Waarom plaats je hem dan??quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef DerBolle het volgende:
meest nutteloze post van de week.
In ieder geval de TT met de meeste spelfouten van de week. Verder slaat het uiteraard nergens op.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef DerBolle het volgende:
meest nutteloze post van de week.
Ja net zoals in Munchen (Sudetenland)quote:Op maandag 12 maart 2007 19:17 schreef ursel het volgende:
Na een discussie over meneertje Hitler kwamen we op een interesante stelling uit.
Uitgaande van het "ben je niet met ons dan ben je tegen ons principe", op z'n Amerikaans dus.
Ofwel, je vijand's vijand is jou vriend.
Stel Hitler leeft in deze tijd, zou hij dan tesamen met Cohen in een theehuis gezeten om te kijken of ze het met praten tot een oplossing zouden komen?
Nee, Islam zou de schuld krijgen en als vijand worden gezien.quote:Of zou Hitler naar Irak/afghanistan vluchten en tesamen met Osama rooksignalen gaan sturen naar Sadam?
Eigenlijk schaam ik me dat ik het serieus oppakquote:Of gaat die ze gewoon allebei te lijf..![]()
Als die modjes hier nou eens aan het werk gaan, dan hoefden jullie hier niet zo te piepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In ieder geval de TT met de meeste spelfouten van de week. Verder slaat het uiteraard nergens op.
Naast de joden, of ipv de joden?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, Islam zou de schuld krijgen en als vijand worden gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |