Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef Kopbal het volgende:
HHC of Twente, ik zie het verschil niet.
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.
1-3 in de Veste? Nee, dat gaat niet lukken. Gelijk of een nipte verlies/zege.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer gaat de KNVB trommels verbieden in stadions?
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heen
'Song-festival in Enschede, er zit muziek in Feyenoord' © telegraaf destijdsquote:Op zondag 16 november 2008 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Paar jaar geleden? Volgens mij al een jaartje of 6, en de uitblinker was toen Song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |