Ja dat zekerquote:
En als er vandaag niet zo veel gescoord was dan was heel dat record geen issue.quote:Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Crane het volgende:
Als er gisteren niet zo weinig gescoord was, had dit weekend wel een record kunnen zijn denk ik.
Nee ik doe SCH eens na.quote:
Goh helder lichtquote:Op zondag 9 november 2008 18:37 schreef Crane het volgende:
Als er gisteren niet zo weinig gescoord was, had dit weekend wel een record kunnen zijn denk ik.
Klopt, maar normaal gesproken wordt er op vrijdag en zaterdag wel iets meer gescoord dan deze week.quote:Op zondag 9 november 2008 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als er vandaag niet zo veel gescoord was dan was heel dat record geen issue.
Ja en normaal gesproken wordt er op Zondag minder gescoord dan deze week.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal gesproken wordt er op vrijdag en zaterdag wel iets meer gescoord dan deze week.
Kortom, het zal wel een gemiddelde score zijnquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken wordt er op Zondag minder gescoord dan deze week.
Doe eens winnen vanavond...quote:
Inderdaad. Alleen hij moet niet zo pielen de hele tijd achterinquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Knappe redding van Pieckenhagen.
Mooi Boriszquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:10 schreef borisz het volgende:
Vrijdag 14 november 2008 20.45
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zaterdag 15 november 18.45
19.45
20.45
Zondag 16 november 12.30
14.30
Volgens mij waren het ook nog eens gesponsorde vlaggen.. Althans ik dacht wat reclame onderaan de vlaggen te zien staan..quote:
Ik ben inmiddels al een halfuurtje binnen, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Voetbalfanaat_4 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |