abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 23:32:15 #1
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61920222

Welkom in het Centrale FC Utrecht topic!

Michael Silberbauer, de nieuwe topper?

Barry Maguire, toptalent?

Onze 3 trainers:

Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
    Overzicht van het stadion:

Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht

[ Bericht 50% gewijzigd door thaduck op 25-09-2008 23:38:33 ]
  • tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      donderdag 25 september 2008 @ 23:35:36 #2
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_61920351
    Inderdaad weer geen beker ..... volgend seizoen staat PSV dan waarschijnlijk in de eerste ronde op ons te wachten...
      donderdag 25 september 2008 @ 23:40:47 #3
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_61920537
    Ik kan alleen maar concluderen dat we weer vreselijk genaaid zijn.. Die wegeteef is een inconsequente en oost-Indisch blinde, maar bovenal sneue, scheidsrechter.

Huilebalk en swalbejosti suaraz had al gelijk met rood van het veld gemoeten voor natrappen. De constante swalbes had met geel beloond moeten worden. En het eeuwige gemekker had ook een gele kaart op moeten leveren. Maar wat gebeurd er, Utreg spelers krijgen geel en alles tegen. Volledig onterecht.

Moet natuurlijk wel eerlijkheidshalve toegeven dat 020 gewoon beter was, hoewel Utreg de beste wedstrijd speelde tot nu toe. Eigenlijk hebben we 2 kansen gehad en voor de rest in de verdediging gehangen. Maar ik ben van mening dat een goede scheidsrechter een hoop gescheeld had. Ik wil me er niet achter verschuilen, als je wil winnen moet je meer keer scoren dan je tegenstander tenslotte, maar invloed heeft het simpelweg wel gehad.

En natuurlijk moet vermeld worden dat Vorm een geweldige keeper is. Dat heeft hij een aantal keer bewezen weer vandaag. Als hij fit blijft wordt het heel lastig om hem te houden in de winterstop zoals het er nu uitziet.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      donderdag 25 september 2008 @ 23:57:04 #4
    26251 Eilanden
    pi_61920987
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef thaduck het volgende:
    Ik kan alleen maar concluderen dat we weer vreselijk genaaid zijn.. Die wegeteef is een inconsequente en oost-Indisch blinde, maar bovenal sneue, scheidsrechter.

Huilebalk en swalbejosti suaraz had al gelijk met rood van het veld gemoeten voor natrappen. De constante swalbes had met geel beloond moeten worden. En het eeuwige gemekker had ook een gele kaart op moeten leveren. Maar wat gebeurd er, Utreg spelers krijgen geel en alles tegen. Volledig onterecht.

Moet natuurlijk wel eerlijkheidshalve toegeven dat 020 gewoon beter was, hoewel Utreg de beste wedstrijd speelde tot nu toe. Eigenlijk hebben we 2 kansen gehad en voor de rest in de verdediging gehangen. Maar ik ben van mening dat een goede scheidsrechter een hoop gescheeld had. Ik wil me er niet achter verschuilen, als je wil winnen moet je meer keer scoren dan je tegenstander tenslotte, maar invloed heeft het simpelweg wel gehad.

En natuurlijk moet vermeld worden dat Vorm een geweldige keeper is. Dat heeft hij een aantal keer bewezen weer vandaag. Als hij fit blijft wordt het heel lastig om hem te houden in de winterstop zoals het er nu uitziet.
    Beetje die Utregbril afzetten duckie. Die Suarez is inderdaad een lul en had eraf gemoeten, maar Cornelisse had ook, objectief gezien, nooit het einde mogen halen.

Ik denk dat de FC beter voor de dag was gekomen als Van Dijk op het middenveld had gestaan. Doordat we nu op het middenveld en voorin de bal niet vasthielden, kwamen we gewoon niet onder de druk uit.
    pi_61921127
    quote:

pi_61921233
    quote:

Sorry kon het niet laten.
      vrijdag 26 september 2008 @ 00:13:19 #7
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_61921315
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 23:57 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Beetje die Utregbril afzetten duckie. Die Suarez is inderdaad een lul en had eraf gemoeten, maar Cornelisse had ook, objectief gezien, nooit het einde mogen halen.
    In mijn ogen was het sowieso te soft. Hadden wat mij betreft meer Utreggers afgemogen met rood. We lieten over ons heen lopen. Maar denk dat Cornelisse niet bepalend is geweest, en dat was het laten doorspelen van suarez wel.
    quote:
    Ik denk dat de FC beter voor de dag was gekomen als Van Dijk op het middenveld had gestaan. Doordat we nu op het middenveld en voorin de bal niet vasthielden, kwamen we gewoon niet onder de druk uit.
    Onbegrijpelijk dat van Dijk centraal achterin stond. Wormgoor kan daar toch prima uit de voeten? En anders had je ook nog Nesu naar centraal kunnen schuiven en dan Shewie linksback. Dat waren betere opties dan van Dijk van het middenveld halen volgens mij.
    En in de loop van de wedstrijd had je dan Silberbauer kunnen wisselen voor Macguire (als die op de bank had gezeten tenminste). Denk dat je dan veel meer gewicht op het middenveld had gehad.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_61921852
    quote:

Ik kan alleen concluderen dat utrecht zowat weggespeelt is door ajax en eigenlijk met 5-0 of zelfs meer had moeten verliezen.
    pi_61922159
    Ik kom eigenlijk zelden in topics van andere clubs, maar de post van die eend is te mooi om te negeren. Heerlijke post .

Oh enne: Suárez, whoho
    pi_61922215
    En wat vinden jullie van de Denen tot nu toe ?
    pi_61922792
    tvp
    pi_61924017
    Suarez had er gewoon af gemoeten ja.

Maar je moet ook eerlijk zijn, Utrecht had ook met 5-0 kunnen verliezen, het is dat Vorm in vorm is.

En de Denen ? Nog niet overtuigend, maar die komen er wel.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 26 september 2008 @ 12:22:35 #13
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_61928605
    Ik vond ze echt heel slecht aan de bal, niemand leek een bal vast te kunnen houden voor langer dan 3 seconden.. Utrecht liet zich veel te makkelijk onder druk zetten. Zo maak je natuurlijk nooit kans.
    pi_61929216
    Utrecht is gewoon slecht op dit moment; al was Suarez er af gegaan, dan hadden we waarschijnlijk alsnog verloren...

En waarom kan Utrecht nou nooit grote kansen benutten; alle grote kansen werden gewoon niet benut; het is altijd hetzelfde...

Maar ja Utrecht is wel op de goede weg; als ze Ajax zo lang van scoren kunnen houden, en van der Gun komt weer terug en de rest raakt een beetje op elkaar ingespeeld, dan zie ik Utrecht de eerstvolgende wedstrijd in de Arena nog wel winnen!
    pi_61929701
    Ik zie het somber in voor Utrecht. De laatste jaren was Utrecht nog wel redelijk, vooral door het bikkelen en de strijd, maar gisteren was het echt niks . Geen één keer hoefde Stekelenburg in actie te komen, de enige kans was George die door kon lopen na een fout van Van der Wiel, maar hij schoot dik over.

Vorm was wel geweldig. Jammer dat hij 'al' 24 is en vorig seizoen gemist heeft.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_61930143
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
    Ik zie het somber in voor Utrecht. De laatste jaren was Utrecht nog wel redelijk, vooral door het bikkelen en de strijd, maar gisteren was het echt niks . Geen één keer hoefde Stekelenburg in actie te komen, de enige kans was George die door kon lopen na een fout van Van der Wiel, maar hij schoot dik over.

We zijn gewoon nog bezig met de voorbereiding in principe, ik heb er nog steeds vertrouwen in dat 't goed gaat komen.

En al 24 ? Dat is voor een keeper nog heel jong.
      vrijdag 26 september 2008 @ 14:11:10 #17
    26251 Eilanden
    pi_61931155
    Iedereen schijnt overigens voor het gemak die kopbal van Cornelisse te vergeten, die Stekelenburg er maar net uithield, terwijl iedereen wel die kans voor George herinnert....
    pi_61931363
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Eilanden het volgende:
    Iedereen schijnt overigens voor het gemak die kopbal van Cornelisse te vergeten, die Stekelenburg er maar net uithield, terwijl iedereen wel die kans voor George herinnert....
    Ongeveer hetzelfde als wel de ''elleboog'' van Cornelisse herinneren, maar niet het natrappen van Suarez op Van Dijk.

(waar Loval over klaagde bij de grens, en geel voor kreeg)
    pi_61935580
    TVP
    Shake'm U Won't Break'm
      vrijdag 26 september 2008 @ 17:17:45 #20
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_61935722
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
    Al 24? Dan ben je nog 18 in keepersjaren.

Sowieso valt Vorm al tijden op, denk dat hij meer talent heeft dan Stekelenburg dus hoop voor hem dat 'ie binnenkort de overstap kan maken naar een topclub en aansluiten bij oranje.
    pi_61939579
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

En de Denen ? Nog niet overtuigend, maar die komen er wel.
    Dat dachen we lange tijd ook over Due en Junker
    Junker is inmiddels al wel afgeschreven en Due is zoals bekend alweer een tijdje weg.

Maar we zullen zien hoe ver deze het gaan schoppen in Nederland , eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat ze er wel komen ( maar dat dacht ik bij die andere 2 ook heel even )
    pi_61939608
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Eilanden het volgende:
    Inderdaad vergeten.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_61952415
    Ik weet niet of er al een topic over was dus ik zet het maar hier neer.

Straks om 16.05 op NED 2:
    quote:
    Forza Utrecht

6-delige Serie reportages

Zijn de jonge talenten in het Nederlandse betaalde voetbal verwende watjes of keiharde doorzetters die vechten voor hun droom? Programmamaker Ruud van Gessel volgt een aantal spelers van Jong FC Utrecht. Het elftal waarin zij spelen komt uit in de Eredivisie voor Beloften. De spelers vertellen over hun dromen en ambities en hoe zij denken die te bereiken. Verhalen die worden aangevuld door ouders, vrienden en vriendinnen. De verschillen in milieus, opvoeding en culturele achtergrond zijn groot. Dat geldt niet voor de wil om een contract te scoren. Daarbij lijkt het teamgevoel ondergeschikt aan het individuele belang. Hoewel de Porsche's en Ferrari's door het beeld vliegen, krijgt maar één van de twaalf spelers een contract in het eerste elftal, onder leiding van niemand minder dan Willem van Hanegem.

Twee toptalenten spelen bij Jong FC Utrecht maar wie krijgt een contract voor het eerste onder Willem van Hanegem? Mitchell van den Beld, die ook door Johan Derksen is gespot, of Ingmar Maayen, een betrouwbare en aardige topkracht?.
    pi_61953406
    Vorige week was deel 1 al.

Het is ook nog terug te vinden op uitzendingemist.nl
    pi_61957840
    Ey, wanneer dumpen jullie die mummie Willem van Hanegem nou? Die man brengt niks extra dan het zogenaamde "goeie gevoel" uit de jaren 70.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')