Beetje die Utregbril afzetten duckie. Die Suarez is inderdaad een lul en had eraf gemoeten, maar Cornelisse had ook, objectief gezien, nooit het einde mogen halen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef thaduck het volgende:
Ik kan alleen maar concluderen dat we weer vreselijk genaaid zijn.. Die wegeteef is een inconsequente en oost-Indisch blinde, maar bovenal sneue, scheidsrechter.
Huilebalk en swalbejosti suaraz had al gelijk met rood van het veld gemoeten voor natrappen. De constante swalbes had met geel beloond moeten worden. En het eeuwige gemekker had ook een gele kaart op moeten leveren. Maar wat gebeurd er, Utreg spelers krijgen geel en alles tegen. Volledig onterecht.
Moet natuurlijk wel eerlijkheidshalve toegeven dat 020 gewoon beter was, hoewel Utreg de beste wedstrijd speelde tot nu toe. Eigenlijk hebben we 2 kansen gehad en voor de rest in de verdediging gehangen. Maar ik ben van mening dat een goede scheidsrechter een hoop gescheeld had. Ik wil me er niet achter verschuilen, als je wil winnen moet je meer keer scoren dan je tegenstander tenslotte, maar invloed heeft het simpelweg wel gehad.
En natuurlijk moet vermeld worden dat Vorm een geweldige keeper is. Dat heeft hij een aantal keer bewezen weer vandaag. Als hij fit blijft wordt het heel lastig om hem te houden in de winterstop zoals het er nu uitziet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef thaduck het volgende:
Ik kan alleen maar concluderen dat we weer vreselijk genaaid zijn.. Die wegeteef is een inconsequente en oost-Indisch blinde, maar bovenal sneue, scheidsrechter.
Huilebalk en swalbejosti suaraz had al gelijk met rood van het veld gemoeten voor natrappen. De constante swalbes had met geel beloond moeten worden. En het eeuwige gemekker had ook een gele kaart op moeten leveren. Maar wat gebeurd er, Utreg spelers krijgen geel en alles tegen. Volledig onterecht.
Moet natuurlijk wel eerlijkheidshalve toegeven dat 020 gewoon beter was, hoewel Utreg de beste wedstrijd speelde tot nu toe. Eigenlijk hebben we 2 kansen gehad en voor de rest in de verdediging gehangen. Maar ik ben van mening dat een goede scheidsrechter een hoop gescheeld had. Ik wil me er niet achter verschuilen, als je wil winnen moet je meer keer scoren dan je tegenstander tenslotte, maar invloed heeft het simpelweg wel gehad.
En natuurlijk moet vermeld worden dat Vorm een geweldige keeper is. Dat heeft hij een aantal keer bewezen weer vandaag. Als hij fit blijft wordt het heel lastig om hem te houden in de winterstop zoals het er nu uitziet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef thaduck het volgende:
In mijn ogen was het sowieso te soft. Hadden wat mij betreft meer Utreggers afgemogen met rood. We lieten over ons heen lopen. Maar denk dat Cornelisse niet bepalend is geweest, en dat was het laten doorspelen van suarez wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje die Utregbril afzetten duckie. Die Suarez is inderdaad een lul en had eraf gemoeten, maar Cornelisse had ook, objectief gezien, nooit het einde mogen halen.
Onbegrijpelijk dat van Dijk centraal achterin stond. Wormgoor kan daar toch prima uit de voeten? En anders had je ook nog Nesu naar centraal kunnen schuiven en dan Shewie linksback. Dat waren betere opties dan van Dijk van het middenveld halen volgens mij.quote:Ik denk dat de FC beter voor de dag was gekomen als Van Dijk op het middenveld had gestaan. Doordat we nu op het middenveld en voorin de bal niet vasthielden, kwamen we gewoon niet onder de druk uit.
Ik kan alleen concluderen dat utrecht zowat weggespeelt is door ajax en eigenlijk met 5-0 of zelfs meer had moeten verliezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef thaduck het volgende:
We zijn gewoon nog bezig met de voorbereiding in principe, ik heb er nog steeds vertrouwen in dat 't goed gaat komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het somber in voor Utrecht. De laatste jaren was Utrecht nog wel redelijk, vooral door het bikkelen en de strijd, maar gisteren was het echt niks. Geen één keer hoefde Stekelenburg in actie te komen, de enige kans was George die door kon lopen na een fout van Van der Wiel, maar hij schoot dik over.
Vorm was wel geweldig. Jammer dat hij 'al' 24 is en vorig seizoen gemist heeft.
Ongeveer hetzelfde als wel de ''elleboog'' van Cornelisse herinneren, maar niet het natrappen van Suarez op Van Dijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Eilanden het volgende:
Iedereen schijnt overigens voor het gemak die kopbal van Cornelisse te vergeten, die Stekelenburg er maar net uithield, terwijl iedereen wel die kans voor George herinnert....
Al 24? Dan ben je nog 18 in keepersjaren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Vorm was wel geweldig. Jammer dat hij 'al' 24 is en vorig seizoen gemist heeft.
Dat dachen we lange tijd ook over Due en Junkerquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
En de Denen ? Nog niet overtuigend, maar die komen er wel.
Inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Eilanden het volgende:
Iedereen schijnt overigens voor het gemak die kopbal van Cornelisse te vergeten, die Stekelenburg er maar net uithield, terwijl iedereen wel die kans voor George herinnert....
quote:Forza Utrecht
6-delige Serie reportages
Zijn de jonge talenten in het Nederlandse betaalde voetbal verwende watjes of keiharde doorzetters die vechten voor hun droom? Programmamaker Ruud van Gessel volgt een aantal spelers van Jong FC Utrecht. Het elftal waarin zij spelen komt uit in de Eredivisie voor Beloften. De spelers vertellen over hun dromen en ambities en hoe zij denken die te bereiken. Verhalen die worden aangevuld door ouders, vrienden en vriendinnen. De verschillen in milieus, opvoeding en culturele achtergrond zijn groot. Dat geldt niet voor de wil om een contract te scoren. Daarbij lijkt het teamgevoel ondergeschikt aan het individuele belang. Hoewel de Porsche's en Ferrari's door het beeld vliegen, krijgt maar één van de twaalf spelers een contract in het eerste elftal, onder leiding van niemand minder dan Willem van Hanegem.
Twee toptalenten spelen bij Jong FC Utrecht maar wie krijgt een contract voor het eerste onder Willem van Hanegem? Mitchell van den Beld, die ook door Johan Derksen is gespot, of Ingmar Maayen, een betrouwbare en aardige topkracht?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |