abonnement Unibet Coolblue
pi_54559075


Welkom in het Centrale FC Utrecht topic!

De rug van onze parel:


Somers heeft gescoord:


Onze 3 trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P

    Overzicht van het stadion:


    Vorige delen:
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
  • Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54559145
    quote:
    Schorsing kost Vandenbergh mogelijk maand
    12 november 2007

    De KNVB heeft Kevin Vandenbergh een schikkingvoorstel van vier wedstrijden gedaan, waarvan één voorwaardelijk. De aanvaller van FC Utrecht maakte zich volgens de voetbalbond schuldig aan 'ernstig gemeen spel' tegen Willem II. Door de grove charge van de Belg liep Frank van der Struijk een kuitblessure op. Mocht Vandenbergh akkoord gaan met het voorstel, dan is hij pas op 16 december tegen Heracles Almelo weer van de partij.
    En de FC is in beroep gegaan, terecht vind ik, overtreding was ongelukkig.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 12 november 2007 @ 21:59:10 #3
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_54560696
    Ben ik niet met je eens, voor mijn gevoel kwam er een berg frustratie van hem uit. Dat gevoel had ik trouwens in de wedstrijd (ik was er), op TV vond ik dat minder.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_54565795
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 21:12 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    En de FC is in beroep gegaan, terecht vind ik, overtreding was ongelukkig.
    Terecht.

    4 Wedstrijden is overdreven. Het was zeker niet 100% bewust, gewoon lekker fel en uiteindelijk dus ongelukkig.
    pi_54569763
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 21:59 schreef thaduck het volgende:
    Ben ik niet met je eens, voor mijn gevoel kwam er een berg frustratie van hem uit. Dat gevoel had ik trouwens in de wedstrijd (ik was er), op TV vond ik dat minder.
    Idd, hij moet gewoon zijn straf pakken. Het is gewoon niet professioneel wat hij deed. Kan me wel voorstellen dat hij gefrustreerd raakt van het niet eerste keus zijn.... maar om dat zo af te reageren!
    pi_54569828
    Volgens mij heeft het weinig met frustratie te maken.

    John van Loen zei het nog het beste : ‘’het was een typische aanvallers-overtreding’’

    Gewoon onbehouden, maar zeker niet gericht.

    Daarom zou naar mijn mening een schorsing van 2 wedstrijden eerlijker zijn.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 13 november 2007 @ 11:34:15 #7
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_54571362
    2 wedstrijden lijkt me eerlijker, hij heeft nog niets op zijn naam staan tenslotte.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      dinsdag 13 november 2007 @ 12:24:47 #8
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_54572542
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
    John van Loen zei het nog het beste : "het was een typische aanvallers-overtreding"
    Zo'n zelfde soort overtreding houdt mij nu al sinds begin september aan de kant
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_54572752
    Vreemd dat Vandenbergh het voorstel niet accepteert. Het was gewoon een grove overtreding.
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
      woensdag 14 november 2007 @ 19:34:15 #10
    197336 GaiusJulius
    Maak ik zelf wel uit
    pi_54608482
    Utca FC
    The only difference between tattooed and untattooed people is
    that tattooed people are way more cool and can kick your ass.
      donderdag 15 november 2007 @ 12:58:53 #11
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_54623570
    quote:
    woensdag 14 november 2007
    Samenwerking FC Utrecht en Wigan Athletic
    Door ROB HARTOG

    UTRECHT - FC Utrecht en het Engelse Wigan Athletic onderzoeken of de twee clubs in de nabije toekomst wellicht nauw kunnen samenwerken.
    De clubs denken daarbij aan het maken van afspraken op zowel voetbaltechnisch als commercieel niveau.

    Een delegatie uit Utrecht is al voor oriënterende gesprekken bij de Engelse club uit de hoogste voetbalafdeling op bezoek geweest en de Engelsen keken ook al in de Utrechtse voetbalkeuken rond.

    ,,Samen met financieel directeur Rob Venneman en technisch directeur Piet Buter ben ik bij Wigan geweest,’’ zegt voorzitter Jan Willem van Dop. ,,Dat was erg nuttig, net zoals het bezoek van de Engelsen aan ons. Qua clubs zijn FC Utrecht en Wigan Athletic een beetje te vergelijken. Sterker nog: als je in hun stadion met net als wij een capaciteit van 25.000 toeschouwers zit, lijkt het wel of je bij ons in Galgenwaard op de tribune zit. Alleen qua inkomsten gaat de vergelijking volledig mank. Dat komt door de veel hogere televisiegelden in Engeland. Wij krijgen 3,5 miljoen euro per jaar, Wigan maar liefst 33 miljoen pond, zo’n beetje tweemaal onze totale begroting.’’

    Van Dop verwacht niet dat de samenwerking met de huidige nummer negentien van het Premiership al binnen een paar weken van de grond komt. ,,Het is nu allemaal nog wat vaag, maar aan beide kanten onderzoeken we wel heel serieus wat de mogelijkheden zijn. Neem alleen al de scouting. Nu zit bij een wedstrijd regelmatig een scout van ons en eentje van Wigan op de tribune. Die kosten kan je drukken. Belangrijk is dat we veel van elkaar kunnen leren, vooral op commercieel vlak. Puur sportief gezien zijn er eveneens mogelijkheden. Wigan moet regelmatig aantrekkelijke spelers uit het buitenland laten lopen, omdat het in Engeland niet zo gemakkelijk is een werkvergunning te krijgen. Zo’n speler zou dan tijdelijk aan ons kunnen worden uitgeleend. Andersom is het ook heel goed denkbaar dat wij spelers een tijdje richting Engeland sturen om daar onder andere omstandigheden te kunnen trainen.’’

    Uitgangspunt van een eventuele samenwerking is dat het beide clubs geen geld kost. Van Dop: ,,Je ziet bij samenwerkingsverbanden vaak dat daar veel geld mee gemoeid is. Dat willen wij voorkomen. Ons beider insteek dat we er sportief en commercieel beter van moeten worden. We onderzoeken nu hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen.’’
    bron: AD sportwereld

    Vooral dat stukje over die Engelse werkvergunningen is wel intressant, Wigan koopt een miljoenenspits, loopt een werkvergunning mis en mag dus bij ons even rijpen om na één of twee jaar alsnog naar Wigan te gaan!
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
    pi_54623651
    Dan spreek je van een win-win situatie .

    Emile Heskey in een Utrecht shirt, geweldig (LOL).
    pi_54623737
    En wat als Wigan EN Utrecht dezelfde speler willen ?

    Dan maakt Utrecht geen enkele kans natuurlijk, aangezien ze in Engeland het 10-voudige betalen.

    Vraag me sowieso altijd al af of dit soort samenwerkings-verbanden enig nut hebben.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54623839
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
    En wat als Wigan EN Utrecht dezelfde speler willen ?

    Dan maakt Utrecht geen enkele kans natuurlijk, aangezien ze in Engeland het 10-voudige betalen.

    Vraag me sowieso altijd al af of dit soort samenwerkings-verbanden enig nut hebben.
    Waarom niet? Zou het wel een kans willen geven. Kijk naar PSV-Chelsea. Hebben toch een paar jaar kunnen genieten van Alex. Weet verder niet wat de plannen zijn, maar een jonge speler (die werkelijk beter is dan dat we zelf in huis hebben) 2 jaar bij de FC laten spelen lijkt me niet verkeerd.
    pi_54625817
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 13:12 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Waarom niet? Zou het wel een kans willen geven. Kijk naar PSV-Chelsea. Hebben toch een paar jaar kunnen genieten van Alex. Weet verder niet wat de plannen zijn, maar een jonge speler (die werkelijk beter is dan dat we zelf in huis hebben) 2 jaar bij de FC laten spelen lijkt me niet verkeerd.
    Tsja, dat is dan 1 voorbeeld van een samenwerkings-verband dat wel goed werkt.

    Ik kan me nog herinneren dat De Graafschap in zee ging met Udinese bv.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54625910
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Tsja, dat is dan 1 voorbeeld van een samenwerkings-verband dat wel goed werkt.

    Ik kan me nog herinneren dat De Graafschap in zee ging met Udinese bv.
    Hahaha, ja dat is waar ook .

    Daar kwam zelfs een assistent-trainer over naar Nederland en tig exoten.

    Btw, Wedstrijd gaat vanavond toch door tegen Genk. Helemaal vergeten. Ben benieuwd of Kevin zal spelen.
    pi_54626039
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 14:39 schreef Wopper1 het volgende:
    Btw, Wedstrijd gaat vanavond toch door tegen Genk. Helemaal vergeten. Ben benieuwd of Kevin zal spelen.
    Geen idee of VDB speelt, wel 5 talenten uit Jong Utrecht en de A1 :
    quote:
    Jeugd krijgt kans tegen Genk
    Door ROB HARTOG
    GENK - Vijf jonge talenten van FC Utrecht krijgen in België de kans zich in het oefenduel tegen KRC Genk te bewijzen.
    Dat zijn verdediger Nick Kuipers en middenvelder Irfan Bachdim, die beiden in het belofteteam spelen, en de A-junioren Mike van der Kooy (verdediger, foto), Gianluca Nijholt (middenvelder) en Evert Brouwers (aanvaller).

    Veldtrainer John van Loen: ,,De complete trainersstaf van het eerste elftal traint op dinsdagochtend altijd de A-junioren. In die groep loopt heel wat talent rond. Iemand als Nijholt traint niet voor niets traint al regelmatig met de A-selectie mee. De trip naar België is een mooie gelegenheid eens te bekijken in hoeverre die jongens al mee kunnen in een wedstrijd op het hoogste niveau. Ze krijgen alle vijf voldoende speelminuten.’’

    Het oefenduel tegen KRC Genk, de oude club van Kevin Vandenbergh, is voor de technische staf van FC Utrecht zo belangrijk dat Van Loen er zelfs vandaag de officiële uitreiking van zijn diploma coach betaald voetbal voor laat lopen. ,,Het is jammer dat die diploma-uitreiking in Zeist samenvalt met de wedstrijd in België,’’ aldus Van Loen. Ik heb de mensen van de opleiding uitgelegd waarom ik er niet bij kan zijn.’’

    Erik Pieters en Leroy George ontbreken wel in Genk. Beide spelers zijn opgenomen in de selectie van het Jong Oranje van bondscoach Foppe de Haan. Dat elftal speelt tegen Macedonië.

    Ook tegenstander KRC Genk mist enkele spelers. Vandooren is geblesseerd en het trio Bardo-Bailly-Haroen heeft interlandverplichtingen.

    De bekendste speler binnen de spelersgroep van coach Hugo Broos is Tom Soetaers, die in de Nederlandse competitie uitkwam voor Roda JC en Ajax.
    Die Gianluca Nijholt schijnt een enorm talent te zijn, kon al naar Arsenal geloof ik tot ie een ernstige blessure kreeg.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 15 november 2007 @ 16:08:09 #18
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_54628290
    Blij dat ik vanavond bij Guido Weijers zit
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_54633203
    Jihad mag nog niet spelen dus....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_54633464
    1-0 Voor Genk bij de rust.

    En direct na rust de 1-1 .

    1-1, Full time.

    [ Bericht 40% gewijzigd door Wopper1 op 15-11-2007 21:09:50 ]
    pi_54635290
    nette uitlslag! De 1-1 door kevin! Tegen zijn oude ploeg
    Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
      donderdag 15 november 2007 @ 23:10:54 #22
    168777 Rave_NL
    Obey the Dance Commander!
    pi_54638417
    Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
    EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
    Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 november 2007 @ 00:26:03 #23
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_54730015
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_54732339
    quote:
    Tsja, die zijn we wel bij Sparta ofzo terug dan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 20 november 2007 @ 10:24:39 #25
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_54733411
    Hoogmoed komt voor den val...
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')