abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84599674
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ach, dan nog. Vorm zou sowieso al 2 extra rustdagen krijgen per week.
Het zal wel van beide kanten komen. Utrecht wil nog wat verdienen en Vorm wil weg. Een keeper is natuurlijk minder waard wanneer hij niet meer in Europa uit mag komen.
Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...
pi_84599809
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:21 schreef Wopper1 het volgende:
Volgens de VI zijn Lokeren en Eupen in de markt voor Kevin Vandenbergh. Alleen schrikken zij tot dusver van zijn financiële eisen :D.
Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits. :Z
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84599896
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...
Daarom speelt AZ morgenavond zonder Romero, El Hamdaoui en Dembele..?
Vorm is fit en naar eigen zeggen uitgerust.. Waarom keept hij dan niet?
pi_84604160
Omdat hij er nog niet aan toe is. Kijk anders nu ff op NL3 en zie wie er allemaal spelen.

En ga daarna ff op Vi.nl kijken: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)alende-AZspelers.htm dan zie je waarom Verbeek die mensen aan de kant houdt.
pi_84604195
En Wolfie in Oranje ROFL
pi_84627219
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef Dubby het volgende:

[..]

Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits. :Z
Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.

Toch leek het me op dat moment een goede aankoop, Vandenbergh was toch een goalgetter in België.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_84627501
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.
Je passeert Roiha wel heel eenvoudig ;)
pi_84628712
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je passeert Roiha wel heel eenvoudig ;)
Die was lang niet zo duur.
pi_84629337
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die was lang niet zo duur.
1 miljoen gulden zeg ik uit mijn hoofd.

Ik heb weken dat ik minder verdien :7
pi_84629405
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

1 miljoen gulden zeg ik uit mijn hoofd.

Ik heb weken dat ik minder verdien :7
Was ook echt wel een miskoop ja, maar ook bij hem zag het er veelbelovend uit, topscorer Finse competitie met 21 goals, talent van het jaar, net international...

Het blijft toch altijd een gok schijnbaar. ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:45:05 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_84636554
Kijkt er iemand? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_84636594
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
Kijkt er iemand? :P
Ik probeer het online via de rtl7 stream, maar hij is er niet? :(
pi_84644015
Ja ik heb het gezien; vanaf de bunnikside zag het er goed uit, alleen we hadden iets meer moeten scoren eigenlijk...
pi_84644368
Utrecht speelde weer goed en verzorgd voetbal imo, wedstrijd 90 minuten onder controle ook, alleen tegen het einde kregen die Zwitsers 2 goede kansen.

Jammer idd. dat we niet meer doelpunten hebben gemaakt, maar ik heb toch wel vertrouwen in de volgende ronde.
pi_84654069
We hadden er 1 of 2 extra moeten maken. Goede kansen gehad de 2e helft!

Sfeer was goed en een gezellige avond gehad. Ik denk dat we het wel redden volgende week.
pi_84658545
Gezellig avondje, ook dankzij de goeie Zwitserse aanhang (verbaasde me dat er zoveel man waren meegekomen). We hadden er toch één of twee meer moeten maken, het wordt nu nog een lastige klus in Luzern. Hoewel, een doelpuntje daar en het moet toch lukken...
Ik vond Utrecht goed spelen, al kwamen we in de eerste minuut goed weg. Mulenga sterk gespeeld, Mertens bij vlagen super maar soms wat teveel van het goede. Van Wolfswinkel wederom matig (ik snap Van Marwijk niet). Het middenveld stond goed, vond het alleen verdedigend af en toe wat angstig. Nesu heeft z'n foutjes en met name Schut blijft een zeer berekenende, behouden verdediger die altijd voor de (meestal slechte) lange bal kiest. Sinouh speelde trouwens ook prima, heb Vorm geen moment gemist.

Ik denk dat dit Utrecht positief kan verrassen dit seizoen :)
pi_84746185
Erg tevreden naar aanleiding van FC Utrecht 2 vs Mallora; zeer goede goal van Loval; en zeer gecontroleerd uitgespeeld.

Vorm is toch wel een heel fijne keeper om te hebben; als hij blijft; dan halen we de groepsfase in de europaleague, een hoge plek in de amstelcup en de top 5 in de eredivisie *O*
pi_84746553
De jongens hebben het prima gedaan vanmiddag - en Vorm keepte weer uitstekend -, maar ik ben sinds vrijdag vooral bezig met aankomende donderdag. Kan nog wel eens een heet avondje worden in Zürich.
pi_84747513
Ik ben niet eens gegaan, het was me te nutteloos. 6e elftal, geen ruk aan. Al jaren niet.

Nog iets echt boeiends gemist?
pi_84748223
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben niet eens gegaan, het was me te nutteloos. 6e elftal, geen ruk aan. Al jaren niet.

Nog iets echt boeiends gemist?
http://www.youtube.com/watch#!v=BUceECIRR2A&playnext=1&videos=1ko0aDvEcz4&feature=sub

Zo'n beetje wel het belangrijkste.
pi_84748314
Ow, dat geklets mag je houden ;)

Liever donderdag 0-1 doen en dan zonder 0-3 ofzo om feyenooit pijn te doen. En dan is mijn seizoen super gestart :)
pi_84748486
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ow, dat geklets mag je houden ;)

Liever donderdag 0-1 doen en dan zonder 0-3 ofzo om feyenooit pijn te doen. En dan is mijn seizoen super gestart :)
Het is opzich een goede zaak dat jonge jongens zich prima presenteren op zo'n middag. Vroeg of laat heb je ze toch nodig.

Donderdag 1-2, zondag 1-1. Yes.
pi_84766146
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Dubby het volgende:

[..]

Donderdag 1-2, zondag 1-1. Yes.
Liever donderdag 1-1 en zonag 1-2 (winst voor ons dus)...

Alhoewel winst op Luzern natuurlijk weer goed is voor de Uefa puntjes...

Tja afgelopen zondag ben ik ook op het laatste moment pas gegaan; tekenend was wel de rij van twee man voor de bunnikside om 14:28...

Maar ik heb er geen spijt van gehad dat ik gegaan ben; zoals gezegd, ik was hartstikke tevreden. Ik ben echt benieuwd naar dit seizoen (al zijn mijn verwachtingen eigenlijk elk jaar torenhoog :D )
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:04:06 #74
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_84885426
Van de FC Utrecht site:

quote:
FC Utrecht is woensdag in Zürich aangekomen voor de return tegen FC Luzern in de Europa League. De wedstrijd wordt live uitgezonden op RTL7 vanaf 21.00 uur.
Ze trappen om 19:45 af.
Waarom begint RTL 7 dan met uitzenden om 21:00??
Das toch helemaal niet live? maar intergraal oid?

Zend 'eredivisie live' het wel live uit?

Wil natuurlijk wel de wedstrijd live kunnen volgen :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door RoodWitBlauw op 05-08-2010 10:09:09 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 augustus 2010 @ 10:25:31 #75
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84885887
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Van de FC Utrecht site:
[..]

Ze trappen om 19:45 af.
Waarom begint RTL 7 dan met uitzenden om 21:00??
Das toch helemaal niet live? maar intergraal oid?

Zend 'eredivisie live' het wel live uit?

Wil natuurlijk wel de wedstrijd live kunnen volgen :Y
Zenden ze het weer niet live uit, deden ze ook al bij Ajax laatst
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')