Neem een payserverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
SjongeJonge er staat bijna geen reet meer op de nieuwsgroepen van nova.planet.nl waar ik altijd download. Blijken problemen te zijn. Als dit voorgoed blijft stap ik dus mooi over op een ander abonnement, ga geen 60 euro in de maand betalen voor wat surfen en msnen als ik niet kan downloaden van de nieuwsgroepen. Torrents gaan hier rete langzaam... zuchttttt
heb je wat meer info daarover?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem een payserver![]()
ISPs doen geen zak aan nieuwsgroepen. Ze zijn compleet overbodig behalve voor dat downloaden en dat kost belachelijk veel bandbreedte en server capaciteit. Niet voor niets cappen ze de hele boel. Gewoon over op de payserver
In plaats van nova.planet.nl vul je news.tweaknews.nl of news.ewaka.nl in en voor de rest is het precies hetzelfde alleen met een retentie van 30dagen (en vaak langer) en een snelheid van 10mbit (en vaak sneller maar wel beperkt tot je eigen verbinding natuurlijk).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
heb je wat meer info daarover?
Ik vind het woord pay erg naar.
Je betaald dan per maand ofzo en hoe ga je vervolgens downloaden? Hoe kom je op al die nieuwsgroepen? Gewoon via grabit/newsbin etc?
als je wilt kun je dit weekend eweka wel even proberen op mijn acount?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
heb je wat meer info daarover?
Ik vind het woord pay erg naar.
Je betaald dan per maand ofzo en hoe ga je vervolgens downloaden? Hoe kom je op al die nieuwsgroepen? Gewoon via grabit/newsbin etc?
Tis letterlijk hetzelfde als wat je nu doet. Zelfde bestanden, zelfde methoden, alles. Je verandert alleen even de server gegevens et voila de retentie is ongeveer een maand en je hebt volle snelheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
thnx voor beide reacties. Maar je kunt er dus gewoon alles op vinden?
alles wat je normaal ook op de ng's vind alleen je retentie en ondersteuning is 100x beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
alles wat er op wordt gezet ja, het is retesnel. eweka is goed omdat je gewoon per maand betaald, betaal je niet voor de volgende maand, kun je ook niet downloadenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Haha als ik even kan testen graagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je wilt kun je dit weekend eweka wel even proberen op mijn acount?
moet je wel beloven er na dit weekend geen gebruik meer van te maken
Eweka werkt prima samen met grabit hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha als ik even kan testen graagAlleen op grabit werkt het niet lees ik toevallig net wat gebruik jij..
kan ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
Ach en anders gebruik je Newsreactor of Newsleecher. Zoveel verschilt het niet.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
Frank, blijf eens van Baus zijn account af wil je..![]()
haha omgquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Frank, blijf eens van Baus zijn account af wil je..![]()
vrijdag na de bruiloft weer naar de mac?quote:
ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed hoor!
Tering, heb echt een enorme kater
's avonds een man .. nu ook een man he! Zeurpietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed hoor!
Tering, heb echt een enorme kater
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
's avonds een man .. nu ook een man he! Zeurpiet
Ik ben student. Er zijn twee dingen waarover je me niets hoeft te leren; zuipen en eieren bakkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Pfff.. kindersLeer toch GVD eens zuipen!
![]()
Jij kwam toch al eerder met de juiste oplossing?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben student. Er zijn twee dingen waarover je me niets hoeft te leren; zuipen en eieren bakken
Je kunt zeggen wat je wil maar zonder de wetenschap had je dat nooit geweten en had je nu nog steeds elke zondag met een kater gelopen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Jij kwam toch al eerder met de juiste oplossing?![]()
Het is wetenschappelijk bewezen, bral bral..![]()
WATER!!!!Net zo heilig als het bier zelf!
www.watbenjedan.comquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja drinken....ga ik nu maar eens doen. Heb heel de dag nog niks op
doh!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja drinken....ga ik nu maar eens doen. Heb heel de dag nog niks op
Koekebakker!! Had je wat meer moeten snoepen tijdens het werkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb ook nog niks gehadddd
ben 3kilo aangekomen gek in die 2wekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Koekebakker!! Had je wat meer moeten snoepen tijdens het werken![]()
Waarom ben je overgestapt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef FJD het volgende:
Ik was altijd erg tevreden met Tiscalimaar goed dat ben ik nu met Planet ook
Je moet maar net geluk/pech hebben denk ik
![]()
No way. Slaap liever dan dat ik F1 kijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Zeg zijn hier nog mensen die vannacht op blijven voor de F1 race? Ik twijfel nog een beetje
ik zet me wekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Zeg zijn hier nog mensen die vannacht op blijven voor de F1 race? Ik twijfel nog een beetje
www.movie-scene.nlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef jpjedi het volgende:
wat is de URL van die filmsite van Niels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |