Plus dat het nog nutteloos isquote:Op zondag 11 maart 2007 19:25 schreef ursel het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=820276/sc=632d9f
Waarom draaien we de abortus van z'n moeder niet nu nog terug?
Prachtig voorbeeld van een trage overheid!
Tis inderdaad interesante materie en tot nu toe alleen kunnen vinden dat die ontnomen was, niet de reden waarom dit gebeurd is..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef Incolumis het volgende:
tvp
Ik denk dat die een stuk slimmer dan jou was, alleen zijn gedachtengoed en uitvoering waren nou niet echt bepaald ethisch..quote:
Lol, hij zat wel in het Duitse leger toen ie statenloos wasquote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef ursel het volgende:
1925
30. April: Hitler verliest het Oostenrijks Staatsburgerschap en stateloos totdat het Duitse staatsburgerschap werd verkregen in een stad die door de NSDAP gecontroleerd werd?
1932
26. Februari: Hitler krijgt het Duitse staatsburgerschap. (hij is zeven jaar stateloos geweest).
bron
Dat was tjdens de eerste wereld-oorlog. In 1924 heeft hij nog eens gevangen gezeten na een mislukte coupe. Tijdens dat gevangen schap heeft hij een groot gedeelte van Mijn kampf geschreven.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, hij zat wel in het Duitse leger toen ie statenloos was![]()
Ja was toch iets met opstand ofzo? Maargoed, knap dat iemand in het leger aannemen die niet eens Duits staatburgersschap heeftquote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was tjdens de eerste wereld-oorlog. In 1924 heeft hij nog eens gevangen gezeten na een mislukte coupe. Tijdens dat gevangen schap heeft hij een groot gedeelte van Mijn kampf geschreven.
Denk dat het daarmee wel iets te maken zal hebben..![]()
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja was toch iets met opstand ofzo? Maargoed, knap dat iemand in het leger aannemen die niet eens Duits staatburgersschap heeft
Nah dat soort dingen weet ik nog wel, niet zo lang geleden nog over gehad @ geschiedenisquote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.
en hoe die zen nichtje verneuktquote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bekijk de film "The rise of evil" maar. Dat is zo'n beetje van vlak voor de eerste wereld-oorlog, tot aan het moment dat de 2e wereld-oorlog begint. Ofwel, hoe een gehele natie achter de standpunten gaat staan van een man met zulke ideeën. Dan begrijp je tevens de reden waarom er zo'n haat was jegens de joden en zigeuners enzo.
quote:
Schitterend als je net thuis komt en je leest deze 2 reacties met in je achterhoofd de uitslagquote:
bron is op meer puntjes niet echt correct hoor.. en als je dit schrijft als auteur mag je ook wel opnieuw naar school:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef ursel het volgende:
Volgens mijn bron was hij hem verloren..
Z'n portemonnaie zal wel gestolen zijn dan..
quote:1945
30. Januari: Laatste Radio toespraak van Hitlers. Hij roept aan tot een fanatieke weerstant tegen de oprukkende geallieerden.
Was de enigste bron welke in ieder geval wat vermelde dat die zijn oostenrijkse kwijt was..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bron is op meer puntjes niet echt correct hoor.
Zelf ben ik trouwens nog in Berchtensgaten geweest op de obersalzberg 2 weken terug...
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:48 schreef Mr_Baus het volgende:
Hij is nog steeds op zoek naar een nieuwe avatar
exsqueeze me, wat is wim-lex?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook dat ja..
weet je wat.. doe maar een leuke wim-lex avater..![]()
Wil jij zeker zijn vrouw wel!?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Die zit nog steeds in de ontkenningsfase, wordt tijd dat hij eens uit de kast komt
Nou, voor zo even een keertje tussendoor.. Maar ik hoef er niet voor vast.. Dat lijkt me er echt 1 die de broek aan wilt hebben, een ijskoude tante. Hoor het ook steeds op de radio; "Maxima tussen de 6 en 7 graden" , dat kan niet gezond zijn!quote:
RPK is zeker fijn! Komt ook aardig in de buurt van de PKM, maar die laatste heeft toch nét dat tikje extra...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:30 schreef Stefan740 het volgende:
2 pwning rondjes met de rpk gemaakt zeg, fijner dat de pkm denk ik
![]()
gisteren gespeeld met de m16 en ak101. toch fijn dingetje die ak101quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
RPK is zeker fijn! Komt ook aardig in de buurt van de PKM, maar die laatste heeft toch nét dat tikje extra...
PKM is net ff iets beter te doseren en is daardoor vooral op de wat langere afstand een stuk beter dan de RPK![]()
lekker schijtenquote:Op maandag 12 maart 2007 07:43 schreef FJD het volgende:
Zo en nu eerst even de wereldeconomie op gang helpen![]()
Maar daarvoor moet er eerst wat genuttigd worden dat het scheiten bevordert.. ;')quote:
Wim-lexie ja..quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:
oooooooooooooooooooooh... w8ff.. wim-lex.. ach so!
[afbeelding]
Die zit nog steeds in de ontkenningsfase, wordt tijd dat hij eens uit de kast komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |