vertrekt. Vooralsnog kunnen Utrecht en Sparta echter geen overeenstemming bereiken over een overgang van Strootman.

    De twintigjarige middenvelder van Sparta brak door onder Foeke Booy, die inmiddels technisch directeur is in stadion Galgenwaard. Strootman leek naar FC Twente te vertrekken, maar trainer Michel Preud’homme blokkeerde de transfer.

    Utrecht-trainer Ton du Chatinier ziet Strootman wél graag komen. De speler zelf ziet de club ook wel zitten. Hij heeft daarom een aanbod afgewimpeld van de hyperambitieuze Duitse Tweede Bundesliga-club FC Augsburg, waar de Nederlander Jos Luhukay trainer is.

    'Sparta zou deze zomer meewerken aan een transfer', stelt een enigszins teleurgestelde Strootman woensdag in het AD. 'Ik ga liever nog niet naar het buitenland. Misschien als het de allerlaatste optie zou zijn, maar ik wil slagen in de Eredivisie. Op het veld ben ik er niet mee bezig, maar daarbuiten wel, dag zeg ik heel eerlijk.'
    Die zou ik er ook wel graag bij hebben, maar niet als vervanger van Mertens, maar gewoon als extra aanvulling op het middenveld. Is een heel ander type speler dan Mertens.
    pi_85427518
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef wortel1981 het volgende:

    [..]

    Die zou ik er ook wel graag bij hebben, maar niet als vervanger van Mertens, maar gewoon als extra aanvulling op het middenveld. Is een heel ander type speler dan Mertens.
    Asare gaat dan op de plek van Mertens spelen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85427703
    Strootman speelde 2 jaar geleden erg sterk, vind hem het laatste jaar maar erg matig hoor.
    We hebben toch nog die Australiërs voor op het middenveld?

    Laten we hopen dat Mertens nog blijft, dan kunnen ze bij de FC dit seizoen opzoek naar een vervanger.
    pi_85430068
    Hoeveel supporters van Utrecht gaan er morgen naar Schotland?
    History became legend, legend became myth.
    pi_85430130
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 12:03 schreef valek het volgende:
    Hoeveel supporters van Utrecht gaan er morgen naar Schotland?
    Volgens mij +/- 1500.. Ik had wat meer verwacht, maar wordt zeker gezellig.. Ik ben er iig bij. Forza.
    pi_85431045
    http://www.svfcu.nl/index(...)iet-mee-op-vliegtuig

    quote:
    Beste Supporters,



    Ons is net ter ore gekomen dat Nana Asare niet mee zal spelen tegen Celtic donderdagavond. Asare heeft geen visum en mag daarom niet mee naar Celtic, hij zal dan ook huiswaarts moeten keren!

    Het is op het moment van schrijven nog niet duidelijk wie voor deze fout verantwoordelijk is!

    Wordt vervolgd!
    Echt ongelooflijk als dit waar is, wat een amateurs hebben we toch in het bestuur.... :')
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_85431404
    Kaartjes voor FUC - Celtic zijn in de pocket! Erg veel zin in en ben reuze benieuw. Weer eens wat anders dan elke week JL ;)!

    Voor alle FCU supporters: Succes morgen in Schotland!!
    Hier had uw advertentie kunnen staan!
    pi_85431429
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef BII het volgende:

    [..]

    Volgens mij +/- 1500.. Ik had wat meer verwacht, maar wordt zeker gezellig.. Ik ben er iig bij. Forza.
    Ben PSV supporter. Maar het is jullie van harte gegund en ik denk ook zeker dat jullie een kans maken daar.
    History became legend, legend became myth.
    pi_85431521
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef Hamsik het volgende:
    Kaartjes voor FUC - Celtic zijn in de pocket! Erg veel zin in en ben reuze benieuw. Weer eens wat anders dan elke week JL ;)!

    Voor alle FCU supporters: Succes morgen in Schotland!!
    Tnx en in welk vak zit je? (Ik zoals altijd vak M - Bunnikside).. Zal een kolkende Galgenwaard worden.. Alles OF niets. Zin in!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')