Jij bent dan ook niet zo bijster veel aanwezigquote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef dekkered het volgende:
zo zou ik nooit reageren op de BoF server
ten eerste liep ik niet rond (want sinds i-spy weg is kun je gewoon lekker liggen)quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, boos, noob hoek? Jij loopt rond, je gooit UAV neer op plekken waar iedereen toch wordt afgeslacht, ik zit in m'n eentje hotel over te nemen en krijg geen enkele support, nou daar wordt je blij van? 't Is maar een game, maar de hele dag wordt ik al gespawnkilled, geteamkilled en alles, het was gewoon de druppel die den emmer liet overlopen.
Maargoed, deels mijn excuses.
dat begrijp ik..quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik moet het altijd maar in mijn eentje zien te doen, er zijn idd maar weinig commanders die de moeite nemen om een speler die het meest tactische punt probeert te veroveren te ondersteunen. (geen aanval tegen jou hoor, Kef)
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Het probleem is dat de server op IO staat...
Want iedereen weet; Sickert owned iedereen in zijn tank![]()
Zijn er geen tanks.. tja, dan blinkt die gozer ook niet echt uit in het spelen op topniveau![]()
![]()
Wat je kan doen? Het is een kwestie van leren en ervaring hoor.. maar in eerste instantie is een UAV gooien op de groep terwijl er ergens anders iemand afgezonderd een vlag probeert te pakken niet handig.. No offence.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat begrijp ik..
maar wat moet ik dan doen.. alleen sta je nergens.. volgens mij ging hij dood op een punt waar er zeker 4 bij hem in de buurt waren al had ik dan de uav wel goed geplaatst dan had hij het nog niet gewonnen
de Caps moet uit en dat stomme gemekker ook
hij had ook kunnen zeggen van sickert let eens wat beter op etc
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!![]()
Ik gooi altijd liever de uav op een groter gebied,quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat je kan doen? Het is een kwestie van leren en ervaring hoor.. maar in eerste instantie is een UAV gooien op de groep terwijl er ergens anders iemand afgezonderd een vlag probeert te pakken niet handig.. No offence.
Mocht je in zo'n geval geen uav ter beschikking hebben om de Rambo te kunnen ondersteunen, dan is er nog de scan.. Maar nog beter is om in te zoomen op de bewuste sector.
Denk aan het volgende scenario.. MEC. We zitten vast op het eiland.. de grote battle is op de brug bij train.. Trust me, dat loopt wel los, daar is geen UAV voor nodig.. Weet iemand door te breken tot square (meest tactisch, want hotel ligt te dichtbij de uncap) dan heeft die persoon gewoon de volle support van de commander nodig.. Het is dan ook slim om op de teamchat te spammen dat men daar kan spawnen als die vlag eenmaal gepakt is.. Men moet dan ook meteen doorgaan voor Suburb, dat is het tweede tactische punt.. vandaar uit kan je namelijk weer spawnen om de eventueel terug gepakte vlag bij Square terug te pakken en/of door te breken naar Train.
Pak ze van achter! Gay Pride weetje wel![]()
je hoeft niet persé in te zoomen om te spotten, gewoon een beetje willekeurig klikken en spotten op de map is al voldoende om vijanden te zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd liever de uav op een groter gebied,
Vanwege.........
Die afzondering pak ik met scan en zoom in zodat ik daar 100% kan spotten en kan waarschuwen.
Als die uav bij de groep zit heb ik rust en kan ik de doorbrekers helpen.
Ik toch graag UAV op de groep heb (bijvoorbeeld om te kijken of niemand de rivier over gaat).
Maar ja volgens mij heb ik op bof nog geen eens gecommand
Kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft niet persé in te zoomen om te spotten, gewoon een beetje willekeurig klikken en spotten op de map is al voldoende om vijanden te zien.
Trouwens ik spot ook liever dan uav in dit soort gevallen omdat de uav weer te zien is voor de tegenstander. Maar idd voor beide is heel wat te zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Tja het is afhankelijk van het scenario, maar het geval wat ik omschrijf (iets wat veel voorkomt!) is simpel. Een uav is niet nodig op die sector.. Je hebt een paar nade spammers nodig op de noordzijde (bij die brugwacht).. wat snipers en wat support gasten voor onderdrukkingsvuur.
Dit is praktisch standaard en altijd het geval, daarom zeg ik ook.. het loopt daar wel los.. Er komt geen vijand over de brug. Wat je dan als commander kan doen is de scan gebruiken voor het spotten van enemy snipers en eventueel een squad of persoon die het over het water wil proberen. Maar 9 van de 10 keer ligt daar ook wel een sniper, tenzij het noobday is
Het is gewoon echt van groot belang dat in zo'n scenario Square wordt gepakt, want als de rest dan ook oplet of aangestuurd wordt en daar op spawnd en je krijgt Suburb ook weer terug in handen dan heb je ze gewoon ingesloten..
Je moet alleen niet Puni en of Diamond bij de tegenstander in het team hebben, want die homo's weten dit soort acties altijd wel te verpesten![]()
Foto`s!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Braatworst? Nah, doe mij maar een frankfurter!![]()
trust me, she's all womanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Foto`s!!!
Anders ga ik er nog steeds van uit dat je een man bent.![]()
He bahquote:
Ja toen ik er bij was. Toen had ik meteen 3TKs aan m'n broek hangenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
als ik meestal weer eens in mijn eentje bij square of hotel zit, vraag ik ook uav aan. de vraag is of je hem krijgt natuurlijk. meestal vraag ik als SL zijnde via VOIP of de commander over square kan kijken. soms werkt het
en puni tegen 4 man is ook wel eens in het voordeel van puni uitgevallen
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef dekkered het volgende:
em baus als je dit normaal vindt
[..]
dan ben ik nog niet volwassen maar dit vindt ik niet normaal...
zo zou ik nooit reageren op de BoF server
oh dat was de keer dat ik deed statspaddenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja toen ik er bij was. Toen had ik meteen 3TKs aan m'n broek hangen
ga je weer spammen vandaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
chiel staat ook gewoon bij de gathering of smilies: [afbeelding]
![]()
Ga gewoon eens werken lamlulquote:
Dat was dan ook niet de 1e keer, en die medic had al meerdere keren iedereen gereanimeerd om mij heen, maar mij elke keer niet, en als ik alleen lag liep ie gewoon over me heen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:36 schreef FJD het volgende:
Pik omhoog!
Het lijkt verdomme wel of we een BF2 clan zijnal dat gedoe over commanden
Overigens gaat het mij meer om dit stuk:
[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> medic
[Buffer] [22:08:58] [BoF] 3lmo[NL] -> plz
[Buffer] [22:09:06] [BoF] 3lmo[NL] -> COME ON DUDE DONT WALK AWAY FROM ME
[Buffer] [22:09:13] [BoF] 3lmo[NL] -> ok
[Buffer] [22:09:15] [BoF] 3lmo[NL] -> you'l get banned
[Buffer] [22:09:21] [BoF] 3lmo[NL] -> no spawnkilling yu idiot
Meneer wordt gekilled, iemand ziet hem niet en dreigt meteen dat hij gebanned zou worden, lekker voorbeeld zeg....ik zei het gister ook al tegen Suman maar als ik weet dat je zo reageert dan zou ik je juist niet reviven of nog even een kogel door je kop rammen
ga er gewoon eens van uit dat mensen je echt niet zien en dreigen met bans is sowieso not done zeker als je niet eens in de buurt bent van een admin positie.
quote:
mr, depp is echt briljant indie filmquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Pirates of the Caribbean had ik nog niet gezien, zit ik nu te kijken.. wel cool!
Inderdaad zeg. Welke eikel heeft dat ooit verzonnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
alleen die kut tiefus reclames en sbs nieuws...![]()
dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Welke eikel heeft dat ooit verzonnen
SMS nu naar welke film u zit te kijken! Is dat:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:11 schreef IJsmuts het volgende:
dat zeg ik.
quote:
Verkeerde stukje van je gequotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |