abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 november 2008 @ 16:51:04 #1
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63105809


Welkom in het Centrale FC Utrecht topic!

Michael Silberbauer, de nieuwe topper?


Barry Maguire, toptalent?


Onze nieuwe linksback


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
    Overzicht van het stadion:


    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
  • tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      maandag 10 november 2008 @ 16:51:56 #2
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_63105827
    Je terugkomst doet Utrecht goed Willem. Doorgaan ouwe.
      maandag 10 november 2008 @ 16:52:21 #3
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63105839
    Laatste post uit vorige topic:
    quote:
    Die assistenten doen alles voor geld. En terecht, zouden wij ook doen. Maar het feit dat ze zich af laten kopen en het niet aan laten komen op de arbitrage zegt mij voldoende: terecht ontslag. Anders vecht je het aan.

    Nascimento:
    [ ] Geschikt
    [X] Ongeschikt
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
      maandag 10 november 2008 @ 16:53:59 #4
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63105870
    Gelijk in de OP maar even de foto van de '3 trainers' eruit gekegeld

    Tevens Nesu erbij gezet en het stadion plaatje gefixed.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63105871
    Zaterdag Heerenveen, 3 punten !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 10 november 2008 @ 16:58:32 #6
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63105998
    quote:
    maandag, 10 november 2008
    Kwetsuur Nesu lijkt mee te vallen

    De blessure die Mihai Nesu zondag opliep in de wedstrijd tegen Feyenoord lijkt mee te vallen. De Roemeense verdediger die een trap tegen zijn knie incasseerde en per brancard het veld verliet heeft waarschijnlijk een kneuzing opgelopen. Dinsdag vindt nog aanvullend onderzoek plaats en zal duidelijk zijn hoe lang het herstel gaat duren.
    Bron: fcutrecht.nl
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63109250
    tvp
    Shake'm U Won't Break'm
      maandag 10 november 2008 @ 19:26:15 #8
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_63109665
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef thaduck het volgende:
    Laatste post uit vorige topic:
    [..]


    Of juist slimmigheid van desbetreffende aangezien het terug keren bij de club geen optie meer is na de uitlatingen van de trainer en de huidige relatie tussen werknemer en werkgever.

    Als het dan toch tot een kantonzaak zou komen en de werknemer wordt in het gelijkheid gesteld dan zou de werkgever eventueel op een ontwrichte werkrelatie kunnen gooien wat dus meestal wordt overgenomen: ontbinding arbeidsovereenkomst plus eventuele loonderving/schadevergoeding.

    Het blijft een verlies/verlies situatie. Als je daar uit nog een financiële meevaller krijgt is het alleen maar mooi meegenomen aangezien het andere ook geen vetpot is behalve bij een miljoenencontract.

    Terug keren is geen optie namelijk.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      maandag 10 november 2008 @ 20:18:04 #9
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63111371
    Dat ligt eraan, maar dat kunnen wij moeilijk beoordelen.

    Maar je hebt er zeker gelijk mee voor een deel. Kantonrechter zal een bepaald bedrag toekennen (wat vooraf redelijk te raden is ) en als je meer dan dat krijgt kan je beter vertrekken.

    En verliezen doe je als werknemer altijd, hoe je het ook went of keert. Zonde, maar het is zo.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63121650
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef thaduck het volgende:

    [..]

    Bron: fcutrecht.nl
    Denk dat Nesu tegen Heerenveen nog niet meedoet. Groot gemis! Blijft toch een speler die een omslag kan maken! Op naar de volgende wedstrijd, thuis tegen Vitesse.
      dinsdag 11 november 2008 @ 09:46:44 #11
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63122568
    Nesu is een gigantisch gemis. Vooral omdat je geen vergelijkbare spelers hebt voor linksback.

    Opties:
    van Buuren -> Traag, klein, slecht inzicht
    Shewie -> Toffe vent, kan redelijk verdedigen maar doet/kan amper meer dan dat
    Macguire -> Leuk jong, maar geen linksback
    Somers -> In ongenade bij Willem, kan redelijk uit de voeten maar is verdedigend niet top

    En dan heb je de opties wel gehad denk ik? Persoonlijk zou ik tegen Heerenveen in dat geval beginnen met Shewie en als de wedstrijd het toelaat of er om vraagt dan zou ik Somers erin gooien na een minuut of 60.
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63178985
    tvp (dit koninklijke topic altijd over het hoofd gezien haha!)

    Vanaf nu wat vaker present, ook in het stadion te aanschouwen trouwens, ergens in vakje K
      donderdag 13 november 2008 @ 10:54:52 #13
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63184698
    Rean: welkom,. en prop jezelf ff in de OP via de Wiki
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63184709
    Gregoor van Dijk is minimaal 6 weken uitgeschakeld trouwens, buikwand-operatie.

    Barry dan maar als stofzuiger, die kan dat ook wel denk ik.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 13 november 2008 @ 10:56:25 #15
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63184734
    Ik lees het ook net. Hoezo opeens

    Is nu al de 3e speler op rij, wat voor vreten krijgen ze daar? Coke ofzo?
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63220154
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
    Gregoor van Dijk is minimaal 6 weken uitgeschakeld trouwens, buikwand-operatie.

    Barry dan maar als stofzuiger, die kan dat ook wel denk ik.
    Heb het volle vertrouwen in Barry, hij is me tot nu toe helemaal niet tegengevallen, werkt hard en heeft bovendien ook nog is een goede (steek)pass, wat erg handig is met snelle jongens zoals Ali, Loic en Cedric. Verwacht morgen toch wel minstens 1 punt in 't hoge noorden, verliezen is uit de boze.. ben morgen jarig namelijk
    pi_63220217
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 13:55 schreef Reanimation het volgende:

    [..]

    Heb het volle vertrouwen in Barry, hij is me tot nu toe helemaal niet tegengevallen, werkt hard en heeft bovendien ook nog is een goede (steek)pass, wat erg handig is met snelle jongens zoals Ali, Loic en Cedric. Verwacht morgen toch wel minstens 1 punt in 't hoge noorden, verliezen is uit de boze.. ben morgen jarig namelijk
    Ik hoop dat Skoubo morgen speelt.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63221419
    quote:
    Kromme stuurt Leroy George weg
    UTRECHT - Willem van Hanegem heeft vrijdagmorgen Leroy George van de training gestuurd. De Kromme ergerde zich aan de manier waarop de Amsterdamse aanvaller op het trainingsveld van FC Utrecht rond liep.
    Leroy George.

    Daarop kon de 20-jarige George zijn biezen pakken en zich aansluiten bij de beloften die op een ander veld trainden. George staat in Utrecht bekend als een groot talent, maar is al maanden hopeloos uit vorm.

    Tot dusver hield Van Hanegem hem de hand boven het hoofd, maar tijdens zijn recente afwezigheid belandde de grillige buitenspeler onder het interim-duo Du Chatinier/Buter op de bank. George moet bij de beloften zijn goede wil tonen om weer in genade van de technische staf te worden genomen.
    Die Willem...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63221536
    tvp
      vrijdag 14 november 2008 @ 14:50:43 #20
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_63221567
    Willem gaat eindelijk wat doen! Jaar tegengewerkt door van Loen en Nascimento. Eindelijk krijgt ie de kans!

    Ik ben voor, ik erger me ook verrot aan George!
    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_63222448
    quote:
    Mihai Nesu is er dit weekend niet bij. De wedstrijd van zaterdag komt nog te vroeg voor de verdediger die afgelopen zondag tegen Feyenoord een knieblessure opliep. Nesu trainde vrijdag niet mee. "De medische staf vond het niet verantwoord", zegt assistent-trainer Ton du Chatinier. "We hopen dat hij er volgend weekend weer bij is."

    Verder moet FC Utrecht moet het zo’n zes tot acht weken stellen zonder aanvoerder Gregoor van Dijk. Na aanhoudende klachten aan zijn buikwand werd besloten dat een operatie noodzakelijk is. “Enorm vervelend”, zegt Du Chatinier. “Gregoor is één van de bepalende spelers in het elftal. Hij deed het zeker de laatste weken erg goed. Dan is het natuurlijk teleurstellend voor ons en voor de groep dat hij nu geopereerd moet worden. Maar daar heb je mee te maken in het voetbal. Helaas is hij nu een tijdje uitgeschakeld.”

    FC Utrecht treft zaterdag in het Abe Lenstra stadion een tegenstander die slechts twee punten meer heeft op dit moment. Een interessante krachtmeting. Du Chatinier spreekt van een zeer belangrijke wedstrijd. “We weten ook dat Heerenveen-uit een zware kluif is.” Toch is FC Utrecht niet van plan om met verdedigende intenties naar het noorden af te reizen. “Wij hebben geen ploeg om te gaan wachten en te verdedigen. Ik denk ook dat je dan de problemen tegen een elftal met een spits als Sibon over jezelf afroept.”

    Stijgende lijn
    FC Utrecht heeft dan ook al vier jaar niet verloren in Friesland. In 2005 en 2006 eindigde het duel onbeslist en vorig jaar won FC Utrecht in Heerenveen. Via een in de slotfase van richting veranderde vrije trap van Rossini werd het die middag 2-3 in Utrechts voordeel. “We hebben redelijk goede resultaten neergezet”, weet ook Alje Schut, “maar het is een heel goede ploeg. Het gemis van Gregoor van Dijk is natuurlijk een enorme aderlating voor ons. Maar we hebben 25 spelers in de selectie.”

    Feyenoord onderbrak afgelopen zondag een voor FC Utrecht goede reeks. Na drie duels op rij zonder tegentreffer moest doelman Michel Vorm die middag de bal vijf keer uit het net halen. Dat verlies heeft het zelfvertrouwen volgens Schut niet aangetast. “De nederlaag viel met 5-2 dan misschien hoog uit, maar ik vind dat we best redelijk gespeeld hebben. Het gaat ook lekker op de training en er zit een stijgende lijn in.”
    0-2.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63224689
    Hmmm Nesu, van Dijk en George.... ach van der Gun speelt, dus minstens drie doelpunten voor ons!
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 november 2008 @ 21:09:09 #23
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_63252255
    SCH geeft het eindelijk toe
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee hoor, het ligt nooit aan de scheids.

    Maar wat hoop ik dat we winnen, ik heb geloof ik nog meer de pest aan FC Utrecht dan aan Ajax.
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_63252340
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 21:09 schreef paultjuhhh het volgende:
    SCH geeft het eindelijk toe
    [..]


    En nu moeten we nog winnen van die boeren uit het hoge noorden... Ligt de stream eruit grr....
    pi_63252801
    Utrecht speelde het echt vreselijk dom.. alles over die rechter flank voor die gozer die net inviel terwijl de andere kant wagenwijd open stond. En maar gokken dat Pranjic in de fout gaat ipv de ruimte aan de andere kant te zoken.

    Verdiende nederlaag.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')