quote:Op zondag 16 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
De verkrachting van het YNWA is begonnen.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
De verkrachting van het YNWA is begonnen.
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef Kopbal het volgende:
HHC of Twente, ik zie het verschil niet.
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik hoop het. Feyenoord wint echt nooit in Enschede.
1-3 in de Veste? Nee, dat gaat niet lukken. Gelijk of een nipte verlies/zege.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord wel winnen denk ik, Twente wordt een tikkie overschat vind ik. Is niet meer de voetballende machine die het vorig seizoen was. Ik houd het op 1-3.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer gaat de KNVB trommels verbieden in stadions?
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heenquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij elk balcontact krijgt ie een hels fluitconcert over zich heen
'Song-festival in Enschede, er zit muziek in Feyenoord' © telegraaf destijdsquote:Op zondag 16 november 2008 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Paar jaar geleden? Volgens mij al een jaartje of 6, en de uitblinker was toen Song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |