Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ach, dan nog. Vorm zou sowieso al 2 extra rustdagen krijgen per week.
Het zal wel van beide kanten komen. Utrecht wil nog wat verdienen en Vorm wil weg. Een keeper is natuurlijk minder waard wanneer hij niet meer in Europa uit mag komen.
Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:21 schreef Wopper1 het volgende:
Volgens de VI zijn Lokeren en Eupen in de markt voor Kevin Vandenbergh. Alleen schrikken zij tot dusver van zijn financiële eisen.
Daarom speelt AZ morgenavond zonder Romero, El Hamdaoui en Dembele..?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? De voorrondes tellen niet mee voor de echte wedstrijden straks. Dat kan dus nooit een argument zijn. Juist een tegenargument, als hij weg wil kan hij zich maar beter in de kijker spelen. Want leuk dat hij op het WK was, maar de enige keer dat de wereld hem gezien heeft was tijdens het ophalen van de medaille...
Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het is mij echt een raadsel hoe hij het in z'n hoofd haalt zulke eisen te stellen. Het is nog een groter raadsel dat FCU er destijds in is getrapt. Belachelijk veel geld voor een hele middelmatige spits.
Je passeert Roiha wel heel eenvoudigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grootste miskoop uit de geschiedenis van de FC, dat zeker.
Die was lang niet zo duur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je passeert Roiha wel heel eenvoudig
Was ook echt wel een miskoop ja, maar ook bij hem zag het er veelbelovend uit, topscorer Finse competitie met 21 goals, talent van het jaar, net international...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1 miljoen gulden zeg ik uit mijn hoofd.
Ik heb weken dat ik minder verdien
http://www.youtube.com/watch#!v=BUceECIRR2A&playnext=1&videos=1ko0aDvEcz4&feature=subquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben niet eens gegaan, het was me te nutteloos. 6e elftal, geen ruk aan. Al jaren niet.
Nog iets echt boeiends gemist?
Het is opzich een goede zaak dat jonge jongens zich prima presenteren op zo'n middag. Vroeg of laat heb je ze toch nodig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Ow, dat geklets mag je houden
Liever donderdag 0-1 doen en dan zonder 0-3 ofzo om feyenooit pijn te doen. En dan is mijn seizoen super gestart
Liever donderdag 1-1 en zonag 1-2 (winst voor ons dus)...quote:
Ze trappen om 19:45 af.quote:FC Utrecht is woensdag in Zürich aangekomen voor de return tegen FC Luzern in de Europa League. De wedstrijd wordt live uitgezonden op RTL7 vanaf 21.00 uur.
Zenden ze het weer niet live uit, deden ze ook al bij Ajax laatstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Van de FC Utrecht site:
[..]
Ze trappen om 19:45 af.
Waarom begint RTL 7 dan met uitzenden om 21:00??
Das toch helemaal niet live? maar intergraal oid?
Zend 'eredivisie live' het wel live uit?
Wil natuurlijk wel de wedstrijd live kunnen volgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |