abonnement Unibet Coolblue
pi_60574309


Welkom in het Centrale FC Utrecht topic!

Michael Silberbauer, de nieuwe topper?


Barry Maguire, toptalent?


Onze 3 trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
    Overzicht van het stadion:


    Vorige delen:
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht

    [ Bericht 2% gewijzigd door PBateman1978 op 05-08-2008 13:42:17 ]
  • Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_60574320
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 12:57 schreef thaduck het volgende:

    [..]

    Maar je vergeet WAAROM hij dat soort dingen zegt (of hem in de mond worden gelegd). Ik ben van mening dat er niets gezegd dient te worden totdat alles rond is. En zolang dat voor het sluiten van de transfermarkt is het mij goed.

    In mijn ogen is het simpel, je zegt dat je nieuwe spelers gaat aantrekken. En dat doe je. Als het rond is krijgen we een mooie presentatie en klaar. Voor die tijd moet iedereen zijn kop erover houden (naar de media/supporters) en supporters moeten ook de boel niet opkloppen.

    Nu zit je in een klote cirkel, die je zelf veroorzaakt. De supporters gaan steeds harder roepen, en de spelersmakelaars enzo lachen zich suf. Die weten dat er nu dingen MOETEN gebeuren, dus kunnen ze de prijs opdrijven en moeilijk doen. Supporters gaan steeds harder roepen, makelaars worden steeds moeilijker. En uiteindelijk is er niemand bij gebaat.

    Ik heb in het verleden nog de beste transfers gezien, 5 minuten voor het sluiten van de transfermarkt. Er is nog tijd zat, hoewel de eerste wedstrijd eraan zit te komen.
    Waarom je enige spits (Vandenbergh) verhuren als je nog niet eens rond bent met nieuwe spitsen ?

    Men wist in mei al dat Nelisse en Rossini zouden vertrekken, tuurlijk is de situatie veranderd door de transferinkomsten van Pieters en Kruys, maar dan nog had je toch allang rond moeten zijn met de beoogde opvolgers ?

    Ben het ook niet met je eens dat we tot 30 augustus de tijd hebben, is wel zo, maar hoe langer het duurt hoe minder goede voetballers er nog beschikbaar zullen zijn, en dan krijgen we misschien weer zo'n 5-minuten-voor-het-einde transfer a la Boussaboun, ik zit er niet op te wachten...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:40:44 #3
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60574416
    Ik reageer er zo op (telefoon )

    Wat ik wel wilde zeggen: ze zijn net begonnen met de led boarding aanbrengen voor de business kant
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_60574597
    Skoubo lijkt me wel een goede aanwinst voor Utrecht, dat type spits heeft deze ploeg echt nodig.
    That's all folks!
    pi_60574917
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
    Skoubo lijkt me wel een goede aanwinst voor Utrecht, dat type spits heeft deze ploeg echt nodig.
    1 basisplaats en 11 invalbeurten in 2 seizoenen Real Sociedad klinkt niet echt goed.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:06:55 #7
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60579617
    En je kan ook niet echt zeggen dat onze medische staf tot de top van Nederland behoort
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:26:57 #8
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:44:14 #9
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60582765
    quote:
    Skoubo heeft donderdag de medische keuring en staat hoogstwaarschijnlijk vrijdag op het trainingsveld. Utrecht gaat er van uit dat ze hem transfervrij kunnen overnemne, aangezien hij al drie maanden niet is uitbetaald door zijn huidige club Real Sociedad.

    Daarnaast wordt er de komende weken nog gekeken naar een aanvaller/spits uit Engeland, die eigenlijk afgelopen maandag al zou aansluiten bij de selectie van Utrecht, alleen gaf zijn club toen geen toestemming. Een naam werd er niet genoemd.
    Bron: Utregforum/Radio M
    pi_60582884
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    1 basisplaats en 11 invalbeurten in 2 seizoenen Real Sociedad klinkt niet echt goed.
    Dat is waar ja, maar ik ken hem wel als een prima speler voor een club als Utrecht. Het is geen jongen die om de wedstrijd weer geblesseerd is. Het zat blijkbaar de laatste jaren tegen, maar vast niet enkel door blessures.
    That's all folks!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:02:21 #11
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60586036
    Ik zag het ook net op TV Utreg, maar verder nog geen nieuws te vinden?
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_60586829
    quote:
    Skoubo nieuwe spits
    De Deense voetballer Morten Skoubo wordt vrijwel zeker de nieuwe aanvalsleider van FC Utrecht.
    De 28-jarige boomlange aanvaller van het Spaanse Real Sociedad is op weg naar Nederland om in Utrecht een medische keuring te ondergaan. Als die donderdag goed uitpakt, staat niets het tekenen van een contract nog in de weg. Dan zou Skoubo vrijdag al kunnen meetrainen.

    FC Utrecht troefde in de strijd om de diensten van Skoubo onder meer het Deense Bröndby IF af, waarvoor de 1,92 meter lange spits eerder speelde. Bröndby IF wilde Skoubo huren. FC Utrecht toonde zich bereid om een geringe transfersom te betalen. Naar verluidt gaat het om een bedrag van hooguit een paar ton. Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht is ervan overtuigd dat Skoubo van grote waarde kan worden voor zijn club. ,,Hij is groot, behoorlijk snel, kan goed koppen en heeft een goede techniek. Hij is een allround speler. Je zou hem kunnen omschrijven als de blanke Nelisse,'' aldus Buter.

    Lange tijd was de 22-jarige Martin Bernburg van FC Nordsjaelland (de vorige club van verdediger Dickoh) de eerste kandidaat voor de vacante spitspositie bij FC Utrecht. De onderhandelingen ketsten af op de hoogte van de vraagprijs. FC Utrecht wilde hooguit twee miljoen euro neerleggen voor Bernburg.

    Skoubo - viervoudig Deens international - begon zijn professionele carričre bij FC Midtjylland. Hij speelde verder voor Borussia Mönchengladbach, West Bromwich Albion, Bröndby IF en Real Sociedad.

    In Utrecht komt Skoubo twee landgenoten tegen in de personen van Francis Dickoh en Michael Silberbauer. Dickoh en Silberbauer toonden zich in de langdurige onderhandelingen tegenover de clubleiding enthousiast over een samenspelen met Skoubo.

    Met Silberbauer heeft Skoubo in het Deense nationale elftal gespeeld.Silberbauer zei gisteren na afloop van de ochtendtraining in Grantham dat hij het te vroeg vond voor een reactie: ,,Het lijkt me verstandig pas wat te zeggen, als de transfer definitief is.''

    Coach Willem van Hanegem liet weten Skoubo een sterke spits voor FC Utrecht te vinden: ,,Als die jongen komt, hebben we echt een goede speler erbij. Maar zeker ben je nergens meer van tegenwoordig, behalve dat Sinterklaas in december komt.''
    Een paar ton maar, dan houden we miljoenen over voor een jeugdige spits en een linksback.

    edit : die aanvaller uit Engeland ''schijnt'' Jordy Brouwer (ex-Ajax) van Liverpool te zijn.

    [ Bericht 2% gewijzigd door PBateman1978 op 05-08-2008 22:54:58 ]
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:36:42 #13
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60588586
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Een paar ton maar, dan houden we miljoenen over voor een jeugdige spits en een linksback.

    edit : die aanvaller uit Engeland ''schijnt'' Jordy Brouwer (ex-Ajax) van Liverpool te zijn.
    Voormalig topscorer van de A1 van Ajax, maar heeft vorig jaar wel een 4 1/2 jarig contract bij Liverpool getekend

    Over die linksback hoor je trouwens helemaal niets......

    Maar waar maar ik me druk om..... om met de woorden van Buter te spreken: de competitie begint pas over 3 weken.....
    pi_60593210
    Maar waarom niet Coelho? Hij leek/scheen zo veelbelovend...
    pi_60593244
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 08:25 schreef zatoichi het volgende:
    Maar waarom niet Coelho? Hij leek/scheen zo veelbelovend...
    Geloof dat ie een hele verzameling zaakwaarnemers om zich heen heeft die allemaal geld willen zien, en ie daardoor te duur wordt.

    Of hij heeft allang getekend natuurlijk, je weet 't toch nooit met Piet.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_60594284
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Geloof dat ie een hele verzameling zaakwaarnemers om zich heen heeft die allemaal geld willen zien, en ie daardoor te duur wordt.

    Of hij heeft allang getekend natuurlijk, je weet 't toch nooit met Piet.
    Nieuwe tactiek van FCU. Nergens noemen en out of the blue ineens opstellen waardoor hij totaal verkeerd gedekt wordt... Lijkt me wel wat ja
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:46:17 #17
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_60645651
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:31 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Een paar ton maar, dan houden we miljoenen over voor een jeugdige spits en een linksback.

    edit : die aanvaller uit Engeland ''schijnt'' Jordy Brouwer (ex-Ajax) van Liverpool te zijn.
    Telegraaf:
    quote:
    UTRECHT - In de zoektocht naar een back-up voor spits Skoubo is onder anderen Jordy Brouwer (20) in beeld. De ex-Ajacied verhuisde als A-junior anderhalf jaar geleden naar Liverpool en staat daar nog twee seizoenen onder contract. "Ik heb hem in Engeland gesproken", bevestigt technisch directeur Piet Buter. "En gezegd dat we hem 16 augustus komen bekijken. Als hij goed is, willen we hem wellicht een seizoen huren."
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:04:12 #18
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60647330
    Lekkere scouting .. op basis van 1 wedstrijd een speler aantrekken
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:56:14 #19
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60648493
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Eilanden het volgende:
    Lekkere scouting .. op basis van 1 wedstrijd een speler aantrekken
    Er zijn er gekomen die minder hebben gespeeld

    Er staat wel iets te gebeuren vandaag in het stadion overigens.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:56:45 #20
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60648508
    En de led boarding wordt nu getest

    Maar nog geen grote schermen, denk niet dat die vandaag nog komen.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:02:41 #21
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60648645
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef thaduck het volgende:

    [..]
    Er staat wel iets te gebeuren vandaag in het stadion overigens.
    Presentatie Skoubo?

    Ik vind beleid bij Utrecht op dit moment ver te zoeken. ik heb het gevoel alsof de technische leiding als een kip zonder kop rond loopt en de aanhang maar een beetje voor loopt te liegen.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:14:19 #22
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60648906
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 11:02 schreef Eilanden het volgende:

    [..]
    Presentatie Skoubo?
    Waarschijnlijk niet, want...
    quote:
    Buter verbleef vrijdagochtend nog in Spanje om met een delegatie van Real Sociedad de transfer van de Deense aanvaller Morten Skoubo af te ronden. (VI.nl)
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:39:06 #23
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60651338
    Skoubo is wel in NL voor de keuring dacht ik. Dus als het beklonken is dan kan het in een half uur gebeuren.

    Het regent hier nogal, en alle doeken op de business zijn weg. Meestal is dat teken dat er iets aankomt.

    Led boarding hebben ze getest en geeft nu al 2 uur alle reclames die we kennen van de rol boarding weer. Er hangt iets in de lucht, maar wat weet ik nog niet
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:33:02 #24
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_60654763
    quote:
    PRINCIPIO DE ACUERDO CON EL FC UTRECHT PARA EL TRASPASO DE SKOUBO

    La Real Sociedad ha alcanzado un principio de acuerdo con el F.C. Utrecht para el traspaso de Morten Skoubo. El atacante danés se desplazará a la ciudad holandesa para pasar el pertinente reconocimiento médico y ultimar los detalles de su contrato.

    La Real Sociedad quiere, en todo caso, mostrar públicamente su agradecimiento a Morten Skoubo, al tiempo que le desea lo mejor para su futuro personal y profesional (Website Real Sociedad)
    Er is dus een akkoord, maar de laatste plooien mbt zijn contract moeten nog rechtgestreken worden en de keuring moet nog plaatsvinden

    Als mijn Spaans me nu niet teveel in de steek laat, is dat min of meer de strekking van het verhaal
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:07:30 #25
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_60656094
    Alleen nog keuren lees ik net, ofwel zondag voetbalt ie let maar op
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')