Ja dat zekerquote:
En als er vandaag niet zo veel gescoord was dan was heel dat record geen issue.quote:Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Crane het volgende:
Als er gisteren niet zo weinig gescoord was, had dit weekend wel een record kunnen zijn denk ik.
Nee ik doe SCH eens na.quote:
Goh helder lichtquote:Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Crane het volgende:
Als er gisteren niet zo weinig gescoord was, had dit weekend wel een record kunnen zijn denk ik.
Klopt, maar normaal gesproken wordt er op vrijdag en zaterdag wel iets meer gescoord dan deze week.quote:Op zondag 9 november 2008 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als er vandaag niet zo veel gescoord was dan was heel dat record geen issue.
Ja en normaal gesproken wordt er op Zondag minder gescoord dan deze week.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal gesproken wordt er op vrijdag en zaterdag wel iets meer gescoord dan deze week.
Kortom, het zal wel een gemiddelde score zijnquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken wordt er op Zondag minder gescoord dan deze week.
Doe eens winnen vanavond...quote:
Inderdaad. Alleen hij moet niet zo pielen de hele tijd achterinquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Knappe redding van Pieckenhagen.
Mooi Boriszquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:10 schreef borisz het volgende:
Vrijdag 14 november 2008 20.45
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zaterdag 15 november 18.45
19.45
20.45
Zondag 16 november 12.30
14.30
Volgens mij waren het ook nog eens gesponsorde vlaggen.. Althans ik dacht wat reclame onderaan de vlaggen te zien staan..quote:
Ik ben inmiddels al een halfuurtje binnen, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Voetbalfanaat_4 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar word je niet vrolijk van...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ook weer die vieze Rob Geus die scoort
Daar ook niet vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van...
Je probeert me te verbeteren? Het is echt zonder t hoor...quote:
whehe ik geef toe je hebt ninja edit skills maar die kunnen natuurlijk niet op tegen modrechtenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je probeert me te verbeteren? Het is echt zonder t hoor...
Hij moet de keukens nog even inspecteren natuurlijk.quote:
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:23 schreef Kerol het volgende:
Kutploeg dat NAC.
Ik verheug me met de dag meer op het moment dat ze weer richting middenmoot gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.
3 counters, 3 goals.
Ik verheug me ook op de dag dat wij weer richting de middenmoot gaan, in plaats van de afgrond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik verheug me met de dag meer op het moment dat ze weer richting middenmoot gaan.
Maar de manier waaropquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Boomlaars het volgende:
NAC doet het al 2 jaar 1 jaar constant goed
We speelden vandaag gewoon 60 minuten een goede pot. Onder Brood nog nooit zo'n uitwedstrijd gezien. Brood zou met hooguit 1 spits beginnen, nu hadden we met een beetje geluk met 0-1 of 0-2 voorgestaan met rust.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
De Ruudje Brood uitwedstrijdengenerator is weer uit de kast gehaald hoor
Vorig jaar waren veel wedstrijden van NAC idd slaapverwekkend, maar nu gaat dit niet echt meer op. Pak maar wedstrijden als NAC-Heerenveen (4-2), NAC-PSV (2-1) Roda-NAC (0-3) of de 2e helft van de wedstrijd van vandaag erbij. Zulke resultaten boek je niet met behoudend voetbal. Het feit dat ze bovenaan staan rechtvaardigd bovendien elke spelwijze. Als het Nederlands elftal met behoudend voetbal wereldkampioen wordt, ga je daar toch ook niet over lopen zeuren? Het voornaamste is winnen, hoe dat gebeurt is een bijkomstigheid (en dit zullen de meeste voetbalsupporters beamen, de toeschouwersaantallen zijn niet gedaald oid vorig jaar bij NACquote:
Dit is bijvoorbeeld echt onzin, NAC heeft gisteren behoorlijk wat kansen gecreëerd en was ook gewoon een stuk beter dan Heracles.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.
3 counters, 3 goals.
Dat is wel van het ene naar het andere uiterste. We hebben een uur leuk meegebald, maar zeker na de 1-0 misten we voetballend vermogen op het middenveld, leverden we de bal te snel weer in bij NAC. Een stuk beter vond ik NAC ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:04 schreef Stofje het volgende:
Dit is bijvoorbeeld echt onzin, NAC heeft gisteren behoorlijk wat kansen gecreëerd en was ook gewoon een stuk beter dan Heracles.
Nou goed, een "stuk beter" is inderdaad overdreven, Heracles was in de eerste helft wel degelijk gevaarlijk. Maar zowel Volkskrant, Teletekst, FOK en VI (even de media die ik totnutoe bezocht heb), zeggen dat NAC in de tweede helft gewoon sterk speelde en dat 3-0 nog aan de lage kant was. Ik zat natuurlijk in het stadion en dan kijk je met een nogal geel/zwarte bril, maar dat gevoel had ik dus ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel van het ene naar het andere uiterste. We hebben een uur leuk meegebald, maar zeker na de 1-0 misten we voetballend vermogen op het middenveld, leverden we de bal te snel weer in bij NAC. Een stuk beter vond ik NAC ook weer niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef Damzkieee het volgende:
Altijd moeten ze de kleintjes hebben
Jij was gewoon dronkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou goed, een "stuk beter" is inderdaad overdreven, Heracles was in de eerste helft wel degelijk gevaarlijk. Maar zowel Volkskrant, Teletekst, FOK en VI (even de media die ik totnutoe bezocht heb), zeggen dat NAC in de tweede helft gewoon sterk speelde en dat 3-0 nog aan de lage kant was. Ik zat natuurlijk in het stadion en dan kijk je met een nogal geel/zwarte bril, maar dat gevoel had ik dus ook.
Ja jullie worden ook altijd genaaid. We zitten in het zelfde schuitje.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:42 schreef Rots het volgende:
En NEC mag van mij ook wel even winnen, 0-2 denk ik zomaar.
Heerenveen - Utrecht is misschien nog wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Superheld het volgende:
Weinig boeiende wedstrijden vandaag zo op het oog
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Superheld het volgende:
Toch nog de 1-1 gezien
Heerenveen en goals ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef Suikerbrood het volgende:
Heerenveen en tegengoals.. getrouwd voor het leven.
Wel een mooie..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Shit, toevalstreffer.
Demouge ook , niet zo spectaculair, maar tochquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef SCH het volgende:
Pranjic - klimt weer lekker in de topscorerslijst
Andere fans ook niet zo snel meer hoor. Zoals Feyenoord nauwelijks de 0 houdt, zorgen minder dan 3 goals bij een Heerenveen wedstrijd ook voor gefronste wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Suikerbrood het volgende:
Je ziet ook gewoon dat Heerenveen-fans niet meer verbaast zijn over zo'n score
Nee, is toch prachtig juist. Nu wel uitlopen naar 5-2 natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Suikerbrood het volgende:
Je ziet ook gewoon dat Heerenveen-fans niet meer verbaast zijn over zo'n score
van de Nederlandse competitie maar dat hebben ze alleen toen bij Roda gezien...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat Cziommer niet in de basis is begonnen, lijkt me toch één van de betere spelers van Utreg..
Het is een Duitser he en WIllem heeft het niet echt met Duitsersquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat Cziommer niet in de basis is begonnen, lijkt me toch één van de betere spelers van Utreg..
Dat zal het zijn...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een Duitser he en WIllem heeft het niet echt met Duitsers![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis maakt er weer een potje van..
Wat een mongool van een voetballer is dat zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wedden dat Cziommer weer geel krijgt vandaag
Nee hoor, het ligt nooit aan de scheids.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis maakt er weer een potje van..
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt nooit aan de scheids.
Maar wat hoop ik dat we winnen, ik heb geloof ik nog meer de pest aan FC Utrecht dan aan Ajax.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi schot van Radomskiquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC komt weer wat terug in de wedstrijd
Je bedoelt Utrechtquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC komt weer wat terug in de wedstrijd
Man, dat roep ik al jaren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
! ZIE JE NOU JE GEEFT HET EENS TOE !
Daarom kom je dus altijd in ons topic
Ga verhuizen danquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, dat roep ik al jaren.![]()
Voelt kut hoor, naast de Galgenwaard wonen en diarree krijgen van die club. Zo onhandig.
Nijhuis maakt er altijd een potje van. Die gast mag zijn fluit wel een keer inleveren, kan hij weer bij zijn cluppie op de tribune staan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me tof om in die nieuwe flat te wonenquote:
Tuurlijk, de scheidsrechter heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef SCH het volgende:
Was die rode van Popov terecht?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef Suikerbrood het volgende:
Staat pranjic nu linksback?
Das een oud-zwemmer (olympisch goud op de 100 meter) maar heeft besloten om te gaan voetballenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En wie is in vredesnaam Popov bij H'veen?
quote:Op zondag 16 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
De verkrachting van het YNWA is begonnen.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
De verkrachting van het YNWA is begonnen.
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef Kopbal het volgende:
HHC of Twente, ik zie het verschil niet.
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.
1-3 in de Veste? Nee, dat gaat niet lukken. Gelijk of een nipte verlies/zege.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer gaat de KNVB trommels verbieden in stadions?
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heen
'Song-festival in Enschede, er zit muziek in Feyenoord' © telegraaf destijdsquote:Op zondag 16 november 2008 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Paar jaar geleden? Volgens mij al een jaartje of 6, en de uitblinker was toen Song.
Bij deze danquote:Op zondag 16 november 2008 14:48 schreef xFriendx het volgende:
Hey Ari scoor es ff wil je.
Hmm, dit moet ik vaker zeggenquote:Op zondag 16 november 2008 14:48 schreef xFriendx het volgende:
Hey Ari scoor es ff wil je.
Eindpass is nog niet goed. En tempo moet iets omhoog.quote:Op zondag 16 november 2008 14:52 schreef Karrs het volgende:
Groningen, doe es scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |