abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85392899
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
Het schijnt dat de wedstrijd wel wordt uitgezonden op Channel 67 ofzo (stond op het celtic forum), dus misschien is er wel een stream donderdag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:17:50 #277
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_85392955
quote:

[..]

Ik lees net op utregforum dat er geen eens camera's zijn, dus dan wordt uitzenden wel lastig
Stadion kunnen 60.000 man in, lijkt me stug dat de wedstrijd niet wordt uitgezonden ergens.
Vast wel ergens een stream oid toch?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_85393972
quote:
Liverpool prepare bid for £8m Dutch international

Roy Hodgson is set to make a bid for Dutch international striker Ricky van Wolfswinkel as he looks to beef up his Anfield attacking options.

The 21 year old Utrecht goalscorer is highly thought of in Holland and has been linked with moves to both Ajax and PSV over the summer and the Liverpool boss is looking to snap up the youngster before the transfer window closes.

Van Wolfswinkel is not as yet a household name but has risen through the Dutch ranks and won his first international cap last week and has started the season well with three goals in his first two matches. The powerfully built forward would be one for the future and is a player Hodgson has sent scouts to observe in recent weeks.

Hodgson will hope that he will be given sufficient funds to bring in new additions before the transfer window closes and the former Vitesse man is valued at around £8m.
http://www.liverpoolfc.tv(...)-dutch-international

Hij kan dat niveau (nog) niet aan en het zou zonde zijn wanneer hij nu al weer vertrekt.
pi_85394011
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef BII het volgende:

[..]

Hij kan dat niveau (nog) niet aan en het zou zonde zijn wanneer hij nu al weer vertrekt.
Komt van 1 of andere onzinsite, lijkt me sowieso heel erg sterk dat een club als Liverpool interesse in Ricky heeft.
pi_85394086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Komt van 1 of andere onzinsite, lijkt me sowieso heel erg sterk dat een club als Liverpool interesse in Ricky heeft.
Ik weet niet of liverpoolfc.tv echt een onzin site is. Bovendien zijn die Engelsen ook zo oppurtunistisch als de pest. (net international geworden, 3 goals in 2 wedstrijden).
pi_85394431
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef BII het volgende:

[..]

Ik weet niet of liverpoolfc.tv echt een onzin site is. Bovendien zijn die Engelsen ook zo oppurtunistisch als de pest. (net international geworden, 3 goals in 2 wedstrijden).
Ah, ik had het vanochtend op een andere site gelezen :

http://www.caughtoffside.(...)oungster-wolfswinkel

liverpoolfc.tv is de officiële site, maar het staat gewoon bij gossip, denk dat er weinig van waar is.

Voor 8 miljoen pond zou ik m zelf nog weg brengen trouwens.
pi_85394487
quote:

[..]

Hoe kunnen er nou geen camera's zijn? Zelfs bij de Jupiler League zijn camera's.
Slaat inderdaad echt nergens op dat Utrecht niet uitgezonden wordt. Ook op eredivisielive wordt het niet uitgezonden. Als iemand een stream weet dan hoor ik het graag, Wil het wel graag zien.
pi_85394684
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah, ik had het vanochtend op een andere site gelezen :

http://www.caughtoffside.(...)oungster-wolfswinkel

liverpoolfc.tv is de officiële site, maar het staat gewoon bij gossip, denk dat er weinig van waar is.

Voor 8 miljoen pond zou ik m zelf nog weg brengen trouwens.
Het lijkt mij ook wel sterk, maar vd andere kant geven die Engelsen - voor Nederlandse begrippen - de meest waanzinnige bedragen uit.

Ik denk dat zowel Mertens als Van Wolfswinkel nog een jaar moeten blijven en er een mooi seizoen van maken en dan hebben ze de clubs voor het uitkiezen. Beide zijn ook nog veel te licht voor de PL en ik denk niet dat Frans Mertens naar Twente laat gaan.
pi_85395470
8 miljoen pond, dat is bijna 10 miljoen euro... 8)7

Kom maar op!
pi_85395981
Als er toch wat geld beschikbaar zou komen, zou ik graag zien dat ze Lasse Schøne van Nec halen. Vorig jaar lang gebleseerd geweest, maar ik weet vrijwel zeker dat hij over 1 a 2 jaar 1 vd betere middenvelders is bij een club als Twente, FCU en iig tientallen interlands voor Denemarken zal spelen.
pi_85396971
Heb ik ook altijd wel een leuke speler gevonden, maar te wisselvallig. Dan kun je beter Nijland halen, die is nog jong en gaat ook een grote worden denk ik.
Of als Mertens weggaat halen we Afellay, dan heeft die jongen ook eindelijk zijn droomtransfer _O-
pi_85397258
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef wortel1981 het volgende:
Heb ik ook altijd wel een leuke speler gevonden, maar te wisselvallig. Dan kun je beter Nijland halen, die is nog jong en gaat ook een grote worden denk ik.
Of als Mertens weggaat halen we Afellay, dan heeft die jongen ook eindelijk zijn droomtransfer _O-
Ik weet niet of hij te wisselvallig is. Bij De Graafschap speelde hij altijd aardig en bij Nec is hij ook Europees vaker beslissend geweest. Ik denk dat hij zich juist in een goed voetballende ploeg snel zal ontwikkelen. Nijland vind ik ook een goede optie, maar zal denk ik een stuk duurder zijn en heeft denk ik ook een mindere mentaliteit.
pi_85399305
quote:
Kevin Vandenbergh ziet er geen brood in nog langer bij FC Utrecht te blijven. De Belgische aanvaller van de Domstedelingen wil eigenlijk maar wat graag terugkeren naar de Belgische Jupiler League, maar stuit op een probleem. “Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Wesley Sonck. Ze zeggen ook dat hij te duur is", meent de aanvaller.

De 27-jarige Vandenbergh staat inmiddels alweer drie jaar onder contract bij Utrecht. Tot op heden heeft de spits echter nooit de trainers weten te overtuigen van zijn kwaliteiten. Zodoende lijkt een vertrekt bij de club een logisch vervolg. “Als er een club interesse toont, mag ik vertrekken. Utrecht zal me niets in de wegleggen.” Tot dusverre lijkt alleen een transfer naar Cyprus mogelijk te zijn geweest voor de Belg.

“Ik geef de voorkeur aan een terugkeer naar België. Ik wil een nieuwe start nemen en ben bereid alles te geven voor een Belgische club. De motivatie is er, maar er is nog geen concreet bod”, aldus Vandenbergh. “Maar ik heb een beetje hetzelfde probleem als Wesley Sonck. Ze zeggen ook dat hij te duur is, maar hij kreeg nog geen enkel aanbod. Het belangrijkste voor mij is dat ik een club vind, die me vertrouwen geeft en waar ik speelkansen krijg.”
Daar komen we dus nooit meer vanaf.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:51:56 #289
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85399533
Dat is toch de best verdienende speler van Utrecht? Die doet gewoon rustig een Bogarde. Zo'n contract krijgt hij nooit weer.
Look behind you! It's your ass!
pi_85400081
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar komen we dus nooit meer vanaf.
Wat een apenlul die KvdB. Dat heeft ie gewoon zelf in de hand, met zijn josti salariseisen. Utreg wil denk ik zelfs nog wel geld meegeven als hij ophoepelt.

Beste optie: op de tribune laten zitten en 2 wedstrijden voor het eind van het seizoen een oefenpotje doen tegen Bouaouzan. Dan weten we zeker dat hij nooit meer een cent verdiend.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:05:05 #291
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85400263
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat een apenlul die KvdB. Dat heeft ie gewoon zelf in de hand, met zijn josti salariseisen. Utreg wil denk ik zelfs nog wel geld meegeven als hij ophoepelt.

Beste optie: op de tribune laten zitten en 2 wedstrijden voor het eind van het seizoen een oefenpotje doen tegen Bouaouzan. Dan weten we zeker dat hij nooit meer een cent verdiend.
Anders ga je er zelf even op af met een honkbalknuppel.

[insert Johan Derksen verhaal / contract / club / speler / volle verstand / respecteren ]
Look behind you! It's your ass!
pi_85403179
Als ik de kans had... Ik zou hem graag eens spreken...
pi_85427486
quote:
Kevin Strootman wil vertrekken bij Sparta Rotterdam. De 20-jarige middenvelder degradeerde afgelopen seizoen met de Kasteelclub naar de Jupiler League en wil graag zijn loopbaan nieuw leven inblazen bij FC Utrecht.

FC Utrecht ziet Strootman als een versterking én de beoogde vervanger van Dries Mertens, die mogelijk nog deze zomer vertrekt. Vooralsnog kunnen Utrecht en Sparta echter geen overeenstemming bereiken over een overgang van Strootman.

De twintigjarige middenvelder van Sparta brak door onder Foeke Booy, die inmiddels technisch directeur is in stadion Galgenwaard. Strootman leek naar FC Twente te vertrekken, maar trainer Michel Preud’homme blokkeerde de transfer.

Utrecht-trainer Ton du Chatinier ziet Strootman wél graag komen. De speler zelf ziet de club ook wel zitten. Hij heeft daarom een aanbod afgewimpeld van de hyperambitieuze Duitse Tweede Bundesliga-club FC Augsburg, waar de Nederlander Jos Luhukay trainer is.

'Sparta zou deze zomer meewerken aan een transfer', stelt een enigszins teleurgestelde Strootman woensdag in het AD. 'Ik ga liever nog niet naar het buitenland. Misschien als het de allerlaatste optie zou zijn, maar ik wil slagen in de Eredivisie. Op het veld ben ik er niet mee bezig, maar daarbuiten wel, dag zeg ik heel eerlijk.'
Die zou ik er ook wel graag bij hebben, maar niet als vervanger van Mertens, maar gewoon als extra aanvulling op het middenveld. Is een heel ander type speler dan Mertens.
pi_85427518
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Die zou ik er ook wel graag bij hebben, maar niet als vervanger van Mertens, maar gewoon als extra aanvulling op het middenveld. Is een heel ander type speler dan Mertens.
Asare gaat dan op de plek van Mertens spelen.
pi_85427703
Strootman speelde 2 jaar geleden erg sterk, vind hem het laatste jaar maar erg matig hoor.
We hebben toch nog die Australiërs voor op het middenveld?

Laten we hopen dat Mertens nog blijft, dan kunnen ze bij de FC dit seizoen opzoek naar een vervanger.
pi_85430068
Hoeveel supporters van Utrecht gaan er morgen naar Schotland?
History became legend, legend became myth.
pi_85430130
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:03 schreef valek het volgende:
Hoeveel supporters van Utrecht gaan er morgen naar Schotland?
Volgens mij +/- 1500.. Ik had wat meer verwacht, maar wordt zeker gezellig.. Ik ben er iig bij. Forza.
pi_85431045
http://www.svfcu.nl/index(...)iet-mee-op-vliegtuig

quote:
Beste Supporters,

Ons is net ter ore gekomen dat Nana Asare niet mee zal spelen tegen Celtic donderdagavond. Asare heeft geen visum en mag daarom niet mee naar Celtic, hij zal dan ook huiswaarts moeten keren!

Het is op het moment van schrijven nog niet duidelijk wie voor deze fout verantwoordelijk is!

Wordt vervolgd!
Echt ongelooflijk als dit waar is, wat een amateurs hebben we toch in het bestuur.... :')
pi_85431404
Kaartjes voor FUC - Celtic zijn in de pocket! Erg veel zin in en ben reuze benieuw. Weer eens wat anders dan elke week JL ;)!

Voor alle FCU supporters: Succes morgen in Schotland!!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_85431429
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef BII het volgende:

[..]

Volgens mij +/- 1500.. Ik had wat meer verwacht, maar wordt zeker gezellig.. Ik ben er iig bij. Forza.
Ben PSV supporter. Maar het is jullie van harte gegund en ik denk ook zeker dat jullie een kans maken daar.
History became legend, legend became myth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')