Andere fans ook niet zo snel meer hoor. Zoals Feyenoord nauwelijks de 0 houdt, zorgen minder dan 3 goals bij een Heerenveen wedstrijd ook voor gefronste wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Suikerbrood het volgende:
Je ziet ook gewoon dat Heerenveen-fans niet meer verbaast zijn over zo'n score
Nee, is toch prachtig juist. Nu wel uitlopen naar 5-2 natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Suikerbrood het volgende:
Je ziet ook gewoon dat Heerenveen-fans niet meer verbaast zijn over zo'n score
van de Nederlandse competitie maar dat hebben ze alleen toen bij Roda gezien...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat Cziommer niet in de basis is begonnen, lijkt me toch één van de betere spelers van Utreg..
Het is een Duitser he en WIllem heeft het niet echt met Duitsersquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat Cziommer niet in de basis is begonnen, lijkt me toch één van de betere spelers van Utreg..
Dat zal het zijn...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een Duitser he en WIllem heeft het niet echt met Duitsers![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis maakt er weer een potje van..
Wat een mongool van een voetballer is dat zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wedden dat Cziommer weer geel krijgt vandaag
Nee hoor, het ligt nooit aan de scheids.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis maakt er weer een potje van..
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt nooit aan de scheids.
Maar wat hoop ik dat we winnen, ik heb geloof ik nog meer de pest aan FC Utrecht dan aan Ajax.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi schot van Radomskiquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC komt weer wat terug in de wedstrijd
Je bedoelt Utrechtquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC komt weer wat terug in de wedstrijd
Man, dat roep ik al jaren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
! ZIE JE NOU JE GEEFT HET EENS TOE !
Daarom kom je dus altijd in ons topic
Ga verhuizen danquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, dat roep ik al jaren.![]()
Voelt kut hoor, naast de Galgenwaard wonen en diarree krijgen van die club. Zo onhandig.
Nijhuis maakt er altijd een potje van. Die gast mag zijn fluit wel een keer inleveren, kan hij weer bij zijn cluppie op de tribune staan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me tof om in die nieuwe flat te wonenquote:
Tuurlijk, de scheidsrechter heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef SCH het volgende:
Was die rode van Popov terecht?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef Suikerbrood het volgende:
Staat pranjic nu linksback?
Das een oud-zwemmer (olympisch goud op de 100 meter) maar heeft besloten om te gaan voetballenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En wie is in vredesnaam Popov bij H'veen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |