abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47417623
Het is niet als reclame bedoeld, ik vond het raar om achter te houden terwijl 2 van ons vieren boffers zijn.

Dankjewel postman
pi_47417638
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Incolumis het volgende:
ahum ben ik de enige die het niet netjes vind om reclame voor een andere server te spammen?
Je moet het maar zo zien : het is opgezet door een stel boffers en ex boffers
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Viro ik vind het allemaal best maar hier is niet de plaats dit te melden als admin van BoF...
True true, maar niet iedereen checkt de bof forum, en nu je het zegt ik moet het ook daar posten
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)

en nu dus ook voor de n00bserver zulke initiatieven moeten nl gesteund worden
TY ijsmuts
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed! en wrm niet hier melden? is toch leuk? opgezet door een stel BoFFers, ik zie er echt geen probleem mee!
Again TY
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...

en krijg je zo geen tweedeling waardoor de BoF server nu helemaal dreigt te stoppen terwijl hij nu goed draait...
1. ik zal mijn taak als admin bij bof niet verwaarlozen, ik kan best op 2 servers adminnen. K heb het zo 3 weken aangepakt en voor mij is het niet zoveel werk.

2. er staat : voor mensen die wel eens willen spelen met voertuigen is er altijd plaats. Ik zeg niet dat ze verplicht zijn om te spelen. Keuze is aan jezelf of je wilt spelen met voertuigen of IO.
pi_47417752
Ik ben altijd bereid om de taak als admin op me te nemen op de BoF server maar dat komt dan vast niet goed, alhoewel...

Nah, ongein, ik vind het echt een vette server, spelen echt veel n00bs dus is het zeker leuk
  zondag 18 maart 2007 @ 22:59:14 #208
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47417880
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...

en krijg je zo geen tweedeling waardoor de BoF server nu helemaal dreigt te stoppen terwijl hij nu goed draait...
Dus als Stefan het had gepost dan was het goed geweest?
Het is ook niet de bedoeling om mensen van de BoF server weg te lokken, dat is ook helemaal niet de opzet.
Zie het dan als het afleggen van verantwoording.

Zo goed als iedereen was al op de hoogte van deze server, veel hebben er ook al op gespeeld.
Als we dit niet bekend zouden maken, dan krijg je weer geruchten en/of gezeik dat we sneaky bezig zijn.
Nu is het gewoon voor iedereen bekend.

Het zal echt niet ten koste gaan van de BoF server, niet qua server vullen om hem draaiende te houden en ook niet qua adminnen.
Het is gewoon een leuke server voor ernaast, voor als je het IO ff zat bent.
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_47417942
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef RudyCarell het volgende:
met tweedeling bedoel ik meer dat de BoF server net aan betaald werd de afgelopen keer... maar ik vind het verder een goed initiatief
tja, maar das een BoF probleem..... viro had vorige keer 90 euro gelapt ofzo en chiel had ook nog bijgedragen aan de BoF server. Om de BoF server in de lucht te houden zullen er gewoon wat meer leden moeten betalen, zijn nl altijd dezelfde die dat doen. ik heb altijd al gevonden dat als je bij BoF zit je best een tientje (EEN TIENTJE....WAS DAT NOU???) per kwartaal kan missen als bijdragen. als iedereen dat doet hoeft de een niet veel meer te betalen en de ander niks. en een tientje per kwartaal......mij maak je geen reet wijs, dat kan iedereen betalen...... alleen is het probleem dat veel mensen niet willen betalen.....
pi_47418002
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

-knip-
waarom wist ik hier niet van boefje??
pi_47418053
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:

verweer
Dan nog 1 vraagje van mijner zijde..

Wat moet je dan denken van Windows Vienna?
pi_47418057
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Dus als Stefan het had gepost dan was het goed geweest?
Het is ook niet de bedoeling om mensen van de BoF server weg te lokken, dat is ook helemaal niet de opzet.
Zie het dan als het afleggen van verantwoording.

Zo goed als iedereen was al op de hoogte van deze server, veel hebben er ook al op gespeeld.
Als we dit niet bekend zouden maken, dan krijg je weer geruchten en/of gezeik dat we sneaky bezig zijn.
Nu is het gewoon voor iedereen bekend.

Het zal echt niet ten koste gaan van de BoF server, niet qua server vullen om hem draaiende te houden en ook niet qua adminnen.
Het is gewoon een leuke server voor ernaast, voor als je het IO ff zat bent.
Zoals als baus het al zegt : onze opzet is niet om mensen weg te lokken van de bof server.

@ jorrit : ty
  zondag 18 maart 2007 @ 23:08:06 #213
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47418191
Ik blijf ook gewoon spelen op de BoF server hoor.. INF only eerscht voor de puntjes en onze server is gewoon fijn. Blijf ook adminnen, al was ik vorige week non actief (zowel qua spelen als adminnen). Ik doneer de volgende ronde dus ook gewoon mee.

Het kan makkelijk naast elkaar, 2 servers tegelijk adminnen ook geen probleem.. 1 ingame en de ander op BF2CC.
Er was gewoon de behoefte aan server die Vehicle mode draait, eigen regels, eigen beleid..zonder overleg van een heel grote groep. Op de N00b server zijn we een heel stuk strenger dan op de BoF server.

@Muts, tja ik had het je eigenlijk wel kunnen vertellen.. weet eigenlijk niet waarom.

EDIT; ik maak trouwens ook gewoon reclame voor de BoF server hoor, op onze N00b server
pi_47418251
Strenger dan op de BoF server zijn we idd wel.
pi_47418259
Dit geloof je toch niet?

Wie gaat er nu zulke info online zetten???
pi_47418288
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef Viro het volgende:
Strenger dan op de BoF server zijn we idd wel.
wat zijn de regels dan?

en gaan jullie nu ook een Het Grote BF2 n00b Topique beginnen?
pi_47418362
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef jpjedi het volgende:
Dit geloof je toch niet?

Wie gaat er nu zulke info online zetten???
Whehehe heb je ook het gastenboek gelezen? dat bericht van Masmedia? 10k verdienen voor Talpa incl telefoon nummer??
pi_47418478
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Whehehe heb je ook het gastenboek gelezen? dat bericht van Masmedia? 10k verdienen voor Talpa incl telefoon nummer??
ja die plaatsen ze in elk gastenboek van onzebruiloftsite.nl.

Je zou bijna trouwen voor die 10k..
pi_47418645
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

wat zijn de regels dan?

en gaan jullie nu ook een Het Grote BF2 n00b Topique beginnen?
Het aanvallen van een uncap met heli of jet is onmiddelijk een kick, flik je het een 2de keer dan volgt een ban. Het benaderen van een uncap is ten strengste verboden.

Commanders mogen niet vechten, de enigste wat zij mogen is commanderen.

Solo vliegen in heli is ook ten strengste verboden, alleen als er weinig spelers op de server zijn mag het wel.

C4 hoppers worden gelijk gebanned.

Flamers worden onmiddelijk gebanned, we willen geen gezeik op de server.

Je gedragen als een noob, andere spelers hinderen tijdens spelen, is ook een kick. Gedragen als een noob mag zolang je andere spelers maar niet stoort

En de regels die ook gelden op de bof server
  zondag 18 maart 2007 @ 23:25:11 #220
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47418809
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dan nog 1 vraagje van mijner zijde..

Wat moet je dan denken van Windows Vienna?
Tja, geen idee. Vienna is de versie die MS in gedachte had als opvolger voor winxp en win2003, maar ja ze hadden de lat heel hoog gelegd en toen hebben ze het in 2 delen gesplitst. Vista en Vienna.
Laat ik heel duidelijk zijn, ik ben ook geen voorstander van al die nieuwe versies elke keer, maar ja zo gaat het nu eenmaal. De kans is groot dat ik Vista nooit zal draaien.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 18 maart 2007 @ 23:27:13 #221
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47418880
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef Viro het volgende:

[..]

Het aanvallen van een uncap met heli of jet is onmiddelijk een kick, flik je het een 2de keer dan volgt een ban. Het benaderen van een uncap is ten strengste verboden.

Commanders mogen niet vechten, de enigste wat zij mogen is commanderen.

Solo vliegen in heli is ook ten strengste verboden, alleen als er weinig spelers op de server zijn mag het wel.

C4 hoppers worden gelijk gebanned.

Flamers worden onmiddelijk gebanned, we willen geen gezeik op de server.

Je gedragen als een noob, andere spelers hinderen tijdens spelen, is ook een kick. Gedragen als een noob mag zolang je andere spelers maar niet stoort

En de regels die ook gelden op de bof server
Klinkt als een hoop admin werk, maar gelukkig zie ik geen hele rare regels.
2de in de Tour de BoF!
pi_47419116
Slecht commanderen is ook wegwezen

De server komt meestal vol om 5 uur nadat ik en viro gevult hebben en dan is er altijd een admin aanwezig wanneer hij vol is en blijft
pi_47419120
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Klinkt als een hoop admin werk, maar gelukkig zie ik geen hele rare regels.
Neu het is niet een hoop admin werk.
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Stefan740 het volgende:
Slecht commanderen is ook wegwezen

De server komt meestal vol om 5 uur nadat ik en viro gevult hebben en dan is er altijd een admin aanwezig wanneer hij vol is en blijft
Zoals stefan zegt : hij en ik vullen de server rond een uur of 5 soms eerder. Dan tref je stefan, me broertje en mij aan. Binnen no time draait de server

En er staat ook dat altijd een admin aanwezig is. Wat ook klopt. Asl stefan niet aan het knallen is ben ik wel aan het knallen. Is er geen admin te zien op de server dan zit er wel 1 te kijken via bf2cc
  zondag 18 maart 2007 @ 23:43:27 #224
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47419541
De laatste tijd krijgen we steeds meer mensen die ook deel willen uitmaken van de BoF-sensatie.
Voordat iemand een volwaardig lid kan worden van BoF zijn ze eerst enige tijd trainee.
De volgende personen hebben bewezen dat ze de tag BoF waardig kunnen dragen:
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
2de in de Tour de BoF!
  zondag 18 maart 2007 @ 23:56:25 #225
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47419938
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De laatste tijd krijgen we steeds meer mensen die ook deel willen uitmaken van de BoF-sensatie.
Voordat iemand een volwaardig lid kan worden van BoF zijn ze eerst enige tijd trainee.
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
Daar moet op gedronken worden!
pi_47419995
quote:
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
gefeliciteerd homootjes!!

dat wordt bukken en bier halen bij't airsoften!!
pi_47420884
quote:
3lmo
Puritania
Botje
earen890
WesleyW
-supremecars-
Gefeli jongens

Zoals er stond vers vlees, dat betekent veel maagdelijke kontjes voor al de homooooo's hier
pi_47420926
Nog 1000 Puntjes!
pi_47420972
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:32 schreef Viro het volgende:

[..]

Gefeli jongens

Zoals er stond vers vlees, dat betekent veel maagdelijke kontjes voor al de homooooo's hier
Dat hopen ze tenminste
pi_47421087
559 puntjes te gaan morge voor Lieutenant Colonel
pi_47421123
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:43 schreef Stefan740 het volgende:
559 puntjes te gaan morge voor Lieutenant Colonel

Feestweek!
pi_47421170
Ik moet er nog 1997 voor 2nd Lt.
Die ga ik ook ergens in de loop van deze week halen
pi_47421177
Daarna even 30 boffers verzamelen voor de expert explosive badge
pi_47421198
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef BugWorks het volgende:
Ik moet er nog 1997 voor 2nd Lt.
Die ga ik ook ergens in de loop van deze week halen
Ik zit deze week pas op de 20.000
En daarna de lange rit van 20.000 naar 50.000

Mij hoor je na deze week dus voorlopig niet.
Ik denk dat er nog maar 6 mensen op de wereld zijn die hets pelen tegen de tijd dat ik 50.000 heb
pi_47421210
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
FF uit en Claymores strooien!

Ik moet hem ook nog halen
pi_47421271
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
Ook die probeer ik deze week te halen, moet eerst nog 87 kills maken voor ik de poging kan wagen.
Verder probeer ik ook nog me expert pistol combat badge te halen, moet eerst nog iets van 119 kills maken.
Verder weet ik ff niet welke badge ik nog zou kunnen halen.
pi_47421340
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik zit deze week pas op de 20.000
En daarna de lange rit van 20.000 naar 50.000

Mij hoor je na deze week dus voorlopig niet.
Ik denk dat er nog maar 6 mensen op de wereld zijn die hets pelen tegen de tijd dat ik 50.000 heb
Veel spelen, vooral als medic. Toen de server net op IO gezet werd ergens halverwegen januari (?) zat ik pas op 28.000. Toen begon het spelen pas echt, min 1000 per dag tot aan me huidige rang. Nu is het inmiddels al wat minder geworden het spelen.
  maandag 19 maart 2007 @ 00:58:56 #238
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47421389
Ik denk dan dat ik deze week me basic support wel even ga halen
2de in de Tour de BoF!
pi_47421446
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Veel spelen, vooral als medic. Toen de server net op IO gezet werd ergens halverwegen januari (?) zat ik pas op 28.000. Toen begon het spelen pas echt, min 1000 per dag tot aan me huidige rang. Nu is het inmiddels al wat minder geworden het spelen.
Ik speel nu al standaard als medic
Dan gaat het idd harder dan de andere.

Al is ammo uitdelen ook nog wel eens leuk maar dan mis je de paddles beetje.
Tijd is eerder het probleem

En sinds dec ben ik geloof ik van 8000 naar nu 20.000 gesprongen.
Ik kom er wel.......
pi_47421653
nog 1088 punten voor me volgende rang
En net nog even me expert medic badge binnen gehaald
Zo nu op weg voor de expert aanvaller
pi_47422014
Net even 2 generaals gekilled met me shock paddles
pi_47424062
quote:
Op maandag 19 maart 2007 01:33 schreef Viro het volgende:
Net even 2 generaals gekilled met me shock paddles
nog 90 uur voor me 2 ster en 200 uur voor 3 ster ofzoietssssssssssssss
BF2: Diamond3d
pi_47424136
Ik vind het niet verkeerd hoor een 2e server op deze basis.

De bof server blijft een karkand/city maps i/o. en je zou zelfs nog op beide servers een crossposting kunnen doen. ofwel op de bof server verwijzen naar justnoobs en andersoms.

en goedemorgen
pi_47424203
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ga je heel erg schamen! De uni maakt een bagger site die alleen werkt op IE7 en wat denk je jij geeft IE7 de volle laag Typisch.
Lieve schat, de enige die zich nu moet schamen ben jij. Als je het nog eens terugleest dan kun je zien dat ik niet op IE7 bash maar op twee dingen:
1) Sites die je verplichten IE te gebruiken terwijl 10%/20% van de mensen FF gebruikt.
2) Dat ik een los progje moest downloaden om te valideren dat m'n Windows legaal is alvorens ik IE7 mocht downloaden.

Geen onvertogen woord dus over IE7
quote:
Je kunt trouwens een Addin downloaden zodat je 2007 bestanden kunt openen en opslaan in office xp en 2003
Een plugin van 30mb voor iets wat m'n Word 2007 in 1 muisklik doet (opslaan als Word 97-2003 document) maar goed het zal wel nodig zijn.
quote:
Veilighied boven alles en jammer genoeg moeten de meeste windows gebruikers beschermd worden tegen zichzelf.
Waardoor het natuurlijk extra pijnlijk voor MS was dat er vrij snel na de release al enkele grote veiligheids lekken werden geconstateerd. Ja die zijn er altijd, ik verwacht ook niet dat er geen bugs meer zijn, dat is onmogelijk maar als je je OS laat voor staan als het veiligste ooit dan sta je toch wel even in je hemd Over de gebruikers heb je gelijk ja.
quote:
Dat er weer geupgrade moet worden staat mij ook niet aan. De prijs is te hoog voor wat het mij te bieden heeft.
en gezien de wisselwerking tussen fabrikanten en MS zou ik het niet vreemd vinden als het OS zo vol gegooid wordt met applicaties en leukigheidjes om er voor te zorgen dat veel mensen een nieuwe PC nodig hebben maar goed dat blijft toch altijd een beetje complot denken en valt niet/lastig te bewijzen.
quote:
Er is altijd een keuze. En jouw keuze is MS.
Kom op zeg. Als ik jou de keuze geef tussen een auto die 200km/u op de snelweg kan, eentje die 40km/u kan en eentje die 60km/u kan dan ik wel heel vrolijk roepen dat je een keuze hebt maar de realiteit ligt dan net wat anders

Zo en nu weer verder met het werk. Wel weer zuigend dat er nog geen koffie is

Het sneeuwt!!
Whehe bij jullie sneeuwt het, hier wordt het vandaag 22 graden Enige zuigende is dat ik geen balkon in de zon heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door FJD op 19-03-2007 08:03:06 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47424416
Waar is de sneeuw?

Overigens beslissen we elke dag opnieuw welke map we willen spelen, heerlijk zon eigen server
pi_47424525
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef Stefan740 het volgende:
Waar is de sneeuw?

Overigens beslissen we elke dag opnieuw welke map we willen spelen, heerlijk zon eigen server
doen wij ook. alleen wij komen telkens op Karkand 64 uit
pi_47424528
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:17 schreef Stefan740 het volgende:
Waar is de sneeuw?

ergens in het noorden geloof ik
Every war is different, every war is the same.
pi_47424585
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
doen wij ook. alleen wij komen telkens op Karkand 64 uit
Een puntenhoer, dat ben je!

Ik zal vast ook wel eens komen kijken op de n00b server maar goed het is dan ook geen geheim dat ik me niet hele dagen kan vermaken met Karkand en graag ook eens wil vliegen op bv. Karkand.
pi_47424647
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Een puntenhoer, dat ben je!

Ik zal vast ook wel eens komen kijken op de n00b server maar goed het is dan ook geen geheim dat ik me niet hele dagen kan vermaken met Karkand en graag ook eens wil vliegen op bv. Karkand.
puntenhoer

van mij mag mashtuur en sharqi ook op de server komen draaien hoor. en daar haal ik net zoveel punten als op karkand. kan er ook niets aan doen dat ik raak schiet
pi_47424667
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:39 schreef staticdata het volgende:
kan er ook niets aan doen dat ik raak schiet
Leer mij dat dan eens
pi_47424698
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:40 schreef FJD het volgende:

[..]

Leer mij dat dan eens
dan moet je beginnen met een roze crossair net zoals ik heb
pi_47424745
Mogguh
pi_47424820
Vanmiddag me nieuwe phone! Straks eerst ff een 2GB misi-sd erbij halen... En de softwares zijn al binnen... En vanmiddag effe S.T.A.L.K.E.R. spelen, ben benieuwd!
pi_47424889
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vanmiddag me nieuwe phone! Straks eerst ff een 2GB misi-sd erbij halen... En de softwares zijn al binnen... En vanmiddag effe S.T.A.L.K.E.R. spelen, ben benieuwd!
Welke?
Pics?!
pi_47425510
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:56 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Welke?
Pics?!
N73!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: