pleur hem dan eens in de dvd speler ...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Alles werkt alleen ik zie GEEN ondertitling en ursel.. het is een dvd MET ondertiteling.
Escape weet dit misschien?
Erg raar. PowerDVD heb ik ook geprobeerd, hetzelfde. ASUSdvd is eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
probeer Powerdvd eens, staat ook wel op usenet.
ga met je muis in je scherm staan, rechtermuisknop en dan een optie kiezen voor ondertitelspoor, iets in die geest.
Ik ken het programma niet wat jij gebruikt.
AJAX AJAX AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar
Dat eerste kan ik eens proberen wie weet dat ik dan de subs zie bmaar ben bang van niet als hij het al niet op me pc doet. Dat is het hem juist... subs kan ik niet aanzetten, het is grijs/niet-gemarkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pleur hem dan eens in de dvd speler ...
heb je subs ook aangezet terwijl de film al speelt.. via rechtermuisklik.?
Heb dit zelf nooit gehad en ik gebruik usenet al meer dan 5 jaar oa. voor films.![]()
Wissel Lucius (28. Saidi)quote:Lucius kan spelen tegen Willem II
De aanvoerder is volledig hersteld van de blessure aan zijn hamstring, die hem afgelopen weekend nog aan de kant hield.
Koop een goede pc..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
je weet toch dat je voor de belasting aangifte minimaal 4 gb intern geheugen moet hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
Duurt heel lang altijdquote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
hoe laat komen die klote punten dan nou online?
lol dat is niet zo slimquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga 2400 euro terug krijgen, mits ik erachter kan komen wat mijn digid is. Ik heb geen idee en kan totaal geen post vinden van digid
Ik ben nu al geblocked voor 10min omdat ik te veel foutieve pogingen heb ondernomen
als het een vrouw is: Kopen of Blowj0bquote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef dekkered het volgende:
gvd kut nederlands![]()
(het vak nederlands bedoel ik)
moet 1 of ander lul verhaal maken over wat ik zou doen als computer verkoper (iemand die wat weet op te zetten?) HET LUKT NAMELIJK NIET
Willem II thuis altijd lastigquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
De tering. Wat een kutdagFeyenoord gelijk, Ajax wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |