Snel naar buiten rennen. Kun je het zien smeltenquote:Jammer dat het niet lang zal blijven liggen.![]()
Vlokken opvangen met je tongquote:Op maandag 19 maart 2007 06:42 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Hier ook een beetje.
'Het sneeeuuwt, Het sneeeuuwt, De pannetjes worden nat..'
[..]
Snel naar buiten rennen. Kun je het zien smelten
We moeten meer auto gaan rijden.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook! Wat is er met de lente gebeurd?![]()
Die komt nooi meer terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook! Wat is er met de lente gebeurd?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 07:29 schreef Traband het volgende:
Hier ook, had gehoopt dat we dit jaar zonder zouden doen.
ga maar slapen....quote:Op maandag 19 maart 2007 07:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben eigenlijk nog heel erg moe en wil graag weer naar bed maar dat vind ik zo zonde van de sneeuw.
Wat te doen, wat te doen?
Lekker van de sneeuw blijven genieten en de rest van de dag een duf konijn zijn of toch maar nog even bijslapen.![]()
Ja daarom juist. Als ik wakker wordt is het weg.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ga maar slapen.......sneeuw blijft toch niet liggen....
![]()
Het sneeuwt hier nog steeds een beetjequote:
Je moet dan ook naar buiten kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 07:59 schreef Qwea het volgende:
ik snap er geen reet vande afsluit dijk bij den helder/friesland is dicht door een ongeluk dat kwam door de sneeuw. Welke sneeuw. Ik zie geen sneeuw hier in Den Helder
dan zie ik nog geen sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 08:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar buiten kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |