Nee ik heb 1 x samsung gehad, maar vond het niets... Voor mij enkel Nokia if SE...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
Mooi ding ook al blijf ik qua design meer Samsung fan
Het menu steekt belachelijk onlogisch in elkaar van m'n D900 maar goed ik gebruik t ding vooral om te bellen en dat is op elke telefoon wel hetzelfdequote:Op maandag 19 maart 2007 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Nee ik heb 1 x samsung gehad, maar vond het niets... Voor mij enkel Nokia if SE...
Oops mijn fout. Ik had niet moeten zeggen IE7, maar MS. Je geeft namelijk MS ervan langs terwijl de site bouwer het verprutst.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Lieve schat, de enige die zich nu moet schamen ben jij. Als je het nog eens terugleest dan kun je zien dat ik niet op IE7 bash maar op twee dingen:
1) Sites die je verplichten IE te gebruiken terwijl 10%/20% van de mensen FF gebruikt.
2) Dat ik een los progje moest downloaden om te valideren dat m'n Windows legaal is alvorens ik IE7 mocht downloaden.
Geen onvertogen woord dus over IE7
Tja, dat noemen ze backwardscompatibility, das niet zo moeilijk. Forwardcompatibility, is nogal lastig en dus moet je een addin downloaden. Ik vind het heel netjes, forwardcompatibility zie je maar zelden.quote:[..]
Een plugin van 30mb voor iets wat m'n Word 2007 in 1 muisklik doet (opslaan als Word 97-2003 document) maar goed het zal wel nodig zijn.
Klopt, zeer slordig, ik kon er wel om lachenquote:[..]
Waardoor het natuurlijk extra pijnlijk voor MS was dat er vrij snel na de release al enkele grote veiligheids lekken werden geconstateerd. Ja die zijn er altijd, ik verwacht ook niet dat er geen bugs meer zijn, dat is onmogelijk maar als je je OS laat voor staan als het veiligste ooit dan sta je toch wel even in je hemdOver de gebruikers heb je gelijk ja.
Ik zie geen complot, maar kan me voorstellen dat andere het wel zien. Al die poespas hoeft van mij niet. User experience is hot bij MS. Wen er maar aan, de komende jaren krijg je alleen maar meer vista dingetjes in allerlei andere software, waaronder websites.quote:[..]
en gezien de wisselwerking tussen fabrikanten en MS zou ik het niet vreemd vinden als het OS zo vol gegooid wordt met applicaties en leukigheidjes om er voor te zorgen dat veel mensen een nieuwe PC nodig hebben maar goed dat blijft toch altijd een beetje complot denken en valt niet/lastig te bewijzen.
Er is wel degelijk een alternatief, waar je mee zou kunnen werken. Ik ben geen tweakert en heb dus de ballen verstand van opensource, maar ik weet wel dat er overheden zijn die alleen maar met opensource werken. Hoezo geen keuze. Het schijnt zelfs dat sommige games werken op opensourcequote:[..]
Kom op zeg. Als ik jou de keuze geef tussen een auto die 200km/u op de snelweg kan, eentje die 40km/u kan en eentje die 60km/u kan dan ik wel heel vrolijk roepen dat je een keuze hebt maar de realiteit ligt dan net wat anders
Zo nu weer verder met mijn vakantiequote:Zo en nu weer verder met het werk. Wel weer zuigend dat er nog geen koffie is
Hier schijnt de zonquote:Het sneeuwt!!
Whehe bij jullie sneeuwt het, hier wordt het vandaag 22 gradenEnige zuigende is dat ik geen balkon in de zon heb.
Waarbij het eerste punt natuurlijk direct op MS sloeg. Ik moet een extra progje downloaden om t laten zien dat ik echt legaal bezig benquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oops mijn fout. Ik had niet moeten zeggen IE7, maar MS. Je geeft namelijk MS ervan langs terwijl de site bouwer het verprutst.
Precies, sommige gamesquote:Het schijnt zelfs dat sommige games werken op opensource![]()
Bier drinkenquote:Zo nu weer verder met mijn vakantie
Hier schijnt de zon
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
verdomme zeg, is vannacht mn internet eruit geklapt, ben ik dus gewoon 10 uur downloadtime kwijt![]()
![]()
Spelen, kijken,gebruiken of luisteren?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]Wat moet je in godsnaam met al die downloads
Hoest nou? Nog lekker gezopen in t weekend?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
Spelen, kijken,gebruiken of luisteren?
tja i dont know, kijk ze niet, is meer voor de heb ofzo, pr0ncollecties compleet makenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef FJD het volgende:
[..]Wat moet je in godsnaam met al die downloads
Hoest nou? Nog lekker gezopen in t weekend?
vergeet niet dat ik het over de verbnding van mn ouwelui heb he, dies 25kbquote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]droogkloot
Gaat me meer om dat als het zo erg is dat je 10 uur downloadtijd kwijt bent dan staat je verbinding dus wel dag en nacht te blazen. Alles wat je dan binnentrekt kun je met geen mogelijkheid allemaal bekijken/gebruiken/luisteren. Of je moet HD films binnen trekken dat tik wel lekker aan.
Ow ja das waarquote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
vergeet niet dat ik het over de verbnding van mn ouwelui heb he, dies 25kb![]()
Ik heb van de week 115gb naar binnen lopen trekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]droogkloot
Gaat me meer om dat als het zo erg is dat je 10 uur downloadtijd kwijt bent dan staat je verbinding dus wel dag en nacht te blazen. Alles wat je dan binnentrekt kun je met geen mogelijkheid allemaal bekijken/gebruiken/luisteren. Of je moet HD films binnen trekken dat tik wel lekker aan.
ben je al zenuwachtig??quote:Op maandag 19 maart 2007 10:37 schreef BattleLies het volgende:
PIK OMHOOOOOOOOOOOOOOG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*meld zich*
eeh nou ... krijg wel kriebels in mijn buik!!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb van de week 115gb naar binnen lopen trekken![]()
Ik ben gek op filmsquote:
Hee fer! Je moet nog 2 daagjes 'werken' .. dan mag je eindelijk terug naar je meisie en de beschaafde wereld!!quote:
Voordeel van een fatsoenlijke internetverbinding is wel dat je kut downloaden als je zin hebt om de film te kijken. In twee uur trek ik een hele DVD naar m'n harde schijf. Bij het eten beslissen een film te kijken is na GTST (vrouwenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
Het klopt dat er te veel blijft liggen maar ik kijk ook veel
Niet helemaal goed?quote:Daarbij veel gaat al de trashcan in na downloaden omdat ze niet helemaal goed zijn (ongeveer 10/15%)
Twee en half want m'n vlucht gaat woensdag eind v/d middagquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef BattleLies het volgende:
Hee fer! Je moet nog 2 daagjes 'werken' .. dan mag je eindelijk terug naar je meisie en de beschaafde wereld!!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee en half want m'n vlucht gaat woensdag eind v/d middagen dan alleen maar feest
We cruisen gewoon terugquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAHAAA!!!
Jullie KUNNEN eventueel hier slapen btw! in de woonkamer met eigen meegenomen luchtbed .. maar KAN wel als jullie willen!
hihi oke!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
We cruisen gewoon terugWe gooien wel een muntje over wie er drinkt
Ben benieuwd
Ik kijk alleen dvd dus als het stiekem toch een xvid convert is of een cam of iets.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van een fatsoenlijke internetverbinding is wel dat je kut downloaden als je zin hebt om de film te kijken. In twee uur trek ik een hele DVD naar m'n harde schijf. Bij het eten beslissen een film te kijken is na GTST (vrouwen) dus de film kijken
Dat is gewoon op een 6mbps lijntje
[..]
Niet helemaal goed?
Die gozer moet ze klappen man...quote:Dear Gamers and Gamer Publications on the Internet and Elsewhere:
I have been praying, literally, that Take-Two and its lawyers would do something so stupid, so arrogant, so dumb, even dumber than what they have to date done, that such a misstep would enable me to destroy Take-Two. With the filing of this SLAPP lawsuit last week, my prayers are finally answered.
This lawsuit, filed in US District Court for the Southern District of Florida, is, without a doubt, the single dumbest thing I have ever seen any lawyers do in my thirty years of practicing law--while in continuous good standing to do so with The Florida Bar, I might add, the shock radio and video game industry's efforts notwithstanding.
I encourage folks to read Psalm 35, a Psalm of David, which is brilliant in its entirety (since God Himself wrote it), but for those who don't own a Bible or who think their hands will catch on fire if they touch one, here is the salient portion that applies to this lawsuit:
7 For without cause have they hid for me their net in a pit,
which without cause they have digged for my soul.
8 Let destruction come upon him at unawares;
and let his net that he hath hid catch himself:
into that very destruction let him fall.
9 And my soul shall be joyful in the LORD:
it shall rejoice in his salvation.
The pit Take-Two has dug for itself will be patently clear next week when I strike back. Oh, and by the way, the entire Take-Two management and board will be gone on March 23, so this pit-digging comes at a very bad time indeed.
Amen, and Praise be to God Almighty, maker of Heaven, Earth, and yes, the maker even of video games.
Jack Thompson
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:40 schreef EvilDucky het volgende:
Hier nu even niet!
Mogguh btw!
Allemaal een leuk weekend gehad?![]()
We staan nog steeds tweede in de quizquote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!
Jij dan??
KLIK HIER!!
En mijn ma heeft echt een 3 tal vragen blind gegokt!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
Mooi man, alleen maar geowned door de moeder van Lies. Nou ja dat kan ik wel hebben.
hihihihiquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef FJD het volgende:
Wij hebben ook gegokten een paar keer geluk. De avond ervoor bv. waren we in Prinsenbeek en toen had ik JP z'n visitekaartje zien liggen
![]()
Nachtwerk, het was gewoon nachtwerk dit weekend!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wij hebben iig een heel rustig weekend gehad!!
Jij dan??
KLIK HIER!!
Die gekke Inco tochquote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef EvilDucky het volgende:
Nachtwerk, het was gewoon nachtwerk dit weekend!![]()
Nu maar ff bijslapen dus.
werk je de wiki dan ook ff bij? en vergeet het linkje nietquote:Op maandag 19 maart 2007 12:13 schreef dekkered het volgende:
zal ik maar alvast een nieuw topic aanmaken? (wat wordt eigenlijk de nieuwe tt?)
ik heb alleen geen goede ttquote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
werk je de wiki dan ook ff bij? en vergeet het linkje niet
Sja... "waar twee boffers gaan trouwen?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |