Ff het alcohol uit he bloed zweten???quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik was even 2 uurtjes sporten![]()
![]()
Nu weer werken
Garfieldquote:
Zit wel iets in mijn achterhoofd... Maar er schiet me niets 123 te binnen..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat een strikvraag??![]()
Kijken of je die ook kent..![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ff het alcohol uit he bloed zweten???
Het leeft!quote:
ben me aan het concentreren he, ga vanaf dinsdag 192 uur wakker blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het leeft!Alles goed pik? je spammed zo weinig
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben me aan het concentreren he, ga vanaf dinsdag 192 uur wakker blijven![]()
je wil graag totaal vernederd worden door een neger met een vette gun??quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee boefje! Dat ga je niet doen
Ik wil namelijk nog wel met je kunnen airsoften
![]()
Ben ik weerquote:
Gelukkig niet. Dan had ik de hele dag zitten internettenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internetten
Picsquote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
Benieuwd wat voor ravage ik vanavond aan ga treffen..
Dat vind ik dan wel weer humorquote:
Doe eens uit de doeken op het BoF forum of een mailtje ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Sinds kort heb ik alle spellen van de wii
Hoiquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef BattleLies het volgende:
Ligt iedereen nog in bed ofzo?? Hallo? Spammers?? Waar zijn jullie nou???
Ik sta minimaal in de halve finale van deze award dus hoiquote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Waar de Fok! is onze uberspammer bijv? Aan de andere kant, het is maandag.. een typische maandag
is je achternaam van Gelder ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:10 schreef sanni het volgende:
ach met mazzel het goddelijk spel van AZ overleefd.Voor hetzelfde geld stond het 6-0 in de eerste
helft voor AZ. Ik wijt het aan de naweeen van New Castle UTD-AZ eerder die week.![]()
Alsof een waarschuwingsbord die mieren buiten de deur kan houdenquote:'Mierendilemma' voor geweldloze monniken
Uitgegeven: 12 maart 2007 13:52
AMSTERDAM - Boeddhistische monniken breken zich het hoofd over hoe ze een Maleisische tempel kunnen vrijmaken van een mierenplaag zonder de insecten te doden. Hun levensbeschouwelijke overtuiging verbiedt enig geweld tegen mensen of dieren.
De Hong Hock See tempel in de noordelijke staat Penang wordt nu al een jaar geplaagd door stekende rode mieren, aldus een woordvoerder van de tempel. Een bezoeker werd vorige maand zo hard gebeten dat hij in het ziekenhuis moest worden behandeld.
Geprobeerd is de mieren met een stofzuiger te verwijderen en ze in een nabijgelegen bos los te laten, maar dat bleek niet afdoende. Voorlopig is een waarschuwingsbord geplaatst.
In de tempel wonen zo'n tien monniken en het heiligdom wordt bezocht door honderden volgelingen.
Wat een helder lichtquote:Het Kamerlid Jan de Wit (SP) beweert dat omroepen lak hebben aan de code. "De code is mislukt. Belspelletjes zijn nog steeds pure oplichting, geldklopperij. Mensen bellen zich het leplazerus zonder dat ze er een cent beter van worden."
Iquote:Op maandag 12 maart 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een helder lichtDacht hij nou echt dat die belspelletjes op TV zijn om mensen te helpen?
Het is lekker weer, in zonnetje zitten @ school ftw! (Naar omstandigheden dan)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is idd veel te rustig.. hopelijk stilte voor de storm?
Waar de Fok! is onze uberspammer bijv? Aan de andere kant, het is maandag.. een typische maandag
Nou nee.. dat vernederen e.d. kan je uberhaupt wel vergetenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je wil graag totaal vernederd worden door een neger met een vette gun??be my guest!!
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zit wel iets in mijn achterhoofd... Maar er schiet me niets 123 te binnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hell yeah!! daar kan ik ook wel een aantal trucjes op!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Mr_Baus het volgende:
-blabla-
Ik heb een mannetje of 3 nodig die ik op "sleeptouw" kan nemen, pure fanatieke mafketels... daarom wil ik jou aan mijn kant hebben![]()
Mocht je niet in mijn team zitten, dan is het dikke pech voor je![]()
Klopt! alleen nog geen foto van gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan jullie verzekeren Lies was ook aan het bier
quote:
quote:
Heb begrepen dat het enigzins meeviel, maar dat de situatie wel paniebel is.. Ga zo naar huis..quote:[..]
Gelukkig niet. Dan had ik de hele dag zitten internettenNee er is daar echt helemaal niets. Een grote tafel zodat ik al m'n papieren kan verspreiden. Laptop in het midden en gaan! Toch weer een pagina of twee erbij kunnen tikken. Schiet wel op zo. Morgen nog even de verschillende landen uit Oost Europa er in mikken en dan de rest v/d week een beschrijving van Roemenie in elkaar mikken en dan heb ik goed werk verricht deze week
Enige wat dan wel eens moet gaan lopen zijn die interviews, vorige week een stuk of 10 mailtjes de deur uit gestuurd met de vraag om een interview maar nog geen reactie
[..]
Pics
[..]
De schavuiten-streken mogen weer..quote:Dat vind ik dan wel weer humorSoms denk ik nog wel eens dat de jeugd toch niet helemaal verloren is.
[..]
Met vandaag als referentie heb ik de finale al gewonnen geloof ik..quote:Doe eens uit de doeken op het BoF forum of een mailtje ofzoVolg dat hele modchip gebeuren nooit zo.
[..]
Hoi
[..]
Ik sta minimaal in de halve finale van deze award dus hoi
quote:[..]
is je achternaam van Gelder ofzo?Moeilijk is het om een compliment voor Feyenoord te maken? Ze hebben een van de zwakst verdedigende linies van de eredivise en AZ een van de meest scorende aanvallende linies en toch houdt Feyenoord het op 0-0. Allemaal geluk natuurlijk. Je zal eens een keer iets positief over je lippen krijgen
Verder natuurlijk
PIK OMHOOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+bier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Prima! dan krijg jij mijn 2e porto mee... anders wordt het weer een TK
![]()
Mja, dat men het zelf niet ziet zitten ok, maar waarom moet iedereen zijn kinderen meenemen??quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef BattleLies het volgende:
Tis wel een hype geworden zeg! Al die familie-drama's !!! Wat een zieke mensen![]()
Familiedrama op spoor Haarlem
Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.
Vertraging
Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]rinkelt nog geen belletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets in mijn achterhoofd linkt het aan van kooten en de bie.. maar zeker zeggen of herkennen doe ik het niet
Sorry
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerdquote:
Omdat het onbekende onbekend is en het laten leven van je twee kinderen zonder de ouders als negatief wordt gezien onbekend>negatief et voila. Zo zou ik t iig beredeneren als ik t zo eens lees.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef ursel het volgende:
Mja, dat men het zelf niet ziet zitten ok, maar waarom moet iedereen zijn kinderen meenemen??![]()
![]()
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerd![]()
Dat plan was al gedoemd om te falen.. de desorienterende walmen van bierscheten leek een goed plan, maar die homo's waren daar allang imuun voor!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?
Idd... Februari hadden we gewonnen, mede doordat rood zo sportief was om er maar gewoon mee te kappen tijdens een match...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het was niet te voorkomen, nobody's blame.. Onze (desert) grote fout wat het gebrek aan samenwerking en tactiek bespreking.. Daar hebben we nu wel van geleerd![]()
Ja dat was onze grootste fout, dat we JP en Jorrit hun dat lieten lerenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat plan was al gedoemd om te falen.. de desorienterende walmen van bierscheten leek een goed plan, maar die homo's waren daar allang imuun voor!
Casper en Hobbes..quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
rinkelt nog geen belletjeIets in mijn achterhoofd linkt het aan van kooten en de bie.. maar zeker zeggen of herkennen doe ik het niet
Sorry
![]()
Tja, bij ons is zo'n biertap-in-rugtas standaard uitrustingquote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Was dat onze grootste fout? Dus dat wij met vijf v/d tien man terug zijn gelopen om bier te halen had er niets mee te maken?
Dat hebben we geprobeerd maar onze ammo raakt zo snel op dat er een tankwagen achteraan moest rijden en het terrein bij AA is onverhardquote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, bij ons is zo'n biertap-in-rugtas standaard uitrusting![]()
3 bier in 1 uur op zaterdag nachtquote:Op maandag 12 maart 2007 17:50 schreef FJD het volgende:
ow ja bijna vergeten, jullie hadden die biertank niet nodig want Kevin zat in jullie team
Wij hadden Frankschieten kan ie niet (net als ik
) maar zuipen wel
3 bierquote:
wordt het dan geen coma drinken?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef Stefan740 het volgende:
3 kratjes in 1 uur zeker nou ben de gasten van het guinness world record boekje maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |