Daar word je niet vrolijk van...quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ook weer die vieze Rob Geus die scoort
Daar ook niet vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van...
Je probeert me te verbeteren? Het is echt zonder t hoor...quote:
whehe ik geef toe je hebt ninja edit skills maar die kunnen natuurlijk niet op tegen modrechtenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je probeert me te verbeteren? Het is echt zonder t hoor...
Hij moet de keukens nog even inspecteren natuurlijk.quote:
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:23 schreef Kerol het volgende:
Kutploeg dat NAC.
Ik verheug me met de dag meer op het moment dat ze weer richting middenmoot gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.
3 counters, 3 goals.
Ik verheug me ook op de dag dat wij weer richting de middenmoot gaan, in plaats van de afgrond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik verheug me met de dag meer op het moment dat ze weer richting middenmoot gaan.
Maar de manier waaropquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Boomlaars het volgende:
NAC doet het al 2 jaar 1 jaar constant goed
We speelden vandaag gewoon 60 minuten een goede pot. Onder Brood nog nooit zo'n uitwedstrijd gezien. Brood zou met hooguit 1 spits beginnen, nu hadden we met een beetje geluk met 0-1 of 0-2 voorgestaan met rust.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
De Ruudje Brood uitwedstrijdengenerator is weer uit de kast gehaald hoor
Vorig jaar waren veel wedstrijden van NAC idd slaapverwekkend, maar nu gaat dit niet echt meer op. Pak maar wedstrijden als NAC-Heerenveen (4-2), NAC-PSV (2-1) Roda-NAC (0-3) of de 2e helft van de wedstrijd van vandaag erbij. Zulke resultaten boek je niet met behoudend voetbal. Het feit dat ze bovenaan staan rechtvaardigd bovendien elke spelwijze. Als het Nederlands elftal met behoudend voetbal wereldkampioen wordt, ga je daar toch ook niet over lopen zeuren? Het voornaamste is winnen, hoe dat gebeurt is een bijkomstigheid (en dit zullen de meeste voetbalsupporters beamen, de toeschouwersaantallen zijn niet gedaald oid vorig jaar bij NACquote:
Dit is bijvoorbeeld echt onzin, NAC heeft gisteren behoorlijk wat kansen gecreëerd en was ook gewoon een stuk beter dan Heracles.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, laf countervoetbal. Lijkt net handbal zo.
3 counters, 3 goals.
Dat is wel van het ene naar het andere uiterste. We hebben een uur leuk meegebald, maar zeker na de 1-0 misten we voetballend vermogen op het middenveld, leverden we de bal te snel weer in bij NAC. Een stuk beter vond ik NAC ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:04 schreef Stofje het volgende:
Dit is bijvoorbeeld echt onzin, NAC heeft gisteren behoorlijk wat kansen gecreëerd en was ook gewoon een stuk beter dan Heracles.
Nou goed, een "stuk beter" is inderdaad overdreven, Heracles was in de eerste helft wel degelijk gevaarlijk. Maar zowel Volkskrant, Teletekst, FOK en VI (even de media die ik totnutoe bezocht heb), zeggen dat NAC in de tweede helft gewoon sterk speelde en dat 3-0 nog aan de lage kant was. Ik zat natuurlijk in het stadion en dan kijk je met een nogal geel/zwarte bril, maar dat gevoel had ik dus ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is wel van het ene naar het andere uiterste. We hebben een uur leuk meegebald, maar zeker na de 1-0 misten we voetballend vermogen op het middenveld, leverden we de bal te snel weer in bij NAC. Een stuk beter vond ik NAC ook weer niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:17 schreef Damzkieee het volgende:
Altijd moeten ze de kleintjes hebben
Jij was gewoon dronkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou goed, een "stuk beter" is inderdaad overdreven, Heracles was in de eerste helft wel degelijk gevaarlijk. Maar zowel Volkskrant, Teletekst, FOK en VI (even de media die ik totnutoe bezocht heb), zeggen dat NAC in de tweede helft gewoon sterk speelde en dat 3-0 nog aan de lage kant was. Ik zat natuurlijk in het stadion en dan kijk je met een nogal geel/zwarte bril, maar dat gevoel had ik dus ook.
Ja jullie worden ook altijd genaaid. We zitten in het zelfde schuitje.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:42 schreef Rots het volgende:
En NEC mag van mij ook wel even winnen, 0-2 denk ik zomaar.
Heerenveen - Utrecht is misschien nog wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Superheld het volgende:
Weinig boeiende wedstrijden vandaag zo op het oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |