pleur hem dan eens in de dvd speler ...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Alles werkt alleen ik zie GEEN ondertitling en ursel.. het is een dvd MET ondertiteling.
Escape weet dit misschien?
Erg raar. PowerDVD heb ik ook geprobeerd, hetzelfde. ASUSdvd is eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
probeer Powerdvd eens, staat ook wel op usenet.
ga met je muis in je scherm staan, rechtermuisknop en dan een optie kiezen voor ondertitelspoor, iets in die geest.
Ik ken het programma niet wat jij gebruikt.
AJAX AJAX AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar
Dat eerste kan ik eens proberen wie weet dat ik dan de subs zie bmaar ben bang van niet als hij het al niet op me pc doet. Dat is het hem juist... subs kan ik niet aanzetten, het is grijs/niet-gemarkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pleur hem dan eens in de dvd speler ...
heb je subs ook aangezet terwijl de film al speelt.. via rechtermuisklik.?
Heb dit zelf nooit gehad en ik gebruik usenet al meer dan 5 jaar oa. voor films.![]()
Wissel Lucius (28. Saidi)quote:Lucius kan spelen tegen Willem II
De aanvoerder is volledig hersteld van de blessure aan zijn hamstring, die hem afgelopen weekend nog aan de kant hield.
Koop een goede pc..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
je weet toch dat je voor de belasting aangifte minimaal 4 gb intern geheugen moet hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik probeer me belastingaangifte te doen, maar dat programma is echt rete traag, duurt elke keer minimaal een minuut om naar het volgende scherm te gaan
Duurt heel lang altijdquote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
hoe laat komen die klote punten dan nou online?
lol dat is niet zo slimquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga 2400 euro terug krijgen, mits ik erachter kan komen wat mijn digid is. Ik heb geen idee en kan totaal geen post vinden van digid
Ik ben nu al geblocked voor 10min omdat ik te veel foutieve pogingen heb ondernomen
als het een vrouw is: Kopen of Blowj0bquote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef dekkered het volgende:
gvd kut nederlands![]()
(het vak nederlands bedoel ik)
moet 1 of ander lul verhaal maken over wat ik zou doen als computer verkoper (iemand die wat weet op te zetten?) HET LUKT NAMELIJK NIET
Willem II thuis altijd lastigquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
De tering. Wat een kutdagFeyenoord gelijk, Ajax wint
Krijg ik nu Server Rechtenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
Hoe lang duurt het nog voor onze favoriete succes supporter komt posten?
Feyenoord gaat dus definitief niet de playoffs halen voor een CL ticket.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef -Raffie- het volgende:
Nog maar 3punten op inco inlopen en ik sta derde
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee als Feyenoord Ajax kampioen wordt Foxie
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Die Duitse Dames in Hannover waren lekkerEn vooral die met die korte rokjes
Jammer mocht ik niet op de foto met hun van me ouders
![]()
![]()
klopt voor tweede gedeelte welquote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ben weer mooi rondewinnaarVolgens mij sta je gewoon eerste hoor Raffie
Je moet wel de punten uit het BoF topic van de huidige stand af halen.
Ik weet hetquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Die Duitse Dames in Hannover waren lekkerEn vooral die met die korte rokjes
Jammer mocht ik niet op de foto met hun van me ouders
![]()
![]()
Ha grapjasquote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest en de standbabes vielen gewoon tegen. Ik heb genoeg kwijlende tieners gezien die het niet met me eens waren, maar ja. Ik sta overigens wel op de foto met een aantal van die dames
Even kijken of de foto's al online staan.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
Hoe lang duurt het nog voor onze favoriete succes supporter komt posten?
Daar is hij alquote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef sanni het volgende:
![]()
" DE BESTEN VAN EINDHOVU !!!!! " wat heeft feye...gedaan
![]()
Ik heb zin om even feestelijk te gaan knallen! Wie doet ermee?![]()
Nee ik ben gewoon 11 jaar ouderquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ha grapjas
Dat zijn zeker niet de zelfde
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Ruben S. het volgende:
![]()
" DE BESTEN VAN EINDHOVU !!!!! " wat heeft feye...gedaan
![]()
Ik heb zin om even feestelijk te gaan knallen! Wie doet ermee?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
De laatste zit standaard onder me clipboard, ctrl v en klaar![]()
De uitslag is pas maandagavond 2000 uur officieel.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef dekkered het volgende:
hoe laat komen die klote punten dan nou online?
had het gelezen jaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is pas maandagavond 2000 uur officieel.
ywquote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil kevin even bedanken voor het gebruiken van zijn account![]()
Heb inmiddels een eigen account bij Eweka![]()
Wou het net posten!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:11 schreef Suikermais het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (c) GSC * DVD * UNLEASHED 71x50 MB![]()
TIS ook niet vaak goed bij jou hequote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kutspel.
Tegen Aliens vechten / schieten
Hij lijkt wel een Hollanderquote:
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Want? Ik heb gewoon een hekel aan games waarin je tegens Aliens / Demonen / Zombies e.d. moet vechten / schietenDuidelijk toch?
Koop hem dan toch gewoon...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Dacht laat ik Vista eens proberen op mijn systeempie als dual boot. Ursel heeft me aan mooie iso met crack geholpen en het zag er goed uit. Idee is dat je op de bios de benodigde licensieinfo flashed en dat je dan dezelfde key in vista klopt.
Tijdens het installeren van de simulation OEMTOOL moet ik een reboot doen om daarna de bios te flashen echter bij opnieuw opstarten kom ik niet voorbij een scherm dat dus zeurt om unjuiste key.
Kan nu dus Vista (op aparte schijf) niet meer in en ik kan Vista er ook niet afflikkeren...
Tips van iemand??![]()
Tis op zich geen probleem maar zonde van de 15 gig waar die vista bestanden op staan.![]()
Anders wordt het backuppen en formatteren. Ubuntu doet wonderen..![]()
Beetje mijn naam ter grabbel leggen hiero..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Dacht laat ik Vista eens proberen op mijn systeempie als dual boot. Ursel heeft me aan mooie iso met crack geholpen en het zag er goed uit. Idee is dat je op de bios de benodigde licensieinfo flashed en dat je dan dezelfde key in vista klopt.
Tijdens het installeren van de simulation OEMTOOL moet ik een reboot doen om daarna de bios te flashen echter bij opnieuw opstarten kom ik niet voorbij een scherm dat dus zeurt om unjuiste key.
Kan nu dus Vista (op aparte schijf) niet meer in en ik kan Vista er ook niet afflikkeren...
Tips van iemand??![]()
Tis op zich geen probleem maar zonde van de 15 gig waar die vista bestanden op staan.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dus alleen veel BF2 speeld...![]()
![]()
VLC playerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Ahja @jedi: In me dvd pakt hij de subtitles, dan kan ik hem wel aanzetten... erg raar maargoed.. probleem opgelost![]()
Ik blijf een zuigende pest hekel houden aan Microsoftquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vista is het 100% waard om te kopenDraai em nu al een aantal weken en het is de ¤ 94,- zeker waard tot nog toe
Met FF kan je webpagina's ook in IE tonen..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik blijf een zuigende pest hekel houden aan Microsoft![]()
Pas weer. Ik moest IE7 downloaden. Moest ja omdat een of andere zuigende website alleen met IE7 werkte en niets anders. Vervolgens moest ik van Microsoft eerst een programma downloaden, dat installeren, vervolgens dat draaien om daar een code uit te halen en die op de website in te voeren zodat MS na kon gaan of m'n Windows legaal was en daarna kon ik uiteindelijk IE7 downloaden. Op zo'n moment kan ik alleen maar denken 'sterf met je kut OS'.
Plus dat het OS elke twee jaar weer belabberd veel zwaarder wordt, weer meer resources pakt, weer meer HD ruimte nodig heeft, weer meer achterlijke dingen kan die geen hond gebruikt en ga zo maar door en waarom? zodat ik nu in 3D kan alt+tabbenZiet er vast mooi uit maar het moet functioneel zijn en wedden dat icoontjes zoals in Windows XP dan beter werkt.
en daarom heb ik er een hekel aan![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje triest om af te geven op MS. Jullie staan allemaal in de rij om MS software te downloaden en te gebruiken en als het dan niet helemaal goed gaat begint het eeuwige MS gebash weer.
Als je zo fel tegen MS bent, donder dan toch een eind op en ga lekker opensource draaien
Als er een fatsoenlijk alternatief was geweest dan had ik dat gedaan maar dat is er gewoonweg nietquote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je zo fel tegen MS bent, donder dan toch een eind op en ga lekker opensource draaien
Firefoxquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef ursel het volgende:
Met FF kan je webpagina's ook in IE tonen..
Dat is niet erg maar er zijn zoveel mensen die constant Microsoft afzeiken maar wel al jaren Windows draaien, lekker hyprocriet. Ik heb sinds ik Vista Home Premium (legaal!) heb geinstalleerd nergens een melding gezien of m'n Windows wel legaal is...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijk alternatief was geweest dan had ik dat gedaan maar dat is er gewoonweg niet
Ik wil niet behandeld worden als een crimineel die eerst een progje moet downloaden om te laten zien dat ik echt legaal Windows heb. Dat ze het op de achtergrond checken, be my guest, maar dit is gewoon een belabberde keuze zeker voor zoiets non-kritisch als IE en ik kan er dan ook werkelijk waar niet bij dat iemand dit heeft goed gekeurd. Het is namelijk een uitstekende manier om je klanten tegen je in het harnas te jagen.
Noem het bashen, noem het kritiek. Ik slik liever niet alles als zoete koek maar kijk er met een stevig kritische blik tegen aan
in win xp partitionmagic installeren, partitie verwijderen en dan je MBR updatenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Geverdemme..
Tips van iemand??![]()
Nee het was een site van de universiteit. Op ICT gebied blijft dat toch altijd een achterlijke bedoening maar goed dan weet je dus ook waarom ik er echt op moest zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was het een MS site waar je IE7 voor nodig had?
De onderliggende punten waren kritiek maar verpakt in een hoop gezeik. Uiteraardquote:Kritiek okee, maar wat jij net schreef is iets heel anders dan kritiek
Tis niet echt dat je een keuze hebt Frankquote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is niet erg maar er zijn zoveel mensen die constant Microsoft afzeiken maar wel al jaren Windows draaien, lekker hyprocriet.
lolquote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee omdat o.a. die prutsers bij Apple geen fatsoenlijk OS kunnen maken
je hebt wel gewoon BF2 geinstalleerd?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Gravit het volgende:
Heb vanmiddag bf2 special forces gedownload van EA Games maar hij werkt niet![]()
Downloaden en installeren ging prima maar bij het opstarten krijg ik deze melding:
[afbeelding]
Dit is alleen als ik special forces opstart.
Iemand die weet wat het is?
Yepquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hebt wel gewoon BF2 geinstalleerd?
quote:[21:41] [Admin BoF] Sumera: heb jij BF2142?
[21:41] IMF | 3lmo: nein
[21:41] IMF | 3lmo: helmut lotti wel
[21:41] [Admin BoF] Sumera: huh?
BF2 speel ik al een jaar, laatse patch was inderdaad 1.41.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef FJD het volgende:
BF2 installen, BF2 SF installeren, patch 1.41 installen dat is volgens mij de juiste volgorde
Dat was idd de EA oplossingquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Gravit het volgende:
BF2 speel ik al een jaar, laatse patch was inderdaad 1.41.
ALs laatst heb ik SF gedownload, wellicht dat die dan de patch heeft teruggezet naar een lagere versie...
Zal is 1.41 opnieuw doen.
je hebt eigenlijk gelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Incolumis het volgende:
ahum ben ik de enige die het niet netjes vind om reclame voor een andere server te spammen?
top!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef Viro het volgende:
-n00bserver-
voor welke? voor die noob server? of voor de BoF server?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
top!ik doneer alvast voor de volgende periode!
ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
voor welke? voor die noob server? of voor de BoF server?
ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Viro ik vind het allemaal best maar hier is niet de plaats dit te melden als admin van BoF...
sorry heb nie zo veel geldquote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik doneer altijd voor de BoF server (zou je ook es moeten doen)
en nu dus ook voor de n00bserverzulke initiatieven moeten nl gesteund worden
![]()
maar het is niet van BoF uit... en ik vind het niet erg, ik wist het al een tijdje... maar als je admin bent van de BoF server...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens. een server erbij is toch prima? er zijn nog maar weinig mensen die voor de BoF server betalen, een eigen initiatief als dit is juist goed!en wrm niet hier melden? is toch leuk? opgezet door een stel BoFFers, ik zie er echt geen probleem mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |