Snel naar buiten rennen. Kun je het zien smeltenquote:Jammer dat het niet lang zal blijven liggen.![]()
Vlokken opvangen met je tongquote:Op maandag 19 maart 2007 06:42 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Hier ook een beetje.
'Het sneeeuuwt, Het sneeeuuwt, De pannetjes worden nat..'
[..]
Snel naar buiten rennen. Kun je het zien smelten
We moeten meer auto gaan rijden.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook! Wat is er met de lente gebeurd?![]()
Die komt nooi meer terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook! Wat is er met de lente gebeurd?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 07:29 schreef Traband het volgende:
Hier ook, had gehoopt dat we dit jaar zonder zouden doen.
ga maar slapen....quote:Op maandag 19 maart 2007 07:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben eigenlijk nog heel erg moe en wil graag weer naar bed maar dat vind ik zo zonde van de sneeuw.
Wat te doen, wat te doen?
Lekker van de sneeuw blijven genieten en de rest van de dag een duf konijn zijn of toch maar nog even bijslapen.![]()
Ja daarom juist. Als ik wakker wordt is het weg.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ga maar slapen.......sneeuw blijft toch niet liggen....
![]()
Het sneeuwt hier nog steeds een beetjequote:
Je moet dan ook naar buiten kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 07:59 schreef Qwea het volgende:
ik snap er geen reet vande afsluit dijk bij den helder/friesland is dicht door een ongeluk dat kwam door de sneeuw. Welke sneeuw. Ik zie geen sneeuw hier in Den Helder
dan zie ik nog geen sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 08:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar buiten kijken![]()
Denk dat dat wel meevalt. Zo hard sneeuwt het nu ook weer niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan zie ik nog geen sneeuwnet wel regen, nu ist droog maar grijs.
No sneeuw
ik moet zo treinen van Den Helder naar Emmen, ik hoop niet dat de NS weer voorzorgsmaatregels gaat treffen
thank god!!quote:Op maandag 19 maart 2007 08:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is geen herhaling van vorig jaar maart.![]()
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 08:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Filippijnen... Zie onderschrift...![]()
Groningenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:20 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar, waar wonen jullie dan?
*weten wilt waar het sneeuwt
Daar staat niets over de Filipijnenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Filippijnen... Zie onderschrift...![]()
hij bedoelt de sigquote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat niets over de Filipijnen![]()
Niet die van mij, wel die van hem...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat niets over de Filipijnen![]()
Broertje, kom je nog naar mijn huwelijk? Nu met sneeuw...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
IddMensen moeten eens leren sigs te lezen
Zussie
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mag er nog wel een laagje van 30 cm bijvallen, maar dat zit er niet meer in denk ik
dat zou zo lekker zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mag er nog wel een laagje van 30 cm bijvallen, maar dat zit er niet meer in denk ik
afwisseling is leukquote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef Stevie_ het volgende:
Koel, zo zat je vorige week nog in je t-shirtje een witbiertje te nuttigen op het terras, en vandaag houden we dan maar even een sneeuwgevechtje voor huis
:S
Nee, mijn planning ligt ergens na 14 aprilquote:Op maandag 19 maart 2007 08:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Broertje, kom je nog naar mijn huwelijk? Nu met sneeuw...![]()
(Hoop natuurlijk dat gewoon lekker de zon schijnt...)
das een teken...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef freecell het volgende:
Groningen:
[afbeelding]
en over twee dagen ga ik trouwen
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:06 schreef freecell het volgende:
Nuh, positief teken, wit, trouwen, jurk enzo
Daarbij heb je dan wel echt hele toffe trouwfoto's
Gmail is ook een goeie...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, mijn planning ligt ergens na 14 aprilLang verhaal, vertel ik je wel eens per MSN//ICQ/YAHOO/TAMTAM ofzo
Da's zielugquote:Op maandag 19 maart 2007 10:11 schreef Viswijfje het volgende:
Is dit serieus bedoeld? Want ik zie in de verre verte geen sneeuw!![]()
![]()
Ik haat chatten via mail.. Of bedoel je Gmail/Talk ?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Gmail is ook een goeie...
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:45 schreef miss_bleu het volgende:
Bijlmer super sneeuw!!
Lezen is niet mn sterkste kantquote:Op maandag 19 maart 2007 08:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
IddMensen moeten eens leren sigs te lezen
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik haat chatten via mail.. Of bedoel je Gmail/Talk ?
Maar ik heb gmail niet altijd open staanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Al heb je dan wel dat je niet echt een melding krijgt als je een berichtje hebt gekregen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |