Zit ie de hele tijd de F5enquote:
ik wordt wakker, wordt boos omdat er geen link in de LAPO staat en vervolgens zie ik deze verschijnen. geen F5-en dusquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
ik wordt wakker, wordt boos omdat er geen link in de LAPO staat en vervolgens zie ik deze verschijnen. geen F5-en dus![]()
gister vroeg naar bed, lekker uitgeslapen, heerlijk hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]Lekker geslapen dus
Werd ook pas net wakker, mooi dik 11 uur geslapen
Weet je wat nu het leuke is dat Feyenoord gaat verliezen dat weten we allemaal daarom lachen heeft dan ook geen enkele nut. AZ is gewoon vele malen beter. Als Twente straks Ajax oprolt dan sta je daar mooi met je grote mondquote:Op zondag 11 maart 2007 10:43 schreef sanni het volgende:
morgu allemaal.sombere dag als je naar buiten kijkt,maar zacht weer en..
vandaag gaat ons alles Ajax weer even het 10 punten verschil met PSV verkleinen.
ook gelijk Bell Biv Devoe meegenomenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
en nu lekker baby jane kopen bij limewire![]()
ik heb de BMW motorquote:Op zondag 11 maart 2007 11:23 schreef staticdata het volgende:
BMW wordt het dit jaarvandaar dat ik ook kubica in me team heb gezet
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:59 schreef Viro het volgende:
Morguh iedereen
Vrijdag me nest ingedoken en werd pas vandaag wakker![]()
![]()
Dus ik sta op en denk : lekker vandaag is het zaterdag![]()
Kijk ik op me telefoon zie ik dat het zondag is![]()
K heb gewoon heel zaterdag slapend doorgebracht![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis vandaag ook zaterdag.. je telefoon staat gewoon verkeerd..![]()
Je wilt gewoon dat ik morgen niet op school verschijn, maar dat geeft niks morgen ben ik vrijquote:Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis vandaag ook zaterdag.. je telefoon staat gewoon verkeerd..![]()
hoezo wil je mijn poule spammen?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ie de hele tijd de F5en
Anyway ik wilde Dekkered z'n poule wel even spammen![]()
Vanmiddag veel voetbal incl. een afstraffing voor Feyenoord en de Old Firm
Dat er hier op fok nog zondag staat komt doordat Amerika de summer time zone vervroegd heeft met 3 weken. Het updaten van de servers is hier klaarblijkelijk niet goed verlopen en daardoor staan alle servers opeens op een zondag ipv een zaterdag.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik morgen niet op school verschijn, maar dat geeft niks morgen ben ik vrij![]()
K ben iedere maandag en woensdag vrij![]()
ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wakkerrrrrrrrr! Fantastische dag gister
Ben benieuwd of JP heelhuids in Tsjechië is aangekomen
ik speel echt niet veel hoor. deze week praktisch niet gespeeld. dat ik nou een hoge spm heb kan ik ook niets aan doenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef Stefan740 het volgende:
puni waarom speel je zo veel, met 4 dagen in de week haal ik je niet echt in
Dat is 1quote:Op zondag 11 maart 2007 10:43 schreef sanni het volgende:
vandaag gaat ons alles Ajax weer even het 10 punten verschil met PSV verkleinen.
en geeft Celtic Glasgow Rangers een heerlijk pakslaag
en geloof ik dat de aanhang uit Rotterdam an afloop van AZ-feyenoord het Maasgebouw gaat bestormen![]()
Ik ga nu helemaal stuk. In 10 seconden scoort zowel Twente als Glasgowquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Bier Tieten & Guns!
Dat is 2quote:Op zondag 11 maart 2007 10:43 schreef sanni het volgende:
en geloof ik dat de aanhang uit Rotterdam an afloop van AZ-feyenoord het Maasgebouw gaat bestormen![]()
quote:
One out of threequote:Op zondag 11 maart 2007 10:43 schreef sanni het volgende:
Hallo! Hier een slome lies met een klein beetje koppijn! Hebben jullie dat nou elke keer? Dat je zo sloom bent op de dag na de avond waarop je wat gedronken hebt?? TerinG! En mijn benen voelen als betonblokken!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wakkerrrrrrrrr! Fantastische dag gister
Ben benieuwd of JP heelhuids in Tsjechië is aangekomen
Jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hallo! Hier een slome lies met een klein beetje koppijn! Hebben jullie dat nou elke keer? Dat je zo sloom bent op de dag na de avond waarop je wat gedronken hebt?? TerinG! En mijn benen voelen als betonblokken!
Maar .. het was een vreselijk leuk feest!!!! Zowel Jp en ik hebben een hele leuke dag gehad! Ik hoop ook snel foto's te krijgen van mijn belachelijke kostuum .. maar ik heb in ieder geval wel een video ervan! (Jorit heeft hem als enige man gezien).
Ik heb vanmorgen om 6.15 uur Jp met zijn baas op de trein gezet. Hij is veilig aangekomen maar moest gelijk mee met zijn baas de stad in om Praag te bekijken .. hij hoopt vandaag vroeg naar bed te kunnen want hij heeft vannacht dus maar 2,5 uur geslapen.. de arme jongen!![]()
Ik heb met mijn zus, schoonzus en Jorrit nog even op het gemakje ontbeten. Daarna gingen Jorrit en mijn zus naar huis en hebben annous en ik de auto gepakt en zijn we in de stad in de zon gaan hangen met een ijsje .. erg lekker!
Hebbik niet gedaan!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer autorijden om 03:00 uur 's-nachts Lies
Ik wil wel vaker dingenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar je wilde wel met je zatte kop
Ik heb ooggetuigen
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha eigenwijsGelukkig was Anne al weg met je auto
Plus dat het nog nutteloos isquote:Op zondag 11 maart 2007 19:25 schreef ursel het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=820276/sc=632d9f
Waarom draaien we de abortus van z'n moeder niet nu nog terug?
Prachtig voorbeeld van een trage overheid!
Tis inderdaad interesante materie en tot nu toe alleen kunnen vinden dat die ontnomen was, niet de reden waarom dit gebeurd is..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef Incolumis het volgende:
tvp
Ik denk dat die een stuk slimmer dan jou was, alleen zijn gedachtengoed en uitvoering waren nou niet echt bepaald ethisch..quote:
Lol, hij zat wel in het Duitse leger toen ie statenloos wasquote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
1925
30. April: Hitler verliest het Oostenrijks Staatsburgerschap en stateloos totdat het Duitse staatsburgerschap werd verkregen in een stad die door de NSDAP gecontroleerd werd?
1932
26. Februari: Hitler krijgt het Duitse staatsburgerschap. (hij is zeven jaar stateloos geweest).
bron
Dat was tjdens de eerste wereld-oorlog. In 1924 heeft hij nog eens gevangen gezeten na een mislukte coupe. Tijdens dat gevangen schap heeft hij een groot gedeelte van Mijn kampf geschreven.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, hij zat wel in het Duitse leger toen ie statenloos was![]()
Ja was toch iets met opstand ofzo? Maargoed, knap dat iemand in het leger aannemen die niet eens Duits staatburgersschap heeftquote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was tjdens de eerste wereld-oorlog. In 1924 heeft hij nog eens gevangen gezeten na een mislukte coupe. Tijdens dat gevangen schap heeft hij een groot gedeelte van Mijn kampf geschreven.
Denk dat het daarmee wel iets te maken zal hebben..![]()
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja was toch iets met opstand ofzo? Maargoed, knap dat iemand in het leger aannemen die niet eens Duits staatburgersschap heeft
Nah dat soort dingen weet ik nog wel, niet zo lang geleden nog over gehad @ geschiedenisquote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.
en hoe die zen nichtje verneuktquote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.
quote:
Schitterend als je net thuis komt en je leest deze 2 reacties met in je achterhoofd de uitslagquote:
bron is op meer puntjes niet echt correct hoor.. en als je dit schrijft als auteur mag je ook wel opnieuw naar school:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef ursel het volgende:
Volgens mijn bron was hij hem verloren..
Z'n portemonnaie zal wel gestolen zijn dan..
quote:1945
30. Januari: Laatste Radio toespraak van Hitlers. Hij roept aan tot een fanatieke weerstant tegen de oprukkende geallieerden.
Was de enigste bron welke in ieder geval wat vermelde dat die zijn oostenrijkse kwijt was..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bron is op meer puntjes niet echt correct hoor.
Zelf ben ik trouwens nog in Berchtensgaten geweest op de obersalzberg 2 weken terug...
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:48 schreef Mr_Baus het volgende:
Hij is nog steeds op zoek naar een nieuwe avatar
exsqueeze me, wat is wim-lex?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook dat ja..
weet je wat.. doe maar een leuke wim-lex avater..![]()
Wil jij zeker zijn vrouw wel!?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die zit nog steeds in de ontkenningsfase, wordt tijd dat hij eens uit de kast komt
Nou, voor zo even een keertje tussendoor.. Maar ik hoef er niet voor vast.. Dat lijkt me er echt 1 die de broek aan wilt hebben, een ijskoude tante. Hoor het ook steeds op de radio; "Maxima tussen de 6 en 7 graden" , dat kan niet gezond zijn!quote:
RPK is zeker fijn! Komt ook aardig in de buurt van de PKM, maar die laatste heeft toch nét dat tikje extra...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef Stefan740 het volgende:
2 pwning rondjes met de rpk gemaakt zeg, fijner dat de pkm denk ik
![]()
gisteren gespeeld met de m16 en ak101. toch fijn dingetje die ak101quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
RPK is zeker fijn! Komt ook aardig in de buurt van de PKM, maar die laatste heeft toch nét dat tikje extra...
PKM is net ff iets beter te doseren en is daardoor vooral op de wat langere afstand een stuk beter dan de RPK![]()
lekker schijtenquote:Op maandag 12 maart 2007 07:43 schreef FJD het volgende:
Zo en nu eerst even de wereldeconomie op gang helpen![]()
Maar daarvoor moet er eerst wat genuttigd worden dat het scheiten bevordert.. ;')quote:
Wim-lexie ja..quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:
oooooooooooooooooooooh... w8ff.. wim-lex.. ach so!
[afbeelding]
Die zit nog steeds in de ontkenningsfase, wordt tijd dat hij eens uit de kast komt
tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...quote:Op maandag 12 maart 2007 08:04 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs een spammerd.. Kheb hem het gehele weekend amper gezien..![]()
Heul nietquote:Op maandag 12 maart 2007 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...![]()
6 wedstrijden en geloof dat fok werkt met 2 wedstrijden per ronde. Kom je dus uit op 3 rondjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:16 schreef FJD het volgende:
Hoeveel rondes zijn er nog? Kan ik met een beetje geluk nog net de tweede plaats bemachtigen
Wel zonde dat ik het zo heb laten versloffen
Moet ik je helpen een fok-knok-ploeg samen te stellen..quote:Op maandag 12 maart 2007 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
Eerste plek zal niet meer lukken idd maar gelet op de uitslag van de vorige poule zal ik nog steeds overall 1e staan
jaja, bewijs eerst maar eensquote:Op maandag 12 maart 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heul niet![]()
We vonden je alleen niet zo lief toen je zo weinig had geslapenNu heb je het hele weekend bij geslapen en sluiten we je weer in onze armen
mmmm, maybe, vertel me wel eens hoe je die mega smilie maaktquote:Op maandag 12 maart 2007 08:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik je helpen een fok-knok-ploeg samen te stellen..![]()
[afbeelding]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op maandag 12 maart 2007 08:31 schreef IJsmuts het volgende:
mmmm, maybe, vertel me wel eens hoe je die mega smilie maakt![]()
Die was ik nou net aan het zoeken..quote:Op maandag 12 maart 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je wel dat we je lief vinden, we helpen je zelfs.
Gewoon in m'n favorietenquote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
Zo nog 1 bakkie pleur en dan ga ik weer naar de internet en geluidsloze ruimteWeer even wat werk verzetten
Tot vanmiddag
Ten eerste onderschat mij nietquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk slimmer dan jou was, alleen zijn gedachtengoed en uitvoering waren nou niet echt bepaald ethisch..![]()
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internettenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
Zo nog 1 bakkie pleur en dan ga ik weer naar de internet en geluidsloze ruimteWeer even wat werk verzetten
Tot vanmiddag
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:15 schreef Mr_Baus het volgende:
"Maxima tussen de 6 en 7 graden" , dat kan niet gezond zijn!
Stom en dom vallen bij mij in ieder geval onder dezelfde noemer..quote:Op maandag 12 maart 2007 09:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ten eerste onderschat mij niet
Ten tweede ik heb nooit gezegd dat hij dom is![]()
nee, dat is hier op mijn werk..quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internetten
Ik heb ook nooit gezegd dat jij gezegd hebt dat jij ... laat maarquote:Op maandag 12 maart 2007 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Stom en dom vallen bij mij in ieder geval onder dezelfde noemer..![]()
En daarnaast heb ik nooit gezegd dat jij dom bent, alleen dat ik hem slimmer vind dan jou..![]()
Oei! Das ook toevallig en vooral erg klote! Lekkere balkon's hebben die flats tegenwoordig!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
Whehe...
Staat groot onderhoud voor ons huis geplanned. Bij de buren links zijn ze reeds al begonnen. Zelf hebben we wat bovenburen die niet heel erg snel zijn met tekenen enzo, dus lopen wat dat betreft achter. Wordt ik net door Sanne gebeld dat het balkon van de bovenste buren is ingestort..
Benieuwd wat voor ravage ik vanavond aan ga treffen..
Daarom stond er ook groot onderhoud op de planning, omdat het gewoon nodig was..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oei! Das ook toevallig en vooral erg klote! Lekkere balkon's hebben die flats tegenwoordig!![]()
Succes!
Voor de rest van de mensen die dit lezen:
...
quote:Commotie na zoen in supermarkt
In een supermarkt aan de Betje Wolffstraat in Den Haag is zaterdag een vechtpartij onstaan, toen een 44-jarige klant plotseling een zoen gaf aan een vijftienjarige medewerker van de supermarkt. Deze stelde de zoen echter niet op prijs, waarop de vechtpartij onstond.
Bij aankomst van de politie, troffen ze de bedrijfsleider al bovenop de klant aan. De zich hevig verzettende klant werd gearresteerd. Enkele jeugdige getuigen van het incident bemoeiden zich zeer hinderlijk met het politieoptreden. Deze jongeren bleken later de motor van een van de agenten in een nabijgelegen portiek te hebben verstopt.
Je kan natuurlijk ook de gehele dag hier komen spammen.. Doe ik ook als ik me verveel..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef dekkered het volgende:
go wat is dat kut zeg ziek zijn en je dan vervelen
1)Om de uitdagingquote:
je kan ook bf2 gaan spelenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef dekkered het volgende:
go wat is dat kut zeg ziek zijn en je dan vervelen
Wasda??quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1)Om de uitdaging
2)Om een weerstand op te bouwen
3)Om er mentaal sterker van te worden
En omdat ik de kolder in mijn kop heb en mijn plannen gewijzigd zijn. Ik was al een tijdje bezig om als beveiliger bij de Luchtmacht te gaan werken. Ik heb dat roer omgegooid en ga het nu in September voor de 2e keer proberen bij de boys in Roosendaal...
74 uur is wat overdreven, want ik zal in die uren af en toe een oogje dicht doen.. Maar de bedoeling is om de komende 3 dagen niet meer dan 4 a 5 uur te slapen.. Testen of ik scherp kan blijven en geen rare dingen ga doen.. Heb het eens eerder gedaan, had ik het vanacht nog met Viro over.
Op een gegeven moment ben je het gewoon kwijt, wil je koffie maken.. maar zit je met je gedachte ook te denken aan een brinta pap ontbijt.. dat resulteerd dan in Brinta in een koffiefilter. Of de suikerpot in de koelkast zetten e.d.![]()
Ik wil kijken waar mijn breekpunt op dit moment ligt.
Engelbrecht van Nassaukazerne..quote:
Zegt er eentje wat..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef BattleLies het volgende:
Ligt iedereen nog in bed ofzo?? Hallo? Spammers?? Waar zijn jullie nou???
Hoezo?? ik post hier toch regelmatig????quote:Op maandag 12 maart 2007 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat..
Is hier bijna niemand te zien..
Ik had heel veel bekijks! veel jongens die ongevraagd aan mijn kont zatenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
STEENGOED!!!
Je zal wel hilarische opmerkingen hebben gehad, Lies?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hoezo?? ik post hier toch regelmatig????![]()
..
I hate monday'squote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is idd veel te rustig.. hopelijk stilte voor de storm?
Waar de Fok! is onze uberspammer bijv? Aan de andere kant, het is maandag.. een typische maandag
Ff het alcohol uit he bloed zweten???quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik was even 2 uurtjes sporten![]()
![]()
Nu weer werken
Garfieldquote:
Zit wel iets in mijn achterhoofd... Maar er schiet me niets 123 te binnen..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat een strikvraag??![]()
Kijken of je die ook kent..![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ff het alcohol uit he bloed zweten???
Het leeft!quote:
ben me aan het concentreren he, ga vanaf dinsdag 192 uur wakker blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het leeft!Alles goed pik? je spammed zo weinig
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben me aan het concentreren he, ga vanaf dinsdag 192 uur wakker blijven![]()
je wil graag totaal vernederd worden door een neger met een vette gun??quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee boefje! Dat ga je niet doen
Ik wil namelijk nog wel met je kunnen airsoften
![]()
Ben ik weerquote:
Gelukkig niet. Dan had ik de hele dag zitten internettenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internetten
Picsquote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
Benieuwd wat voor ravage ik vanavond aan ga treffen..
Dat vind ik dan wel weer humorquote:
Doe eens uit de doeken op het BoF forum of een mailtje ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Sinds kort heb ik alle spellen van de wii
Hoiquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef BattleLies het volgende:
Ligt iedereen nog in bed ofzo?? Hallo? Spammers?? Waar zijn jullie nou???
Ik sta minimaal in de halve finale van deze award dus hoiquote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Waar de Fok! is onze uberspammer bijv? Aan de andere kant, het is maandag.. een typische maandag
is je achternaam van Gelder ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:10 schreef sanni het volgende:
ach met mazzel het goddelijk spel van AZ overleefd.Voor hetzelfde geld stond het 6-0 in de eerste
helft voor AZ. Ik wijt het aan de naweeen van New Castle UTD-AZ eerder die week.![]()
Alsof een waarschuwingsbord die mieren buiten de deur kan houdenquote:'Mierendilemma' voor geweldloze monniken
Uitgegeven: 12 maart 2007 13:52
AMSTERDAM - Boeddhistische monniken breken zich het hoofd over hoe ze een Maleisische tempel kunnen vrijmaken van een mierenplaag zonder de insecten te doden. Hun levensbeschouwelijke overtuiging verbiedt enig geweld tegen mensen of dieren.
De Hong Hock See tempel in de noordelijke staat Penang wordt nu al een jaar geplaagd door stekende rode mieren, aldus een woordvoerder van de tempel. Een bezoeker werd vorige maand zo hard gebeten dat hij in het ziekenhuis moest worden behandeld.
Geprobeerd is de mieren met een stofzuiger te verwijderen en ze in een nabijgelegen bos los te laten, maar dat bleek niet afdoende. Voorlopig is een waarschuwingsbord geplaatst.
In de tempel wonen zo'n tien monniken en het heiligdom wordt bezocht door honderden volgelingen.
Wat een helder lichtquote:Het Kamerlid Jan de Wit (SP) beweert dat omroepen lak hebben aan de code. "De code is mislukt. Belspelletjes zijn nog steeds pure oplichting, geldklopperij. Mensen bellen zich het leplazerus zonder dat ze er een cent beter van worden."
Iquote:Op maandag 12 maart 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een helder lichtDacht hij nou echt dat die belspelletjes op TV zijn om mensen te helpen?
Het is lekker weer, in zonnetje zitten @ school ftw! (Naar omstandigheden dan)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is idd veel te rustig.. hopelijk stilte voor de storm?
Nou nee.. dat vernederen e.d. kan je uberhaupt wel vergetenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je wil graag totaal vernederd worden door een neger met een vette gun??be my guest!!
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zit wel iets in mijn achterhoofd... Maar er schiet me niets 123 te binnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hell yeah!! daar kan ik ook wel een aantal trucjes op!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Mr_Baus het volgende:
-blabla-
Ik heb een mannetje of 3 nodig die ik op "sleeptouw" kan nemen, pure fanatieke mafketels... daarom wil ik jou aan mijn kant hebben![]()
Mocht je niet in mijn team zitten, dan is het dikke pech voor je![]()
Klopt! alleen nog geen foto van gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan jullie verzekeren Lies was ook aan het bier
quote:
quote:
Heb begrepen dat het enigzins meeviel, maar dat de situatie wel paniebel is.. Ga zo naar huis..quote:[..]
Gelukkig niet. Dan had ik de hele dag zitten internettenNee er is daar echt helemaal niets. Een grote tafel zodat ik al m'n papieren kan verspreiden. Laptop in het midden en gaan! Toch weer een pagina of twee erbij kunnen tikken. Schiet wel op zo. Morgen nog even de verschillende landen uit Oost Europa er in mikken en dan de rest v/d week een beschrijving van Roemenie in elkaar mikken en dan heb ik goed werk verricht deze week
Enige wat dan wel eens moet gaan lopen zijn die interviews, vorige week een stuk of 10 mailtjes de deur uit gestuurd met de vraag om een interview maar nog geen reactie
[..]
Pics
[..]
De schavuiten-streken mogen weer..quote:Dat vind ik dan wel weer humorSoms denk ik nog wel eens dat de jeugd toch niet helemaal verloren is.
[..]
Met vandaag als referentie heb ik de finale al gewonnen geloof ik..quote:Doe eens uit de doeken op het BoF forum of een mailtje ofzoVolg dat hele modchip gebeuren nooit zo.
[..]
Hoi
[..]
Ik sta minimaal in de halve finale van deze award dus hoi
quote:[..]
is je achternaam van Gelder ofzo?Moeilijk is het om een compliment voor Feyenoord te maken? Ze hebben een van de zwakst verdedigende linies van de eredivise en AZ een van de meest scorende aanvallende linies en toch houdt Feyenoord het op 0-0. Allemaal geluk natuurlijk. Je zal eens een keer iets positief over je lippen krijgen
Verder natuurlijk
PIK OMHOOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+bier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Prima! dan krijg jij mijn 2e porto mee... anders wordt het weer een TK
![]()
Mja, dat men het zelf niet ziet zitten ok, maar waarom moet iedereen zijn kinderen meenemen??quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef BattleLies het volgende:
Tis wel een hype geworden zeg! Al die familie-drama's !!! Wat een zieke mensen![]()
Familiedrama op spoor Haarlem
Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.
Vertraging
Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]rinkelt nog geen belletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets in mijn achterhoofd linkt het aan van kooten en de bie.. maar zeker zeggen of herkennen doe ik het niet
Sorry
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerdquote:
Omdat het onbekende onbekend is en het laten leven van je twee kinderen zonder de ouders als negatief wordt gezien onbekend>negatief et voila. Zo zou ik t iig beredeneren als ik t zo eens lees.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef ursel het volgende:
Mja, dat men het zelf niet ziet zitten ok, maar waarom moet iedereen zijn kinderen meenemen??![]()
![]()
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerd![]()
Dat plan was al gedoemd om te falen.. de desorienterende walmen van bierscheten leek een goed plan, maar die homo's waren daar allang imuun voor!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?
Idd... Februari hadden we gewonnen, mede doordat rood zo sportief was om er maar gewoon mee te kappen tijdens een match...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerd![]()
Ja dat was onze grootste fout, dat we JP en Jorrit hun dat lieten lerenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat plan was al gedoemd om te falen.. de desorienterende walmen van bierscheten leek een goed plan, maar die homo's waren daar allang imuun voor!
Casper en Hobbes..quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
rinkelt nog geen belletjeIets in mijn achterhoofd linkt het aan van kooten en de bie.. maar zeker zeggen of herkennen doe ik het niet
Sorry
![]()
Tja, bij ons is zo'n biertap-in-rugtas standaard uitrustingquote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?
Dat hebben we geprobeerd maar onze ammo raakt zo snel op dat er een tankwagen achteraan moest rijden en het terrein bij AA is onverhardquote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, bij ons is zo'n biertap-in-rugtas standaard uitrusting![]()
3 bier in 1 uur op zaterdag nachtquote:Op maandag 12 maart 2007 17:50 schreef FJD het volgende:
ow ja bijna vergeten, jullie hadden die biertank niet nodig want Kevin zat in jullie team
Wij hadden Frankschieten kan ie niet (net als ik
) maar zuipen wel
3 bierquote:
wordt het dan geen coma drinken?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef Stefan740 het volgende:
3 kratjes in 1 uur zeker nou ben de gasten van het guinness world record boekje maar
quote:18:33:52 12-03-07 28 G AMBU LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA : CPA AMSTERDAM COORDINATEN 20-X39 MUIDERPOORT STATION TREINSTEL OP ZIJN KANT PASSAGIERSTREIN GEWONDENAANTAL???
HELI 0120988 RAVAA Amsterdam ( Trauma Heli Lifeliner 1 )
18:32:52 12-03-07 1 G BRAN HV 1 HULPVERLENING METRO/TREIN Muiderpoort Station OOSTERSPOORPLEIN 4 Station AMSTERDAM ( ASD ) [ 577 ]
0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
0100950 BRW Amsterdam Teunis ( HV-1 577 )
18:31:44 12-03-07 1 G BRAN HV 1 HULPVERLENING METRO/TREIN Muiderpoort Station OOSTERSPOORPLEIN 4 Station AMSTERDAM ( ASD ) [ 591 543 556C 541 583 993 ]
0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
0101219 BRW Amsterdam-Willem ( kazernealarm/Lichtkrant )
0101208 BRW Amsterdam-Willem ( A-wagen Spoed )
0101204 BRW Amsterdam ( OvD Spoed )
0101019 BRW Amsterdam Victor ( Lichtkrant Kazerne )
OMG..quote:Op maandag 12 maart 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Hoe beschrijf je het beste de betekenis van deze smiley:??
Huilen van het lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Hoe beschrijf je het beste de betekenis van deze smiley:??
ja .. of een synische smile .. zo van: yeah right .. negatiever bedoeld als een glimlachquote:
Alleen dan met een cquote:Op maandag 12 maart 2007 18:54 schreef BattleLies het volgende:
ja .. of een synische smile .. zo van: yeah right .. negatiever bedoeld als een glimlach
Hey yo meneer van Dalen wacht op antwoordquote:
Het is volgens mij idd meer een sarcastische of cynische smiley. Geen huilen van het lachen. Ook de zin "jezus wat flauw/droog" komt in me op als ik die smiley zie.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef jpjedi het volgende:
Heb hem altijd als huilen van het lachen beschouwd maar daar zijn de meningen erg over verdeeld begrijp ik..
http://www.rijmhulp.nl/quote:Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Hey yo meneer van Dalen wacht op antwoord
En de vraag was wat doet nou de das om
Bij wie en wie is er zwaar in zijn sas
Ik constateer lef maar waar komt dat in hemelsnaam vandaan
Hey ik praat tegen je dus kijk me aan
En ook al zit mijn mond vol met chips
Ik blijf gewoon kletsen net als platte handen op die blote bips
Je kwam een heel eind maar ja, nu is dat eind zoek
Je staat al in de hoek; nu vraag je ook nog billenkoek
Kaal of kammen weet je wel
Whehe..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef 3lmo het volgende:
Gave foto's hoor!
Ik ga vanaf nu elke dag een 'wist je dat' invoeren over mensen in BoF.
De 'wist je dat' van vandaag is:
-Punisher op rank 1301 staat van alle BF2 medics
Pardon?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
hij hangt nu zeker paars aan de onderbuik te bungelen
"had even over dat kaal of kammen heen gelezen"quote:
Hahahaquote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee dan krijg je ditquote:
Ik kan niet, in tegenstelling tot Baus, multitasken... Dan raak ik scherpte kwijt enzo..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef FJD het volgende:
[..]
"had even over dat kaal of kammen heen gelezen"
Sprak hij de legendarische woorden
en wat krijgt ie?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee dan krijg je dit
Sommige mensen hebben alles al
En dat is ook bij Ferdi het geval
Weet je wat Ferdi in het schoentje vindt?
Een schop voor je hol met de groeten van Sint
Als dit cadeau van papier wordt ontdaan
Heeft Ferdi niets meer te wensen voortaan
Wie had dat ooit verwacht?
Op deze schop voor je hol heb je al heel lang gewacht
Houd bij dit geschenk in gedachten
Dat je niets onderneemt boven je krachten
Alle kinderen groot en klein
Gaan in de zak als ze ondeugend zijn
Het geschenk in deze indrukwekkende doos
Is maar heel simpel, dus word nu niet boos
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Laat het je trekken een beetje verzachten
Tankie Tanks..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef FJD het volgende:
Jongens wat gaan we deze keer in de FNFN gooien?
echt waar johquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef 3lmo het volgende:
Gave foto's hoor!
Ik ga vanaf nu elke dag een 'wist je dat' invoeren over mensen in BoF.
De 'wist je dat' van vandaag is:
-Punisher op rank 1301 staat van alle BF2 medics
SF in het weekend, vanilla op de FNFN..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Special Forces!!!! Die crash bug valt volgens mij wel mee.. maak het niet vaak mee ofzo
op de een of andere manier heeft onze server wel last van de SF bug. hierdoor crasht ie regelmatig op warlord.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef ursel het volgende:
[..]
SF in het weekend, vanilla op de FNFN..![]()
lolquote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Sickiequote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe heet ik ookalweer op het forum![]()
ik vergeet het elke keer weer
Sorry, maar de gebruiker Sickie bestaat niet, weet je zeker dat deze correct is?quote:
Nee dat is z'n display name z'n login name was sickertnl en is nu sickert.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je login naam is gewoon Sickie en als je door blijft zeiken maak ik er Hondelul van
Lol, boos, noob hoek? Jij loopt rond, je gooit UAV neer op plekken waar iedereen toch wordt afgeslacht, ik zit in m'n eentje hotel over te nemen en krijg geen enkele support, nou daar wordt je blij van? 't Is maar een game, maar de hele dag wordt ik al gespawnkilled, geteamkilled en alles, het was gewoon de druppel die den emmer liet overlopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef Sickert het volgende:
net nog ff lekker gespeeld
en het laatste rondje als commander
ging niet al te best
en 3lmo werd boos
(die mag dus weer terug zn noob hoekje in en voortaan normaal doen
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, boos, noob hoek? Jij loopt rond, je gooit UAV neer op plekken waar iedereen toch wordt afgeslacht, ik zit in m'n eentje hotel over te nemen en krijg geen enkele support, nou daar wordt je blij van? 't Is maar een game, maar de hele dag wordt ik al gespawnkilled, geteamkilled en alles, het was gewoon de druppel die den emmer liet overlopen.
Maargoed, deels mijn excuses.
En dit vind jij normaal? In mijn ogen gewoon irritante puber prietpraat.quote:[Buffer] [21:31:31] [BoF] 3lmo[NL] -> NO SPAWNKILLING NOMEL
[Buffer] [21:31:34] [BoF] 3lmo[NL] -> STOP IT OR BAN
[Buffer] [21:36:10] [BoF] 3lmo[NL] -> SICKERT SUPPOR MIJ HIER DAN
[Buffer] [21:36:14] [BoF] 3lmo[NL] -> IK NEEM EEN FUCKING VLAG OVER
[Buffer] [21:36:19] [BoF] 3lmo[NL] -> EN JIJ GOOI DIE KUT UAV VERKEERD NEER
[Buffer] [21:36:22] [BoF] 3lmo[NL] -> KOMOP MAN
[Buffer] [21:36:29] BRUNZ¦ biathlonstar -> plz invite e again
[Buffer] [21:36:39] [BoF] Sickert.nl -> Elmos doe eens normaal zeg
[Buffer] [21:36:53] [BoF] 3lmo[NL] -> nee
[Buffer] [21:36:57] [BoF] 3lmo[NL] -> ga jij eens normaal commanden
[21:39:09] [BoF] 3lmo[NL] -> omg
[21:39:12] [BoF] 3lmo[NL] -> this isnt normal
[21:39:14] BRUNZ¦ biathlonstar -> yes...
[21:39:17] [BoF] 3lmo[NL] -> what a n00bteam we have
[21:39:23] BRUNZ¦ biathlonstar -> yep
[21:39:28] [BoF] 3lmo[NL] -> atleast ive got u
[21:39:31] [BoF] 3lmo[NL] -> do you have xfire?
[21:39:38] BRUNZ¦ biathlonstar -> yes biathlonstar
[21:39:43] BRUNZ¦ biathlonstar -> is my name
[21:39:45] [BoF] 3lmo[NL] -> ok
[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> medic
[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> plz
[Buffer] [22:09:06] [BoF] 3lmo[NL] -> COME ON DUDE DONT WALK AWAY FROM ME
[Buffer] [22:09:13] [BoF] 3lmo[NL] -> ok
[Buffer] [22:09:15] [BoF] 3lmo[NL] -> you'l get banned
[Buffer] Do not enter the hill !!! Do it and get kicked !!!
[Buffer] [22:09:21] [BoF] 3lmo[NL] -> no spawnkilling yu idiot
Juist.. gedraag je daar dan ook naarquote:
dan ben ik nog niet volwassen maar dit vindt ik niet normaal...quote:[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> medic
[Buffer] Do not enter the hill !!! Do it and get kicked !!!
Ik moest er om lachen!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef dekkered het volgende:
em baus als je dit normaal vindt
[..]
dan ben ik nog niet volwassen maar dit vindt ik niet normaal...
zo zou ik nooit reageren op de BoF server
Jij bent dan ook niet zo bijster veel aanwezigquote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef dekkered het volgende:
ten eerste liep ik niet rond (want sinds i-spy weg is kun je gewoon lekker liggen)quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, boos, noob hoek? Jij loopt rond, je gooit UAV neer op plekken waar iedereen toch wordt afgeslacht, ik zit in m'n eentje hotel over te nemen en krijg geen enkele support, nou daar wordt je blij van? 't Is maar een game, maar de hele dag wordt ik al gespawnkilled, geteamkilled en alles, het was gewoon de druppel die den emmer liet overlopen.
Maargoed, deels mijn excuses.
dat begrijp ik..quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik moet het altijd maar in mijn eentje zien te doen, er zijn idd maar weinig commanders die de moeite nemen om een speler die het meest tactische punt probeert te veroveren te ondersteunen. (geen aanval tegen jou hoor, Kef)
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Het probleem is dat de server op IO staat...
Want iedereen weet; Sickert owned iedereen in zijn tank![]()
Zijn er geen tanks.. tja, dan blinkt die gozer ook niet echt uit in het spelen op topniveau![]()
![]()
Wat je kan doen? Het is een kwestie van leren en ervaring hoor.. maar in eerste instantie is een UAV gooien op de groep terwijl er ergens anders iemand afgezonderd een vlag probeert te pakken niet handig.. No offence.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat begrijp ik..
maar wat moet ik dan doen.. alleen sta je nergens.. volgens mij ging hij dood op een punt waar er zeker 4 bij hem in de buurt waren al had ik dan de uav wel goed geplaatst dan had hij het nog niet gewonnen
de Caps moet uit en dat stomme gemekker ook
hij had ook kunnen zeggen van sickert let eens wat beter op etc
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!![]()
Ik gooi altijd liever de uav op een groter gebied,quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat je kan doen? Het is een kwestie van leren en ervaring hoor.. maar in eerste instantie is een UAV gooien op de groep terwijl er ergens anders iemand afgezonderd een vlag probeert te pakken niet handig.. No offence.
Mocht je in zo'n geval geen uav ter beschikking hebben om de Rambo te kunnen ondersteunen, dan is er nog de scan.. Maar nog beter is om in te zoomen op de bewuste sector.
Denk aan het volgende scenario.. MEC. We zitten vast op het eiland.. de grote battle is op de brug bij train.. Trust me, dat loopt wel los, daar is geen UAV voor nodig.. Weet iemand door te breken tot square (meest tactisch, want hotel ligt te dichtbij de uncap) dan heeft die persoon gewoon de volle support van de commander nodig.. Het is dan ook slim om op de teamchat te spammen dat men daar kan spawnen als die vlag eenmaal gepakt is.. Men moet dan ook meteen doorgaan voor Suburb, dat is het tweede tactische punt.. vandaar uit kan je namelijk weer spawnen om de eventueel terug gepakte vlag bij Square terug te pakken en/of door te breken naar Train.
Pak ze van achter! Gay Pride weetje wel![]()
je hoeft niet persé in te zoomen om te spotten, gewoon een beetje willekeurig klikken en spotten op de map is al voldoende om vijanden te zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd liever de uav op een groter gebied,
Vanwege.........
Die afzondering pak ik met scan en zoom in zodat ik daar 100% kan spotten en kan waarschuwen.
Als die uav bij de groep zit heb ik rust en kan ik de doorbrekers helpen.
Ik toch graag UAV op de groep heb (bijvoorbeeld om te kijken of niemand de rivier over gaat).
Maar ja volgens mij heb ik op bof nog geen eens gecommand
Kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft niet persé in te zoomen om te spotten, gewoon een beetje willekeurig klikken en spotten op de map is al voldoende om vijanden te zien.
Trouwens ik spot ook liever dan uav in dit soort gevallen omdat de uav weer te zien is voor de tegenstander. Maar idd voor beide is heel wat te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Tja het is afhankelijk van het scenario, maar het geval wat ik omschrijf (iets wat veel voorkomt!) is simpel. Een uav is niet nodig op die sector.. Je hebt een paar nade spammers nodig op de noordzijde (bij die brugwacht).. wat snipers en wat support gasten voor onderdrukkingsvuur.
Dit is praktisch standaard en altijd het geval, daarom zeg ik ook.. het loopt daar wel los.. Er komt geen vijand over de brug. Wat je dan als commander kan doen is de scan gebruiken voor het spotten van enemy snipers en eventueel een squad of persoon die het over het water wil proberen. Maar 9 van de 10 keer ligt daar ook wel een sniper, tenzij het noobday is
Het is gewoon echt van groot belang dat in zo'n scenario Square wordt gepakt, want als de rest dan ook oplet of aangestuurd wordt en daar op spawnd en je krijgt Suburb ook weer terug in handen dan heb je ze gewoon ingesloten..
Je moet alleen niet Puni en of Diamond bij de tegenstander in het team hebben, want die homo's weten dit soort acties altijd wel te verpesten![]()
Foto`s!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!![]()
trust me, she's all womanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Foto`s!!!
Anders ga ik er nog steeds van uit dat je een man bent.![]()
He bahquote:
Ja toen ik er bij was. Toen had ik meteen 3TKs aan m'n broek hangenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
als ik meestal weer eens in mijn eentje bij square of hotel zit, vraag ik ook uav aan. de vraag is of je hem krijgt natuurlijk. meestal vraag ik als SL zijnde via VOIP of de commander over square kan kijken. soms werkt het
en puni tegen 4 man is ook wel eens in het voordeel van puni uitgevallen
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef dekkered het volgende:
em baus als je dit normaal vindt
[..]
dan ben ik nog niet volwassen maar dit vindt ik niet normaal...
oh dat was de keer dat ik deed statspaddenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja toen ik er bij was. Toen had ik meteen 3TKs aan m'n broek hangen
ga je weer spammen vandaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
chiel staat ook gewoon bij de gathering of smilies: [afbeelding]
![]()
Ga gewoon eens werken lamlulquote:
Dat was dan ook niet de 1e keer, en die medic had al meerdere keren iedereen gereanimeerd om mij heen, maar mij elke keer niet, en als ik alleen lag liep ie gewoon over me heen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:36 schreef FJD het volgende:
Pik omhoog!
Het lijkt verdomme wel of we een BF2 clan zijnal dat gedoe over commanden
Overigens gaat het mij meer om dit stuk:
[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> medic
Meneer wordt gekilled, iemand ziet hem niet en dreigt meteen dat hij gebanned zou worden, lekker voorbeeld zeg....ik zei het gister ook al tegen Suman maar als ik weet dat je zo reageert dan zou ik je juist niet reviven of nog even een kogel door je kop rammen
ga er gewoon eens van uit dat mensen je echt niet zien en dreigen met bans is sowieso not done zeker als je niet eens in de buurt bent van een admin positie.
quote:
mr, depp is echt briljant indie filmquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Pirates of the Caribbean had ik nog niet gezien, zit ik nu te kijken.. wel cool!
Inderdaad zeg. Welke eikel heeft dat ooit verzonnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
alleen die kut tiefus reclames en sbs nieuws...![]()
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Welke eikel heeft dat ooit verzonnen
SMS nu naar welke film u zit te kijken! Is dat:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:11 schreef IJsmuts het volgende:
dat zeg ik.
quote:
Verkeerde stukje van je gequotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |