Nee want die nacht kon ik niet pinnen !! Omdat er bij de postbank mensen werken die op zat. nacht van 12 tot 8 's ochtends alle banktransacties onmogelijk makenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:42 schreef mrbomb het volgende:
Dus je had vandaag weer gepind en toen vergat je het geld? Of die nacht? Onbegrijpelijk zeg.
oh. Je kan altijd nog bij het vreemdelingenlegioen!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Nee want die nacht kon ik niet pinnen !! Omdat er bij de postbank mensen werken die op zat. nacht van 12 tot 8 's ochtends alle banktransacties onmogelijk maken![]()
En vanmiddag was ik niet zo alert, want ik was moe van het harde werken (ja echt) dus toen heb ik die 20 euro in de automaat laten zitten. En nu kan ik ook nog een keer geen sigaretten meer halen, want ik krijg morgen pas weer geld. Drama !!!
Denk dat ik de postbank maar ga aanklagen![]()
Niet dus, had eerst geprobeerd om bij de friesland bank te pinnen maar die deed natuurlijk niet mee. Toen dacht ik, miss. doet alleen een postbank automaat het ofzo maar die deed dus ook niks.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Norro-tje het volgende:
je kan ook gast pinnen bij een andere bank dan is het geen probleem, heb o.a. een postbank rekening en nergens last van
Gastpinnen kon ook niet. Alleen betalen zoals bij tankstations kon dan weer wel met een max van 250,- per transactie en 500 in totaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Norro-tje het volgende:
je kan ook gast pinnen bij een andere bank dan is het geen probleem, heb o.a. een postbank rekening en nergens last van
ik had anders geen probleem daarmee of ik heb misschien net voor 12 uur gepint dat zou kunnen weet ik niet meer zekerquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef tcr het volgende:
Afgelopen weekend kon je dus ook niet bij andere banken pinnen met je Postbank pas. Heel handig, hebben ze afgelopen half jaar al een keer eerder geflikkerd (oke was nog vorig jaar, maar nog geen 6 maanden terug).
Kunnen ze dat niet op zondagnacht/maandagochten doen? Dan zijn er denk ik niet zoveel mensen die geld nodig hebben, al kun je dan niet tot 8u doorgaan, da's ook wel zo. Heel handig...
Slet, je hoefde niet eens te betalen want je was al zo dronken dat je geeneens bier meer op konquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef mordradead het volgende:
Je wilde gewoon niet betalen lafaard, ik heb ook postbank en kon gewoon pinnen.
Niet dus, er stond alleen dat er onderhoud zou plaats vinden aan mijn postbank.nl (zo ver ik me kan herinneren)quote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef theboywonder het volgende:
[..]
Gastpinnen kon ook niet. Alleen betalen zoals bij tankstations kon dan weer wel met een max van 250,- per transactie en 500 in totaal.
Via mijn.postbank.nl werd het overigens al dagen van te voren aangekondigd.
Maar moet wel zeggen dat het niet de meest gunstigste tijd is idd. Beter beginnen om 5:00
Ik lust geeneens bier man.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Slet, je hoefde niet eens te betalen want je was al zo dronken dat je geeneens bier meer op kon
zo praat je niet over je vader he ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |