quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:54 schreef ursel het volgende:![]()
Ik ga stoppen met pils.. Zie een dubbelle OP geloof ik..
JAAAquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om te knallen?
Ik ga niet naaien met TS.. viezerik..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
kom op ts dan ook aub
ik zit net op de server
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ga niet naaien met TS.. viezerik..![]()
Ben 1x echt overgestapt; van kabel naar ADSL. Dan kun je gewoon overlappen. Kost een paar tientjes maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
Mijn ervaring na 3x overstappen is dat, ongeacht welke provider je neemt je gewoon altijd gezeik hebt tijdens de overstap en je dus gewoon zonder internet zit die periode..![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:54 schreef ursel het volgende:![]()
Ik ga stoppen met pils.. Zie een dubbelle OP geloof ik..
2x Gequote door Fer..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben 1x echt overgestapt; van kabel naar ADSL. Dan kun je gewoon overlappen. Kost een paar tientjes maar dan heb je ook wat
[..]![]()
![]()
Spamming for the win
En rotterdam heerst morgen in .. Ooh.. in Rotterdam..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef FJD het volgende:
Rotterdam heerst in Den Haag en Rotterdam heerst in Nijmegen
nooit leuk als je een grap uit moet leggen...quote:
Ik ga niet naaien met TS.. viezerik..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
kom op ts dan ook aub
ik zit net op de server
dat is het zelfde als dat ik ontken ruim 1,5 uur op de wc gezeten te hebben bij jpquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef FJD het volgende:
Die komt overigens uit dat topic wat ik aanhaalde.
Niet dat jullie opeens denken dat ik iets heb met een van de twee onderwerpen...
Dat kun je best ontkennen, het was namelijk 2 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef Sickert het volgende:
dat is het zelfde als dat ik ontken ruim 1,5 uur op de wc gezeten te hebben bij jp
STOP!quote:
Minstens!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kun je best ontkennen, het was namelijk 2 uur
hahahah ik zag hem ook staan, wilde net de foto plaatsen en zeggen "vandaag heb ik deze lamp gekocht"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Gejat van Pic of the Day
Iemand van jullie die deze lamp heeft?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil kevin even bedanken voor het gebruiken van zijn account![]()
Heb inmiddels een eigen account bij Eweka![]()
Inco, kunnen ik en een vriend van mij met jou meerijden bij airsoften?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:36 schreef Incolumis het volgende:
![]()
vanmiddag weer naar de voetbal, tegen AZ![]()
ik heb al eerder ja gezegdquote:Op zondag 18 maart 2007 11:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Inco, kunnen ik en een vriend van mij met jou meerijden bij airsoften?
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe zien jullie hoeveel punten je hebt? Ik sta nog op 0
Ik weet dat het zondag is, maar vroeg is het ook niet meer, dus wat is je excuus..quote:Op zondag 18 maart 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Voor het rekenen..
heb ik ook soms last van..sommige dvd spelers lijken niet compatibel oid..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke ik snap er niks van... ik download nu volledige DVD's ipv divx films die ik omzet. Het MOET met ondertiteling zijn maar als ik het open met me dvd player ASUSdvd zie ik nooit tijdens de film ondertiteling en ik heb ook geen optie om dat aan te zetten, hoe kan dat???? In de voorstukjes van andere films is er wel ondertiteling.
Wie kan me helpen
Die geven geen geld uit aan extra beveiliging..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik ook soms last van..sommige dvd spelers lijken niet compatibel oid..![]()
Xbox en pc pakken eigenlijk alles maar JVC doet soms moeilijk. Probeer het eens op de pc om dit te bevestigen?
Gekke is ook dat hoe goedkoper de dvd speler hoe minder last je ervan hebt.. Heb ook een lidl dvd speler van 35 euro die echt gewoon ALLES pakt zonder gezeik.
Ik heb gisteren niet gedronkenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het zondag is, maar vroeg is het ook niet meer, dus wat is je excuus..![]()
![]()
![]()
Mja ik doe het nu op me pc en dan heb ik die problemen (op dvd weet ik niet)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik ook soms last van..sommige dvd spelers lijken niet compatibel oid..![]()
Xbox en pc pakken eigenlijk alles maar JVC doet soms moeilijk. Probeer het eens op de pc om dit te bevestigen?
Gekke is ook dat hoe goedkoper de dvd speler hoe minder last je ervan hebt.. Heb ook een lidl dvd speler van 35 euro die echt gewoon ALLES pakt zonder gezeik.
Waarom zou je je team verbergen??quote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef BugWorks het volgende:
Totaal punten van alle BoF-League leden:
FJD 237
dekkered 171
BugWorks 147
-Raffie- 144
ursel 101
staticdata 99
escape_nl 91
JMPoSTMaN 75
Sumera 64
Godlike02 Geen idee, verborgen team![]()
Mr_Baus Geen idee, verborgen team![]()
IJsmuts Geen idee, verborgen team![]()
Silver_Shark Geen idee, verborgen team![]()
je draait toch wel gewoon dvd afspeel software? .vob uitvoeren gaat niet werken.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja ik doe het nu op me pc en dan heb ik die problemen (op dvd weet ik niet)
Heb gewoon de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS uitgepakt en dan in de map VIDEO_TS staan een zooi BUP, IFO en VOB bestanden zoals logisch maar als ik de vob bestanden afspeel... nergens ondertiteling.
Vergeet ik iets ofzo?
Misschien een DVD downloaden die wel subs bevat.. ??quote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja ik doe het nu op me pc en dan heb ik die problemen (op dvd weet ik niet)
Heb gewoon de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS uitgepakt en dan in de map VIDEO_TS staan een zooi BUP, IFO en VOB bestanden zoals logisch maar als ik de vob bestanden afspeel... nergens ondertiteling.
Vergeet ik iets ofzo?
stukkie herhaling te kijken en nu snap ik waarom ik rtl zo kut vindt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een saaie race zeg. 1 coultard actie en verder niks. Bespaar jezelf de moeite.
beamert al besteld?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef escape_nl het volgende:
dat zuigt, de belg voortaan maar
Ja uiteraard. Alles werkt alleen ik zie GEEN ondertitling en ursel.. het is een dvd MET ondertiteling.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je draait toch wel gewoon dvd afspeel software? .vob uitvoeren gaat niet werken.
probeer Powerdvd eens, staat ook wel op usenet.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Alles werkt alleen ik zie GEEN ondertitling en ursel.. het is een dvd MET ondertiteling.
Escape weet dit misschien?
pleur hem dan eens in de dvd speler ...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Alles werkt alleen ik zie GEEN ondertitling en ursel.. het is een dvd MET ondertiteling.
Escape weet dit misschien?
Erg raar. PowerDVD heb ik ook geprobeerd, hetzelfde. ASUSdvd is eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
probeer Powerdvd eens, staat ook wel op usenet.
ga met je muis in je scherm staan, rechtermuisknop en dan een optie kiezen voor ondertitelspoor, iets in die geest.
Ik ken het programma niet wat jij gebruikt.
AJAX AJAX AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar
Dat eerste kan ik eens proberen wie weet dat ik dan de subs zie bmaar ben bang van niet als hij het al niet op me pc doet. Dat is het hem juist... subs kan ik niet aanzetten, het is grijs/niet-gemarkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pleur hem dan eens in de dvd speler ...
heb je subs ook aangezet terwijl de film al speelt.. via rechtermuisklik.?
Heb dit zelf nooit gehad en ik gebruik usenet al meer dan 5 jaar oa. voor films.![]()
Wissel Lucius (28. Saidi)quote:Lucius kan spelen tegen Willem II
De aanvoerder is volledig hersteld van de blessure aan zijn hamstring, die hem afgelopen weekend nog aan de kant hield.
Koop een goede pc..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
je weet toch dat je voor de belasting aangifte minimaal 4 gb intern geheugen moet hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
Duurt heel lang altijdquote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
hoe laat komen die klote punten dan nou online?
lol dat is niet zo slimquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga 2400 euro terug krijgen, mits ik erachter kan komen wat mijn digid is. Ik heb geen idee en kan totaal geen post vinden van digid
Ik ben nu al geblocked voor 10min omdat ik te veel foutieve pogingen heb ondernomen
als het een vrouw is: Kopen of Blowj0bquote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef dekkered het volgende:
gvd kut nederlands![]()
(het vak nederlands bedoel ik)
moet 1 of ander lul verhaal maken over wat ik zou doen als computer verkoper (iemand die wat weet op te zetten?) HET LUKT NAMELIJK NIET
Willem II thuis altijd lastigquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
De tering. Wat een kutdagFeyenoord gelijk, Ajax wint
Krijg ik nu Server Rechtenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
Hoe lang duurt het nog voor onze favoriete succes supporter komt posten?
Feyenoord gaat dus definitief niet de playoffs halen voor een CL ticket.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef -Raffie- het volgende:
Nog maar 3punten op inco inlopen en ik sta derde
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee als Feyenoord Ajax kampioen wordt Foxie
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Die Duitse Dames in Hannover waren lekkerEn vooral die met die korte rokjes
Jammer mocht ik niet op de foto met hun van me ouders
![]()
![]()
klopt voor tweede gedeelte welquote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ben weer mooi rondewinnaarVolgens mij sta je gewoon eerste hoor Raffie
Je moet wel de punten uit het BoF topic van de huidige stand af halen.
Ik weet hetquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Die Duitse Dames in Hannover waren lekkerEn vooral die met die korte rokjes
Jammer mocht ik niet op de foto met hun van me ouders
![]()
![]()
Ha grapjasquote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest en de standbabes vielen gewoon tegen. Ik heb genoeg kwijlende tieners gezien die het niet met me eens waren, maar ja. Ik sta overigens wel op de foto met een aantal van die dames
Even kijken of de foto's al online staan.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
Hoe lang duurt het nog voor onze favoriete succes supporter komt posten?
Daar is hij alquote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef sanni het volgende:
![]()
" DE BESTEN VAN EINDHOVU !!!!! " wat heeft feye...gedaan
![]()
Ik heb zin om even feestelijk te gaan knallen! Wie doet ermee?![]()
Nee ik ben gewoon 11 jaar ouderquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ha grapjas
Dat zijn zeker niet de zelfde
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Ruben S. het volgende:
![]()
" DE BESTEN VAN EINDHOVU !!!!! " wat heeft feye...gedaan
![]()
Ik heb zin om even feestelijk te gaan knallen! Wie doet ermee?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
De laatste zit standaard onder me clipboard, ctrl v en klaar![]()
De uitslag is pas maandagavond 2000 uur officieel.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
hoe laat komen die klote punten dan nou online?
had het gelezen jaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is pas maandagavond 2000 uur officieel.
ywquote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil kevin even bedanken voor het gebruiken van zijn account![]()
Heb inmiddels een eigen account bij Eweka![]()
Wou het net posten!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:11 schreef Suikermais het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (c) GSC * DVD * UNLEASHED 71x50 MB![]()
TIS ook niet vaak goed bij jou hequote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kutspel.
Tegen Aliens vechten / schieten
Hij lijkt wel een Hollanderquote:
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Want? Ik heb gewoon een hekel aan games waarin je tegens Aliens / Demonen / Zombies e.d. moet vechten / schietenDuidelijk toch?
Koop hem dan toch gewoon...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Dacht laat ik Vista eens proberen op mijn systeempie als dual boot. Ursel heeft me aan mooie iso met crack geholpen en het zag er goed uit. Idee is dat je op de bios de benodigde licensieinfo flashed en dat je dan dezelfde key in vista klopt.
Tijdens het installeren van de simulation OEMTOOL moet ik een reboot doen om daarna de bios te flashen echter bij opnieuw opstarten kom ik niet voorbij een scherm dat dus zeurt om unjuiste key.
Kan nu dus Vista (op aparte schijf) niet meer in en ik kan Vista er ook niet afflikkeren...
Tips van iemand??![]()
Tis op zich geen probleem maar zonde van de 15 gig waar die vista bestanden op staan.![]()
Anders wordt het backuppen en formatteren. Ubuntu doet wonderen..![]()
Beetje mijn naam ter grabbel leggen hiero..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Dacht laat ik Vista eens proberen op mijn systeempie als dual boot. Ursel heeft me aan mooie iso met crack geholpen en het zag er goed uit. Idee is dat je op de bios de benodigde licensieinfo flashed en dat je dan dezelfde key in vista klopt.
Tijdens het installeren van de simulation OEMTOOL moet ik een reboot doen om daarna de bios te flashen echter bij opnieuw opstarten kom ik niet voorbij een scherm dat dus zeurt om unjuiste key.
Kan nu dus Vista (op aparte schijf) niet meer in en ik kan Vista er ook niet afflikkeren...
Tips van iemand??![]()
Tis op zich geen probleem maar zonde van de 15 gig waar die vista bestanden op staan.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...![]()
![]()
VLC playerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Ahja @jedi: In me dvd pakt hij de subtitles, dan kan ik hem wel aanzetten... erg raar maargoed.. probleem opgelost![]()
Ik blijf een zuigende pest hekel houden aan Microsoftquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vista is het 100% waard om te kopenDraai em nu al een aantal weken en het is de ¤ 94,- zeker waard tot nog toe
Met FF kan je webpagina's ook in IE tonen..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik blijf een zuigende pest hekel houden aan Microsoft![]()
Pas weer. Ik moest IE7 downloaden. Moest ja omdat een of andere zuigende website alleen met IE7 werkte en niets anders. Vervolgens moest ik van Microsoft eerst een programma downloaden, dat installeren, vervolgens dat draaien om daar een code uit te halen en die op de website in te voeren zodat MS na kon gaan of m'n Windows legaal was en daarna kon ik uiteindelijk IE7 downloaden. Op zo'n moment kan ik alleen maar denken 'sterf met je kut OS'.
Plus dat het OS elke twee jaar weer belabberd veel zwaarder wordt, weer meer resources pakt, weer meer HD ruimte nodig heeft, weer meer achterlijke dingen kan die geen hond gebruikt en ga zo maar door en waarom? zodat ik nu in 3D kan alt+tabbenZiet er vast mooi uit maar het moet functioneel zijn en wedden dat icoontjes zoals in Windows XP dan beter werkt.
en daarom heb ik er een hekel aan![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje triest om af te geven op MS. Jullie staan allemaal in de rij om MS software te downloaden en te gebruiken en als het dan niet helemaal goed gaat begint het eeuwige MS gebash weer.
Als je zo fel tegen MS bent, donder dan toch een eind op en ga lekker opensource draaien
Als er een fatsoenlijk alternatief was geweest dan had ik dat gedaan maar dat is er gewoonweg nietquote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je zo fel tegen MS bent, donder dan toch een eind op en ga lekker opensource draaien
Firefoxquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef ursel het volgende:
Met FF kan je webpagina's ook in IE tonen..
Dat is niet erg maar er zijn zoveel mensen die constant Microsoft afzeiken maar wel al jaren Windows draaien, lekker hyprocriet. Ik heb sinds ik Vista Home Premium (legaal!) heb geinstalleerd nergens een melding gezien of m'n Windows wel legaal is...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijk alternatief was geweest dan had ik dat gedaan maar dat is er gewoonweg niet
Ik wil niet behandeld worden als een crimineel die eerst een progje moet downloaden om te laten zien dat ik echt legaal Windows heb. Dat ze het op de achtergrond checken, be my guest, maar dit is gewoon een belabberde keuze zeker voor zoiets non-kritisch als IE en ik kan er dan ook werkelijk waar niet bij dat iemand dit heeft goed gekeurd. Het is namelijk een uitstekende manier om je klanten tegen je in het harnas te jagen.
Noem het bashen, noem het kritiek. Ik slik liever niet alles als zoete koek maar kijk er met een stevig kritische blik tegen aan
in win xp partitionmagic installeren, partitie verwijderen en dan je MBR updatenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Tips van iemand??![]()
Nee het was een site van de universiteit. Op ICT gebied blijft dat toch altijd een achterlijke bedoening maar goed dan weet je dus ook waarom ik er echt op moest zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was het een MS site waar je IE7 voor nodig had?
De onderliggende punten waren kritiek maar verpakt in een hoop gezeik. Uiteraardquote:Kritiek okee, maar wat jij net schreef is iets heel anders dan kritiek
Tis niet echt dat je een keuze hebt Frankquote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is niet erg maar er zijn zoveel mensen die constant Microsoft afzeiken maar wel al jaren Windows draaien, lekker hyprocriet.
lolquote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee omdat o.a. die prutsers bij Apple geen fatsoenlijk OS kunnen maken
je hebt wel gewoon BF2 geinstalleerd?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Gravit het volgende:
Heb vanmiddag bf2 special forces gedownload van EA Games maar hij werkt niet![]()
Downloaden en installeren ging prima maar bij het opstarten krijg ik deze melding:
[afbeelding]
Dit is alleen als ik special forces opstart.
Iemand die weet wat het is?
Yepquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hebt wel gewoon BF2 geinstalleerd?
quote:[21:41] [Admin BoF] Sumera: heb jij BF2142?
[21:41] IMF | 3lmo: nein
[21:41] IMF | 3lmo: helmut lotti wel
[21:41] [Admin BoF] Sumera: huh?
BF2 speel ik al een jaar, laatse patch was inderdaad 1.41.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef FJD het volgende:
BF2 installen, BF2 SF installeren, patch 1.41 installen dat is volgens mij de juiste volgorde
Dat was idd de EA oplossingquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Gravit het volgende:
BF2 speel ik al een jaar, laatse patch was inderdaad 1.41.
ALs laatst heb ik SF gedownload, wellicht dat die dan de patch heeft teruggezet naar een lagere versie...
Zal is 1.41 opnieuw doen.
je hebt eigenlijk gelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Incolumis het volgende:
ahum ben ik de enige die het niet netjes vind om reclame voor een andere server te spammen?
top!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef Viro het volgende:
-n00bserver-
voor welke? voor die noob server? of voor de BoF server?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
top!ik doneer alvast voor de volgende periode!
ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
voor welke? voor die noob server? of voor de BoF server?
ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Viro ik vind het allemaal best maar hier is niet de plaats dit te melden als admin van BoF...
sorry heb nie zo veel geldquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)
en nu dus ook voor de n00bserverzulke initiatieven moeten nl gesteund worden
![]()
maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed!en wrm niet hier melden? is toch leuk? opgezet door een stel BoFFers, ik zie er echt geen probleem mee!
Ga je heel erg schamen! De uni maakt een bagger site die alleen werkt op IE7 en wat denk je jij geeft IE7 de volle laagquote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee het was een site van de universiteit. Op ICT gebied blijft dat toch altijd een achterlijke bedoening maar goed dan weet je dus ook waarom ik er echt op moest zijn.
Office 2007 is inderdaad heel erg goed, niet alleen voor de consument, maar ook voor het bedrijfsleven. Met MOSS2007 worden frontend applicaties, gekoppeld aan business applicatie. De zogenaamde Office Business Applicationsquote:[..]
De onderliggende punten waren kritiek maar verpakt in een hoop gezeik. Uiteraard![]()
Bij Office 2007 is Microsoft erg goed vooruit gegaan. Het belangrijkste is dat de software minder mee is gaan denken met de gebruiker (of beter na is gaan denken). Waardoor niet steeds je tabellen en cijfers verspringen omdat Office denkt dat je het zo bedoeldJe bedoeld het namelijk nooit zo als Office denkt dat je het bedoeld. In Office 2007 is de hele menu structuur omgegooid en na een kleine gewenningsperiode is de nieuwe structuur zeker beter dan de vorige
Dit hebben ze niet gedaan omdat ze dat zelf willen, maar omdat er nogal wat bedrijven zijn die meer openheid van MS willen. Nu is er een opensource bestandsformaat, welke erg goed inelkaar steekt. Is het weer niet goed. Je kunt trouwens een Addin downloaden zodat je 2007 bestanden kunt openen en opslaan in office xp en 2003quote:Vervolgens is het natuurlijk wel weer compleet achterlijk dat ze opeens een nieuw bestandsformaat gaan invoeren![]()
Ik ben geen voorstander van de grafische shit van vista, maar goed, het trekt wel veel aandacht. De grafische shit is echter maar een klein onderdeel van Vista. Vista heeft een compleet nieuwe architectuur. Veilighied boven alles en jammer genoeg moeten de meeste windows gebruikers beschermd worden tegen zichzelf.quote:Komt er dus op neer dat ik gewoon de meerwaarde niet zie van al die dingetjes in Vista. Iets wat bij Office wel duidelijk naar voren komt. Microsoft probeert de gebruiker tegemoet te komen maar uiteindelijk wordt het hele OS te zwaar, te onhandig, wordt alles weer compleet omgegooid omdat ze nu toch echt denken dat dat goed is (weer het hele startmenu omgegooid), gaat het OS voor je nadenken en heb je op geen enkel moment het idee dat er een grote gedachte achter zit van waaruit Microsoft de users echt wil helpen.
Dat er weer geupgrade moet worden staat mij ook niet aan. De prijs is te hoog voor wat het mij te bieden heeft.quote:Dat is nog los van dat op de een of andere onverklaarbare reden 50% van de mensen spontaan een nieuwe PC nodig heeft als er een nieuw OS uitkomt. Wat is nu het ei van Columbus waardoor Windows Vista zoveel meer resources nodig heeft? Op welk gebied schiet Windows XP nu zo belabberd tekort dat het nieuwe OS 50% tot 100% meer resources pakt?
Uiteindelijk leidt de introductie van een nieuw OS tot grotere verkopen voor de computerfabrikanten die er dus stiekem wel baat bij hebben als het OS van Windows belachelijk zwaar wordt. Tel daarbij op dat MS er baat bij heeft dat bedrijven als Dell en HP standaard Windows verkopen bij hun PC et voila you scratch my back and I'll scratch yours. Zie daar nog een reden waarom ik nogal sceptisch ben.
Er is altijd een keuze. En jouw keuze is MS.quote:Office
Vista![]()
Wie weet veranderd dat in de toekomst nog. Sowieso zullen we wel moeten overstappen vanwege DX10 dat om onverklaarbare redenen echt niet samen kan werken met XP en echt alleen maar met Vista kan werken.
[..]
Tis niet echt dat je een keuze hebt FrankHet is net als met democratie; het is de minst slechte oplossing.
ik ook nietquote:
Gefeliciteerd met jullie server, maar waarom niet bij publicservers? Misschien hadden we nog een korting kunnen regelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef Viro het volgende:
noobserver
Je moet het maar zo zien : het is opgezet door een stel boffers en ex boffersquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Incolumis het volgende:
ahum ben ik de enige die het niet netjes vind om reclame voor een andere server te spammen?
True true, maar niet iedereen checkt de bof forum, en nu je het zegt ik moet het ook daar postenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Viro ik vind het allemaal best maar hier is niet de plaats dit te melden als admin van BoF...
TY ijsmutsquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)
en nu dus ook voor de n00bserverzulke initiatieven moeten nl gesteund worden
![]()
Again TYquote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed!en wrm niet hier melden? is toch leuk? opgezet door een stel BoFFers, ik zie er echt geen probleem mee!
1. ik zal mijn taak als admin bij bof niet verwaarlozen, ik kan best op 2 servers adminnen. K heb het zo 3 weken aangepakt en voor mij is het niet zoveel werk.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...
en krijg je zo geen tweedeling waardoor de BoF server nu helemaal dreigt te stoppen terwijl hij nu goed draait...
Dus als Stefan het had gepost dan was het goed geweest?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...
en krijg je zo geen tweedeling waardoor de BoF server nu helemaal dreigt te stoppen terwijl hij nu goed draait...
tja, maar das een BoF probleem..... viro had vorige keer 90 euro gelapt ofzo en chiel had ook nog bijgedragen aan de BoF server. Om de BoF server in de lucht te houden zullen er gewoon wat meer leden moeten betalen, zijn nl altijd dezelfde die dat doen. ik heb altijd al gevonden dat als je bij BoF zit je best een tientje (EEN TIENTJE....WAS DAT NOU???) per kwartaal kan missen als bijdragen. als iedereen dat doet hoeft de een niet veel meer te betalen en de ander niks. en een tientje per kwartaal......mij maak je geen reet wijs, dat kan iedereen betalen...... alleen is het probleem dat veel mensen niet willen betalen.....quote:Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef RudyCarell het volgende:
met tweedeling bedoel ik meer dat de BoF server net aan betaald werd de afgelopen keer... maar ik vind het verder een goed initiatief
Zoals als baus het al zegt : onze opzet is niet om mensen weg te lokken van de bof server.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dus als Stefan het had gepost dan was het goed geweest?
Het is ook niet de bedoeling om mensen van de BoF server weg te lokken, dat is ook helemaal niet de opzet.
Zie het dan als het afleggen van verantwoording.
Zo goed als iedereen was al op de hoogte van deze server, veel hebben er ook al op gespeeld.
Als we dit niet bekend zouden maken, dan krijg je weer geruchten en/of gezeik dat we sneaky bezig zijn.
Nu is het gewoon voor iedereen bekend.
Het zal echt niet ten koste gaan van de BoF server, niet qua server vullen om hem draaiende te houden en ook niet qua adminnen.
Het is gewoon een leuke server voor ernaast, voor als je het IO ff zat bent.
wat zijn de regels dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef Viro het volgende:
Strenger dan op de BoF server zijn we idd wel.
Whehehequote:Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef jpjedi het volgende:
Dit geloof je toch niet?
Wie gaat er nu zulke info online zetten???![]()
![]()
![]()
ja die plaatsen ze in elk gastenboek van onzebruiloftsite.nl.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Wheheheheb je ook het gastenboek gelezen? dat bericht van Masmedia? 10k verdienen voor Talpa incl telefoon nummer??
![]()
Het aanvallen van een uncap met heli of jet is onmiddelijk een kick, flik je het een 2de keer dan volgt een ban. Het benaderen van een uncap is ten strengste verboden.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat zijn de regels dan?
en gaan jullie nu ook een Het Grote BF2 n00b Topique beginnen?![]()
Tja, geen idee. Vienna is de versie die MS in gedachte had als opvolger voor winxp en win2003, maar ja ze hadden de lat heel hoog gelegd en toen hebben ze het in 2 delen gesplitst. Vista en Vienna.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan nog 1 vraagje van mijner zijde..
Wat moet je dan denken van Windows Vienna?![]()
Klinkt als een hoop admin werk, maar gelukkig zie ik geen hele rare regels.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Het aanvallen van een uncap met heli of jet is onmiddelijk een kick, flik je het een 2de keer dan volgt een ban. Het benaderen van een uncap is ten strengste verboden.
Commanders mogen niet vechten, de enigste wat zij mogen is commanderen.
Solo vliegen in heli is ook ten strengste verboden, alleen als er weinig spelers op de server zijn mag het wel.
C4 hoppers worden gelijk gebanned.
Flamers worden onmiddelijk gebanned, we willen geen gezeik op de server.
Je gedragen als een noob, andere spelers hinderen tijdens spelen, is ook een kick. Gedragen als een noob mag zolang je andere spelers maar niet stoort
En de regels die ook gelden op de bof server![]()
Neu het is niet een hoop admin werk.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop admin werk, maar gelukkig zie ik geen hele rare regels.![]()
Zoals stefan zegt : hij en ik vullen de server rond een uur of 5 soms eerder. Dan tref je stefan, me broertje en mij aan. Binnen no time draait de serverquote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Stefan740 het volgende:
Slecht commanderen is ook wegwezen
De server komt meestal vol om 5 uur nadat ik en viro gevult hebben en dan is er altijd een admin aanwezig wanneer hij vol is en blijft
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De laatste tijd krijgen we steeds meer mensen die ook deel willen uitmaken van de BoF-sensatie.
Voordat iemand een volwaardig lid kan worden van BoF zijn ze eerst enige tijd trainee.
De volgende personen hebben bewezen dat ze de tag BoF waardig kunnen dragen:
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
gefeliciteerd homootjes!!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De laatste tijd krijgen we steeds meer mensen die ook deel willen uitmaken van de BoF-sensatie.
Voordat iemand een volwaardig lid kan worden van BoF zijn ze eerst enige tijd trainee.
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
Gefeli jongensquote:Op zondag 18 maart 2007 23:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
Dat hopen ze tenminstequote:Op maandag 19 maart 2007 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeli jongens![]()
Zoals er stond vers vlees, dat betekent veel maagdelijke kontjes voor al de homooooo's hier![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:43 schreef Stefan740 het volgende:
559 puntjes te gaan morge voor Lieutenant Colonel![]()
Ik zit deze week pas op de 20.000quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef BugWorks het volgende:
Ik moet er nog 1997 voor 2nd Lt.
Die ga ik ook ergens in de loop van deze week halen
FF uit en Claymores strooien!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
Daarna even 30 boffers verzamelen voor de expert explosive badge![]()
Ook die probeer ik deze week te halen, moet eerst nog 87 kills maken voor ik de poging kan wagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
Daarna even 30 boffers verzamelen voor de expert explosive badge![]()
Veel spelen, vooral als medic. Toen de server net op IO gezet werd ergens halverwegen januari (?) zat ik pas op 28.000. Toen begon het spelen pas echt, min 1000 per dag tot aan me huidige rang. Nu is het inmiddels al wat minder geworden het spelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit deze week pas op de 20.000![]()
En daarna de lange rit van 20.000 naar 50.000![]()
Mij hoor je na deze week dus voorlopig niet.
Ik denk dat er nog maar 6 mensen op de wereld zijn die hets pelen tegen de tijd dat ik 50.000 heb![]()
Ik speel nu al standaard als medicquote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Veel spelen, vooral als medic. Toen de server net op IO gezet werd ergens halverwegen januari (?) zat ik pas op 28.000. Toen begon het spelen pas echt, min 1000 per dag tot aan me huidige rang. Nu is het inmiddels al wat minder geworden het spelen.
nog 90 uur voor me 2 ster en 200 uur voor 3 ster ofzoietssssssssssssssquote:Op maandag 19 maart 2007 01:33 schreef Viro het volgende:
Net even 2 generaals gekilled met me shock paddles![]()
![]()
Lieve schat, de enige die zich nu moet schamen ben jij. Als je het nog eens terugleest dan kun je zien dat ik niet op IE7 bash maar op twee dingen:quote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ga je heel erg schamen! De uni maakt een bagger site die alleen werkt op IE7 en wat denk je jij geeft IE7 de volle laagTypisch.
Een plugin van 30mb voor iets wat m'n Word 2007 in 1 muisklik doet (opslaan als Word 97-2003 document) maar goed het zal wel nodig zijn.quote:Je kunt trouwens een Addin downloaden zodat je 2007 bestanden kunt openen en opslaan in office xp en 2003
Waardoor het natuurlijk extra pijnlijk voor MS was dat er vrij snel na de release al enkele grote veiligheids lekken werden geconstateerd. Ja die zijn er altijd, ik verwacht ook niet dat er geen bugs meer zijn, dat is onmogelijk maar als je je OS laat voor staan als het veiligste ooit dan sta je toch wel even in je hemdquote:Veilighied boven alles en jammer genoeg moeten de meeste windows gebruikers beschermd worden tegen zichzelf.
en gezien de wisselwerking tussen fabrikanten en MS zou ik het niet vreemd vinden als het OS zo vol gegooid wordt met applicaties en leukigheidjes om er voor te zorgen dat veel mensen een nieuwe PC nodig hebben maar goed dat blijft toch altijd een beetje complot denken en valt niet/lastig te bewijzen.quote:Dat er weer geupgrade moet worden staat mij ook niet aan. De prijs is te hoog voor wat het mij te bieden heeft.
Kom op zeg. Als ik jou de keuze geef tussen een auto die 200km/u op de snelweg kan, eentje die 40km/u kan en eentje die 60km/u kan dan ik wel heel vrolijk roepen dat je een keuze hebt maar de realiteit ligt dan net wat andersquote:Er is altijd een keuze. En jouw keuze is MS.
doen wij ook. alleen wij komen telkens op Karkand 64 uitquote:Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef Stefan740 het volgende:
Waar is de sneeuw?
Overigens beslissen we elke dag opnieuw welke map we willen spelen, heerlijk zon eigen server![]()
ergens in het noorden geloof ikquote:Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef Stefan740 het volgende:
Waar is de sneeuw?
Overigens beslissen we elke dag opnieuw welke map we willen spelen, heerlijk zon eigen server![]()
Een puntenhoer, dat ben je!quote:Op maandag 19 maart 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
doen wij ook. alleen wij komen telkens op Karkand 64 uit
puntenhoerquote:Op maandag 19 maart 2007 08:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Een puntenhoer, dat ben je!
Ik zal vast ook wel eens komen kijken op de n00b server maar goed het is dan ook geen geheim dat ik me niet hele dagen kan vermaken met Karkand en graag ook eens wil vliegen op bv. Karkand.
Leer mij dat dan eensquote:Op maandag 19 maart 2007 08:39 schreef staticdata het volgende:
kan er ook niets aan doen dat ik raak schiet
Welke?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vanmiddag me nieuwe phone! Straks eerst ff een 2GB misi-sd erbij halen... En de softwares zijn al binnen... En vanmiddag effe S.T.A.L.K.E.R. spelen, ben benieuwd!![]()
Nee ik heb 1 x samsung gehad, maar vond het niets... Voor mij enkel Nokia if SE...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
Mooi ding ook al blijf ik qua design meer Samsung fan
Het menu steekt belachelijk onlogisch in elkaar van m'n D900 maar goed ik gebruik t ding vooral om te bellen en dat is op elke telefoon wel hetzelfdequote:Op maandag 19 maart 2007 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Nee ik heb 1 x samsung gehad, maar vond het niets... Voor mij enkel Nokia if SE...
Oops mijn fout. Ik had niet moeten zeggen IE7, maar MS. Je geeft namelijk MS ervan langs terwijl de site bouwer het verprutst.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Lieve schat, de enige die zich nu moet schamen ben jij. Als je het nog eens terugleest dan kun je zien dat ik niet op IE7 bash maar op twee dingen:
1) Sites die je verplichten IE te gebruiken terwijl 10%/20% van de mensen FF gebruikt.
2) Dat ik een los progje moest downloaden om te valideren dat m'n Windows legaal is alvorens ik IE7 mocht downloaden.
Geen onvertogen woord dus over IE7
Tja, dat noemen ze backwardscompatibility, das niet zo moeilijk. Forwardcompatibility, is nogal lastig en dus moet je een addin downloaden. Ik vind het heel netjes, forwardcompatibility zie je maar zelden.quote:[..]
Een plugin van 30mb voor iets wat m'n Word 2007 in 1 muisklik doet (opslaan als Word 97-2003 document) maar goed het zal wel nodig zijn.
Klopt, zeer slordig, ik kon er wel om lachenquote:[..]
Waardoor het natuurlijk extra pijnlijk voor MS was dat er vrij snel na de release al enkele grote veiligheids lekken werden geconstateerd. Ja die zijn er altijd, ik verwacht ook niet dat er geen bugs meer zijn, dat is onmogelijk maar als je je OS laat voor staan als het veiligste ooit dan sta je toch wel even in je hemdOver de gebruikers heb je gelijk ja.
Ik zie geen complot, maar kan me voorstellen dat andere het wel zien. Al die poespas hoeft van mij niet. User experience is hot bij MS. Wen er maar aan, de komende jaren krijg je alleen maar meer vista dingetjes in allerlei andere software, waaronder websites.quote:[..]
en gezien de wisselwerking tussen fabrikanten en MS zou ik het niet vreemd vinden als het OS zo vol gegooid wordt met applicaties en leukigheidjes om er voor te zorgen dat veel mensen een nieuwe PC nodig hebben maar goed dat blijft toch altijd een beetje complot denken en valt niet/lastig te bewijzen.
Er is wel degelijk een alternatief, waar je mee zou kunnen werken. Ik ben geen tweakert en heb dus de ballen verstand van opensource, maar ik weet wel dat er overheden zijn die alleen maar met opensource werken. Hoezo geen keuze. Het schijnt zelfs dat sommige games werken op opensourcequote:[..]
Kom op zeg. Als ik jou de keuze geef tussen een auto die 200km/u op de snelweg kan, eentje die 40km/u kan en eentje die 60km/u kan dan ik wel heel vrolijk roepen dat je een keuze hebt maar de realiteit ligt dan net wat anders
Zo nu weer verder met mijn vakantiequote:Zo en nu weer verder met het werk. Wel weer zuigend dat er nog geen koffie is
Hier schijnt de zonquote:Het sneeuwt!!
Whehe bij jullie sneeuwt het, hier wordt het vandaag 22 gradenEnige zuigende is dat ik geen balkon in de zon heb.
Waarbij het eerste punt natuurlijk direct op MS sloeg. Ik moet een extra progje downloaden om t laten zien dat ik echt legaal bezig benquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oops mijn fout. Ik had niet moeten zeggen IE7, maar MS. Je geeft namelijk MS ervan langs terwijl de site bouwer het verprutst.
Precies, sommige gamesquote:Het schijnt zelfs dat sommige games werken op opensource![]()
Bier drinkenquote:Zo nu weer verder met mijn vakantie
Hier schijnt de zon
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
verdomme zeg, is vannacht mn internet eruit geklapt, ben ik dus gewoon 10 uur downloadtime kwijt![]()
![]()
Spelen, kijken,gebruiken of luisteren?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]Wat moet je in godsnaam met al die downloads
Hoest nou? Nog lekker gezopen in t weekend?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
Spelen, kijken,gebruiken of luisteren?
tja i dont know, kijk ze niet, is meer voor de heb ofzo, pr0ncollecties compleet makenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]Wat moet je in godsnaam met al die downloads
Hoest nou? Nog lekker gezopen in t weekend?
vergeet niet dat ik het over de verbnding van mn ouwelui heb he, dies 25kbquote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]droogkloot
Gaat me meer om dat als het zo erg is dat je 10 uur downloadtijd kwijt bent dan staat je verbinding dus wel dag en nacht te blazen. Alles wat je dan binnentrekt kun je met geen mogelijkheid allemaal bekijken/gebruiken/luisteren. Of je moet HD films binnen trekken dat tik wel lekker aan.
Ow ja das waarquote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
vergeet niet dat ik het over de verbnding van mn ouwelui heb he, dies 25kb![]()
Ik heb van de week 115gb naar binnen lopen trekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]droogkloot
Gaat me meer om dat als het zo erg is dat je 10 uur downloadtijd kwijt bent dan staat je verbinding dus wel dag en nacht te blazen. Alles wat je dan binnentrekt kun je met geen mogelijkheid allemaal bekijken/gebruiken/luisteren. Of je moet HD films binnen trekken dat tik wel lekker aan.
ben je al zenuwachtig??quote:Op maandag 19 maart 2007 10:37 schreef BattleLies het volgende:
PIK OMHOOOOOOOOOOOOOOG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*meld zich*
eeh nou ... krijg wel kriebels in mijn buik!!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb van de week 115gb naar binnen lopen trekken![]()
Ik ben gek op filmsquote:
Hee fer! Je moet nog 2 daagjes 'werken' .. dan mag je eindelijk terug naar je meisie en de beschaafde wereld!!quote:
Voordeel van een fatsoenlijke internetverbinding is wel dat je kut downloaden als je zin hebt om de film te kijken. In twee uur trek ik een hele DVD naar m'n harde schijf. Bij het eten beslissen een film te kijken is na GTST (vrouwenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
Het klopt dat er te veel blijft liggen maar ik kijk ook veel
Niet helemaal goed?quote:Daarbij veel gaat al de trashcan in na downloaden omdat ze niet helemaal goed zijn (ongeveer 10/15%)
Twee en half want m'n vlucht gaat woensdag eind v/d middagquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef BattleLies het volgende:
Hee fer! Je moet nog 2 daagjes 'werken' .. dan mag je eindelijk terug naar je meisie en de beschaafde wereld!!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee en half want m'n vlucht gaat woensdag eind v/d middagen dan alleen maar feest
We cruisen gewoon terugquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAHAAA!!!
Jullie KUNNEN eventueel hier slapen btw! in de woonkamer met eigen meegenomen luchtbed .. maar KAN wel als jullie willen!
hihi oke!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
We cruisen gewoon terugWe gooien wel een muntje over wie er drinkt
Ben benieuwd
Ik kijk alleen dvd dus als het stiekem toch een xvid convert is of een cam of iets.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van een fatsoenlijke internetverbinding is wel dat je kut downloaden als je zin hebt om de film te kijken. In twee uur trek ik een hele DVD naar m'n harde schijf. Bij het eten beslissen een film te kijken is na GTST (vrouwen) dus de film kijken
Dat is gewoon op een 6mbps lijntje
[..]
Niet helemaal goed?
Die gozer moet ze klappen man...quote:Dear Gamers and Gamer Publications on the Internet and Elsewhere:
I have been praying, literally, that Take-Two and its lawyers would do something so stupid, so arrogant, so dumb, even dumber than what they have to date done, that such a misstep would enable me to destroy Take-Two. With the filing of this SLAPP lawsuit last week, my prayers are finally answered.
This lawsuit, filed in US District Court for the Southern District of Florida, is, without a doubt, the single dumbest thing I have ever seen any lawyers do in my thirty years of practicing law--while in continuous good standing to do so with The Florida Bar, I might add, the shock radio and video game industry's efforts notwithstanding.
I encourage folks to read Psalm 35, a Psalm of David, which is brilliant in its entirety (since God Himself wrote it), but for those who don't own a Bible or who think their hands will catch on fire if they touch one, here is the salient portion that applies to this lawsuit:
7 For without cause have they hid for me their net in a pit,
which without cause they have digged for my soul.
8 Let destruction come upon him at unawares;
and let his net that he hath hid catch himself:
into that very destruction let him fall.
9 And my soul shall be joyful in the LORD:
it shall rejoice in his salvation.
The pit Take-Two has dug for itself will be patently clear next week when I strike back. Oh, and by the way, the entire Take-Two management and board will be gone on March 23, so this pit-digging comes at a very bad time indeed.
Amen, and Praise be to God Almighty, maker of Heaven, Earth, and yes, the maker even of video games.
Jack Thompson
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef EvilDucky het volgende:
Hier nu even niet!
Mogguh btw!
Allemaal een leuk weekend gehad?![]()
We staan nog steeds tweede in de quizquote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!
Jij dan??
KLIK HIER!!
En mijn ma heeft echt een 3 tal vragen blind gegokt!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
Mooi man, alleen maar geowned door de moeder van Lies. Nou ja dat kan ik wel hebben.
hihihihiquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef FJD het volgende:
Wij hebben ook gegokten een paar keer geluk. De avond ervoor bv. waren we in Prinsenbeek en toen had ik JP z'n visitekaartje zien liggen
![]()
Nachtwerk, het was gewoon nachtwerk dit weekend!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!
Jij dan??
KLIK HIER!!
Die gekke Inco tochquote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef EvilDucky het volgende:
Nachtwerk, het was gewoon nachtwerk dit weekend!![]()
Nu maar ff bijslapen dus.
werk je de wiki dan ook ff bij? en vergeet het linkje nietquote:Op maandag 19 maart 2007 12:13 schreef dekkered het volgende:
zal ik maar alvast een nieuw topic aanmaken? (wat wordt eigenlijk de nieuwe tt?)
ik heb alleen geen goede ttquote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
werk je de wiki dan ook ff bij? en vergeet het linkje niet
Sja... "waar twee boffers gaan trouwen?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |