tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...quote:Op maandag 12 maart 2007 08:04 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs een spammerd.. Kheb hem het gehele weekend amper gezien..![]()
Heul nietquote:Op maandag 12 maart 2007 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...![]()
6 wedstrijden en geloof dat fok werkt met 2 wedstrijden per ronde. Kom je dus uit op 3 rondjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:16 schreef FJD het volgende:
Hoeveel rondes zijn er nog? Kan ik met een beetje geluk nog net de tweede plaats bemachtigen
Wel zonde dat ik het zo heb laten versloffen
Moet ik je helpen een fok-knok-ploeg samen te stellen..quote:Op maandag 12 maart 2007 08:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja ursel, ze zijn hiero een IJsmuts bash campagne begonnen...![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:26 schreef FJD het volgende:
Eerste plek zal niet meer lukken idd maar gelet op de uitslag van de vorige poule zal ik nog steeds overall 1e staan
jaja, bewijs eerst maar eensquote:Op maandag 12 maart 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Heul niet![]()
We vonden je alleen niet zo lief toen je zo weinig had geslapenNu heb je het hele weekend bij geslapen en sluiten we je weer in onze armen
mmmm, maybe, vertel me wel eens hoe je die mega smilie maaktquote:Op maandag 12 maart 2007 08:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik je helpen een fok-knok-ploeg samen te stellen..![]()
[afbeelding]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op maandag 12 maart 2007 08:31 schreef IJsmuts het volgende:
mmmm, maybe, vertel me wel eens hoe je die mega smilie maakt![]()
Die was ik nou net aan het zoeken..quote:Op maandag 12 maart 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je wel dat we je lief vinden, we helpen je zelfs.
Gewoon in m'n favorietenquote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
Zo nog 1 bakkie pleur en dan ga ik weer naar de internet en geluidsloze ruimteWeer even wat werk verzetten
Tot vanmiddag
Ten eerste onderschat mij nietquote:Op zondag 11 maart 2007 20:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk slimmer dan jou was, alleen zijn gedachtengoed en uitvoering waren nou niet echt bepaald ethisch..![]()
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internettenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:46 schreef FJD het volgende:
Zo nog 1 bakkie pleur en dan ga ik weer naar de internet en geluidsloze ruimteWeer even wat werk verzetten
Tot vanmiddag
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:15 schreef Mr_Baus het volgende:
"Maxima tussen de 6 en 7 graden" , dat kan niet gezond zijn!
Stom en dom vallen bij mij in ieder geval onder dezelfde noemer..quote:Op maandag 12 maart 2007 09:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ten eerste onderschat mij niet
Ten tweede ik heb nooit gezegd dat hij dom is![]()
nee, dat is hier op mijn werk..quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is dat zo'n ruimte waar het lekker rustig is, zodat je de hele dag kan internetten
Ik heb ook nooit gezegd dat jij gezegd hebt dat jij ... laat maarquote:Op maandag 12 maart 2007 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Stom en dom vallen bij mij in ieder geval onder dezelfde noemer..![]()
En daarnaast heb ik nooit gezegd dat jij dom bent, alleen dat ik hem slimmer vind dan jou..![]()
Oei! Das ook toevallig en vooral erg klote! Lekkere balkon's hebben die flats tegenwoordig!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
Whehe...
Staat groot onderhoud voor ons huis geplanned. Bij de buren links zijn ze reeds al begonnen. Zelf hebben we wat bovenburen die niet heel erg snel zijn met tekenen enzo, dus lopen wat dat betreft achter. Wordt ik net door Sanne gebeld dat het balkon van de bovenste buren is ingestort..
Benieuwd wat voor ravage ik vanavond aan ga treffen..
Daarom stond er ook groot onderhoud op de planning, omdat het gewoon nodig was..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oei! Das ook toevallig en vooral erg klote! Lekkere balkon's hebben die flats tegenwoordig!![]()
Succes!
Voor de rest van de mensen die dit lezen:
...
quote:Commotie na zoen in supermarkt
In een supermarkt aan de Betje Wolffstraat in Den Haag is zaterdag een vechtpartij onstaan, toen een 44-jarige klant plotseling een zoen gaf aan een vijftienjarige medewerker van de supermarkt. Deze stelde de zoen echter niet op prijs, waarop de vechtpartij onstond.
Bij aankomst van de politie, troffen ze de bedrijfsleider al bovenop de klant aan. De zich hevig verzettende klant werd gearresteerd. Enkele jeugdige getuigen van het incident bemoeiden zich zeer hinderlijk met het politieoptreden. Deze jongeren bleken later de motor van een van de agenten in een nabijgelegen portiek te hebben verstopt.
Je kan natuurlijk ook de gehele dag hier komen spammen.. Doe ik ook als ik me verveel..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef dekkered het volgende:
go wat is dat kut zeg ziek zijn en je dan vervelen
1)Om de uitdagingquote:
je kan ook bf2 gaan spelenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef dekkered het volgende:
go wat is dat kut zeg ziek zijn en je dan vervelen
Wasda??quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1)Om de uitdaging
2)Om een weerstand op te bouwen
3)Om er mentaal sterker van te worden
En omdat ik de kolder in mijn kop heb en mijn plannen gewijzigd zijn. Ik was al een tijdje bezig om als beveiliger bij de Luchtmacht te gaan werken. Ik heb dat roer omgegooid en ga het nu in September voor de 2e keer proberen bij de boys in Roosendaal...
74 uur is wat overdreven, want ik zal in die uren af en toe een oogje dicht doen.. Maar de bedoeling is om de komende 3 dagen niet meer dan 4 a 5 uur te slapen.. Testen of ik scherp kan blijven en geen rare dingen ga doen.. Heb het eens eerder gedaan, had ik het vanacht nog met Viro over.
Op een gegeven moment ben je het gewoon kwijt, wil je koffie maken.. maar zit je met je gedachte ook te denken aan een brinta pap ontbijt.. dat resulteerd dan in Brinta in een koffiefilter. Of de suikerpot in de koelkast zetten e.d.![]()
Ik wil kijken waar mijn breekpunt op dit moment ligt.
Engelbrecht van Nassaukazerne..quote:
Zegt er eentje wat..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef BattleLies het volgende:
Ligt iedereen nog in bed ofzo?? Hallo? Spammers?? Waar zijn jullie nou???
Hoezo?? ik post hier toch regelmatig????quote:Op maandag 12 maart 2007 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat..
Is hier bijna niemand te zien..
Ik had heel veel bekijks! veel jongens die ongevraagd aan mijn kont zatenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
STEENGOED!!!
Je zal wel hilarische opmerkingen hebben gehad, Lies?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hoezo?? ik post hier toch regelmatig????![]()
..
I hate monday'squote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is idd veel te rustig.. hopelijk stilte voor de storm?
Waar de Fok! is onze uberspammer bijv? Aan de andere kant, het is maandag.. een typische maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |